Ah kijk, daar heb ik wat aanquote:
yeahquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En we gaan wederom een mooie warme dag tegemoet
Jij vindt dat erg?quote:
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.
Dat viel mij ook meteen op.quote:
ik heb zo'n hendige airco op wielenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Helemaal omdat ik nu mn kamer moet opruimen om plaats te maken voor een ventilator.
zat eerst gewone lampquote:
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb zo'n hendige airco op wielen
dan waait wat lekker naar binnen? De hitte jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.
Ik heb ook zo'n raam. Dan waait het niet naar binnen maar blijft het tyfusbenauwd.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hendig sjiek raam dat open kan, en als je op 3 hoog zit waait het dan lekker naar binnen.
Precies. Sowieso is het met dit weer gewoon bijna windstilquote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n raam. Dan waait het niet naar binnen maar blijft het tyfusbenauwd.
Ja. Kan je je raam beter op een kier zetten dan wagewijd openquote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies. Sowieso is het met dit weer gewoon bijna windstil
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef kenserkabouter het volgende:
Nee ik moet zeggen dat ik het vandaag nog wel prima vond, moet alleen niet veel warmer worden.
Morgen naar Scheveningen met de rest van de rampstad.![]()
Ach, ik metsel gewoon een beschermende bunker van zand en water zodat ik me kan afschermen van de plebejers uit Den Haag en Rotterdam.quote:
Duitserquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ach, ik metsel gewoon een beschermende bunker van zand en water zodat ik me kan afschermen van de plebejers uit Den Haag en Rotterdam.
Nee, die graven een kuil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |