Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.quote:
Ik smelt in de hittequote:Op zondag 24 april 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je er zeker van bent.
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik smelt in de hittedus ben ik niet zeker of ik naar buiten kan nu
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagenquote:Op zondag 24 april 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt fokkers horen ook niet buiten te komen inderdaad.![]()
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Naar school gaan doe ik bijvoorbeeld altijd in een spookpak zodat niemand me ziet en niemand met me praat. Ben wel vaak in elkaar geslagen![]()
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij heeft de groothertog niet bevolen de poorten te sluiten!quote:Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet iemand toevallig of morgen de stad open is?!
Lijkt me eerlijk gezegd wel. Maar durf er geen vergif op in te nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nice, én heeft deze edele heer ook besloten dat de winkels open gaan of dat dan toch niet?!
Ga nooooit naar Oss...quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sjongejonge! Den Bosch niet open en Oss wel. Crap!
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk ook niet van plan
Slijmbal!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Jeuj!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slijmbal!Ik gaf mijn oma een lift naar huis, scheelde haar weer 30 km lopen
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopenquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.quote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopen
Dat ben ik ook!quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.
Ja, soms welquote:
Je vergeet met elkaars piemel spelen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vergeet met elkaars piemel spelen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen wel
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.quote:
En dan die chocoladestaaf BAM in het mondjequote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.
Dat zijn geen grapjes, het is zo.quote:
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?
Dat is zeer zwak van jequote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar durf er geen vergif op in te nemen.
Koop cowboylaarzen en cut-off's. Die combi is echt fucking awesomequote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.quote:
Hey homo, was het lekker?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
Waar hoort Fed?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.quote:
Ik vroeg je wat lamlul.quote:Op maandag 25 april 2011 02:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die laatste regel lijkt me toch chrystal clear.
Ja klopt.quote:
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?quote:
Jij bent toch nogsteeds wel hetero hoop ik he.quote:
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh je durft het niet te zeggen, zeg dat dan meteen. Wanneer is de volgende keer dat je heerlijk gaat genieten met hem?
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.quote:Op maandag 25 april 2011 09:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je zal maar geen baan hebben en als een parasiet leven en dan alsnog zo'n grote bek hebben.Bijna zielig is het.
Doe maar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog fantasie hebben ook, gierputtoerist.Ik weet nog een leuke leernicht in de Vughterstraat, kan wel even zijn nummer vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |