Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.quote:
Ik vroeg je wat lamlul.quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.
Ja klopt.quote:
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?quote:
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.quote:
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.quote:Op maandag 25 april 2011 09:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.Bijna zielig is het.
Doe maar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.Ik weet nog een leuke leernicht in de Vughterstraat, kan wel even zijn nummer vragen.
Wel lekker schudden met je kontje dan he, dat vind ie leuk.quote:
Als ik dat al zou doen dan alleen voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wanneer schud jij je kontje eens voor ons ST?
Yeah like duhquote:Op maandag 25 april 2011 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.
Ja daar heb ik zelf gepost jeweettog.quote:
Past wel bij ST.quote:
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.quote:
Zegt de bipsridder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind ik. Ook zo'n poepfiguur.
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.quote:
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zou jou wel even in je kontje pakken ja.
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie is geen man hoor, had je gehoopt ja.
Ach, zolang ze goed kunnen zuigenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
quote:
Ja draai het maar weer om zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik vermoed eigenlijk eerder dat jij een man bent. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zo'n nietstoevoegende lamme uitzuiger zou kunnen zijn.
Maargoed, je zal er ook wel als een man uitzien, met je zware van nelle of wat voor shag je ook rookt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zolang ze goed kunnen zuigen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |