quote:
Dank, dank. Als ik toch de hele dag thuis zit kan ik net zo goed iets nuttigs doenquote:
Geëvolueerd, nu moet ik 'm laten gaan, want net als Ash heb ik alleen de zwakste vorm van alle Pokémonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef Ascendancy het volgende:
Baka, je topic is losgebroken uit de pokéball![]()
Goede OP trouwens.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Geëvolueerd, nu moet ik 'm laten gaan, want net als Ash heb ik alleen de zwakste vorm van alle Pokémon
Het sneeuwde vandaag anders wel in Japanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Qunix het volgende:
De OP mist nog het overzicht van spring '11.... Winter is al voorbij (mocht je een keer naar buiten kijken)
Ik ben in Nederland en het was heerlijk weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Het sneeuwde vandaag anders wel in Japan
Meteorologisch gezien nog niet hoor (dat is dan ook de reden dat de lente anime nog niet uit zijn).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Qunix het volgende:
De OP mist nog het overzicht van spring '11.... Winter is al voorbij (mocht je een keer naar buiten kijken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Moest ineens denken aan die reclame van Rolo met die olifant. Het eh zal toch niet dat die walvissen wraak wilden nemen op die Japanners?
Goeie, heb m er tussen geplakt. Thanks dude!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Bakakame het volgende:
Misschien is deze link ook wel handig om erin te zetten, de manga/anime/etc die delayed/gecanceled zijn vanwege de aardbeving
http://www.animenewsnetwo(...)ancelled-after-quake
Anime winter seizoen is nog steeds "bezig". En ik heb geen zin om nu dat te regelen. Misschien morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Qunix het volgende:
Awesome no?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef black_phoenix89 het volgende:
Zojuist de laatste aflevering van Code Geass R2 gekeken.![]()
Wat een goede serie!![]()
minder goed als season 1quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kut TT
Geintje...
Er is trouwens nog steeds geen bevestiging op ANN dat Kishimoto in orde is. Wat best wel enorm kut is omdat zijn manga nu het beste van de grote 3 is!
Niet zo heel veel, Asc mag gewoon graag bitchen over R2quote:
Het probleem met R2 is dat het nergens op sloeg en veel te vergezocht was. Daarnaast bleek Lelouch steeds minder een reëel personage. Daarbij werd alles afgeraffeld, waardoor het geen waardig vervolg was op het geniale R1.quote:
R2 is idd beter dan R1, maar om nou direct heel R2 de grond in te stampen is lichtelijk overdreven. Het is wel jammer dat het idd niet tot z'n volle potentie is uitgewerkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
Het probleem met R2 is dat het nergens op sloeg en veel te vergezocht was. Daarnaast bleek Lelouch steeds minder een reëel personage. Daarbij werd alles afgeraffeld, waardoor het geen waardig vervolg was op het geniale R1.
Dit is geen mening, maar iets wat ieder weldenkend mens zou moeten zien. Je kan R2 simpelweg niet beter vinden dan R1
Homura Akemiquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef .Cake. het volgende:
Madoka 10:![]()
Serieus de beste serie van dit seizoen!
Ik kwam die ook net tegen ja!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Bakakame het volgende:
Zie wat ik net tegenkom!!!
http://randomc.net/2011/03/16/k-on-s2-27/
van welke anime zijn die chars die de site als theme heeft ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Bakakame het volgende:
moe-timequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Bakakame het volgende:
"Charles" is wel mijn favoriet in die serie ja, wat de harem betreftquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Show the Love for Charlotte Dunois (van IS)
Ik hou wel van down to earth girls lol
[ afbeelding ]
Tskquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:30 schreef .Cake. het volgende:
Ika Musume! Nog zo'n juweeltje die ik pas later in het seizoen ontdekte!
Ohayo!quote:
Tuurlijk niet! Eigen mening vormen enzo, anders is het veel te makkelijkquote:
SPOILER: d(^_^)b lololollololloolllololol verneukte smiley!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
thanks, klinkt interesant die animequote:Op donderdag 17 maart 2011 03:12 schreef Michie_ het volgende:
Infinite Stratos en de banner is van shinryaku ika musume
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Keios het volgende:
Nu begrijp ik waarom hij onze hond Kira genoemd heeft
Welkom en veel plezier met je nieuwe hobbyquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Keios het volgende:
Ik ben net door mn broer verleid in het kijken van Anime. Heb Seirei no Moribito en Death Note uitgekeken. Nu begrijp ik waarom hij onze hond Kira genoemd heeft
Vond Death Note super trouwens. Mn volgende series zullen wel Elfenlied en Naruto worden, denk ik.
Ik ben net begonnen met een boek van Haruki Murakami en daarin kan een gast met katten praten. Moet de hele tijd aan Kuroneko denken, vooral omdat ie als eerste met een zwarte kat aan het praten wasquote:
Wat vind jij er slecht aan dan (naast de fillers en fans die het overhypen)?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef YbKg7 het volgende:
ik snap niet waarom jullie narutogeweldig vinden
Dan ligt het puur aan smaak. Daarom begrijp je niet waarom anderen het wél leuk vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef YbKg7 het volgende:
ik *persoonlijk* vind dat Naruto maar een kinderserie is. zoals pokemon.
Naruto is toch voor de iets oudere kijker dan pokemon is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef YbKg7 het volgende:
ik *persoonlijk* vind dat Naruto maar een kinderserie is. zoals pokemon.
Beide zijn goed maar IS barst van de fanservicequote:
Die jongen uit IS heeft School Days gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is fanservice? Enne die jongen uit IS moet niet zo homo doen
ik zal vanavond eens kijken of het nog binnen de perken valtquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide zijn goed maar IS barst van de fanservice
Welke metro?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef lelouch het volgende:
Zat er net in de metro een dikke lelijke heks achter me, aan de telefoon. Te praten over bleach, japan en otaku's.
Hihihiquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef lelouch het volgende:
Beste repelsteeltju,
Waarschijnlijk zit je leraar nog in de ontkenningsfase. Aan de hand van je beschrijving kan ik concluderen dat hij de kast deur wel al heeft gezien maar er nog niet door heen durft.
Je kan hem het beste laten merken dat jij wel van onze kant bent en hier dus geen problemen mee hebt. Hem proberen te pushen kan averechts werken.
Probeer voorzichtig een gesprek aan te gaan waarin je wat hints laat vallen en wacht tot hij zelf er voor uitkomt.
Succes!
Xx een bezorgde tina lezer
Ah...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef lelouch het volgende:
[..]
Richting Rdam CS.
Maar deze wil je echt niet, geloof me :p
- of elke zin met -ebi eindigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef outcast_within het volgende:
Eindig elke zin met de gozaru.
Vraag hem of hij zin heeft in een broodje Bankai
Dan wilt hij dan ook graag sensei genoemd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef wdn het volgende:
Met iedereen afspreken dat iedereen in de klas elkaar met -chan of -kun aanspreekt
En Cake, die heb ik ook net gelezen, tenminste, als je Kafka On The Shore bedoelt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben net begonnen met een boek van Haruki Murakami en daarin kan een gast met katten praten. Moet de hele tijd aan Kuroneko denken, vooral omdat ie als eerste met een zwarte kat aan het praten was![]()
Overigens wel handig dat ik wat opgepikt heb uit de anime, weet je toch nét iets meer over de settings enzo die beschreven worden!
Die bedoel ik ja, geniaal tot nu toe! Een vriendin van wie ik altijd kan vertrouwen dat iets goed is als zij dat zegt raadde het mij aan, zo doende. Echt koel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Bakakame het volgende:
En Cake, die heb ik ook net gelezen, tenminste, als je Kafka On The Shore bedoelt!
Leuk boek, heb 'm kortgeleden ook gelezen en heb ervan genoten
Volgens mij ben je in het verkeerde topicquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef YbKg7 het volgende:
Murakami heeft sowieso een voorliefde voor katten en sigarettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben net begonnen met een boek van Haruki Murakami en daarin kan een gast met katten praten.
Naruto mangaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef YbKg7 het volgende:
Nou vooruit danquote:
Toevallig is de hoofdredactrice van de Tina een persoonlijke vriendin van mij (serieus geen grapje), dus als je wilt kan ik haar proberen over te halen om dit serieus in de Tina te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef lelouch het volgende:
Beste repelsteeltju,
Waarschijnlijk zit je leraar nog in de ontkenningsfase. Aan de hand van je beschrijving kan ik concluderen dat hij de kast deur wel al heeft gezien maar er nog niet door heen durft.
Je kan hem het beste laten merken dat jij wel van onze kant bent en hier dus geen problemen mee hebt. Hem proberen te pushen kan averechts werken.
Probeer voorzichtig een gesprek aan te gaan waarin je wat hints laat vallen en wacht tot hij zelf er voor uitkomt.
Succes!
Xx een bezorgde tina lezer
Owjahquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou vooruit dan![]()
En waar blijft mijn lijstje?
mangaquote:
Goeie slice-of-life als ik het mij juist herinner, wat denk ik wel het geval is. Of in ieder geval wat jij als goed beschouwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef zquing het volgende:
OwjahWat zou ik ookalweer op 't lijstje zetten?
Hehe, nou ik spreek haar toevallig vanavond de hele avond, dus ik kan wel eens een balletje opgooien. Moet ik het uiteraard wel even in een soort Tina-format verpakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als jij dat flikt, Cake, dan koop ik voor het eerst in mijn leven de Tina!
Inderdaad, heb zelf ook besloten de manga niet meer te lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
manga
beetje naar kleurloze scans kijken , waarbij je in 5 plaatjes 6 jaar verder bent in de verhaal lijn
Ik wou eigenlijk een verzonnen anekdote schrijven, maar ik heb even geen inspiratie. Dus zeg ik het maar direct: mensen van buiten de doelgroep kunnen best plezier van iets hebben dat eigenlijk niet voor ze bedoeld is, maar soms is het beter dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef YbKg7 het volgende:
toen ik een keer in een pretpark in de rij stond, stond er voor mij een jongetje van 6 naruto manga lezen
Juist goed dat hij een manga stond te lezen, al zal het een nederlandse versie zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een verzonnen anekdote schrijven, maar ik heb even geen inspiratie. Dus zeg ik het maar direct: mensen van buiten de doelgroep kunnen best plezier van iets hebben dat eigenlijk niet voor ze bedoeld is, maar soms is het beter dat ze dat niet doen.
* Repelsteeltju denkt aan dat arme, tienjarige, kind dat Gaara's 'Sabaku Kyuu' met zijn vriendjes nadeed en dat met zijn leven moest bekostigen
dat was ook echt een faal jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju denkt aan dat arme, tienjarige, kind dat Gaara's 'Sabaku Kyuu' met zijn vriendjes nadeed en dat met zijn leven moest bekostigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef Qunix het volgende:
Binnenkort weer old school anime op de tvAlfred en Nils Holgersson zijn echt geweldig. Ik hoop alleen dat het fantastische Tovenaar van Oz ook terug zal komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook en Vrouwtje Theelepel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alfred en Nils Holgersson zijn echt geweldig. Ik hoop alleen dat het fantastische Tovenaar van Oz ook terug zal komen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef wdn het volgende:
Beide zijn goed maar IS barst van de fanservice
aw kon je niet het plaatje met de armbar submission doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
och dat viel best wel mee
dat is nog niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
och dat viel best wel mee
ja hoor kan ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
aw kon je niet het plaatje met de armbar submission doen?
mja Dinsdag 5-4 begint STEINS;GATE eindelijk
Het spel was vet in elk geval :3
Ook als het lente anime seizoen uitgesteld wordt? Zoals iirc in de OP staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mja Dinsdag 5-4 begint STEINS;GATE eindelijk
Tot nu toe zijn alle series gewoon uitgekomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ook als het lente anime seizoen uitgesteld wordt? Zoals iirc in de OP staat.
Waarom zou ie dat niet doen? Als ik de kans kreeg had ik het ook gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh oké!
Ik volg IS niet meer, te cliché enzo, waarom is Ichika aan het worstelen met een naakte meid?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja hoor kan ook wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cliche's zijn cliche's om een redenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh oké!
Ik volg IS niet meer, te cliché enzo, waarom is Ichika aan het worstelen met een naakte meid?
Inderdaad, ze zijn cliché omdat ze meeliften op het succes van iets dat eens origineel of zelfs briljant was. Met de nadruk op 'was'!quote:
mai hime ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn cliché omdat ze meeliften op het succes van iets dat eens origineel of zelfs briljant was. Met de nadruk op 'was'!
Dat ook maar is downloadenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja hoor kan ook wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut volgen:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:04 schreef .Cake. het volgende:
Spring preview is uit op Random Curiosity. Daarin staat ook dat veel shows een weekje kunnen verschuiven.
quote:
aw geen Steins;Gatequote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Absoluut volgen:
Gyakkyou Burai Kaiji Hakairoku-hen (Kaiji 2)
Kami nomi zo Shiru Sekai II (al moet ik S1 nog afkijken)
Naruto Shipuuden: The Lost Tower
Kore wa Zombie Desu ka? DVD Specials
Grote kans volgen:
Pretty Rhythm Aurora Dream
Dog Days
Tiger & Bunny
Nichijou
Hen Zemi
Toriko
Denpa Onna to Seishun Otoko
Ao no Exorcist
C: The Money of Soul and Possibility Control
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai
Deadman Wonderland
Poging wagen:
Hanasaku Iroha
Gintama
Sket Dance
Hidan no Aria
A-Channel
Pfff... Weer zo veel![]()
dvd komt in de laatste week van april. subs zal dan nog wel even durenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Heb net de eerste episode van Mahou Shoujo Madoka Magica gekeken, weet iemand wanneer de Naruto film The Lost Tower uit komt?
die was toch vorig jaar al in de bios?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen idee, maar als hij volgend seizoen in de bios verschijnt kan je er op rekenen dat je minstens een half jaar moet wachten voordat jij 'm vertaald en wel kan kijken op je computer.
het speelt zich af in hetzelfde universum, maar zijn niet afhankelijk van elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand of je Chaos;Head ook gezien moet hebben voordat je Steins;Gate () gaat kijken?
we geloven het wel wdnquote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef wdn het volgende:
Moet ik ook een lijst maken van wat ik ga kijken of geloven jullie het wel?
gelukkig. Scheelt me een hoop tikwerkquote:
Stratos kan ik bevestigen, niet kunnen vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef wdn het volgende:
[..]
gelukkig. Scheelt me een hoop tikwerk
Andere vraag:
Klopt het dat 3 series niet zijn uitgekomen sinds The Big East Japan Earthquake?
Ik mis de nieuwe Puella, Infinite Stratos en Freezing volgens mijn downloads van deze week.
zijn idd niet uitgekomen deze week. Andere serie die niet was uitgekomen was Index. weet niet of ze deze week wel verder gaa tho. Denk eerlijk gezegd dat alles ook weer overgeslagen wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Andere vraag:
Klopt het dat 3 series niet zijn uitgekomen sinds The Big East Japan Earthquake?
Ik mis de nieuwe Puella, Infinite Stratos en Freezing volgens mijn downloads van deze week.
*kuchekuch*kijkindeOP*kuchekuch*quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Andere vraag:
SPOILER: dikke vette spoiler, abandon all hope, all ye who enter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Omdat appel.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef .Cake. het volgende:
Hey, waarom kan ik mijn posts (OP vooral) niet meer editen?
Een OP editten heeft een limiet. Volgens mij was het 48 uur voor de mensen zonder abo.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef .Cake. het volgende:
Hey, waarom kan ik mijn posts (OP vooral) niet meer editen?
Bummer. Maar goed dat ik die linkjes er nog in heb kunnen plakken dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een OP editten heeft een limiet. Volgens mij was het 48 uur voor de mensen zonder abo.
Ik heb een paar van de eerste en en paar latere gezien. Het komt behoorlijk langzaam op gang en wist me niet te boeien. Op zich lijken de gevechten me wel interessant, maar ik heb de pech gehad dat alle afleveringen die ik gezien heb, afleveringen zonder leuke gevechten waren. Ook wisten de personages me niet te boeien, maar de art stijl was wel tof... Ik herinner me dat er in de latere aflevering wel een personage was die ik stoer vond (de klassieke rivaal van de held die bij de goeierds hoort maar toch wat minder hypocriet is dan de standaard Shõnen braverik) probleem was dat zijn rol te klein was, om de serie het kijken waard te maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef luffyd het volgende:
volgt hier iemand hitman reborn ? en is het wat![]()
Het ding is dat het hem al gevraagd werd, door de wijsneus uit de klas, en hij antwoordde nee. Toegegeven ik zou (ook) niet toegeven dat ik anime kijk als het me op die manier gevraagd zou worden (i.e. een beetje spottend) dus vandaar die vraag hier. :'Dquote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef Sattyagraha het volgende:
@ repelsteeltje
Gewoon vragen of je docent economie anime kijkt.
Als een van de topicmeubels (ik vind het nog steeds een briljante metafoor) dank ik je voor de steun.quote:* Sattyagraha =docent en kijkt anime.![]()
tevens tvp, ook al is dat tegenwoordig niet nodig. Ik wil gewoon laten zien dat ik dit topic steun :p
Ik moest toch wel stiekem lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je weet maar nooit misschien is het geen vaginale uitscheiding:
Ik ookquote:
En daarna moest de grammar nazi in mij even corrigeren.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je weet maar nooit misschien is het geen vaginale uitafscheiding:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
En daarna moest de grammar nazi in mij even corrigeren.
Het is nog geen rokjesdag geweest he, dus mag het nog niet. Of zoiets bullshitterigs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zien jullie ook veel te weinig rokjes voor dit lekkere weer?
SPOILER: Level E #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is nog geen rokjesdag geweest he, dus mag het nog niet. Of zoiets bullshitterigs.
Level E was weer goed! Wel blij om die eerste gast weer te zien. Alleen één vraagje:Geen rokjesdag? Wat is dat voor onzin. De eerste zonnige dag is rokjesdag. En daarna dienen knappe vrouwen met slanke benen ten alle tijde een minirokje te dragen.SPOILER: Level E #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Fuck yeah, ik hoef het niet te dragen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen rokjesdag? Wat is dat voor onzin. De eerste zonnige dag is rokjesdag. En daarna dienen knappe vrouwen met slanke benen ten alle tijde een minirokje te dragen.
niet? wat saai zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Fuck yeah, ik hoef het niet te dragen.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef .Cake. het volgende:
[CoalGuys] K-ON!! 27![]()
Ik heb het stiekem best wel gemist!
Waarom wil je geen rokjes dragen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Fuck yeah, ik hoef het niet te dragen.
Ik voldoe heul niet aan jouw eisen (geen slanke benen).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom wil je geen rokjes dragen?
Ik zag een rokje vandaag maar van die persoon hoefde het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zien jullie ook veel te weinig rokjes voor dit lekkere weer?
Mijn studie is 60% vrouw. Er zat geen enkel lekker rokje buitenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zag een rokje vandaag maar van die persoon hoefde het eigenlijk niet
Maar verder: inderdaad.
Al moet ik zeggen dat het in Delft niet hoeft te liggen aan het gebrek aan rokjes maar ook kan liggen aan het gebrek aan vrouwen
Jappen hebben korte beentjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Als we nu gewoon in Japan woonden, waar we overduidelijk thuishoren, dan zag je iedere dag perfecte benen onder korte rokjes.
Ik zie Winamp! En het filmpje is te langquote:
Over het algemeen wel hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welnee... dat scheelt per meid. Je hebt genoeg meiden met de juiste proporties.
Het ging over rokjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef lelouch het volgende:
100 posts op een dag over treinen is al veel, zo veel valt er toch niet over te vertellen?
wat doe jij in het treinen topic ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
In het treinentopic denken ze dat 100 posts op 1 dag die niet over treinen gaan veel is![]()
![]()
_!
Die laatste eps al helemaal. wtf zeg.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Level E was weer goed! Wel blij om die eerste gast weer te zien. Alleen één vraagje:SPOILER: Level E #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:55 schreef wdn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly? Heb trouwens het donkerbruine vermoeden dat Melkweg alle delen gewoon gaat vertonen. HElaas deze maand geen Animator, vanwege het Ghibli festijn. Waarvoor ik dus geen geld had om iets te gaan zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef Bakakame het volgende:
Haha, zie net dat de blu-rays van Kara no Kyoukai (Garden of Sinners) uit zijn gebracht door Pretentious
Dus als iemand de andere delen nog wil zien...
Heb m zelf niet gezien (nog niet, gaat ooit nog wel komen) maar ik hoor over het algemeen wel goeie dingen over die film. The girl who leapt through time & 5cm per second zijn zowiezo twee titels die hier met enige regelmaat voorbij komen, dus het moet haast wel goed zijn lijkt mequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef lelouch het volgende:
Ik kwam een film tegen van The Girl Who Leapt Through Time
http://www.imdb.com/title/tt1614408/
Iemand hem al gezien? Die score belooft niet heel veel goeds, helaas.![]()
Zo, en nu ga ik keihard van de zon genieten!
ANIMEES.
- Scamp
Dat is de live action, heb hem hier ergens op een hd staan maar nog niet gekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef lelouch het volgende:
Iemand hem al gezien? Die score belooft niet heel veel goeds, helaas.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat is de live action. De anime versie is iig erg goed. imho
5.8? Och als je de scores bekijkt kun je beter naar je eigen demografie kijken:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef lelouch het volgende:
Iemand hem al gezien? Die score belooft niet heel veel goeds, helaas.
Heb je een Youtube linkje voor ons? Is het dit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef wdn het volgende:
PV van A-channel. Iemand die al gezien?
Het lijkt een hoog K-ON gehalte te hebben
Moet ik ook nog zien. Mijn anime backlog is 100 keer zo groot als mijn games backlogquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:00 schreef DJ_ het volgende:
Black cat was wel een zeer vermakelijke anime, alleen was train een veel interesanter personage in het eerste deel van de serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doen, is het zeker waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien. Mijn anime backlog is 100 keer zo groot als mijn games backlog
zeker letterlijk op zijn dakquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens jongens niet geven aan Japan.
Ik zag laatst een man op televisie,
en die had 2 auto's op zijn oprit
en een vliegtuig op zijn dak.
Schaamteloos gestolen van een klasgenoot van mij. x'D
Hoe dan ook wij kunnen nu ook doneren via het Nederlandse Rode kruis of via het initiatief Japan Helpen Kan.
Maakt niet uit wanneer die het zelf schaamteloos van internet jat, tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens jongens niet geven aan Japan.
Ik zag laatst een man op televisie,
en die had 2 auto's op zijn oprit
en een vliegtuig op zijn dak.
Schaamteloos gestolen van een klasgenoot van mij.
Ben nu ook bezig met deze! Tot nu toe interessant, maar zit wel beetje te wachten op de plotontwikkeling. Maar goed, ben ook nog niet zo heul ver ermee. Want....quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:00 schreef DJ_ het volgende:
Black cat was wel een zeer vermakelijke anime, alleen was train een veel interesanter personage in het eerste deel van de serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dag zonder anime, is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben nu ook bezig met deze! Tot nu toe interessant, maar zit wel beetje te wachten op de plotontwikkeling. Maar goed, ben ook nog niet zo heul ver ermee. Want....
mijn kut pc loopt weer eens te bitchen!Vandaag zijn het de muis en het toetsenbord die dienst weigeren. Zonder (voor mij) aantoonbare reden, want de lampjes branden wel van beide. Als het niet zulk mooi weer was zou ik er zelf achter aan gaan, maar nu ga ik voor de luie optie en vraag ik of jullie nog ideeën hebben?
Heb al twee dagen geen anime gekeken, maar vind het niet eens zo heel erg, met dit weer
Of juist wél, ligt er aan hoe je ernaar kijktquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Een dag zonder anime, is een dag niet geleefd
Vooral ook hoeveelquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Of juist wél, ligt er aan hoe je ernaar kijkt
Dat laatste zowiezo, maar heb nu werk gevonden bij de strandtenten, dus hopelijk na de zomer...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vooral ook hoeveel
Maar ik heb géén idee waar het aan kan liggen.. Gewoon hard doorsparen en snel een nieuwe PC/laptop kopen
eens! Maar Appleseed mag er ook zijn. En Resident Evil: degenaration ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef YbKg7 het volgende:
5 centimeters per second, the girl who leapt through time zijn geweldige films.
helemaal in blu ray. dus. zeker een aanrader.![]()
The place promised in our early days is ook geweldig en is van de zelfde maker als van
5 centimeters per second
Jep en nog een stuk gewandeld ook nog eens. Lekker zonnetje hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Al meer mensen een lekker terrasje gepakt?
Hele dag binnen gezetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Al meer mensen een lekker terrasje gepakt?
Wat studeer jij dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Baka, jij als alcoholist![]()
Ik zat om 1 uur al aan het bier
Vervolgens m'n halte voorbij geslapen toen ik naar huis ging
Hij wordt planner bij de NSquote:
Toch maar even met een paar flinke speakers bij je flatje gaan staanquote:
Stoer heurquote:
Ja leuk! Krijg je zoietsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Qunix het volgende:
En ik ben jaloers op alle landen die Animax hebbenZelfs UK en Duitsland hebben een Animax
Ik weet niet hoe het in de USA/UK enzo geregeld is, maar in Hong Kong hebben ze volgens mij de originele japanse taal gewoon behouden op die zender.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Stoer heurMomenteel niets, na de zomer dan weer. Maar sowieso geen Bèta
[..]
Ja leuk! Krijg je zoiets![]()
A: Wirst Nagamine, du Kendo in der High School zu nehmen?
B: Was soll ich tun? Sind Sie, Noboru?
A: Ja, werde ich. Sie sollten auch weiterhin da Sie stark sind.
B: Also sagen Sie, aber möchten Sie wirklich nur den gleichen Club als mich, rechts beitreten?
A: Was sagst du? Wir schon bald Startseite gehen sollte?
B: Ja... es hat aufgehört regnet, ist es nicht? Schauen Sie Hey! Der Himmel! Es ist ein Tracer. Ist es schön, nicht wahr?
A: Ja...
B: Sage, Noboru... du weißt, ich... Ich werde an Bord sein.
Mede mogelijk gemaakt dankzij de medewerking van Bing translator
In Polen, Portugal, Hongarije, Slovenië en Roemenië zenden ze Japanse dub uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de USA/UK enzo geregeld is, maar in Hong Kong hebben ze volgens mij de originele japanse taal gewoon behouden op die zender.
Sowieso zit je in HK heel goed met een uitgebreid digitaal pakket. Kost verdomd weinig extra en er zitten echt hele goede zenders tussen, inclusief filmzender en animezenders die de hele dag uitzenden, ook de nieuwste films.
Heb nog samen met een neefje van anderhalf/2 jaar oud s'middags naar Chocolate gekeken. (Thaise actiefilm)
Nooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
In Polen, Portugal, Hongarije, Slovenië en Roemenië zenden ze Japanse dub uit.
Jaja, ik heb voorlopig even afscheid van de alcoholische versnaperingen moeten nemen.. Tentamens hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Ascendancy het volgende:
Baka, jij als alcoholist![]()
Ik zat om 1 uur al aan het bier
Vervolgens m'n halte voorbij geslapen toen ik naar huis ging
daar vergis je je. Nederland en Nederlandstalig Belgie zijn zo ongeveer de enige 2 'landen' waar met subs gewerkt wordt. In Engeland doen ze ook aan subs (bollywood films bijvoorbeeld) en ik kom ook wel eens een chinese film tegen waar ze subben. Maar in de rest van Europa... alles dubs: italie, spanje, frankrijk(dan hebben zo goed als Europa gehad zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef msnk het volgende:
Volgens mij hebben ze in USA/UK standaard Engelse dubs, weet ik niet zeker. Maar Duitsland is sowieso dub-land nummer één
Op Engelse tv is het echt subsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef wdn het volgende:
daar vergis je je. Nederland en Nederlandstalig Belgie zijn zo ongeveer de enige 2 'landen' waar met subs gewerkt wordt. In Engeland doen ze ook aan subs (bollywood films bijvoorbeeld) en ik kom ook wel eens een chinese film tegen waar ze subben. Maar in de rest van Europa... alles dubs: italie, spanje, frankrijk(dan hebben zo goed als Europa gehad zullen we maar zeggen)... allemaal dubs
Da's wel nice dan. Ik dacht dat dat met anime wel anders zou zijn (want Japans)? Turkse tv heeft dat ook met sommige kanalen en programma's maar bij lange na niet alles.quote:Voordeel van Duitsland is wel weer dat veel 2-kanal ton is... dus je kunt switchen naar de originele taal.
Jij kijkt anime in het Nederlands? Ik heb het liefst geen lokalisatie d.m.v nasynchronisatie, simpel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat boeit het nu of de stemmen van Jappen of Moffen gebruikt worden in een dub? Ze hebben allebei een enorme na-synchronisatie industrie, een breed scala van stemacteurs en respectievelijk Jappen- en Concentratiekampen. Die gelukkig niet meer gebruikt worden.
Ik keek animé in het Nederlands ja. Keek als in; in de verleden tijd. Tegenwoordig kijk ik alleen nog maar naar willekeurige programma's als ik me verveel (9 van de 10 keer is dat geen anime meer) en anders kijk ik zo nu en dan misschien het NOS journaal, Pownews en Oh Oh Tirol! Anime in het Nederlands is altijd kut omdat het vaak een vertaling van een vertaling is. Maar als een dub goed is zal ik 'm zeker boven ondertitels verkiezen, maar omdat ik op het moment alleen nieuwe series kijk kan ik niet zeggen dat ik naar dubs kijk .quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij kijkt anime in het Nederlands? Ik heb het liefst geen lokalisatie d.m.v nasynchronisatie, simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Weinig anime op duitse en engelse tvquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Op Engelse tv is het echt subs? Dat wist ik echt niet nee. En de VS dan? Naar mijn weten is dat allemaal Engelse dubs, zie je op animesuki en zo toch wel heel vaak langskomen.
[..]
Da's wel nice dan. Ik dacht dat dat met anime wel anders zou zijn (want Japans)? Turkse tv heeft dat ook met sommige kanalen en programma's maar bij lange na niet alles.
quote:
Niemand want deel 11 is uitgesteldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef Easymodo het volgende:
Wie is er Puella Magi Madoka Magica aan het kijken? Geweldige anime, doet me een beetje denken aan Bakemonongatari.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef Easymodo het volgende:
Wie is er Puella Magi Madoka Magica aan het kijken? Geweldige anime, doet me een beetje denken aan Bakemonongatari.
Eens en ook Level E is tof!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
Is ook door dezelfde regisseur gemaakt. Beste anime van dit seizoen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Bakakame het volgende:
Net die K-ON special gezien, waar ze hun vakantie plannen.
Het blijft leuk
absoluutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Bakakame het volgende:
Net die K-ON special gezien, waar ze hun vakantie plannen.
Het blijft leuk
eens! Level E is 1 van de vreemdste animesquote:
Je had hem zelf aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kwam zette vandaag mijn DS lite aan en kwam Pokémon Heart Gold tegen op mijn R4. Het is alleen wel jammer dat ik echt niet meer weet wat ik van plan was.
Verder heb ik vandaag mijn eerste korte rokje van de lente gezien, op een fiets nog wel. Halleluja!
Nu op BBC 2: The Hidden Blade van Yoyi Yamada. Japans met engelse subsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Op Engelse tv is het echt subs? Dat wist ik echt niet nee. En de VS dan? Naar mijn weten is dat allemaal Engelse dubs, zie je op animesuki en zo toch wel heel vaak langskomen.
Ik heb hem opgenomen, dus zal hem binnenkort eens bekijken. Was een film die ik al veel langer wilde zien, maar vannacht was ik te moe...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef wdn het volgende:
Hmm ik ben die enige die bbc 2 heeft gekeken vannacht?
Irritant als je maar niet in slaap kunt vallen
Ik ben die toevallig nu aan het kijken (de serie dan, ben ongeveer halverwege). Inderdaad wel aparte stijl, maar bevalt me wel. Goede serie om wat meer te weten te komen over bijgeloof, fabels, mythische wezens enzo van Japan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:43 schreef wdn het volgende:
Iemand die xXxHoLic volgt?
OVA Rou Adayume is sinds een paar dagen in de trackers. Was ook weer goed. Ik blijf houden van de stijl die ze daar gebruiken.
Overmorgen ben je jarig en zal ik eraan denken om een reactie hier te plaatsen om je te feliciteren. Maar dit kan ik dus ook vergeten aangezien overmorgen ik een normale werkdag heb.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
(Suteki)
Overmorgen ben ik jarig en mijn school gaat dat vieren door mij, en alle andere VWO'ers met Nederlands en Wiskunde in hun pakket, twee examens af te laten leggen - op mijn verjaardag. Daarna mag ik als extratjûh elke daaropvolgende dag van de week twee examens maken. Met uitzondering van vrijdag, dat is dan weer wel een klein lichtpuntje.
Overmorgen ben ik jarig en mijn moeder gaat dat vieren door morgen wat van háár vriendinnen uit te nodigen, en taart en koekjes met ze te eten en thé en koffie met ze te drinken net als de moéblobs van K-ON, alleen zijn ze oud en totaal niet moé.
Overmorgen ben ik jarig en de Openbare Bibliotheek van Amsterdam (OBA) en het Gemeentevervoerbedrijf (GVB) gaan dat vieren door (meer) geld van me te vragen.
Overmorgen ben ik jarig en ik ga dat vieren door het hele weekend te leren voor mijn examenweek en door zo min mogelijk te procrastineren...
O' kut!
quote:According to a post on the Madoka webpage, the broadcast of Madoka is suspended until further notice. Theyll update the webpage with the new schedule once they know it. Also, all of the BD/DVD have been pushed back a month.
People have been making some bad jokes about Walpurgis and the tsunami Maybe there really is a big flood in eps 11/12 and now they have to re-animate?
Inderdaad, vieze kuttijd. Ben nu alweer thuis en moest mijn zin 100x verbeteren.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:22 schreef Ascendancy het volgende:
Zomertijd![]()
![]()
Kutvinding. En wie bedenkt het dat die shit begint op zaterdagnacht,
Doe het doordeweeks op een werkdag ofzo, dan heb je er tenminste wat aan.
Maar nee, zelfs de zomertijd moet ons naaien![]()
![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef YbKg7 het volgende:
prachtug weertje buiten
k heb maandag het eerste rokje gezien. bij iemand anders achter op een fiets.
en ze had geen onderbroek aan.
Ik ben ook nooit begonnen aan de afterstory.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers gelezen van de Clannad afterstory. Ben blij dat ik het heb gedaan.
waarom ? AF is goedquote:Op zondag 27 maart 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers gelezen van de Clannad afterstory. Ben blij dat ik het heb gedaan.
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:23 schreef Qunix het volgende:
LIES!SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
girls don't poop
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Wtf.SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ik zweer het, Japanners zijn echt de meest bizarre mensen op deze planeet. Bewijs is geleverd.SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Mwah, in NL zouden we dit 'kunst' noemen, en zou de maker een dikke subsidie krijgen van de gemeente...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zweer het, Japanners zijn echt de meest bizarre mensen op deze planeet. Bewijs is geleverd.
lol tja, tis niet iets wat ik zou kopen thoquote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, in NL zouden we dit 'kunst' noemen, en zou de maker een dikke subsidie krijgen van de gemeente...
Lekker 'apart', je weet toch!?
De enige reden dat de japanners deze rotzooi maken is omdat ze weten dat er in het westen een grote afzetmarkt voor is van sneue otaku's...
Japanners zijn vreemd. Niks mis meequote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zweer het, Japanners zijn echt de meest bizarre mensen op deze planeet. Bewijs is geleverd.
STEINS;GATEquote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef .Cake. het volgende:
Persoonlijk snap ik ook de aantrekkingskracht van die beeldjes niet. Als het al op een anime/manga personage moet lijken dan is het toch nooit helemaal goed. En ik ben wel zo'n autist die dan vindt dat het precies gelijk moet zijn![]()
Nee, geef mij maar gewoon m'n series, dan ben ik tevreden
EDIT: Deze week de finale van een aantal shows! En vanaf volgende week nieuw seizoen!Grotendeels dan, hier zie je de (tot nu toe) aangepaste startdata in het rood aangegeven voor shows die later beginnen dan gepland.
Wordt denk ik wel een goed seizoen.
Ik vind dat je moet betalen om naar mijn gate te mogen kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
STEINS;GATE
STEINS;GATE
STEINS;GATE
STEINS;GATE
STEINS;GATE
hehe 3maal raden waar ik naar uitkijk
Ik kan dat niet lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef luffyd het volgende:
http://www.shonenjump.com/j/message/index.html
gaat dat om die one piece banner ? , zo ja waar gaat t overquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef luffyd het volgende:
http://www.shonenjump.com/j/message/index.html
Puella is gestopt tot nader orderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben terug van weggeweest xD Hoe is alles hier?![]()
Is cake nog ooit gaan kendo'en?
Liggen er naast gosick meer series plat? Ik moet vaker hier komen
awwwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Puella is gestopt tot nader order
Rest van de series zijn weer begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:
quote:
Meer fillers dan normale afleveringen denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff hoeveel afleveringen heeft naruto ondertussen wel.. en hoeveel fillers
Dank je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Succes baka.![]()
Ik heb 2 tentamens deze periode maar 1 haal ik sowieso niet en de andere kop ik in zonder te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Het grote anime/manga topic #141: Wedden dat ze er 'n anime van maken?ANIMEES.
- Scamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |