Ga nooooit naar Oss...quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sjongejonge! Den Bosch niet open en Oss wel. Crap!
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk ook niet van plan
Slijmbal!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Jeuj!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
De helftheuvel is dus gewoon open!
Kan ik morgen mooi de ideale kleindochter uithangen door bosjes bloemen te kopen. Handig.
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slijmbal!Ik gaf mijn oma een lift naar huis, scheelde haar weer 30 km lopen
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopenquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je dat niet had gedaan was dat zwaar lullig geweest.
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.quote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is 85, zo goed kan ze niet meer lopen
Dat ben ik ook!quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Awh dan moet je juist extra lief voor dr zijn joh.
Ja, soms welquote:
Je vergeet met elkaars piemel spelen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vergeet met elkaars piemel spelen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sorry, we gaan even ketsen, dus ik spreek je morgen wel
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.quote:
En dan die chocoladestaaf BAM in het mondjequote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker hoor, in elkaars poepertje roeren.
Dat zijn geen grapjes, het is zo.quote:
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godzijdank. Had je zin om te shoppen?
Dat is zeer zwak van jequote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar durf er geen vergif op in te nemen.
Koop cowboylaarzen en cut-off's. Die combi is echt fucking awesomequote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Heb schoenen nodig, lage, heb net mn voeten kapot gelopen op mn good ol' slipperts!
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.quote:
Hey homo, was het lekker?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
Waar hoort Fed?quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier. De Bossche rasautisten bij elkaar.
Met uitzondering van ceased en A_T en jij en FTS en mjan en....
Och, eigenlijk alleen BB, BDH en ST.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |