Nou Sekai-ichi Hatsukoi is BL dan valt Softteni nog mee (niet dat ik het tot nu toe gezien hebquote:Op zondag 10 april 2011 13:52 schreef gniffie het volgende:
Softtenni is enkel Ecchi. niet kijken dus
Dat vraag ik me ook af. Het werd zo interessant.quote:
Bron?quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Airenu het volgende:
Goed nieuws
PMMM 11 & 12 worden 21 april uitgezonden
wat is MPC?quote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
De goeie series beginnen volgende week pas en op deze K komputuh kan geen .mkv bestanden afspelen. Niet met MPC tenniste... Of eigenlijk kan het wel, maar hij laat ze ondersteboven zien.
Media Player Classicquote:Op zondag 10 april 2011 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
wat is MPC?
VLC al geprobeerd * wdn want VLC speelt alllllllllles
ah!quote:
Huur of koop?quote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef wdn het volgende:
Ik heb net onze videoland leeggeroofd dus komende week zit ik goed![]()
10 BD's voor 40 euro. Allemaal arthouse: japans, thais, chinees en koreaanse gevechtfilms en kostuumdrama's
Koop! Ze stoppen er mee.quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
Huur of koop?
Indien koop, lekker goedkoopZitten er wat toptitels tussen?
Nice! Moet ik maar eens de videoland hier in de gaten houdenquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Koop! Ze stoppen er mee.
Buiten een hele serie Amasia's...
40 euro voor: Expendables, SALT, AVP, AVP2, Predators, Mist, Star Trek (de laatste), District 9, Machete, Shutter Island.
Ik was in totaal 120 euro kwijt voor 20 bd's en 24 DVD's (kreeg nog korting op het totaal ook).
Is alleen onze videoland (die in Roermondquote:Op zondag 10 april 2011 18:41 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nice! Moet ik maar eens de videoland hier in de gaten houden
Hoi, ben je nieuw hier? Veel plezier in dit topic!quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef .Cake. het volgende:
Yes! Eindelijk eens een avondje redelijk op tijd thuis. Heb sinds donderdag niet de kans meer gehad om überhaupt de pc aan te zetten. Moest 20 pagina's TokyoTosho doorspitten om alle gemiste dingen eruit te vissen![]()
Hoe is 't hier? Jullie hebben me vast heul errug gemist?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoi, ben je nieuw hier? Veel plezier in dit topic!
Hahaha, hij heeft wel gelijk wat betreft studerenquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Ascendancy het volgende:
Baka, je bent een zielepoot
Mensen die iets in de techniek studeren...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dank je wel! Kennen jullie Bleach en Naruto toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]Weet niet of het een spoiler is voor Puella Magi (heb 't niet af gekeken nog) dus voor de zekerheid maar spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste goeie series moeten geloof ik nog uitkomen. Tot nu toe vind ik Iroha en Steins;Gate de enige redelijk goeie die ik gezien heb. Veel mensen kappen S;G al af omdat de eerste aflevering absoluut niet te volgen is, maar volgens mij is dat juist de bedoelingquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Vind er tot nog toe ook nog niet veel boeiends tussenzitten. X-Men anime is zoals verwacht maar so-so (en wederom met waardeloze art waarmee ze denk ik een beetje een westerse stijl ofzo willen na-apen ofzo...)
... en voor de rest download ik gewoon van alles episode 1, en bekijk het dan even heel snel of het er fatsoenlijk uitziet, en binnen een paar weken merken we wel zo'n beetje wat de series zijn om te blijven volgen...
Nichijou lijkt me ook leuk. Steins;Gate nog niet gedownload want wist niet welke fansub de moeite waard is, en vaak zie je na een paar weken dat er maar een paar fangroups overblijven die die titel blijven doen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De meeste goeie series moeten geloof ik nog uitkomen. Tot nu toe vind ik Iroha en Steins;Gate de enige redelijk goeie die ik gezien heb. Veel mensen kappen S;G al af omdat de eerste aflevering absoluut niet te volgen is, maar volgens mij is dat juist de bedoeling![]()
Nichijou ga ik ook nog een kans geven, vond de tweede episode wel leuk gisteravond.
En dan wat anders, past één of beide van deze videokaarten in mijn pc? Want ik weet er nog steeds geen kak van![]()
Numero uno
Numero dos
Ter herinnering:
Pentium 4 2,8Ghz (2CPUs)
1024MB RAM
Huidige kaart: ASUS Extreme AX300SE/T, 128.0 MB geheugen.
Voor S;G gebruik ik Horriblesubs. Heb ook die van Mazui geprobeerd maar het geluid van Horrible is iets beter vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nichijou lijkt me ook leuk. Steins;Gate nog niet gedownload want wist niet welke fansub de moeite waard is, en vaak zie je na een paar weken dat er maar een paar fangroups overblijven die die titel blijven doen...
Over PC hardware weet ik ook niets, vooral niet als we het over zulke oude systemen hebben.
Is een nieuwe PC echt geen mogelijkheid?
Je bedoelt mijn links? Tja zoals ik al zei, geen kak verstand van die dingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
Wat moet je met zo'n oude GK? Die hebben nog geen unit erin die h264 beelden verwerkt dus zijn vrij nutteloos.
Mazui is ondertussen ook gestopt met subben, omdat de subs van Crunchy zo veel op hun eigen leken dat het eigenlijk niet zo heel veel zin had om door te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor S;G gebruik ik Horriblesubs. Heb ook die van Mazui geprobeerd maar het geluid van Horrible is iets beter vind ik.
Nieuwe PC is na de zomer pas een mogelijkheid. Is op zich wel te overbruggen maar als ik voor onder de 10 euro een kaart kan krijgen voor de tussentijd dan is het nog wel d emoeite waard
[..]
Je bedoelt mijn links? Tja zoals ik al zei, geen kak verstand van die dingenGeen goeie keuze dus?
EDIT: Bakuman 25:![]()
Geen idee hoe dat zou moeten, en ook geen zin in. Ik wil gewoon op een linkje drukken en dan op 'openen' drukken en dan 5 minuten later die zooi binnenhebben...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Ascendancy het volgende:
Torrent downloaden en dan zelf actief in je client proppen?
Verwende kwastquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zou moeten, en ook geen zin in. Ik wil gewoon op een linkje drukken en dan op 'openen' drukken en dan 5 minuten later die zooi binnenhebben...
Daar probeerde ik hem wel te downloaden (720p versie), maar die gaf dus problemen. Wellicht even via een andere site proberen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Verwende kwast
Ik heb geen problemen met die wat op tokyotosho staat trouwens.
Volgens mij is dat expres, past iig wel bij de sfeer en het thema.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Bij de release door HorribleSubs zit wel een ruis de hele tijd door het geluid heen...
Als het expres is dan is het een irritante beslissing...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat expres, past iig wel bij de sfeer en het thema.
Heb 'm helaas niet gezien, maar is hij het waard om alsnog te kijken? Misschien dat ik 't dan overweegquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Venus-Castina het volgende:
Het einde van Hourou Musuko viel me nogal tegen, alsof Shuu vrede nam met de komende puberteit en het allemaal maar achter zich liet.
Der rest van de serie vond ik erg bedachtzaam gemaakt al blijft het origineel, de manga een stuk beter.
Eindelijk een serie waarin transseksualiteit niet als humoristisch middel wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het beter is om eerst de manga te lezen en dan de anime te kijken omdat je als het ware midden in het verhaal gegooid wordt. Het is geen anime waarbij je van de ene in de andere scene rolt met actie en humor, het is best traag en bedachtzaam met veel niet-uitgesproken gedachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Bakakame het volgende:
Heb 'm helaas niet gezien, maar is hij het waard om alsnog te kijken? Misschien dat ik 't dan overweeg
Ik dacht in het begin ook dat het expres was. Maar later ging het toch irriteren, op moment die echt stil hadden moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat expres, past iig wel bij de sfeer en het thema.
Destijds naar gezocht toen hij hier ter sprake kwam n.a.v. de tsunami in Japan, maar kon toen niet echt goede torrents vinden met goede seeds. Zal het binnenkort nog eens proberen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag Tokyo Magnitude 8.0 afgekeken. De meest realistische anime die ik gezien heb. Aanrader
Maka!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog een pluspuntje aan Hanasaku Iroha (konden er nòg meer bij dan?) is dat Chiaki Omigawa de VA die ook Maka uit Soul Eater insprak en gedurende die serie steeds beter werd de tekst van de bitchy Min-chi inspreekt.
[ afbeelding ]
Echt doen, een hele mooie serie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Destijds naar gezocht toen hij hier ter sprake kwam n.a.v. de tsunami in Japan, maar kon toen niet echt goede torrents vinden met goede seeds. Zal het binnenkort nog eens proberen.
Wel loopt Baccano nu lekker binnen, terwijl ik die maanden geleden ook niet echt fatsoenlijk binnen kon halen. 1080p versie ook nog, dus allemaal prima
Tenminste, ik geloof dat ik Baccano nog niet had, en Durarara wel, maar ik kan me vergissen, nu ik het zo bedenk...
nog steeds filler ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef wdn het volgende:
Bleach 720 van HS heeft weer eens een timing probleem in het midden.
TM: 8.0 is voor mij alweer een tijdje geleden. Het vervolg Fukushima Meltdown: 9.0 is beter imho.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag Tokyo Magnitude 8.0 afgekeken. De meest realistische anime die ik gezien heb. Aanrader
Episode 317: "Gotei 13 Invading Army Arc! Unusual Incident in Seireitei?!"quote:
Een van de beste wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Rijstbal het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TM: 8.0 is voor mij alweer een tijdje geleden. Het vervolg Fukushima Meltdown: 9.0 is beter imho.
Mwah het eindequote:Op woensdag 13 april 2011 09:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een van de beste wat ik gezien heb.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
dat is toch een oude sub groep of zit ik nu mis?quote:
Eens lol! Toen ik na het kijken van die serie even op de Wikipedia pagina van die serie keek zag ik dat ik nog vrij veel gemist had, dus als je net als ik geen kont van latijn en filosofie af weet loont het misschien om die pagina te tjekken.quote:
Geluidje bij Kaiji als er iets schokkends gebeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is toch een oude sub groep of zit ik nu mis?
das ene hollander of niej?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef Qunix het volgende:
PFP > PSP
http://www.youtube.com/user/NagatoPyon#p/u/15/BMIJIodfU1Y
http://www.youtube.com/user/gashapyon#p/u/3/L7tax198-8c
what the Fquote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef Qunix het volgende:
PFP > PSP
http://www.youtube.com/user/NagatoPyon#p/u/15/BMIJIodfU1Y
Zal wel de knuppel erin smijten volgens sommige maar laat der lekker der ding doen >.>quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef Qunix het volgende:
PFP > PSP
http://www.youtube.com/user/NagatoPyon#p/u/15/BMIJIodfU1Y![]()
Ja, zij zat ook in die Culture Japan video waarin buitenlanders hun otakudom showen. Toen vond ik r al irritant. Ik bedoel, anime is leuk ja, vinden we allemaal hier (anders waren we er niet) maar damn hey, get a life!quote:
Dat domme gedans was sneu idd, maar ik vond al dat speelgoed wel leuk om te zien...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, zij zat ook in die Culture Japan video waarin buitenlanders hun otakudom showen. Toen vond ik r al irritant. Ik bedoel, anime is leuk ja, vinden we allemaal hier (anders waren we er niet) maar damn hey, get a life!
Dat Culture Japan vind ik wel leuk mits het over Japan gaat en niet over mensen die Japan leuk vinden, tot daar aan toe... Mensen laten zien dat Japan leuk is vind ik niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, zij zat ook in die Culture Japan video waarin buitenlanders hun otakudom showen.
Dan loop je achter.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef .Cake. het volgende:
Bamboo Blade eerste 3 afleveringen gezien, leuk!
Ziek hequote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef KrentebolHooft het volgende:
zo hé wat doen ze ff aan he einde van naruto 207
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:21 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ziek heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ja.quote:
Waar zijn die 2 eigenlijk geblevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nogal ja.
Hoewel ze wel beter te volgen zijn dan toen Aardbei en O_W aan het spammen waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef .Cake. het volgende:
Een jongen en een meisje... het is lente... ze zijn jong.... need I say more?TienerzwangerschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ze zijn chibi aarbeien aan het zaaien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Waar zijn die 2 eigenlijk gebleven?
Aan de seeders te zien is die populairquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:48 schreef Qunix het volgende:
Ano_Hi_Mita_Hana_no_Namae_o_Bokutachi_wa_Mada_Shiranai ga ik volgen.
Hidan no Aria ga ik ook volgen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef wdn het volgende:
C net gezien. Ga ik wel volgen denk ik.
Denpa Onna is pas vreemd. Zie ik nog even aan
Hidan no Aria: ach ja. Ook maar kijken denk ik.
Whehehe vet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef wdn het volgende:
Deadman Wonderland begint goed
Hoe krijgen ze het toch bedacht iedere keer
Voor mij tot nu toe de #1 van het seizoen: deadman wonderland.
Dat heb je nu ook.quote:Op zondag 17 april 2011 13:24 schreef Qunix het volgende:
Nieuw: topicreeksen
Moeten we ook hebben vind ik.
Hey Mike! Nu je er toch bent! Wat is de laatste anime die je hebt gezien?quote:
Hmm...ik weet niet eens zo goed wat het is.quote:Op zondag 17 april 2011 13:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Mike! Nu je er toch bent! Wat is de laatste anime die je hebt gezien?
Mad House. Ja dus.quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm...ik weet niet eens zo goed wat het is.Telt dit als anime? http://www.imdb.com/title/tt0085218/
Zo ja, dan was dat de laatste.
Mooi! FYI daar is een 2de film van gemaaktquote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm...ik weet niet eens zo goed wat het is.Telt dit als anime? http://www.imdb.com/title/tt0085218/
Zo ja, dan was dat de laatste.
Ja, die tweede film moet ik nog zien. Heb al wel de dvd waar-ie op staat, want deel 1 en 2 stonden op 1 dvd.quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi! FYI daar is een 2de film van gemaakt
http://www.imdb.com/title/tt0171357/ Hadashi no Gen 2
En mocht je er ooit tegen aan lopen: Grave of the Fireflies kijken
er is van Hadashi no Gen ook nog een TV serie gemaaktquote:Op zondag 17 april 2011 14:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, die tweede film moet ik nog zien. Heb al wel de dvd waar-ie op staat, want deel 1 en 2 stonden op 1 dvd.
En GotF heb ik ook gezien....schitterende film!
Nee, niet helemaal.. (of heb ik het fout?)quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens die logica is The Boondocks ook anime.
Vind 't best interessant na de eerste aflevering. Enne.. NESSA!quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef gniffie het volgende:
Als er veel gruweldoden in Deadman Wonderland gaan vallen, kan het nog wel leuk gaan worden
20th century boys, shit hey die manga moet ik nog steeds aflezen. Was 2 jaar geleden echt super ver maar weet niet meer waar ik gebleven benquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is natuurlijk afhankelijk van de animatiestudio maar als ze zich aan het bronmateriaal houden, en dat doen ze vooralsnog prima, gaan er inderdaad nog een aantal mensen een behoorlijk pijnlijke dood sterven in Deadman Wonderland. En Ganta's situatie is echt heftig later in de manga vroeg ik me een beetje af waarom hij zo kwaad is op de Red Man, maar ik was alweer vergeten hoe heftig de dingen die in de eerste aflevering gebeurd zijn voor een kind moeten zijn. Arm joch, al mag ik hem nog steeds niet en Shirõ is cool.
En Ano Hana heeft ook potentie. Het hangt er heel erg van af wat ze er mee doen natuurlijk want het moé-spook irriteerde me wel een beetje, maar de rest van de personages waren wel oké, en dat clubje deed me een beetje denken aan de vriendengroep van 20th Century Boys! Wat dus een enorme plus is voor Ano Hana!
Dat zijn het toch ook? Ik bedoel waarom zouden er anders in de onvertaalde versie Chinese tekens staan?quote:
Cool!quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Yi-Long het volgende:
Oh, en er komt ook een nieuwe Rurouni Kenshin serie:
http://www.animenewsnetwo(...)shin-anime-green-lit
Alles apart downloadenquote:
Er zijn maandelijkse torrents te vinden op o.a. TT.info. Daar heb ik het vandaan. (in other)quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alles apart downloaden![]()
Als ze nou alles op youtube dumpen
Ik zie hem bovenaanstaan bij others idd. ff downloadenquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er zijn maandelijkse torrents te vinden op o.a. TT.info. Daar heb ik het vandaan. (in other)
Die dus vind ik wel meevallen zitten er 5 in geloof ik... Maar er is meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zie hem bovenaanstaan bij others idd. ff downloaden
Er is 1 BL anime uit dit seizoenquote:
Zie je wel!? Awesomequote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Bakakame het volgende:
Cake! Iemand zei net dat ik op Scarecrow uit Batman Begins leek!
Heb 'm nog steeds niet gezien trouwensquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zie je wel!? Awesome![]()
Morgen maar ff nieuwe inhaaldag plannen. Hopelijk dat er nog andere groepen komen die Ao no Excorsist gaan doen, kan die voor alsnog niet kijken
En nu off to work! Lekker hele dag op het strand rondlopen
Tof, ga ik kijken als ie af is. Hele dag lekker squee-en.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit zo erg vast, ik kan niks vinden wat ik wil kijken en heb niks meer op mijn lijst staan![]()
HELP
welke nieuwe kijken jullie nu allemaal, wat is de populairste serie atm enz
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Hier een willekeurige top 500:quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit zo erg vast, ik kan niks vinden wat ik wil kijken en heb niks meer op mijn lijst staan![]()
HELP
Klein lijstje... Je hebt zeker een leven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HELP
ben nog maar 3 jaar ofzo bezig met uitzondering op dbzquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klein lijstje... Je hebt zeker een leven?
'k Ben nog maar vier en een half jaar bezig en ik heb al drie keer zo veel als jij gezien. :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben nog maar 3 jaar ofzo bezig met uitzondering op dbz
Gunslinger girl is serieus de kutste serie die ik tot op heden heb gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'k Ben nog maar vier en een half jaar bezig en ik heb al drie keer zo veel als jij gezien. :p
(En nee, dat bewijst niet dat ik geen leven heb. Nietes!)
'
Maarré, als ik zo even naar je lijst kijk denk ik dat het beste wat je kan doen: Gunslinger Girl weer oppakken. Ik heb vandaag even een paar hoofdstukjes van de manga gelezen en ik zeg het je die serie is goud waard. Een van de weinige series die het kleine-meisjes-met-grote-wapens genre serieus bekijkt.
(En ja, kleine-meisjes-met-grote-wapens is een genre. Omdat lol Japan!)
Had er al een tijdje geleden over gehoord, zat er ook al naar uit te kijken! Moet zeggen dat ik de boeken nog niet gelezen heb en eigenlijk wil ik dat eerder doenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Fuck dit, het weer is té mooi op mijn vrije dag om nu anime te kijken. Hou ik vanavond wel een marathonsessie
In overig nieuws:
Sinds zondag wordt ook de serie Game of Thrones uitgezonden op HBO in Amerkia (lang leve torrents!), naar de boeken van George R.R. Martin. Ik lees die boeken en ze zijn echt vet, en deze serie schijnt echt goed gedaan te zijn. Dus die ga ik ook kijken. Als er hier mensen zijn die een beetje van fantasy (niet al te veel) en goede verhalen en hoofdpersonen die ook echt bij bosjes doodvallen houden, dan raad ik deze aan!
Staat al op mijn lijstjequote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Fuck dit, het weer is té mooi op mijn vrije dag om nu anime te kijken. Hou ik vanavond wel een marathonsessie
In overig nieuws:
Sinds zondag wordt ook de serie Game of Thrones uitgezonden op HBO in Amerkia (lang leve torrents!), naar de boeken van George R.R. Martin. Ik lees die boeken en ze zijn echt vet, en deze serie schijnt echt goed gedaan te zijn. Dus die ga ik ook kijken. Als er hier mensen zijn die een beetje van fantasy (niet al te veel) en goede verhalen en hoofdpersonen die ook echt bij bosjes doodvallen houden, dan raad ik deze aan!
Ik heb de laatste tijd sowieso niet meer veel gekeken, heb gewoon geen zinquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef .Cake. het volgende:
Dit topic gaat laatste tijd vrij sloom heej! Heb zelf nog niks gekeken vandaag, er stond opeens bezoek voor de deur met etenstijd, en we hadden genoeg. Plus een vers kratje Palm, dus de avond was gezellig, maar mijn inhaal marathon zal nog ff moeten wachten!
Zo blijf ik natuurlijk nooit up-to-date
Hahaahha!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:40 schreef SleepSub het volgende:
Sorry, moet dit toch ff posten hoor, een overwinning voor SleepSub tegenover de Engelse Fansubbers![]()
![]()
[GG had Episode 12 eerder released dan 11, dus nog steeds overwining lol]
[ afbeelding ]
Zelfs 4channers waren kwaad, lol'd:
>mfw the first subs out are dutch
>gg slower than dutch guys
>iamdisappointed.jpg
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:40 schreef SleepSub het volgende:
Sorry, moet dit toch ff posten hoor, een overwinning voor SleepSub tegenover de Engelse Fansubbers![]()
![]()
[GG had Episode 12 eerder released dan 11, dus nog steeds overwining lol]
[ afbeelding ]
Zelfs 4channers waren kwaad, lol'd:
>mfw the first subs out are dutch
>gg slower than dutch guys
>iamdisappointed.jpg
Het is altijd weer om anime te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is dan ook niet echt bepaald weer om anime te kijken, maarré dat zal me niet tegenhouden om GSG seizoen 2 te downloaden en te genieten van Triela.
Ja 12 episodes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:49 schreef Yi-Long het volgende:
Is Madoka nu na aflevering 12 helemaal afgelopen?
Ik heb daar eps 1 en 2 van S1 van gezien maar vond het te oudbollig.quote:
Portal 2.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef Bakakame het volgende:
Zometeen Portal 2 spelen, dus ben bang dat er voorlopig even geen anime bij komt
Hmm... De TV serie heb ik niet gezien, wel de film.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:52 schreef wdn het volgende:
Ik heb daar eps 1 en 2 van S1 van gezien maar vond het te oudbollig.
Kan ik daar een paar seizoenen van overslaan en dan betere anime te zien krijgen? Indien ja, waar kan ik dan het beste beginnen?
En wat kijk je of wat ga je kijken nu het weer animé weer is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef Xaryna het volgende:
De zomer is voorbij, het is weer anime-weer.
Hanasuka Iroha of Ano Hana (kort voor: "Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai" - volgens mij de vertaling voor "We still don't know the name of the flower we saw that day")?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef Xaryna het volgende:
Ao no Exorcist, die ene met 'hana' in de titel en Lonely Planet Survive, en Puella Magica afzien.:)
En Game of Thrones, Camelot en According To Jim.
Ik hou niet zo van anime die meer dan 50 afleveringen telt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
OMG ER IS EEN ACCORDING TO JIM TEKENFLIM-SERIE!? XD
(Een mooie lijst. Jammer dat er niets tussen zit dat ik nog niet gezien heb of meer dan 50 afleveringen telt)
Ja die! Wat een verschrikkelijke titel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hanasuka Iroha of Ano Hana (kort voor: "Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai" - volgens mij de vertaling voor "We still don't know the name of the flower we saw that day")?
Ano Hana is hard bezig om voor mij de favoriet van dit seizoen te worden, zelfs nog beter dan Hanasaku Iroha. Net de tweede episode gezien, erg mooi, erg mooi.
Plus de eerste OP van dit seizoen die mij aanspreekt:
eps 2 gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef .Cake. het volgende:
Denpa Onna to Sheishun Otoko: deze weet ik ook niet of ik m blijf volgen. Hij heeft wel wat weg van Arakawa en Level E, maar heb nog niet het idee dat het zo goed wordt als die twee.
Ik heb gister de hele dag met 1MB/s gedaan en vandaag gaat m'n laptop waarschijnlijk niet aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Ascendancy het volgende:
Baka, doe die Portal torrent is ff lekker goed seeden, hij gaat hier te traag.
Het blijft een geweldige anime hequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als het de engelse versie is hoef je het hier natuurlijk niet te melden![]()
Ja, maar vrijwel iedereen hier zal de film al hebben, en dan ook gewoon met de Japanse taal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Het blijft een geweldige anime he
En de Engelse versie is niet eens slecht gedaan.
DBZ vind ik echt ver-schrik-ke-lijk in het engels, maar goed, komt ook omdat ik de originele versie gewend was natuurlijk. Bleach ken ik niet. Sowieso komt het zeer zelden voor dat een dub beter is dan de originele taal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
DBZ is in het engels ook goed te pruimen. Idem voor bleach.
ik dbz juist kut in het japans, omdat ik het engels gewend benquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
en gundam wing ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
Heb jij DBZ in het Japans gezien of de TVB versie??quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
DBZ vind ik echt ver-schrik-ke-lijk in het engels, maar goed, komt ook omdat ik de originele versie gewend was natuurlijk.
Leuke ervaringen zijn dat....quote:Op zondag 24 april 2011 03:29 schreef lelouch het volgende:
Nee dus... Me leraar instinct sloeg in en heb een van de dronken kinderen hier naar huis gebracht ondertussen.
Ik heb 11 en 12 nog niet durven kijken vanwege ditquote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka's einde was ergens best wel teleurstellend.
Daar moet ik aan toevoegen dat het teleurstellend was omdat ik torenhoge verwachtingen had en niet zo zeer omdat het einde slecht was. Want dat was het niet.quote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka's einde was ergens best wel teleurstellend.
SPOILER: lees dit alleen wanneer je ep 11 en 12 hebt gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.madoka-doesnt-need-a-sequel-to-explain-itselfquote:"Remember kids, Jesus Madoka died for our sins.
Our prophet is Homura, she is our leader and our Saviour.
Join the Church of Madoka now."![]()
![]()
Volgens mij Japans, maar weet het niet zeker. Ik heb sowieso een keer de serie geheel in het japans gezien, maar dat was nadat de engelse versie uitgezonden werd. Maar voor de engelse versie er was had ik ook al redelijk wat afleveringen gezien, maar weet niet zeker of dat in het japans of chinees was. Ik neig naar Japans, maar is al 20 jaar geleden ofzo, dus weet het niet meer zeker.quote:Op zondag 24 april 2011 01:31 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Heb jij DBZ in het Japans gezien of de TVB versie??
20 jaar ?quote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij Japans, maar weet het niet zeker. Ik heb sowieso een keer de serie geheel in het japans gezien, maar dat was nadat de engelse versie uitgezonden werd. Maar voor de engelse versie er was had ik ook al redelijk wat afleveringen gezien, maar weet niet zeker of dat in het japans of chinees was. Ik neig naar Japans, maar is al 20 jaar geleden ofzo, dus weet het niet meer zeker.
Helaas heb je dat soort mensen maar al te vaak. Of wie het leuk vinden erover heen te gaan.quote:
dbz werd toen ook in het nederlands uitgezonden toch(?)quote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij Japans, maar weet het niet zeker. Ik heb sowieso een keer de serie geheel in het japans gezien, maar dat was nadat de engelse versie uitgezonden werd. Maar voor de engelse versie er was had ik ook al redelijk wat afleveringen gezien, maar weet niet zeker of dat in het japans of chinees was. Ik neig naar Japans, maar is al 20 jaar geleden ofzo, dus weet het niet meer zeker.
Nederlandse ondertiteling, ja.quote:Op maandag 25 april 2011 11:40 schreef wdn het volgende:
[..]
dbz werd toen ook in het nederlands uitgezonden toch(?)
Nah, de reden dat het uitgesteld is, was de Tsunami Nihonland trof. De zender(s) wouden geen verwoeste stad uitzenden omdat het te veel op de verwoesting leek die aardbeving-kun en Tsunami-san hebben aangericht. Wat er waarschijnlijk (ook) voor heeft gezorgd dat het hele gevecht tussen Walpurgisnacht en Homura opnieuw geanimeerd moest worden.quote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat het uitgesteld is met een rede, en wel goede vrijdag / Pasen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ah! Dan was dat mijn eerste dbz momentquote:
Hmm ik denk eerder een week tot een maand of zo na de release van de dvd of bd.quote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat betekent dus dat wij 'm over een half jaar tot een jaar fansubbed en al kunnen zien?
Uitgespeeld!quote:Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef YbKg7 het volgende:
portal 2 aan het spelen /geweldig.
en waarom moet ik met dit weer mn knie verdraaien en op krukken lopen.
tis niet eerlijk.
lvl 19 van chapter 3.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uitgespeeld!
Erg leuk!Hoe ver ben je?
Te vroeg om dat te zeggen, maar zeker een top 3. Heb 11 en 12 nog niet gezien overigens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef wdn het volgende:
Puella 11en 12
Anime van het jaar vraag ik me dan af.
Ao no Exorcist (eps 2) en Deadman Wonderland (eps 2
) zijn ook nog in de race hier voor maar het is te vroeg voor een beoordeling. 1 ding is zeker voor mij: de impact van de eerste 2 eps van Puella hebben ze niet gehaald dus ze liggen achter
Dan zou je het in die aparte categorieën moeten opdelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:03 schreef wdn het volgende:
Oh maar Ano Hana heeft iets niet wat de andere 3 wel hebben: genre SF+F![]()
Je hebt anime en je hebt sf+f anime
Ik had een ander woord in gedachten...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die het niet volgen: dog days is zeer vermakelijk
Beetje zoals je kunt verwachten dat een oorlog is volgens een klein kind: niemand sterft maar iedereen die verslagen wordt veranderd tijdelijk in een kat of hond (naar gelang aan welke kant ze vechten). (zeer 'moe' dus).
Doe ik ook maar de niet sf+f oordeel ik aan het einde van de animequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dan zou je het in die aparte categorieën moeten opdelen
If senpai wants me to do it, I'll do it..quote:
HorribleSubs?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef wdn het volgende:
tosho is d00d![]()
mijn bleach fix moet ik elders zoeken dus
Inderdaad 'n mooie serie!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Qunix het volgende:
Mobile Suit Gundam 00 S1 en S2
Niet mijn genre, er zijn slechts een paar 'must see' anime's die ik moest kijken zoals Evangelion, maar deze steekt echt met kop en schouder bovenuit. Ik heb mij prima vermaakt.
Eps 1 was goed maar eps 2 had toch weer wat extraquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef Bakakame het volgende:
Net Ao no Exorcist gezien, ook 'n leuke, net als Ano Hana
Verschil is is dat ze voor de TV niet veel tijd krijgen en wel voor de DVD/Bluray.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef SleepSub het volgende:
Well shit, ik keek zojuist even naar m'n Madoka BD's, en guess what... TIS SHAFTED ZOALS GEWOONLIJK. STERF![]()
Hier 1 image die jullie al genoeg zal vertellen (neem ik aan):
[ afbeelding ]
Nu wil ik graag jullie mening over. Wat vinden jullie ervan?
Als je ziet hoeveel er veranderd is... er zijn wel 100de dingen veranderd, serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verschil is is dat ze voor de TV niet veel tijd krijgen en wel voor de DVD/Bluray.
Belachelijke veranderingen t.o.v. het origineel? Moet ik dan denken aan extra censuur? Minder/meer fan-service? Stukken eruit geknipt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er veranderd is... er zijn wel 100de dingen veranderd, serieus.
It's like I'm watching Madoka Season 1.5, lol
Maar toch is Mami's nieuwe kamer belachelijk, hoe je er ook naar kijkt.
Tevens nog een paar ZEER belachelijke veranderingen, ook goede veranderingen natuurlijk...
Verder post ik geen plaatjes of informatie over wat er zoal veranderd is... Wacht op de BD releases, en jullie zullen het zelf zien![]()
http://blog.min.chu.jp/?eid=1243310#sequelquote:
Veel donkere beelden lichter gemaakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef SleepSub het volgende:
[..]
http://blog.min.chu.jp/?eid=1243310#sequel
Zojuist even van men matties een link kunnen krijgen met alle veranderingen.
ALS JE NIET KAN WACHTEN OM DE VERANDERINGEN TE ZIEN, KLIK DAN OP LINK, ANDERS BLIJF ER VANAF TOTDAT ER EEN RELEASE IT
[Boven = BD | Onder = TV]
Thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef SleepSub het volgende:
[..]
http://blog.min.chu.jp/?eid=1243310#sequel
Zojuist even van men matties een link kunnen krijgen met alle veranderingen.
ALS JE NIET KAN WACHTEN OM DE VERANDERINGEN TE ZIEN, KLIK DAN OP LINK, ANDERS BLIJF ER VANAF TOTDAT ER EEN RELEASE IT
[Boven = BD | Onder = TV]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Qunix het volgende:
Ok... WTF
Een hele toffe serie, S1 en S2 van Mobile Suits Gundam 00... Maar WTF is de film [insert negative phrase here]!Welkom bij de teleurstelling die wij allemaal collectief voelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai (a.k.a. Ano Hana) al geprobeerd? Da's wél met drama, maar tot nu toe van een soort die onderhuids is maar wel gevoeld wordt. Veel potentie. Denk dat jij dat wel diggtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hanasaku Iroha wat zoveel betekent als "The ABCs of Blooming a Flower." (aldus TV tropes) is helemaal de weg kwijt. Ik had nog hoop dat dit de beste serie van dit seizoen zou worden, maar die begin ik langzamerhand te verliezen. De eerste twee afleveringen waren serieus of leken dat tenminste en hadden een geweldig prozaïsch gevoel de twee afleveringen die daar op volgden voelen in vergelijking goedkoop aan. Net als Õhana wou ik drama! In plaats daarvan krijgen wij komedie en zelfs een flinke dosis ecchi toegediend in afleveringen drie en vier.
Het is van beste serie van dit seizoen afgezakt naar een matige tweede plek die hij alleen heeft weten te behouden omdat Ao no Exorcist de gebeurtenissen van aflevering twee verfillerd heeft.
Niet dat het nu op eens een slechte serie is, maar God verdom me! Ik had verwachtingen!
Õhana! Als je zo door gaat ben je niet meer mijn soort moé.
Rant/
EDIT: zo, ff oldskool plaatje weer
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Een wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Lithia het volgende:
Ik heb zojuist een FMA pocket watch besteld. Wat voel ik me toch een nerd.
Neuh, dat is niet nodig.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:02 schreef lelouch het volgende:
Als je nog een bevestiging nodig hebt,
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Qunix het volgende:
Ok... WTF
Een hele toffe serie, S1 en S2 van Mobile Suits Gundam 00... Maar WTF is de film [insert negative phrase here]!Die bloemetjes zij hèt symbool van het hippiedom! Die film heeft me dagen daarna nog nachtmerries bezorgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, ik ben 'm al aan het volgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef .Cake. het volgende:
Heb je Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai (a.k.a. Ano Hana) al geprobeerd? Da's wél met drama, maar tot nu toe van een soort die onderhuids is maar wel gevoeld wordt. Veel potentie. Denk dat jij dat wel diggt
Anaru is best wel kawaï voor een nurd.![]()
Anaru is trouwens hoe een Japanner 'anaal' zou uitspreken.
“An interesting thing is a good thing.”
Niks. Maar dan ben je dus nog meer een nerdquote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er mis met die pocketwatch. Ik zou zo'n ding serieus in de borstzak van overhemden dragen.
Onzin, dat ding heeft gewoon stijlquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Niks. Maar dan ben je dus nog meer een nerd
überhaupt niet met een pocketwatch (onhandig en niemand gebruikt zo'n ding ooit echt, ken zat mensen die in die val zijn gelopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef lelouch het volgende:
De grootste otaku's zijn weer duidelijk te herkennen
Ik zou echt nooit met zo'n pocketwatch gaan lopen![]()
Ach.. schamen..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Bakakame het volgende:
Ziet er inderdaad nog best oké uit hoor, zou er eerder trots op zijn dan me ervoor schamen
Een otaku.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef lelouch het volgende:
De grootste otaku's zijn weer duidelijk te herkennen
Ik zou echt nooit met zo'n pocketwatch gaan lopen![]()
Mee eens. Het wachten is vreselijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:50 schreef DJ_ het volgende:
waarom is er maar 1 naruto per week, en niet 5.
deze eps was zo awesome dat je er gewoon meer wilt zien
Juis! Alsof nerd zijn slecht isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is net een omgekeerde Catch-22, een win-win situatie dus. Voor de leek is het gewoon een stoer ding en iedereen die het als iets nurdachtigs herkent zal FMA zelf ook wel gezien hebben en is dus een van ons.
Goed hequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:50 schreef DJ_ het volgende:
waarom is er maar 1 naruto per week, en niet 5.
deze eps was zo awesome dat je er gewoon meer wilt zien
Dus dan moet je katakana of hiragana kennen? Is 't lastig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:50 schreef Xaryna het volgende:
"Pasupooto o misete kudasai"
"hai"
"Maikeru Uebbu-san desu ne."
"ee, so desu"
"Kankoo desu ka, shigoto desu ka?"
"Kankoo ja arimasen. Shigoto desu."
Dat is conversatie 1. Conversatie 2 zit in hetzelfde hoofdstuk en daarna wordt het lastiger kopiëren omdat ze dan het romanji er niet meer bij zetten.
Ongetwijfeld makkelijker dan L&R.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus dan moet je katakana of hiragana kennen? Is 't lastig?
Succes ermee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:04 schreef Xaryna het volgende:
Ze hebben beide alfabetten voor in in de kaft staan, dus ik kan het opzoeken. Doe ik nu ook al. Ik voel me net als in groep 3, elke letter los lezen en dan alles achter elkaar plakken en het woord zeggen en dan herken ik het.
Sommige letters herken ik al, maar ik oefen nog. Ik gebruik ook video's van youtube waarin ze je leren hoe je de letters moet schrijven.
Deze lijst bevestigd dat smaken verschillen of dat ik een enorme otaku ben die meer gezien heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef Qunix het volgende:
01. FullMetal Alchemist: Brotherhood
02. Death Note
03. K-ON! & K-ON!!
04. Hajime no Ippo & ova's etc
05. One Piece & alle films, ova's etc
06. Samurai Champloo
07. Cowboy Bebop: Tengoku no Tobira
08. Tokyo Magnitude 8.0
09. Hellsing Ultimate
10. Great Teacher Onizuka
11. Mobile Suits Gundam 00 & Mobile Suits Gundam 00: Second Season
12. Arakawa Under the Bridge & Arakawa Under the Bridge x Bridge
13. Elfen Lied
14. Trigun: Badlands Rumble
15. Azumanga Daioh
leuk he Kana lerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:04 schreef Xaryna het volgende:
Ze hebben beide alfabetten voor in in de kaft staan, dus ik kan het opzoeken. Doe ik nu ook al. Ik voel me net als in groep 3, elke letter los lezen en dan alles achter elkaar plakken en het woord zeggen en dan herken ik het.
Sommige letters herken ik al, maar ik oefen nog. Ik gebruik ook video's van youtube waarin ze je leren hoe je de letters moet schrijven.
ik was laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |