En mochten ze wat langer blijven dan maken ze er bunkers van.quote:
Nee. Gewoon in de duinen pissen en dan de modder die omlaag loopt pakken en daar je bunker van bouwen, dan hoef je niet te graven.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, hoe wil je een bunker bouwen, zul je ook eerst voor moeten graven
De Duitsers doen het met beton. Ze nemen je bunker zo over en maken er een bunker 2.0 van!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee. Gewoon in de duinen pissen en dan de modder die omlaag loopt pakken en daar je bunker van bouwen, dan hoef je niet te graven.
En ook vernietigen. Tering.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je kan veel van ze zeggen idd, maar bunkers bouwen kunnen die duitsers wel
Heb je ooit scandinavische dames gezien?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Je moet eens over de grens gaan kijken wat voor nutteloze figuren daar rondlopen.
We zijn niet beter of slechter dan de rest hoor
en mogge
Oost-Europese dames.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb je ooit scandinavische dames gezien?
Wedden dat wij slechter zijn![]()
O genoeg gezien hoor, maar ook oostblok dames mogen er zijn... die vind ik persoonlijk nog leuker eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb je ooit scandinavische dames gezien?
Wedden dat wij slechter zijn![]()
Eens. In steden is het percentage wel groot hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oost-Europese dames.Of ze zijn uberlelijk, of ze zijn echt ontzettend mooi, lijkt wel geen tussenweg te zijn. Maar het percentage mooi is daar dan weer niet bijster hoog geloof ik.
Die meiden in het hotel waar ik zat waren stuk voor stuk toch erg leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. In steden is het percentage wel groot hoor
Dat is natuurlijk ook een slechte zet hequote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die meiden in het hotel waar ik zat waren stuk voor stuk toch erg leuk.
Ik was alleen minder interessant toen ik zei dat ik terug naar m'n vrouw ging
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een slechte zet he.
Werk en relatie moet je strikt gescheiden houden.
Gast.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijk
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blijkbaar was mijn gebruikelijke tactiek van vriendelijk glimlachen en daarna wegrennen woest aantrekkelijk
Ja sorry ben echt heel slecht in smalltalk... zeker met mensen die ik niet ken. In de kroeg was dat ook altijd zo rampzaligquote:
Gewoon over een random onderwerp beginnen waarvan je denkt dat je het allebei interessant vindt?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sorry ben echt heel slecht in smalltalk... zeker met mensen die ik niet ken. In de kroeg was dat ook altijd zo rampzalig
Da's de theorie inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon over een random onderwerp beginnen waarvan je denkt dat je het allebei interessant vindt?
Dat heb ik nu ook in Den Bosch. Al mijn matties van vroeger zijn of aan het studeren in de meest verre plaatsen, of ze zitten daar nog op de middelbare en verkeren tegenwoordig in "bedenkelijke" kringen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's de theorie inderdaad
Probleem was makkelijker op te lossen; gewoon de kroeg niet meer in gaan... stamkroeg was toch geen hol meer aan met iedereen die buiten Boxtel ging studeren en de andere kroegen draaiden kutmuziek
Laatste keer dat ik in Den Bosch echt uit ben geweest was in '98 geloof ik... met de intro van de hogeschool... 'gezellig' naar de Kings toe
Bedoel je kringspieren?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook in Den Bosch. Al mijn matties van vroeger zijn of aan het studeren in de meest verre plaatsen, of ze zitten daar nog op de middelbare en verkeren tegenwoordig in "bedenkelijke" kringen.
Nee, gewoon kankervolk.quote:
oh ik dacht van dat volk waarbij je, als je het licht uit zou doen, geen flikker meer zou zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |