Ik hoop dat ze jou ook in zoeen tokkie kamp stoppen met van die container woningen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:50 schreef jack4ya het volgende:
Rare definitie van tokkie heb je.
Ik snap prima als mensen klussen, verbouwen, schuren. 's avonds, weekends, vrije dagen. Dat kan vaak gewoon niet anders, en is ook echt constructief.
Maar dit is zinloos en storend. En bovendien kan ze het op andere momenten doen als ze zo nodig moet. Uren achtereen gekärcher is heel irritant.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:53 schreef chroestjov het volgende:
Vertel het haar ipv hier te bitchen.
Sla haar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:57 schreef jack4ya het volgende:
Dat gaat niet, ze spreekt geen nederlands. Ze is egyptisch. Ze zwaait vriendelijk, en ze heeft het best zwaar. Dus dat is onwil is het denk niet. Maar leuk is anders!
Maar hoe wil je zoiets uitleggen? Ten eerste het cultuur verschil, ten tweede de taalbarriere.
Zet een brandend kruis in haar tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:57 schreef jack4ya het volgende:
Dat gaat niet, ze spreekt geen nederlands. Ze is egyptisch. Ze zwaait vriendelijk, en ze heeft het best zwaar. Dus dat is onwil is het denk niet. Maar leuk is anders!
Maar hoe wil je zoiets uitleggen? Ten eerste het cultuur verschil, ten tweede de taalbarriere.
Schop tegen haar spullen op straat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:59 schreef jack4ya het volgende:
Met schoonmaken zet ze alles op straat. Da's heel gek, hier doet iig niemand het.
Ach ja. Jij steekt toch ook je BBQ aan terwijl je weet dat je je buurman uitrookt? Hoort erbij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:05 schreef jack4ya het volgende:
Op zich heb je gelijk, maar ook weer niet, maar een beetje rekening houden met anderen is toch ook niet teveel gevraagd?
Tja, enigszins obsessief is het wel ja. Ik neem aan dat je de vrouw daar best eens op aan kan spreken. Desnoods met handen en voeten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:11 schreef jack4ya het volgende:
Precies! Die rookt trouwens nauwelijks, maar die zetten we dan ook achterin met de deksel. En als ie klaar is, staat ie halverwege.
Jonge wijk, dus ook feestjes, late avonden op het terras, klussen, verbouwen. Gebeurt allemaal wel eens. Geen probleem.
Maar 1 hele dag in de week kärcheren van je kleedjes op bijv zondag, vind ik gewoon niet tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |