quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux, zeg eens eerlijk. Voelde je je na thuiskomst echt goed?Je houdt niet van sporten. Je houdt niet van studeren. Wat wil je met je leven doen? Heel je leven bij de AH gaan werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Waar slaat dit op man. Net alsof jij al wat bereikt hebt in je leven. En sowieso er moeten ook gewoon mensen bij de AH werken. Die zijn heus niet minder hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je houdt niet van sporten. Je houdt niet van studeren. Wat wil je met je leven doen? Heel je leven bij de AH gaan werken?
Ik zie nergens staan dat ze minder zijn. Ik wil alleen zeggen: zou je dat heel je leven willen doen? En veel meer dan kassamiep blijft er niet over toch als je neit gaat studeren?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar slaat dit op man. Net alsof jij al wat bereikt hebt in je leven. En sowieso er moeten ook gewoon mensen bij de AH werken. Die zijn heus niet minder hoor.
Ik heb nergens gezegd dat ik niet verder wil leren ofzo. Ik zie mezelf alleen zo snel geen universiteit doen inderdaad, tegen de tijd dat ik dat zou kunnen ben ik ook vijf jaar verder dus wie weet hoe ik er dan tegenaan kijk. Misschien ben ik dan volwassener en serieuzer. Ik zoek het niet om te leren, studeren en naar school te gaan. Maar bijvoorbeeld nu loop ik stage en merk dat werken beter bevalt dan school. Dus hierna gewoon hbo deeltijd. Zo kan het ook toch. Vijf dagen school is niet voor iedereen weggelegd. Damn het lijkt net alsof ik een vroegtijde schoolverlater ben ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ze minder zijn. Ik wil alleen zeggen: zou je dat heel je leven willen doen? En veel meer dan kassamiep blijft er niet over toch als je neit gaat studeren?
Ja maar ik dacht dat je gekapt was met MBO en gewoon niet de intentie had om weer iets te gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet verder wil leren ofzo. Ik zie mezelf alleen zo snel geen universiteit doen inderdaad, tegen de tijd dat ik dat zou kunnen ben ik ook vijf jaar verder dus wie weet hoe ik er dan tegenaan kijk. Misschien ben ik dan volwassener en serieuzer. Ik zoek het niet om te leren, studeren en naar school te gaan. Maar bijvoorbeeld nu loop ik stage en merk dat werken beter bevalt dan school. Dus hierna gewoon hbo deeltijd. Zo kan het ook toch. Vijf dagen school is niet voor iedereen weggelegd. Damn het lijkt net alsof ik een vroegtijde schoolverlater ben ofzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat je gekapt was met MBO en gewoon niet de intentie had om weer iets te gaan doen.My bad.
Zo, nu weer verder zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef kenserkabouter het volgende:
Lekker veel vitamine P binnenkrijgen vanavond.Daar merk je tenminste nog echt wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja helaas wel godverdomme.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar merk je tenminste nog echt wat van.
Had ik het toch eerder moeten lezenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voelde wel goed ja. Was nieteens moe ofzo. Met mijn conditie was het echt een eitje, maar ik had wel een zere kont, dus Thijs als je ff tijd hebt.![]()
Ik was niet zomaar gaan fietsen, moest in Waalwijk zijn en ik vond dat dat wel op de fiets kon. Is goed te doen, maar ik ga er niet mijn hobby van maken.
waquote:
JA SORRY MANquote:
wa man waquote:
ik heb je teleurgesteld, ik ben nog steeds niet in helmond geweestquote:
dan heb je jezelf teleurgesteld, niet mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
ik heb je teleurgesteld, ik ben nog steeds niet in helmond geweest
jawel jou ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
dan heb je jezelf teleurgesteld, niet mij
nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
jawel jou ook
maar hoe ist? lang niet gesproken, heb je al kamer?
okr ik ga nu slapen want helemaal kachelquote:
idem dito, welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
okr ik ga nu slapen want helemaal kachel
hoezo niet? bende nog moe?quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Dit is echt geen goede vrijdag te noemen.
OMG ehv is helemaal ver.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Had ik het toch eerder moeten lezen
Maar Waalwijk is wel goed te doen op de fiets.
Paar weken terug nog naar ehv gefietst, is ook wel te doen, maar niet om dagelijks te fietsen
Je kan ook met de bezem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet trouwens een keer hetzelfde doen met m'n citybike, die is 10x lichter dan m'n gewone fiets.![]()
Dan vlieg ik helemaal snel over de weg.
What the fuck... Waar gaat het heen met deze wereldquote:In Rotterdam zijn zeven jongens opgepakt omdat ze een meisje meerdere malen met een groep zouden hebben verkracht. De verdachten zijn Rotterdammers tussen de 12 en 18 jaar.
Toen de groepsverkrachtingen in december 2008 begonnen, was het slachtoffer 11 jaar. Volgens de politie verkrachtten de jongens het meisje onder bedreiging van openbaarmaking van een filmpje. Op dat filmpje had het meisje seks met een van de jongens.
Aangifte
De verkrachtingen vonden plaats in wisselende samenstelling en gingen door tot de zomer van 2009, zegt de politie. Drie maanden geleden deed de moeder van het meisje aangifte.
Vijf van de verdachten zijn deze week vastgezet. De twee anderen kunnen worden niet vervolgd omdat ze tijdens het misbruik nog geen 12 jaar oud waren.
Wel zijn de gegevens van alle verdachten gemeld bij de Raad voor de Kinderbescherming en het Bureau Jeugdzorg. De politie heeft geen aanwijzingen dat er meer slachtoffers zijn.
http://nos.nl/artikel/234(...)tingen-11jarige.html
Dat er incapable buitenlandse kutouders zijn die niet kunnen opvoeden verandert niks aan de wereld hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
What the fuck... Waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef FedExpress het volgende:
wat ik nu net toch tegen kom
Voor de pokémon kenners:
[ afbeelding ]
Is het er niet superdruk momenteel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank allemaal, Efteling ook weer overleefd
Hitte... hoop k*tkoters en vadsige mensen in te strakke kleding, maar ons weer uitermate goed vermaakt verder.
Goede vrijdag was niet het juiste moment... was behoorlijk druk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is het er niet superdruk momenteel?
Vv en ik willen ook wel weer ff langs
Ga op een maandag of dinsdag of donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is het er niet superdruk momenteel?
Vv en ik willen ook wel weer ff langs
Is die nieuwe attractie nog wat? (Raveleijn)quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Dank allemaal, Efteling ook weer overleefd
Hitte... hoop k*tkoters en vadsige mensen in te strakke kleding, maar ons weer uitermate goed vermaakt verder.
Jaquote:
Meh, grappig om een keer gezien te hebben, maar ik snapte geen hol van het verhaal of waar ik nu naar zat te kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is die nieuwe attractie nog wat? (Raveleijn)
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja
[..]
Meh, grappig om een keer gezien te hebben, maar ik snapte geen hol van het verhaal of waar ik nu naar zat te kijken.
Nou ja, de kinderen vonden het geweldig en daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]En daar hebben ze dan 25 miljoen voor betaald.
En de Efteling heeft geld zat natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja, de kinderen vonden het geweldig en daar gaat het om
Dat jij nou personeel hebt.quote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
Jij laat je toch gewoon door je bitch BB fappen?
Hey wishes.quote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
Ik ben de paashaas, dat weet je toch?quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hey wishes.
Groetjes van BB, op bezoek bij KK.
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen welquote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de paashaas, dat weet je toch?
1 april is al geweest hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen wel
NEEquote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
en hoi!quote:
Als jij zo doorgaat met liegen jaag je zelfs Krishna tegen je in het harnasquote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hey wishes.
Groetjes van BB, op bezoek bij KK.
Gewoon echt niet grappig.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen wel
Vind je?quote:
Jij kan echt nergens tegen of wel?quote:
Ik kan tegen lage temperaturen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij kan echt nergens tegen of wel?
Zo'n ijskoningin als jij wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan tegen lage temperaturen.
Da's mooi want ik ben heel koud hoor ik wel eensquote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan tegen lage temperaturen.
Een ijskoning?quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's mooi want ik ben heel koud hoor ik wel eens
Jaquote:
Decemberquote:
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoninginquote:
En dan met de fiets van zo'n berg?quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik kom je wel ophalen, sneeuwkoningin
Ja, da's toch geniaal?quote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan met de fiets van zo'n berg?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, da's toch geniaal?Of je gaat op mn rug zitten en dan ben ik je slee
Dan moeten we wel meetenquote:
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallenquote:
Dat zal dan een hoop schelen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die hitte zien we troebel dus het gaat meevallen
Dat klinkt als een afwijzingquote:
quote:
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijdenquote:
Durf jij dan?quote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je bent gemeen. je wil heul niet sleetje rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |