SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De veurige zéévertopics
Bossche "Witte Tonnie" en zo Meet & pimp(el)!!
Waar woon jij in Den Bosch of omgeving? Deel 2
FOK!kers in omgeving Den Bosch..
Waar woon jij in Den Bosch of omgeving?
Het grote 's-Hertogenbosch topic
Het grote 's-Hertogenbosch/Den Bosch/Bois-le-Duc topic #2
Het 3e grote KUT-topic over Den Bosch.
Den Bosch #5 Nu MET plaatjes om conflicten te voorkomen.
Bossche plekhoek #6
Bossche plekhoek #7
Bossche plekhoek #8
Den Bosch #9: OETELDONK!
Den Bosch #10: Waar bijdehand wil weten hoe ST eruit ziet...
Den Bosch #11: Waar bijdehand en superrrtuxxx gaan daten :D
Den Bosch #12 - Live vanuit het Boschveld Ghetto
Oeteldonk (`s-Hertogenbosch) #13
`s-Hertogenbosch #14: Dit keer niet Boschveld
`s-Hertogenbosch #15: Met een lekker weertje aan de studie
's-Hertogenbosch #16: Met heul veul zon!
's-Hertogenbosch #17 - Krek Wak Wao!
's-Hertogenbosch #18: Godallejezus wat gaan die topics hard!
's-Hertogenbosch #19: Met interessante foto's
's-Hertogenbosch #20: Met nieuwe OP!
's-Hertogenbosch #21: We gooien 'm ff vol
's-Hertogenbosch #22: De Maaspoort slaapt al.
's-Hertogenbosch deel 23. Kiek ons goan!
's-Hertogenbosch deel 24: waar bijdehand verliefd is op BB..
's-Hertogenbosch #25: Met wazige gesprekken.
's-Hertogenbosch #26: FOK!kers in de krant!
's-Hertogenbosch #27: Met je moeder naar Het Plein
's-Hertogenbosch #28: Waar een held #27 dicht gooide
's-Hertogenbosch #29: waar sommige R&P problemen hebben
's-Hertogenbosch #30: Met hitsige paarden
's-Hertogenbosch #31: Op naar een nieuwe MP!
's-Hertogenbosch #32: Waar waar weer in de TT staat
's-Hertogenbosch #33: Rosmalen de gekste
's-Hertogenbosch #34: De scooterhelmen zweten peentjes
's-Hertogenbosch #35: waar BB foto's met chocola gaat posten
's-Hertogenbosch #36: Ik weet geen TT te verzinnen
's-Hertogenbosch #37: De helpdesk bij uitstek
's-Hertogenbosch #38: Iets met relkonten en homo's
's-Hertogenbosch #39: Trouwen en zelfvertrouwen
's-Hertogenbosch #40: Waar Fed niet goed in z'n hoofd is...
's-Hertogenbosch #41:warm weer in mooi Den Bosch
's-Hertogenbosch #42: waar ons stadje langzaam oranje kleurt
's-Hertogenbosch #43: zonne vuurbal, BAM
's-Hertogenbosch deel 44 HUP HOLLAND HUP
's-Hertogenbosch #45: kutkabouter de pizzakoerier
's-Hertogenbosch #46: waar we toch trots zijn op Oranje
's-Hertogenbosch #47: waar BB net te snel was
's-Hertogenbosch #48: we zijn snel als het licht
's-Hertogenbosch #49: met chickies van 33
's-Hertogenbosch #50: Wachten op het Levenslied
's-Hertogenbosch deel 51: Bijna weekend!
's-Hertogenbosch # 52: Tis rustig!
's-Hertogenbosch # 53: Laaaaangzaaaaam
's-Hertogenbosch #54: Fed kan niet lezen.
's-Hertogenbosch #55: we gaan eraaan
's-Hertogenbosch #56: Slapen op je werk
's-Hertogenbosch #57: Seksfeesten in de Brabanthallen
's-Hertogenbosch (en Rosmalen) #58: Schaken aan de bar
's-Hertogenbosch deel 59: Banken met kinderziektes..
's-Hertogenbosch deel 60: Bossche bollen ruil topic
's-Hertogenbosch deel 61: Te vroeg voor een leuke TT (sorry)
's-Hertogenbosch #62: Nattigheid
's-Hertogenbosch deel 63: Hahahahahahaha
's-Hertogenbosch deel 64: Ceased waar ben je :'(
's-Hertogenbosch deel 65: love is in the air
's-Hertogenbosch #66: bdh liet een scheet op het station
's-Hertogenbosch #67: ST liet een nog grotere scheet
's-Hertogenbosch #68: ST is nog CC-loos dankzij de AIVD
's-Hertogenbosch #69: Bdh is weer de zegevierder!!
's-Hertogenbosch #70: HAHA, geen BDH!
's-Hertogenbosch #71: BDH (L) ST en BB
's-Hertogenbosch #72: Meest gastvrije stad 2010!
's-Hertogenbosch #73: DuTank is een baas.
's-Hertogenbosch #073+1 Waar we allemaal bazen zijn
's-Hertogenbosch #75: Me eige aftrekke voor st's raam @boschveld
's-Hertogenbosch #76: BB zegt nooit hoi tegen mij :'(
's-Hertogenbosch #77: Waar FE chickies hosselt en bijdehand preuts is.
's-Hertogenbosch #78: Met maar één fles wodka & Tante Tux.
's-Hertogenbosch #79: Met 3 dode vrouwen en bdh in Mexico
's-Hertogenbosch #80: Met een scheve hijskraan
's-Hertogenbosch #81: waar iedereen uit DB in Rosmalen wil wonen
's-Hertogenbosch #82: Waar ik op hoge hakken loop en BB & ST niet.
's-Hertogenbosch #84: Waar we bijna allemaal zijn omgekomen im Schnee
's-Hertogenbosch #85: NOG meer sneeuw...
's-Hertogenbosch #86: Bijna nieuwjaar!
's-Hertogenbosch #87: Waar VV en A_T nu echt zijn ingeburgerd
's-Hertogenbosch #88: Bijdehand's unban maakt topic levend! **ego** :@
's-Hertogenbosch #89: R+R = BACK
's-Hertogenbosch #91: Geheimtaal tussen topicbitches faalt gruwelijk
's-Hertogenbosch #92: Rijmen en dichten, dat zijn onze plichten. boeja
's-Hertogenbosch #94: Waar Barrie voorspelster (en dus heks?) is
's-Hertogenbosch #95: Barrie wil jij mijn valentijn zijn??
's-Hertogenbosch #96: Waar Amsterdammers de carnaval komen verneuken.
's-Hertogenbosch #97: Waar iedereen behalve kk een baas is.
Oeteldonk #98: Waar we er zin in hebben!
Oeteldonk #99: Hopelijk zonder volk uit de Randstad.
Oeteldonk #100: Een legendarisch topic voor een legendarische stad!
Den Bosch #101: Vaarwel Oeteldonk! Tot volgend jaar.
's-Hertogenbosch #102: Met mensen die in portemonnees poepen
's-Hertogenbosch #103: Waar Barrie gaat strippen op het station
's-Hertogenbosch #104: Plein is niet meer wat het was :'(
's-Hertogenbosch #105: Een warm welkom aan FTS!!!!
's-Hertogenbosch #106: Te koop; hond, lust alles, is dol op kinderen
's-Hertogenbosch #107: De plaats waar het allemaal begon
's-Hertogenbosch #108: Waar Ron Jeremy en BDH op elkaar lijken
Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Oelala wat gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik ga vrijdag meeten met frankii trouwens.
Met zo'n kanker TT begint het niet goed nee.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik ga vrijdag meeten met frankii trouwens.
Wat is er gay aan een partij goed zuipen met andere manschpersonen en ondertussen naar de vrouwen kijken en grappen over vrouwen te maken?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Wat is er gay aan een partij goed zuipen met andere manschpersonen en ondertussen naar de vrouwen kijken en grappen over vrouwen te maken?
[ afbeelding ]
Vroeg me hetzelfde af.. Hippe nieuwe mogelijkheden van fokquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom volg ik dit topic automatisch terwijl nog helemaal niet gezien
Kei handig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom volg ik dit topic automatisch terwijl nog helemaal niet gezien
Ja ik kan steeds luier worden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vroeg me hetzelfde af.. Hippe nieuwe mogelijkheden van fok
Je avaquote:
Ja, je wordt zowaar al een ouwe man.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vroeg me hetzelfde af.. Hippe nieuwe mogelijkheden van fok
Hoe oud ben je nu? 25, 26?quote:
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je ava
Wie is dat ook alweer?
Ik ken hem, dat heb ik vroeger gekeken, maar kan er niet op komen
Rustig maar, busje komt zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef kenserkabouter het volgende:
BITCH IK MAAK JE KLAAR MET SLAGROOM IN JE OGEN
Cyril Snauw van De Wasbeertjes!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je ava
Wie is dat ook alweer?
Ik ken hem, dat heb ik vroeger gekeken, maar kan er niet op komen
Ah kijk, daar heb ik wat aanquote:
yeahquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En we gaan wederom een mooie warme dag tegemoet
Jij vindt dat erg?quote:
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.
Dat viel mij ook meteen op.quote:
ik heb zo'n hendige airco op wielenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.
zat eerst gewone lampquote:
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb zo'n hendige airco op wielen
dan waait wat lekker naar binnen? De hitte jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.
Ik heb ook zo'n raam. Dan waait het niet naar binnen maar blijft het tyfusbenauwd.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.
Precies. Sowieso is het met dit weer gewoon bijna windstilquote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n raam. Dan waait het niet naar binnen maar blijft het tyfusbenauwd.
Ja. Kan je je raam beter op een kier zetten dan wagewijd openquote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies. Sowieso is het met dit weer gewoon bijna windstil
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef kenserkabouter het volgende:
Nee ik moet zeggen dat ik het vandaag nog wel prima vond, moet alleen niet veel warmer worden.
Morgen naar Scheveningen met de rest van de rampstad.![]()
Ach, ik metsel gewoon een beschermende bunker van zand en water zodat ik me kan afschermen van de plebejers uit Den Haag en Rotterdam.quote:
Duitserquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ach, ik metsel gewoon een beschermende bunker van zand en water zodat ik me kan afschermen van de plebejers uit Den Haag en Rotterdam.
Nee, die graven een kuil.quote:
En mochten ze wat langer blijven dan maken ze er bunkers van.quote:
Nee. Gewoon in de duinen pissen en dan de modder die omlaag loopt pakken en daar je bunker van bouwen, dan hoef je niet te graven.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, hoe wil je een bunker bouwen, zul je ook eerst voor moeten graven
De Duitsers doen het met beton. Ze nemen je bunker zo over en maken er een bunker 2.0 van!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee. Gewoon in de duinen pissen en dan de modder die omlaag loopt pakken en daar je bunker van bouwen, dan hoef je niet te graven.
En ook vernietigen. Tering.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je kan veel van ze zeggen idd, maar bunkers bouwen kunnen die duitsers wel
Heb je ooit scandinavische dames gezien?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Je moet eens over de grens gaan kijken wat voor nutteloze figuren daar rondlopen.
We zijn niet beter of slechter dan de rest hoor
en mogge
Oost-Europese dames.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb je ooit scandinavische dames gezien?
Wedden dat wij slechter zijn![]()
O genoeg gezien hoor, maar ook oostblok dames mogen er zijn... die vind ik persoonlijk nog leuker eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb je ooit scandinavische dames gezien?
Wedden dat wij slechter zijn![]()
Eens. In steden is het percentage wel groot hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oost-Europese dames.Of ze zijn uberlelijk, of ze zijn echt ontzettend mooi, lijkt wel geen tussenweg te zijn. Maar het percentage mooi is daar dan weer niet bijster hoog geloof ik.
Die meiden in het hotel waar ik zat waren stuk voor stuk toch erg leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. In steden is het percentage wel groot hoor
Dat is natuurlijk ook een slechte zet hequote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die meiden in het hotel waar ik zat waren stuk voor stuk toch erg leuk.
Ik was alleen minder interessant toen ik zei dat ik terug naar m'n vrouw ging
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een slechte zet he.
Werk en relatie moet je strikt gescheiden houden.
Gast.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijk
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijk
Ja sorry ben echt heel slecht in smalltalk... zeker met mensen die ik niet ken. In de kroeg was dat ook altijd zo rampzaligquote:
Gewoon over een random onderwerp beginnen waarvan je denkt dat je het allebei interessant vindt?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sorry ben echt heel slecht in smalltalk... zeker met mensen die ik niet ken. In de kroeg was dat ook altijd zo rampzalig
Da's de theorie inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon over een random onderwerp beginnen waarvan je denkt dat je het allebei interessant vindt?
Dat heb ik nu ook in Den Bosch. Al mijn matties van vroeger zijn of aan het studeren in de meest verre plaatsen, of ze zitten daar nog op de middelbare en verkeren tegenwoordig in "bedenkelijke" kringen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's de theorie inderdaad
Probleem was makkelijker op te lossen; gewoon de kroeg niet meer in gaan... stamkroeg was toch geen hol meer aan met iedereen die buiten Boxtel ging studeren en de andere kroegen draaiden kutmuziek
Laatste keer dat ik in Den Bosch echt uit ben geweest was in '98 geloof ik... met de intro van de hogeschool... 'gezellig' naar de Kings toe
Bedoel je kringspieren?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook in Den Bosch. Al mijn matties van vroeger zijn of aan het studeren in de meest verre plaatsen, of ze zitten daar nog op de middelbare en verkeren tegenwoordig in "bedenkelijke" kringen.
Nee, gewoon kankervolk.quote:
oh ik dacht van dat volk waarbij je, als je het licht uit zou doen, geen flikker meer zou zien.quote:
Alleen maar voelen nogquote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
oh ik dacht van dat volk waarbij je, als je het licht uit zou doen, geen flikker meer zou zien.
Doe het je neit na...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, ik heb ff +/- 40 km gefietst vanmiddag.
Wowquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nice, geeft altijd goed gevoel om zo'n stuk te fietsen vind ikquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Done.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En Ceased, je moet je schamen..
Voelt goed dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux, zeg eens eerlijk. Voelde je je na thuiskomst echt goed?Je houdt niet van sporten. Je houdt niet van studeren. Wat wil je met je leven doen? Heel je leven bij de AH gaan werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Waar slaat dit op man. Net alsof jij al wat bereikt hebt in je leven. En sowieso er moeten ook gewoon mensen bij de AH werken. Die zijn heus niet minder hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je houdt niet van sporten. Je houdt niet van studeren. Wat wil je met je leven doen? Heel je leven bij de AH gaan werken?
Ik zie nergens staan dat ze minder zijn. Ik wil alleen zeggen: zou je dat heel je leven willen doen? En veel meer dan kassamiep blijft er niet over toch als je neit gaat studeren?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar slaat dit op man. Net alsof jij al wat bereikt hebt in je leven. En sowieso er moeten ook gewoon mensen bij de AH werken. Die zijn heus niet minder hoor.
Ik heb nergens gezegd dat ik niet verder wil leren ofzo. Ik zie mezelf alleen zo snel geen universiteit doen inderdaad, tegen de tijd dat ik dat zou kunnen ben ik ook vijf jaar verder dus wie weet hoe ik er dan tegenaan kijk. Misschien ben ik dan volwassener en serieuzer. Ik zoek het niet om te leren, studeren en naar school te gaan. Maar bijvoorbeeld nu loop ik stage en merk dat werken beter bevalt dan school. Dus hierna gewoon hbo deeltijd. Zo kan het ook toch. Vijf dagen school is niet voor iedereen weggelegd. Damn het lijkt net alsof ik een vroegtijde schoolverlater ben ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ze minder zijn. Ik wil alleen zeggen: zou je dat heel je leven willen doen? En veel meer dan kassamiep blijft er niet over toch als je neit gaat studeren?
Ja maar ik dacht dat je gekapt was met MBO en gewoon niet de intentie had om weer iets te gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet verder wil leren ofzo. Ik zie mezelf alleen zo snel geen universiteit doen inderdaad, tegen de tijd dat ik dat zou kunnen ben ik ook vijf jaar verder dus wie weet hoe ik er dan tegenaan kijk. Misschien ben ik dan volwassener en serieuzer. Ik zoek het niet om te leren, studeren en naar school te gaan. Maar bijvoorbeeld nu loop ik stage en merk dat werken beter bevalt dan school. Dus hierna gewoon hbo deeltijd. Zo kan het ook toch. Vijf dagen school is niet voor iedereen weggelegd. Damn het lijkt net alsof ik een vroegtijde schoolverlater ben ofzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat je gekapt was met MBO en gewoon niet de intentie had om weer iets te gaan doen.My bad.
Zo, nu weer verder zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef kenserkabouter het volgende:
Lekker veel vitamine P binnenkrijgen vanavond.Daar merk je tenminste nog echt wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja helaas wel godverdomme.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar merk je tenminste nog echt wat van.
Had ik het toch eerder moeten lezenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voelde wel goed ja. Was nieteens moe ofzo. Met mijn conditie was het echt een eitje, maar ik had wel een zere kont, dus Thijs als je ff tijd hebt.![]()
Ik was niet zomaar gaan fietsen, moest in Waalwijk zijn en ik vond dat dat wel op de fiets kon. Is goed te doen, maar ik ga er niet mijn hobby van maken.
waquote:
JA SORRY MANquote:
wa man waquote:
ik heb je teleurgesteld, ik ben nog steeds niet in helmond geweestquote:
dan heb je jezelf teleurgesteld, niet mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
ik heb je teleurgesteld, ik ben nog steeds niet in helmond geweest
jawel jou ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
dan heb je jezelf teleurgesteld, niet mij
nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
jawel jou ook
maar hoe ist? lang niet gesproken, heb je al kamer?
okr ik ga nu slapen want helemaal kachelquote:
idem dito, welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
okr ik ga nu slapen want helemaal kachel
hoezo niet? bende nog moe?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Dit is echt geen goede vrijdag te noemen.
OMG ehv is helemaal ver.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Had ik het toch eerder moeten lezen
Maar Waalwijk is wel goed te doen op de fiets.
Paar weken terug nog naar ehv gefietst, is ook wel te doen, maar niet om dagelijks te fietsen
Je kan ook met de bezem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet trouwens een keer hetzelfde doen met m'n citybike, die is 10x lichter dan m'n gewone fiets.![]()
Dan vlieg ik helemaal snel over de weg.
What the fuck... Waar gaat het heen met deze wereldquote:In Rotterdam zijn zeven jongens opgepakt omdat ze een meisje meerdere malen met een groep zouden hebben verkracht. De verdachten zijn Rotterdammers tussen de 12 en 18 jaar.
Toen de groepsverkrachtingen in december 2008 begonnen, was het slachtoffer 11 jaar. Volgens de politie verkrachtten de jongens het meisje onder bedreiging van openbaarmaking van een filmpje. Op dat filmpje had het meisje seks met een van de jongens.
Aangifte
De verkrachtingen vonden plaats in wisselende samenstelling en gingen door tot de zomer van 2009, zegt de politie. Drie maanden geleden deed de moeder van het meisje aangifte.
Vijf van de verdachten zijn deze week vastgezet. De twee anderen kunnen worden niet vervolgd omdat ze tijdens het misbruik nog geen 12 jaar oud waren.
Wel zijn de gegevens van alle verdachten gemeld bij de Raad voor de Kinderbescherming en het Bureau Jeugdzorg. De politie heeft geen aanwijzingen dat er meer slachtoffers zijn.
http://nos.nl/artikel/234(...)tingen-11jarige.html
Dat er incapable buitenlandse kutouders zijn die niet kunnen opvoeden verandert niks aan de wereld hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
What the fuck... Waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef FedExpress het volgende:
wat ik nu net toch tegen kom
Voor de pokémon kenners:
[ afbeelding ]
Is het er niet superdruk momenteel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank allemaal, Efteling ook weer overleefd
Hitte... hoop k*tkoters en vadsige mensen in te strakke kleding, maar ons weer uitermate goed vermaakt verder.
Goede vrijdag was niet het juiste moment... was behoorlijk druk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is het er niet superdruk momenteel?
Vv en ik willen ook wel weer ff langs
Ga op een maandag of dinsdag of donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is het er niet superdruk momenteel?
Vv en ik willen ook wel weer ff langs
Is die nieuwe attractie nog wat? (Raveleijn)quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank allemaal, Efteling ook weer overleefd
Hitte... hoop k*tkoters en vadsige mensen in te strakke kleding, maar ons weer uitermate goed vermaakt verder.
Jaquote:
Meh, grappig om een keer gezien te hebben, maar ik snapte geen hol van het verhaal of waar ik nu naar zat te kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is die nieuwe attractie nog wat? (Raveleijn)
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja
[..]
Meh, grappig om een keer gezien te hebben, maar ik snapte geen hol van het verhaal of waar ik nu naar zat te kijken.
Nou ja, de kinderen vonden het geweldig en daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]En daar hebben ze dan 25 miljoen voor betaald.
En de Efteling heeft geld zat natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja, de kinderen vonden het geweldig en daar gaat het om
Dat jij nou personeel hebt.quote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
Jij laat je toch gewoon door je bitch BB fappen?
Hey wishes.quote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
Ik ben de paashaas, dat weet je toch?quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hey wishes.
Groetjes van BB, op bezoek bij KK.
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen welquote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de paashaas, dat weet je toch?
1 april is al geweest hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen wel
NEEquote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
en hoi!quote:
Als jij zo doorgaat met liegen jaag je zelfs Krishna tegen je in het harnasquote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hey wishes.
Groetjes van BB, op bezoek bij KK.
Gewoon echt niet grappig.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind je?quote:
Jij kan echt nergens tegen of wel?quote:
Ik kan tegen lage temperaturen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij kan echt nergens tegen of wel?
Zo'n ijskoningin als jij wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan tegen lage temperaturen.
Da's mooi want ik ben heel koud hoor ik wel eensquote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan tegen lage temperaturen.
Een ijskoning?quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's mooi want ik ben heel koud hoor ik wel eens
Jaquote:
Decemberquote:
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoninginquote:
En dan met de fiets van zo'n berg?quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoningin
Ja, da's toch geniaal?quote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan met de fiets van zo'n berg?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, da's toch geniaal?Of je gaat op mn rug zitten en dan ben ik je slee
Dan moeten we wel meetenquote:
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallenquote:
Dat zal dan een hoop schelen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallen
Dat klinkt als een afwijzingquote:
quote:
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijdenquote:
Durf jij dan?quote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijden
Ik denk van welquote:
Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.quote:
Ik smelt in de hittequote:Op zondag 24 april 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik smelt in de hittedus ben ik niet zeker of ik naar buiten kan nu
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagenquote:Op zondag 24 april 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.![]()
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagen![]()
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij heeft de groothertog niet bevolen de poorten te sluiten!quote:Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet iemand toevallig of morgen de stad open is?!
Lijkt me eerlijk gezegd wel. Maar durf er geen vergif op in te nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nice, én heeft deze edele heer ook besloten dat de winkels open gaan of dat dan toch niet?!
Ga nooooit naar Oss...quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sjongejonge! Den Bosch niet open en Oss wel. Crap!
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk ook niet van plan
Slijmbal!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Jeuj!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slijmbal!Ik gaf mijn oma een lift naar huis, scheelde haar weer 30 km lopen
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopenquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.quote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopen
Dat ben ik ook!quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.
Ja, soms welquote:
Je vergeet met elkaars piemel spelen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vergeet met elkaars piemel spelen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.quote:
En dan die chocoladestaaf BAM in het mondjequote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.
Dat zijn geen grapjes, het is zo.quote:
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?
Dat is zeer zwak van jequote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar durf er geen vergif op in te nemen.
Koop cowboylaarzen en cut-off's. Die combi is echt fucking awesomequote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.quote:
Hey homo, was het lekker?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
Waar hoort Fed?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.quote:
Ik vroeg je wat lamlul.quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.
Ja klopt.quote:
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?quote:
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.quote:
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.quote:Op maandag 25 april 2011 09:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.Bijna zielig is het.
Doe maar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.Ik weet nog een leuke leernicht in de Vughterstraat, kan wel even zijn nummer vragen.
Wel lekker schudden met je kontje dan he, dat vind ie leuk.quote:
Als ik dat al zou doen dan alleen voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wanneer schud jij je kontje eens voor ons ST?
Yeah like duhquote:Op maandag 25 april 2011 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.
Ja daar heb ik zelf gepost jeweettog.quote:
Past wel bij ST.quote:
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.quote:
Zegt de bipsridder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.quote:
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.
Ach, zolang ze goed kunnen zuigenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
quote:
Ja draai het maar weer om zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik vermoed eigenlijk eerder dat jij een man bent. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
Maargoed, je zal er ook wel als een man uitzien, met je zware van nelle of wat voor shag je ook rookt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze goed kunnen zuigen![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat ST dat kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze goed kunnen zuigen![]()
![]()
En verder;
[..]
Ik draai niks om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja draai het maar weer om zoals altijd.
Jawel, je probeert de aandacht van je af te leiden, maar dat lukt toch niet hoor.quote:
Ik hoef de aandacht niet van me af te leiden. Denk je dat ik iets om jullie waardeloze, op niet gebaseerde aantijgingen geef wat betreft mijn geaardheid?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel, je probeert de aandacht van je af te leiden, maar dat lukt toch niet hoor.
Ga je nu al spartelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik hoef de aandacht niet van me af te leiden. Denk je dat ik iets om jullie waardeloze, op niet gebaseerde aantijgingen geef wat betreft mijn geaardheid?Bij jou echter is het overduidelijk dat je gewoon een parasiet bent van de wereld. Een bloedzuiger die alleen maar leeft om andermans geld af te pakken.
En ga nou maar niet proberen me af te troeven met modder gooien, want daar ben ik veel beter in dan jij, zoals in alles eigenlijk.
Sterke comeback hoor.quote:
Over jezelf praten ook nog toemaar....quote:
Een manager hoeft dat niet te doen, die kijkt op z'n salarisstrook en lacht een keer. En KK weet dat wij allen superieur zijn omdat wij niemand naar beneden trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Toch mooi dat onze vriendelijk KK zijn eigen meerwaarde moet bewijzen door anderen naar beneden te trappen... net een manager
Dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het niet gebeurd... en je moet tegenwoordig HOOG in de boom zitten wil je als manager op je salarisstrook nog kijken en lachen met alle shit die je over je heen krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een manager hoeft dat niet te doen, die kijkt op z'n salarisstrook en lacht een keer. En KK weet dat wij allen superieur zijn omdat wij niemand naar beneden trappen
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Toch mooi dat onze vriendelijk KK zijn eigen meerwaarde moet bewijzen door anderen naar beneden te trappen... net een manager
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het niet gebeurd... en je moet tegenwoordig HOOG in de boom zitten wil je als manager op je salarisstrook nog kijken en lachen met alle shit die je over je heen krijgt
Happy happy joy joyquote:
Jullie waren dronken, jij had het over ketsen, bla bla bla, logisch antwoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?
Geloof me maar, ik heb niets dan respect voor jullie maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand als ST, een vrouw van 32, zo dom, kortzichtig en kinderachtig kan zijn.
Het heeft echt niks te maken met m'n eigen meerwaarde te bewijzen. ST is gewoon de enige in dit topic die ik zwaar kut vind.
Jij bent eindverantwoordelijke van alles wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwd![]()
[..]
Happy happy joy joy
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?
Geloof me maar, ik heb niets dan respect voor jullie maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand als ST, een vrouw van 32, zo dom, kortzichtig en kinderachtig kan zijn.
Het heeft echt niks te maken met m'n eigen meerwaarde te bewijzen. ST is gewoon de enige in dit topic die ik zwaar kut vind.
Ik ben servicemanager geweest voor een aantal grote accounts, je krijgt shit van je eigen organisatie over je heen want die zijn het nooit eens met wat jij als beleid uitstippelt en gezeik van de klant omdat die nooit tevreden zijn over het niveau van de dienstverlening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwd![]()
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je manager bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben servicemanager geweest voor een aantal grote accounts, je krijgt shit van je eigen organisatie over je heen want die zijn het nooit eens met wat jij als beleid uitstippelt en gezeik van de klant omdat die nooit tevreden zijn over het niveau van de dienstverlening.
Verder mag je meer uren maken dan ieder ander maar krijg je die niet betaald omdat dat bij de functie hoort, maar je krijgt ook niet meer geld omdat daar geen budget voor is.
Maar je bent WEL manager.
2 uit z'n verband getrokken quotes. Goed man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.
Ook dat valt vies tegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je manager bent.
Nouja, die hele shitstorm krijg je toch wel. Maar hoeveel je werkt en hoeveel je verdient hangt natuurlijk wel af van de functie. Hoe hoger de functie, hoe meer werken/verdienen. En hoe minder tijd je hebt om je geld uit te geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook dat valt vies tegen
Ik begin per 1 Juni bij een nieuwe werkgever, dan post ik wel weer of het daar hetzelfde is
Hoe zeldzamer de mensen die de functie kunnen vervullen werkt beter... ik heb 3 c.v.'s de deur uit gedaan en had binnen 12 uur 1 aanbieding (waar ik nu ga werken dus).quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nouja, die hele shitstorm krijg je toch wel. Maar hoeveel je werkt en hoeveel je verdient hangt natuurlijk wel af van de functie. Hoe hoger de functie, hoe meer werken/verdienen. En hoe minder tijd je hebt om je geld uit te geven.
Maar jij bent weer de enige die er een heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.
BB ook hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent weer de enige die er een heeft
Je vriendin heeft er geen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
I know, maar ze staat nog steeds in de OP.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Touche
Maar ik doelde meer op de mensen die hier nu druk aan het posten zijn
Waar heb je dat gezien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |