Als ik dat al zou doen dan alleen voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wanneer schud jij je kontje eens voor ons ST?
Yeah like duhquote:Op maandag 25 april 2011 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.
Ja daar heb ik zelf gepost jeweettog.quote:
Past wel bij ST.quote:
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.quote:
Zegt de bipsridder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.quote:
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.
Ach, zolang ze goed kunnen zuigenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
quote:
Ja draai het maar weer om zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik vermoed eigenlijk eerder dat jij een man bent. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
Maargoed, je zal er ook wel als een man uitzien, met je zware van nelle of wat voor shag je ook rookt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze goed kunnen zuigen![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat ST dat kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze goed kunnen zuigen![]()
![]()
En verder;
[..]
Ik draai niks om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja draai het maar weer om zoals altijd.
Jawel, je probeert de aandacht van je af te leiden, maar dat lukt toch niet hoor.quote:
Ik hoef de aandacht niet van me af te leiden. Denk je dat ik iets om jullie waardeloze, op niet gebaseerde aantijgingen geef wat betreft mijn geaardheid?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel, je probeert de aandacht van je af te leiden, maar dat lukt toch niet hoor.
Ga je nu al spartelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik hoef de aandacht niet van me af te leiden. Denk je dat ik iets om jullie waardeloze, op niet gebaseerde aantijgingen geef wat betreft mijn geaardheid?Bij jou echter is het overduidelijk dat je gewoon een parasiet bent van de wereld. Een bloedzuiger die alleen maar leeft om andermans geld af te pakken.
En ga nou maar niet proberen me af te troeven met modder gooien, want daar ben ik veel beter in dan jij, zoals in alles eigenlijk.
Sterke comeback hoor.quote:
Over jezelf praten ook nog toemaar....quote:
Een manager hoeft dat niet te doen, die kijkt op z'n salarisstrook en lacht een keer. En KK weet dat wij allen superieur zijn omdat wij niemand naar beneden trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Toch mooi dat onze vriendelijk KK zijn eigen meerwaarde moet bewijzen door anderen naar beneden te trappen... net een manager
Dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het niet gebeurd... en je moet tegenwoordig HOOG in de boom zitten wil je als manager op je salarisstrook nog kijken en lachen met alle shit die je over je heen krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een manager hoeft dat niet te doen, die kijkt op z'n salarisstrook en lacht een keer. En KK weet dat wij allen superieur zijn omdat wij niemand naar beneden trappen
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Toch mooi dat onze vriendelijk KK zijn eigen meerwaarde moet bewijzen door anderen naar beneden te trappen... net een manager
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het niet gebeurd... en je moet tegenwoordig HOOG in de boom zitten wil je als manager op je salarisstrook nog kijken en lachen met alle shit die je over je heen krijgt
Happy happy joy joyquote:
Jullie waren dronken, jij had het over ketsen, bla bla bla, logisch antwoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?
Geloof me maar, ik heb niets dan respect voor jullie maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand als ST, een vrouw van 32, zo dom, kortzichtig en kinderachtig kan zijn.
Het heeft echt niks te maken met m'n eigen meerwaarde te bewijzen. ST is gewoon de enige in dit topic die ik zwaar kut vind.
Jij bent eindverantwoordelijke van alles wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwd![]()
[..]
Happy happy joy joy
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op het feit dat ik en frankii homo worden genoemd omdat we een keer samen gaan zuipen, en nu heb ik het gedaan?
Geloof me maar, ik heb niets dan respect voor jullie maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand als ST, een vrouw van 32, zo dom, kortzichtig en kinderachtig kan zijn.
Het heeft echt niks te maken met m'n eigen meerwaarde te bewijzen. ST is gewoon de enige in dit topic die ik zwaar kut vind.
Ik ben servicemanager geweest voor een aantal grote accounts, je krijgt shit van je eigen organisatie over je heen want die zijn het nooit eens met wat jij als beleid uitstippelt en gezeik van de klant omdat die nooit tevreden zijn over het niveau van de dienstverlening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor shit krijg je over je heen dan? Ik ben geen manager en wil het ook niet worden, maar ben wel benieuwd![]()
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je manager bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben servicemanager geweest voor een aantal grote accounts, je krijgt shit van je eigen organisatie over je heen want die zijn het nooit eens met wat jij als beleid uitstippelt en gezeik van de klant omdat die nooit tevreden zijn over het niveau van de dienstverlening.
Verder mag je meer uren maken dan ieder ander maar krijg je die niet betaald omdat dat bij de functie hoort, maar je krijgt ook niet meer geld omdat daar geen budget voor is.
Maar je bent WEL manager.
2 uit z'n verband getrokken quotes. Goed man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.
Ook dat valt vies tegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan waar je manager bent.
Nouja, die hele shitstorm krijg je toch wel. Maar hoeveel je werkt en hoeveel je verdient hangt natuurlijk wel af van de functie. Hoe hoger de functie, hoe meer werken/verdienen. En hoe minder tijd je hebt om je geld uit te geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook dat valt vies tegen
Ik begin per 1 Juni bij een nieuwe werkgever, dan post ik wel weer of het daar hetzelfde is
Hoe zeldzamer de mensen die de functie kunnen vervullen werkt beter... ik heb 3 c.v.'s de deur uit gedaan en had binnen 12 uur 1 aanbieding (waar ik nu ga werken dus).quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nouja, die hele shitstorm krijg je toch wel. Maar hoeveel je werkt en hoeveel je verdient hangt natuurlijk wel af van de functie. Hoe hoger de functie, hoe meer werken/verdienen. En hoe minder tijd je hebt om je geld uit te geven.
Maar jij bent weer de enige die er een heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er stond letterlijk dat er geketst ging worden en dat is later ook nog een keer gequote, dus dan heeft ontkennen niet zoveel zin he. De enige die hier kut is dat ben jij.
BB ook hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent weer de enige die er een heeft
Je vriendin heeft er geen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent weer de enige die er een heeft
I know, maar ze staat nog steeds in de OP.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Touche
Maar ik doelde meer op de mensen die hier nu druk aan het posten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |