quote:
Ja... zou net de site even checken of er al nieuws, of misschien een datum of bands waren... niet dus...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn. Ik had vanochtend nog ergens gelezen dat ze het misschien nog naar augustus zouden verplaatsen omdat ze dan waarschijnlijk grotere namen konden krijgen.
Die had je toch al verkocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Net akkoestische gitaar verkocht, nu dat geld weer uitgeven aan een fiets
Ik heb ff wat opgeruimd de laatste tijdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die had je toch al verkocht?
Of is dit weer een andere?
Ik wil zijn gitaar testen, maar moet wat leren, dus misschien kan ik hier wel wat interessante dingen oppikken.quote:
Dan fiks ik het toch gewoon weerquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan fiks ik het toch gewoon weer
aardige jongen die dean niks op aan te merken maar zo'n hoofd op je achtergrondquote:
Ik heb een foto van hem samen met een teddybeertje als achtergrond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef genakt het volgende:
[..]
aardige jongen die dean niks op aan te merken maar zo'n hoofd op je achtergrond
Niet met hem en één van zijn oh zo toffe Conorach shirts aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem samen met een teddybeertje als achtergrond.
Die is leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef blckbb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wie gaat die spelen?
Geniaal lied trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |