Vanwege het uitzendschema. Door de tsunami is natuurlijk de oude programmering komen te vervallen en voor de komende weken liggen de schema's al klaar, dus lossen ze het zo op en brengen ze straks de afleveringen uit op dvd/br.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef Bakakame het volgende:
TVP
Hoezo moesten ze twee afl in één stoppen ivm tsunami? Het is toch al gemaakt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo, *zich ook weer meldt*
http://neregate.com/blog/2011/03/27/summer-2011-anime/
kan deze bij de OP btw?
quote:You are about to enter a website that may contain content of an adult nature. These pages are designed for ADULTS only and may include pictures and materials that some viewers may find offensive. If you are under the age of 18, if such material offends you or if it is illegal to view such material in your community please EXIT now.
nardonesbar.com?quote:
Higurashi Ovaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo, *zich ook weer meldt*
http://neregate.com/blog/2011/03/27/summer-2011-anime/
kan deze bij de OP btw?
Ik vond em omoshiroiquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
website ziet er een beetje cheasy uit net zoals het verhaal in episode 12 van Level E
Dat klopt, want .cake. vindt 15-jarige meisjes te jongquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
De maker van de openingspost is maagd.
Puh, nogal ja! En ik ben daar verdomme nog trots op ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:31 schreef Ascendancy het volgende:
[...] .cake. vindt 15-jarige meisjes te jong![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat klopt, want .cake. vindt 15-jarige meisjes te jong![]()
![]()
ik haat dat zo he als er in de subs staat "guess i'll have to use THAT" ect ectquote:
Sorry, zijn we een beetje gewend (Even geantwoord als staff lid van wat engelse groepen)quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik haat dat zo he als er in de subs staat "guess i'll have to use THAT" ect ect
ach het ergste was inuyasha movie 4 , waar die kerel om de haverklap moest vertellen hoe zijn zwaard heetquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Sorry, zijn we een beetje gewend (Even geantwoord als staff lid van wat engelse groepen)
Het is een beetje "ingeburgerd" zeg maar
Hierbij mijn excuses hoor![]()
Ik weet nog wat het is, maar niet meer wát het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet nog wat het is, maar niet meer wát het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef SleepSub het volgende:
[..]Haha ojaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef SleepSub het volgende:
^ Al lekker vertaald![]()
Haat alleen nog steeds dat het 360p is![]()
Tho, de ED is awesome
hmm he wat? waar? post gemist.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gvd. Ik was hier vergeten te TVP'en
Ik had ook nog een post geschreven waar ik de vergelijking van TTGL met Puella Magi Madoka Magica belachelijk maakte, maar toen besefte ik dat die vergelijking helemaal niet zo belachelijk was. Dus heil de persoon die dat schreef.
Duurt 10 secondesquote:
Trots op je blogje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef outcast_within het volgende:
wat qunix kan kan ik ook.
Spel: Girp
Waar? Op youtube?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Duurt 10 secondesTagline "anti-moe anime"
[Coalgirls]_Summer_Wars_(1920x1080_Blu-Ray_FLAC)_[610AD284]quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef lelouch het volgende:
Ik heb me (uk) bluray van Summer Wars binnen
dat heb ik alleen met games, en daarbij is het erg lastig als je niet meer online kan en je console de helft niet meer kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef lelouch het volgende:
Nee ik heb hem origineel van Amazon uk
Sommige films verdienen het om netjes in mijn kast te staan!
EINDELIJK!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Qunix het volgende:
SPRING 2011 - OVA: HELLSING VIII
En OVA: HIGH SCHOOL OF THE DEAD "Drifters of the Dead"
Hup, terug naar je boeken! Leren jij!quote:
zomgquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hup, terug naar je boeken! Leren jij!
Niet constant, ik studeer een uurtje of 2, neem een pauze, etc.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
10 uur op een dag studeren.
Wat voor drugs gebruik jij, baka?
Hoe lang duren die pauze's?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet constant, ik studeer een uurtje of 2, neem een pauze, etc.
FINALLY!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Qunix het volgende:
quote:
Hoeft niet... Dat is het mooie ervan vind ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
Terwijl het eigenlijk an sich niet echt spannend is.
De post heb ik niet gepost omdat ik hem het posten niet waard vond, al had ik hem waarschijnlijk wel gepost als deze K' komputha niet vast gelopah was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hmm he wat? waar? post gemist.
Allebei hebben ze iig een pussy hoofdpersoon die later sterk word. Er gaan belangrijke mensen dood. Maar TTGL schreeuwt toch meer GARRRRR MY DRILL WILL PIERCE THE SKIES
Vandaag en ook volgende week zal er geen Madoka komen...quote:-Puella Magi Madoka Magica 11 wordt op 31-03 mogelijk hervat.
NOOUUUUUWWWWquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef SleepSub het volgende:
Btw... Waarom staat het volgende in de OP?
[..]
Vandaag en ook volgende week zal er geen Madoka komen...
Fractale had hoge verwachtingen. Erg hoge verwachtingen omdat de regisseur vooraf nogal hoog van de toren blies.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De post heb ik niet gepost omdat ik hem het posten niet waard vond, al had ik hem waarschijnlijk wel gepost als deze K' komputha niet vast gelopah was.
Maarré Puella Magi Madoka Magica/Tengen Toppa Gurren Lagann gaat over puberende jongens/meisjes die (biologische) super robots besturen die aangedreven worden door hun emoties en ze gebruiken die (biologische) robots om: het mensdom te beschermen tegen ruimtewezens die het universum willen redden van de zelfvernietiging waar het op af koerst. O' en beide series beginnen met een soort van kijkje in een andere dimensie/tijdlijn. Mijn eerste post beschreef dit hele gebeuren beter, maar daar valt niets aan te doen. Weg is weg.(hij [van TTGL] is dood en zij [van PMMM] ook.)
Weet iemand trouwens waarom er zo veel haat is voor Bakuman en Fractale? Ik vind ze beiden wel interessant, maar kennelijk worden ze door veel mensen niet leuk gevonden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Koito91 op 31-03-2011 22:45:06 ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Die karakters zijn gemaakt door 2ch (Japanse variant van 4chan)
Eerst Madoka en nu dit, hoeveel dromen moet ik nog kapot maken vandaag?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sleepsub.nl/re(...)it-eraan-te-komen%21
Alsjeblieft! Working! Season 02![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Hier dan:
http://www.sleepsub.nl/re(...)it-eraan-te-komen%21
Alsjeblieft! Working! Season 02
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef SleepSub het volgende:
Btw... Waarom staat het volgende in de OP?
[-Puella Magi Madoka Magica 11 wordt op 31-03 mogelijk hervat.]
Vandaag en ook volgende week zal er geen Madoka komen...
Heb het beste gedaan met de info die ik bereid was om op te zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: OP beetje ge-update, upgedate, aangepast met de nieuwste info op dit moment. Mocht ik dingen gemist hebben dan graag ff melden, stop ik het er bij!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef SleepSub het volgende:
[..]http://shingx.wordpress.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Honto da! Miru:
http://shingx.wordpress.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juh juh, kdenk, zeg het maar even. In ieder geval is het vandaag niet gekomen en zal het volgende week ook nog niet komenquote:Heb het beste gedaan met de info die ik bereid was om op te zoeken.
Maar om mezelf even helemaal in te dekken heb voor het gemak de belangrijke stukjes onderstreept.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef SleepSub het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Juh juh, kdenk, zeg het maar even. In ieder geval is het vandaag niet gekomen en zal het volgende week ook nog niet komen![]()
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Halfuurtje als ik wat eet, anders kwartiertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe lang duren die pauze's?
SOwieso respect
waar haal jij eps 12 vandaan dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Rijstkoker het volgende:
Naruto is zeker tof, er komt nog een hoop strakke actie aan.
IS Infinite Stratos had zoveel potentie maar episode 12 is alweer het einde, vind het maar saai hoe het is afgelopen.
Hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 04:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar haal jij eps 12 vandaan dan?
eps 11 is als goed is de nieuwste.
Nyaa?quote:Op vrijdag 1 april 2011 04:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar haal jij eps 12 vandaan dan?
eps 11 is als goed is de nieuwste.
stom , toshokan had nog geen link toenquote:
ZOMG NOES!§§!§§quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dames en heren, we zijn de sjaak!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de url te zetten, dus het was niet echt overtuigend...![]()
denk het niet, de site doet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef outcast_within het volgende:
Bestaat dattebayo nog? Ik denk ik zoek ff hun 1 april grap op.
Website is inderdaad dood maar ze doen wel nog subben. Films vooral.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef outcast_within het volgende:
Bestaat dattebayo nog? Ik denk ik zoek ff hun 1 april grap op.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
Vannacht waren ze nog zo slordig omStaat er nog steeds in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de url te zetten, dus het was niet echt overtuigend...![]()
Goeiemorgen btw.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Wat staat er in dat 1e en laatste tabje dat wij niet mogen zien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dames en heren, we zijn de sjaak!
[ afbeelding ]
PRON!1!EINS!!11111!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat staat er in dat 1e en laatste tabje dat wij niet mogen zien?
Ik ook. Inderdaad Awwwwquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Bakakame het volgende:
Net de laatste afl van Fractale gezien. Awwwww
Was bang datquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Inderdaad Awwww![]()
Uiteindelijk toch nog een beter einde gekregen dan ik had verwacht.
Naruto preview voor volgende week: WTF?
Wel jammer dat zoveel series nu ophouden, na zo'n goed seizoen is het altijd weer even zoeken naar iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al toch een leuke serie
En mijn anime-kijken is onderhand wel op een erg laag pitje gezet, volg alleen nog Naruto en Ore no Imouto True Path..![]()
ik kijk nooit previews maar komen de fillers er weer aan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Naruto preview voor volgende week: WTF?
filmpjes op de ene , plaatjes op de anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fractale's einde was:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fractale's einde was:
volgens UTW hebben ze over 2 dagen een batch dus dan denk ik dat ik die maar eens op pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef SleepSub het volgende:
Yo Qunix, moet je de reacties bekijken xD!
Ook nog 3 mails gekregen met: "WAAR DAN?! GEEF MIJ EEN LINK! IK MOET HET ZIEN!"
Ah btw: De PV die ik gisteren had gepost van Working!! S2, dat was ook een 1-april grap.
Tenminste, de PV. Ik heb mijn post al bewerkt met de echte PV, want er komt echt een Working!! Season 2![]()
We zijn al bezig met een eigen website te maken, het begin is er al... Alleen moet het nog wat verder afmaken, maar :effort: momenteelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Btw, je reactie systeem is beetje kudt... Misschien dit wat voor je? http://disqus.com
op je knieen en aanbid me als god.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gvd. Ik was hier vergeten te TVP'en
Ik had ook nog een post geschreven waar ik de vergelijking van TTGL met Puella Magi Madoka Magica belachelijk maakte, maar toen besefte ik dat die vergelijking helemaal niet zo belachelijk was. Dus heil de persoon die dat schreef.
Mijn vergelijking valt op een ander vlak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maarré Puella Magi Madoka Magica/Tengen Toppa Gurren Lagann gaat over puberende jongens/meisjes die (biologische) super robots besturen die aangedreven worden door hun emoties en ze gebruiken die (biologische) robots om: het mensdom te beschermen tegen ruimtewezens die het universum willen redden van de zelfvernietiging waar het op af koerst. O' en beide series beginnen met een soort van kijkje in een andere dimensie/tijdlijn. Mijn eerste post beschreef dit hele gebeuren beter, maar daar valt niets aan te doen. Weg is weg.(hij [van TTGL] is dood en zij [van PMMM] ook.)
Fractale's einde was:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FractaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Was de kinderdisco t/m 15 jaar te vroeg afgelopen?quote:
Dat zou wel awesome zijn ja! Geen idee, WDN verlicht ons!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Was de kinderdisco t/m 15 jaar te vroeg afgelopen?
we zeggen niks je gaat alles eerst kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 13:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zeg het hier effe als een van de anime van het lente seizoen die nu al uit is goed is oké. Want vooralsnog lijken ze me allemaal niet zo geweldig.
de ED en OP zijn er wel maar zijn ook anime deze keer. Dus 30 minuten volledige episode ipv 10 minuten ed en op.quote:
wou me net aan deel 1 gaan wagenquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
Toaru Majutsu no Index II is beetje meh... De laatste 4 episodes kwam het op gang
Ik gok wel dat er een Toaru Majutsu no Index III zal komen.
Volgens mij wel, zie in elk geval genoeg subgroepen met ep 1 van dingen komen, net als Random Curiosity die weer reviews van afleveringen heeftquote:
Die frisbee > hond > jachtgeweer...quote:Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef wdn het volgende:
Ninchoujo. Daar kan maar 1 commentaar op komen...
>.<
en die ontploffing in het begin met die 2 dingen en die zalmquote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die frisbee > hond > jachtgeweer...
ik ben net bij met die seriequote:
Tot nader onder komen er geen nieuwe afleveringen, maar als ze de laatste (of laatste 2) aflevering(en) op Walpurgisnacht (lees: voor ons dus Koninginnedag omdat het daar 8 uur later is) ben ik een heel blij persoontje en kom ik misschien eerder naar huis om 'm te kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben net bij met die serieis ie gecancelled? of on hold?
Een Madhouse adaptatie van een westere animatie-serie goed...?quote:
Ja! Het is erg goed gedaan.quote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een Madhouse adaptatie van een westere animatie-serie goed...?
Koninginnedagquote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tot nader onder komen er geen nieuwe afleveringen, maar als ze de laatste (of laatste 2) aflevering(en) op Walpurgisnacht (lees: voor ons dus Koninginnedag omdat het daar 8 uur later is) ben ik een heel blij persoontje en kom ik misschien eerder naar huis om 'm te kijken.
Weert of Thorn?quote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
KoninginnedagIk moet nog een andere locatie zoeken om dat te gaan vieren, omdat ironisch genoeg op de plaats waar ik dat normaal doe de koningin komt
Vanavond summerwars kijken, heb em op dvd binnen
Weertquote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Weert of Thorn?
* wdn vind dat 'om de hoek waar hij woont'
Summer wars is erg goed. Je heb wat om naar uit te kijken.
Ik wacht op de BD versie
Niet gezien? Best leukquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef .Cake. het volgende:
Summer Wars. Misschien is het tijd voor mij om die ook te gaan bekijken. Hoor er veel over.
Noem eens een paar anime films die je gezien MOET hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Bakakame het volgende:
Maar geen film die je gezien MOET hebben, wat mij betreft
Alfred J kwakquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Qunix het volgende:
En wie heeft Kindernet gezien vanochtend/vanmiddag?
Ouwe anime op tv
En TOCH ga ik m kijken binnenkortquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Bakakame het volgende:
Maar geen film die je gezien MOET hebben, wat mij betreft
Oké.quote:Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef gniffie het volgende:
Kutzooi. Ik dacht ; Yes , eindelijk normale character designs bij hanasaku iroha totdat de eerste va haar rotbek open deed.![]()
Altijd dezelfde slechte populaire va's in series. Moeten ze echt mee ophouden
Edit:
Lama, ik dacht dat dat diegene was van Zero no Tsukaima. Maar deze is best oke![]()
Niet haten manquote:
Hikaru no Goquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Hmm welke anime zal ik gaan kijken? Iemand aanraders?
Ja keek net in de lijst van Populair Anime bij watchanimeon.com ben nu Angel Beats aan het kijken lijkt me wel interessant en maar 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hikaru no Go
En anders gewoon een top 100 lijstje afgaan?
Nah, dat was geen haten, dat was meer flauwigheid van mijn kant. En ik ben het met je eens dat het (zeer waarschijnlijk) een blijvertje wordt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef gniffie het volgende:
Niet haten man![]()
Deze serie is sowieso wel een blijvertje
Ben nu bezig met xxxHOLiC, is best een interessante serie. Je moet even aan de artstyle wennen (door CLAMP, dus dan kan je aparte dingen verwachten) maar de verhalen zijn best goed uitgewerkt! Doet hier en daar aan Bakemonogatari denken en je leert veel over Japanse volksverhalen, bijgeloof, mythen, pantheon etc. Heb absoluut geen idee of het wat voor je is maar je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Hmm welke anime zal ik gaan kijken? Iemand aanraders?
Ik! Ik zag Maya de Bij, Vrouwtje Theelepel, Sindbad en Wickie de Viking! Heb niet echt gekeken, maar ben er kort voorbij gezapt. Wel leuk weerquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Qunix het volgende:
Ouwe anime op tv
Ehm, Grave of the Fireflies moet ik zelf nog zien maar die schijnt toch wel fantastisch te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Noem eens een paar anime films die je gezien MOET hebben
Ik ben net begonnen aan Eve of Time. 10 minuten en moet zeggen... bevalt me welquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Noem eens een paar anime films die je gezien MOET hebben
Die eerste FF is wel oké, die tweede vond ik geen hol aan qua verhaal omdat ik nooit FF VII heb gespeeld. Dus zaten er alleen een paar koele actiescènes tussen waar ik van kon genieten. En RE: degeneration is ook wel oké, maar ik vond het geen must-see. En ik ben groot RE fan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan Eve of Time. 10 minuten en moet zeggen... bevalt me wel
Dus die moet je kijken
Aanvullende aan Bakakame: must-see: beide FF films, Appleseed, Resident Evil: degeneration om er 4 te noemen
Als groot RE fan is RE:D natuurlijk een must-seequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die eerste FF is wel oké, die tweede vond ik geen hol aan qua verhaal omdat ik nooit FF VII heb gespeeld. Dus zaten er alleen een paar koele actiescènes tussen waar ik van kon genieten. En RE: degeneration is ook wel oké, maar ik vond het geen must-see. En ik ben groot RE fan!
Als groot RE fan vond ik RE:D lichtelijk tegenvallen. En bedoel je niet "Biohazard"?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef wdn het volgende:
Als groot RE fan is RE:D natuurlijk een must-see
Wie is er niet groot geworden met Bioshock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ao no Excorcist
Klinkt interessant en hoop op goede gevechten.
C: The Money of Soul and Possibility Control
Het is van noitaminA (en ik vond Fractale, Eden of the East en TM 8.0 van hen ook leuk) en de screenwriter van Durarara werkt eraan mee.
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai
Zou best een mooi verhaal kunnen hebben en heb wel zin in een keer een drama, maar de titel is wel wat lang
Deadman Wonderland
Klinkt als een interessant verhaal en ben benieuwd hoe luguber het wordt en hoeveel gore ze erin stoppen![]()
Zal ze eens checken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef wdn het volgende:
"zoals Gantz"? Dan bedoel je dat qua genre?
Volgens animeplanet kom je dan uit op...
Elfen lied.
Bokurano.
Claymore.
Red Garden
Highschool of the dead.
Summer Wars is al uit op BD. Ik heb de mijne verleden week binnen gehad. UK versie van amazon.quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Weert of Thorn?
* wdn vind dat 'om de hoek waar hij woont'
Summer wars is erg goed. Je heb wat om naar uit te kijken.
Ik wacht op de BD versie
5 centimeters moet ik nog kijken, rest heb ik gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ehm, Grave of the Fireflies moet ik zelf nog zien maar die schijnt toch wel fantastisch te zijnDaarnaast natuurlijk Howl's Moving Castle, Spirited Away, Nausicaä of the Valley of the Wind en Princess Mononoke. Paprika vond ik érg leuk en 5 Centimeters per Second is waanzinnig mooi geanimeerd. Verder zou ik 't zo niet weten en ik moet eerlijk zeggen dat ik hiervoor ook m'n MAL erbij heb moeten pakken
Maar eigenlijk is alles van Ghibli wel goed te doen (en ben ik van plan dat ook nog te kijken) Daarnaast wil ik nog steeds Perfect Blue en Millenium Actress van Satoshi Kon zien.
En verder weet ik het zo even nietEn nu ga ik slapen
Vandaag m'n eerste tentamen gehad, heb er wel 'n goed gevoel bij. En morgen weer die-hard in de bieb bikkelen
Tot morgen
Ik denk dat je dan "darker than black" ook wel leuk gaat vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zal ze eens checken.
Elfen Lied had een vriend van me het ook al over, die was er erg over te spreken ja
Sterfquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef gniffie het volgende:
Bleach is toch eigenlijk hetzelfde principe als Gantz. Natuurlijk veel minder grimmig en minder sex. Maar het battlen in after-life etc komt overheen
en ik ben er op aan het wachten. Waarom kan dat niet volgens jou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef lelouch het volgende:
[..]
Summer Wars is al uit op BD. Ik heb de mijne verleden week binnen gehad. UK versie van amazon.
Je hebt hem nu pas / nog niet besteld? Ja dat is je eigen schuld, hij is er wel alquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef wdn het volgende:
en ik ben er op aan het wachten. Waarom kan dat niet volgens jou?
()
Ik heb Summer wars al gezien in HD op mijn mooie schermpje hier dus de BD hoef ik niet meteen te hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef lelouch het volgende:
[..]
Je hebt hem nu pas / nog niet besteld? Ja dat is je eigen schuld, hij is er wel al
had ik al beantwoord: heeft potentie dus staat op mijn lijstjequote:
Ik vind het een enorme twijfel serie... Als de volgende niet interessanter is, drop ik hem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
had ik al beantwoord: heeft potentie dus staat op mijn lijstje
Op zich heeft ie wel potentie vind ik, maar moet idd altijd ff afwachten wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme twijfel serie... Als de volgende niet interessanter is, drop ik hem.
Nichijou ga ik wel volgen
Dat stukje met het eten en de 3 seconden regel![]()
![]()
Die stem van de directeur van de school is de zelfde stem als de directeur van de school in Asumanga Daioh
Oh en Level E is echt ontzettend tof van begin tot eind en de intro is ook tof![]()
Evenals Puela MM, alleen moet hij verder
Laatste episode van Zombie is echt triest. Jammer da ik hem niet meer kan droppen. Ze hadden nog tijd over
Ja ik, voor sentiment.quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Qunix het volgende:
Ouwe anime op tv
Powerkleuters?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef outcast_within het volgende:
is level e afgelopen? Komt er een seizoen 2. Redelijke serie alleen jammer dat de helft werd gevuld door powerkleuters.
Het is minder erg dan dat het klinkt. Zelf vond ik het nog best leuk, hoewel het wel de minste arc van de serie isquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Powerkleuters?![]()
Ik weet niet of ik die serie nu wel wil kijken...al hoor ik er veel goeds over.
Beste moment van angel beatsquote:Op woensdag 6 april 2011 02:14 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik lach me kapot om episode 5 van Angel Beats, iemand anders die het ook kijkt/heeft gekeken?
Is Kaiji zonder vingers?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oeh oeh, eerste ep van Gyakkyou Burai Kaiji is uit. qua artstijl doet het denken aan Akagi en plot gaat zo te zien oa over Pachinko. Was zelf liefhebber van Akagi en heb hoge verwachtingen van deze anime
Maar je hebt niet Kaiji 1 gezien?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oeh oeh, eerste ep van Gyakkyou Burai Kaiji is uit. qua artstijl doet het denken aan Akagi en plot gaat zo te zien oa over Pachinko. Was zelf liefhebber van Akagi en heb hoge verwachtingen van deze anime
Dan kan nietquote:
helaas nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kan niet![]()
lol
Jij hebt Kaiji S1 dus niet gezien?
Steinsgate is toch het vervolg van Chaos:head?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:45 schreef .Cake. het volgende:
Stein's;Gate heeft wel koele sfeer, maar het verhaal van de eerste episode was beetje vaagjes. Ik snap het begin en het eind, maar hoe/wat/waar in het midden is me allemaal iets te onduidelijk weer gegeven. Toch denk ik wel dat ik deze ook blijf volgen
Kaiji kan m'n pc niet relaxt afspelen, moet toch eens iets aan doen. Vroeger kon ie alles van nutbladder wel handelen, maar tegenwoordig...
Zelfde boeken reeks wellicht.quote:From the creators of CHAOS;HEAD comes another cyber mystery visual novel turned anime. In 5pb and Nitroplus STEINS;GATE, the setting shifts to Akihabara and the story to self-proclaimed mad scientist Okabe Rintarou (Miyano Mamoru), a.k.a. Hououin Kyoum"
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 18:45 schreef gniffie het volgende:
Toriko 01 is gewoon een special met One Piece erin.
edit:
Van 3 kwartier. hiep hoi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Het gaat over helden die werken voor hun sponsor. De animatie studio heeft meteen de kans genomen om echte sponsors te regelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Steins;Gate is niet mijn ding denk ik
En wordt Tiger & Bunny enorm gesponsord door Softbank + Bandai + Pepsi + Ustream + Dmm.com? Logo enorm veel in beeld en op de hoofdkarakter?
Pepsi NEX Zeroquote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het gaat over helden die werken voor hun sponsor. De animatie studio heeft meteen de kans genomen om echte sponsors te regelen.
Eerste keer dat ik zoiets zag was volgens mij in code geass waarin ze de hele tijd dikke dozen pizza hut in beeld hadden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pepsi NEX Zero![]()
Woow... Ook echt reclame in de anime.... 't Is wel wat nieuws ja
Beetje 'spam' anime...
Ik denk dat dit ook een drop is.
Het blijft een ei ook he die Kaijiquote:
Inderdaad, want al is Toriko waarschijnlijk niet zo goed, One Piece is oneindig veel slechter. Dus elke aflevering minder die er van One Piece wordt uitgezonden is een beetje minder kanker voor het Japanse volk, niet dat een beetje minder kanker wat uit maakt omdat ze een hele hoop kanker krijgen van Fukushima dai-ichi en zijn vriendjes... Godverdomme! Ik moet echt ophouden met stomme grapjes maken, ze zijn niet grappig!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Qunix het volgende:
Toriko en One Piece... Wat een perfecte mix![]()
![]()
![]()
De eerste is zendtijd van Toriko en de tweede is van One Piece... Dus deze week geen One Piece. Maar dit maakt wel enorm veel goed!![]()
![]()
Volgens mij speelt de serie zich af in het jaar 48650quote:Op donderdag 7 april 2011 02:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Gaat de wereld overnemen over 5 jaar.
what is it ?quote:
Doe maar niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad, want al is Toriko waarschijnlijk niet zo goed, One Piece is oneindig veel slechter. Dus elke aflevering minder die er van One Piece wordt uitgezonden is een beetje minder kanker voor het Japanse volk, niet dat een beetje minder kanker wat uit maakt omdat ze een hele hoop kanker krijgen van Fukushima dai-ichi en zijn vriendjes... Godverdomme! Ik moet echt ophouden met stomme grapjes maken, ze zijn niet grappig!
Djeez is vaak te vinden op sankaku hequote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Bakakame het volgende:
Man heeft seks met >1000 meisjes en krijgt geld toe
Je keek Chaos;Head, dus misschien Steins;Gate? Ze zijn dacht ik van dezelfde makersquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand nog aanraders op basis van mijn MAL?
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
De visual novel is idd van dezelfde makers (5pb en Nitro+). De Anime echter heeft wel verschillende productie bedrijven. CHaos;head werd gedaan door Madhouse en Steins;Gate wordt gedaan door White Foxquote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je keek Chaos;Head, dus misschien Steins;Gate? Ze zijn dacht ik van dezelfde makers
Spaar eens doorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef .Cake. het volgende:
Yeah, ik ga O_W irriteren door weer over mijn pc te zeiken: dit nu godverdomme nu al de 3e keer in 4 maanden dat ik XP opnieuw er op moet zetten! En ik ben al mijn downloads kwijt!!
Ben druk bezig, maar wil nog niet direct van de grond komen. ¤600,- p/m is een redelijke aanslag voor iemand die net pas weer werk heeftquote:
al een idee wat je wilt aanschaffen (qua onderdelenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben druk bezig, maar wil nog niet direct van de grond komen. ¤600,- p/m is een redelijke aanslag voor iemand die net pas weer werk heeft![]()
Maar je hebt wel gelijk. T wordt tijd man!
Dat hangt van de specs van de laptop af, maar de meeste nieuwe laptops moeten dat gewoon aankunnen...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef .Cake. het volgende:
Direct ff een vraagje, kan een laptop ook 1080p afspelen of maakt het weinig verschil met 720p?
Intel PEntium 4 CPU 2.8Ghz, 1024 MB RAM. Uit 2004.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
@cake: wat voor PC heb je eigenlijk??
[..]
Dat hangt van de specs van de laptop af, maar de meeste nieuwe laptops moeten dat gewoon aankunnen...
Code Geass: R2 en Fullmetal Alchemist: Brotherhood mis ik iig bij jouquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand nog aanraders op basis van mijn MAL?
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Moet je wel een scherm halen wat 1080p aankan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Intel PEntium 4 CPU 2.8Ghz, 1024 MB RAM. Uit 2004.![]()
Hmm, hoe bruut zou het zijn om dingen in 1080p te kunnen kijken zonder problemen?
[..]
Code Geass: R2 en Fullmetal Alchemist: Brotherhood mis ik iig bij jou![]()
Maar die zijn er wel op laptops neem ik aan? Dat zijn namelijk wel dingen die ik wil wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Moet je wel een scherm halen wat 1080p aankan.
En pure 1080p filmpjes zijn 50 gig
eh leuk zo'n externe schijf maar de meeste gaan dan wel over usb 2.0 he en zijn met een adapter dus onderweg gebruiken kun je welgevoegelijk vergeten. En dan ben je ook nog dagen bezig met 1 Tb er op zetten en nog langer om het er af te halen. 480 mbps maximaal... schiet niet echt op met 1 Tb.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar die zijn er wel op laptops neem ik aan? Dat zijn namelijk wel dingen die ik wil weten50 gig is best veel ja, maar tegenwoordig heb je voor nog geen ¤80,- een terrabyte aan extern geheugen, dus moet goedkomen!
Verschil 720p en 1080p is goed te zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef .Cake. het volgende:
Niet echt. Eigenlijk zat ik er aan te denken om een laptop te halen ivm geplande toekomstige carriéreplannen. Moet nog ff beetje research doen, maar het wordt iig wel een gloednieuwe die alles aankan. Ik ben het zat om vast te zitten aan 480p max![]()
Direct ff een vraagje, kan een laptop ook 1080p afspelen of maakt het weinig verschil met 720p?
quote:A man has been arrested for tricking over 1,000 underage schoolgirls into paying him for sex.
Kanagawa police arrested a 29-year-old unemployed man of no fixed address for underage prostitution-related offences.
Police say he approached middle and high school girls using their online profiles, inviting them to interviews with the promise that he would be able to introduce them to customers who would pay them ¥100,000 for intimate encounters.
As a registration fee he would collect ¥10,000-¥15,000 from each girl, and frequently have sex with the girls.
He claims to have used this modus operandi to defraud and have sex with over 1,000 schoolgirls.
His arrest stems from charges that he had sex with 14 and 15-year-old schoolgirls in the toilets at Yokohama Station.
He admits the charges, explaining that Middle and high school girls were easier to swindle than adults. I did it for the sex and the money.
Schoolgirl prostitution is thought to be common in Japan, with the usual pattern being for girls to advertise for customers on a deaikei dating site, a service which may be free or fee-based.
Above-board sites are legally obliged to verify the age of the girls, but providing fake ID is not a huge impediment to an enterprising youngster keen to procure some designer goods. The other major avenues for such commerce are social networking sites.
Whilst police deal harshly with men caught using such services to arrange underage sex, the girls themselves are never punished, ensuring an uninterrupted supply of greedy schoolgirls with loose morals.
Considering all his conquests were consenting and in any case motivated by greed and a desire to whore themselves to strangers, criticism of the man has been muted save from those jealous of his success, it would seem:
Ik wil je wel wat lenenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben druk bezig, maar wil nog niet direct van de grond komen. ¤600,- p/m is een redelijke aanslag voor iemand die net pas weer werk heeft![]()
Maar je hebt wel gelijk. T wordt tijd man!
ghaha ik vond chaos:head nogal een.. chaos, en de meest afschuwelijke hoofdpersoon ooitquote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je keek Chaos;Head, dus misschien Steins;Gate? Ze zijn dacht ik van dezelfde makers
Ik was eigenlijk niet van plan om het ding veel onderweg te gebruiken, maaar de rest van je tips zijn zeker wel goed, bedankt!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef wdn het volgende:
[..]
eh leuk zo'n externe schijf maar de meeste gaan dan wel over usb 2.0 he en zijn met een adapter dus onderweg gebruiken kun je welgevoegelijk vergeten. En dan ben je ook nog dagen bezig met 1 Tb er op zetten en nog langer om het er af te halen. 480 mbps maximaal... schiet niet echt op met 1 Tb.
Nee pak dan een 160 Gb externe 2.5' schijf. Kleiner maar wel portable (want trekt stroom over de usb poort)
[..]
Verschil 720p en 1080p is goed te zien.
Maar ik kijk HD op mijn notebook. dell inspiron 1720 (is een 17' breedbeeld). En dan wel compressed (1900x1200 mkv) want het verschil tussen uncompressed HD en compressed HD zie ik eigenlijk alleen als ik het via mijn beamer afspeel![]()
De vorige intro was echter stukken beter, een van de besten in tijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe outro van Naruto is tof!Home Made Kazuke
laptops met 17" scherm hebben vaak wel een 1920x1080 resolutie.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar die zijn er wel op laptops neem ik aan? Dat zijn namelijk wel dingen die ik wil weten50 gig is best veel ja, maar tegenwoordig heb je voor nog geen ¤80,- een terrabyte aan extern geheugen, dus moet goedkomen!
xxxHOLiC heb ik net afgekeken, best interessany als je wat meer van de Japanse folklore wilt weten. De tekenstijl is wel enigszins apart, maar daar wen je vrij snel aan. Verder is het moeilijk om uit het niets suggesties te geven, heb je iets van MAL ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef NeeEcht het volgende:
na durarara gefinished te hebben paar weken terug is er nog geen serie geweest die me echt aansprak wie helpt mij met een nieuwe serie
Hmm, dat dacht ik al. Dus het zal niet zoveel uitmaken wat voor afmeting laptop ik koop qua resolutie lijkt me?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laptops met 17" scherm hebben vaak wel een 1920x1080 resolutie.
echter zal je het verschil tussen 720p en 1080p niet zien als je het op zo'n klein scherm bekijkt.
en het helpt ook niet dat je er zo dicht opzit.
weet niet of je ook een HD-tv hebt ? , want eigenlijk alle laptops hebben een HDMI uitgang tegenwoordig.
dan zou je die gewoon aan je tv kunnen hangen
Ik ben niet zo'n held in suggesties geven op wat anderen al keken dus zal je wel vertellen wat ik leuk vond, moet je zelf maar even kijken of het je wat lijktquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef NeeEcht het volgende:
nee niet echt nooit bijgehouden maar de grote betere series die ik gekeken heb:
Darker Than black
Code Geass
Durarara
Claymore
Death Note
Tokyo Magnitude 8.0
Angel Beats
Bleach
Fairy tail
Naruto shippuden
Last Exile!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef NeeEcht het volgende:
na durarara gefinished te hebben paar weken terug is er nog geen serie geweest die me echt aansprak wie helpt mij met een nieuwe serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Last Exile!Ik wilde je het plezier niet ontnemen die aan te radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Infinite Ryvius en Rahxephonquote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef NeeEcht het volgende:
Wat doen Darker than Black, Fairy Tail, Angel Beats ,Code Geass & Death Note seizoen 2 in dat lijstjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef NeeEcht het volgende:
nee niet echt nooit bijgehouden maar de grote betere series die ik gekeken heb:
Darker Than black
Code Geass
Durarara
Claymore
Death Note
Tokyo Magnitude 8.0
Angel Beats
Bleach
Fairy tail
Naruto shippuden
Neequote:
Damn, dat is idd een oud beestje. Zo duur zijn nieuwe goede PC's tegenwoordig toch niet meer? Als het je alleen om FullHD video kijken gaat zou je voor een paar honderd euro al wel een prima PC moeten kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Intel PEntium 4 CPU 2.8Ghz, 1024 MB RAM. Uit 2004.![]()
Hmm, hoe bruut zou het zijn om dingen in 1080p te kunnen kijken zonder problemen?
-piep-quote:
Aflevering op de laatste 5 minuten naquote:
Dit wordt een mooi gevechtquote:
Ja, maar als ik hem was, en ik moest 'n nieuwe kopen, dan heb ik liever wat duurders dat ook weer 'n paar jaar mee kanquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, dat is idd een oud beestje. Zo duur zijn nieuwe goede PC's tegenwoordig toch niet meer? Als het je alleen om FullHD video kijken gaat zou je voor een paar honderd euro al wel een prima PC moeten kunnen vinden.
Bee vs Kisame zal leuk worden. Octopus vs haaiquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakura <3 Naruto; maar Naruto </3 liegende Sakura.
Doe mij maar wat vechten en actie enzo.
Sowieso liever Naruto <3 Hinata imhoquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakura <3 Naruto; maar Naruto </3 liegende Sakura.
Doe mij maar wat vechten en actie enzo.
Yeah, dat doe ik meestal ook wel. Ik ben momenteel ook weer een beetje aan het orienteren op een nieuwe PC, en budget ligt weer op hoogstens 1000 euro, maar het liefst zit je daar 200-300 euro onder, vooral omdat ik toch geen gamer ben ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar als ik hem was, en ik moest 'n nieuwe kopen, dan heb ik liever wat duurders dat ook weer 'n paar jaar mee kan
Cola is idd een veel betere optie...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
gvd 'k had geen thee 0p t0etsen m0eten laten vallen.
thee zonder suiker kan niet zo erg kwaad (als je snel begint met drogen).quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het weer was ook meer geschikt voor een biertje dan theequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kom op hé, ik ga toch geen bier drinken terwijl ik anime zit te kijken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef lelouch het volgende:
[..]
Het weer was ook meer geschikt voor een biertje dan thee
Er, hoofdstuk 84 is al bijna een maand uit en de scanlation daarvan is een weekje jonger. Die van mangacurse tenminste want mangastream heeft nog steeds geen versie uitgebracht!quote:
Het is nog erger met Gunslinger Girl en iets minder erg met Needless; omdat de laastgenoemde nog wel vertaald wordt maar er een enorm gat is tussen de uitgaves.quote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef lelouch het volgende:
Waarom is de manga van nabari no ou nooit afgemaakt met scanlationsstomme licenties.
Ja, ik kijk altijd op mangatraders en daar denk ik dan 1x per week aanquote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er, hoofdstuk 84 is al bijna een maand uit en de scanlation daarvan is een weekje jonger. Die van mangacurse tenminste want mangastream heeft nog steeds geen versie uitgebracht!
Maarré, Soul was stoer, Stein was lol (behalve toen hij Soul wou ontleden) en Maka die Soul verrot trapte was ook lollig.
Reuze Oni was kut omdat het aan de anime doet denken en de anime is K.U.T.
* Repelsteeltju heeft hoofdstuk 84 van Soul Eater vandaag ook voor het eerst gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |