hoe zou dat er nou uit zien:quote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet het regelmatig operatief laten verwijderen.
Dat doe ik al niet meer, ben het als m'n tweede huid gaan zien.quote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet het regelmatig operatief laten verwijderen.
quote:Op zondag 24 april 2011 02:10 schreef luchtalarm het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel TS, als het daar goed aankoekt dan hoef je tenminste geen konthaar te epileren.
Konthaar = mannelijkheid = konthaarquote:Op zondag 24 april 2011 02:10 schreef luchtalarm het volgende:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel TS, als het daar goed aankoekt dan hoef je tenminste geen konthaar te epileren.
eindelijk iemand van de hogere wiskundequote:Op zondag 24 april 2011 02:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Konthaar = mannelijkheid = konthaar
Wat heeft natuurkunde daar mee te maken?quote:Op zondag 24 april 2011 02:33 schreef 129383 het volgende:
[..]
eindelijk iemand van de hogere natuurkunde
Omg heeft de 1e in iemand reet gezetenquote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef Pataya het volgende:
Onderbroeken van TS :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eeeh wiskunde ik verander het ook effequote:Op zondag 24 april 2011 02:40 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Wat heeft natuurkunde daar mee te maken?
Weet je zeker dat het niet de buurvrouw is?quote:Op zondag 24 april 2011 08:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat losbikken is erg vervelend. Ik ben het tegenwoordig net voor en laat de buurman het losspuiten met de de Kärcher.
er is altijd wel een excuus te vinden om eens lekker te Kärcheren.quote:Op zondag 24 april 2011 08:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat losbikken is erg vervelend. Ik ben het tegenwoordig net voor en laat de buurman het losspuiten met de de Kärcher.
Gast what the fuck.quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
Vind het altijd wel geil als ik bij meisjes hun slipje uittrek en dat ik dan klitteband hoor
godverdomme zegquote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
Vind het altijd wel geil als ik bij meisjes hun slipje uittrek en dat ik dan klitteband hoor
quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef nattermann het volgende:
Hey TS je ondergoed
blijft aan je topic
plakken
Ze zeggen al van tevoren: "Aaaach, Aaaaach, Weeeeh, Weeeeh!" ?quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |