Meest eenvoudige is even de laatste 50 replies in het vorige topic door te nemen. Staat een samenvatting van kranten en aje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, ben net wakker.
Wat is de huidige stand van zaken op dit moment?
Doet me denken aan ander beeld van tank/apc vs protesterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:47 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie deze al gezien, ze liggen voor een tank die Tahrir op wil:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1386556
Dat wordt amper bijgehouden omdat de topics soms zo snel gaan. Misschien is het handiger om zelf dan een site met fotos bij te houden en daar naar te linken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom niet een aantal foto's en dan daaronder links naar foto's? Dan kan eens in de zoveel nieuwe OPs een nieuwe foto er in en wordt de oude foto een link.
Dat zit er dik in danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat wordt amper bijgehouden omdat de topics soms zo snel gaan. Misschien is het handiger om zelf dan een site met fotos bij te houden en daar naar te linken.
Ik zat me vannacht trouwens af te vragen hoe snel dit topic zou gaan als Mubarak echt is afgetreden, dat zou in potentie het snelste Fok topic ooit kunnen worden
Oh ik zou er geen problemen mee hebben. Aanpassen van de link in het opsomgedeelte onderin de op kost toch al tijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat wordt amper bijgehouden omdat de topics soms zo snel gaan. Misschien is het handiger om zelf dan een site met fotos bij te houden en daar naar te linken.
Ik zat me vannacht trouwens af te vragen hoe snel dit topic zou gaan als Mubarak echt is afgetreden, dat zou in potentie het snelste Fok topic ooit kunnen worden
"Zullen we Mubarak nog een keer vragen om te overwegen om af te treden"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat zal er nu in Munchen besproken worden?
oh die man is dood die er voor ligt, kijk maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:47 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie deze al gezien, ze liggen voor een tank die Tahrir op wil:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1386556
Die gast is echt een heldquote:
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die man is dood die er voor ligt, kijk maar
ja hij ligt heel roerloos oh wat een verdriet allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben
Als moebie weg is of het leger ingrijpt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:02 schreef FoXje het volgende:
Sorry maar wanneer is dit nou eens afgelopen.
Er is een bom ontploft in een controle station waardoor er een gaslek is ontstaan.quote:
ja waarom nietquote:
De aanslag op Suleiman was een hoax van Fox 'we just make our own' Newsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef hondjes het volgende:
De gaspijpleiding naar Jordanie is aangevallen.
verder is er een assanation gepleegd op Soeleiman.
Een vreemd bericht op internet over Soeleiman,
link
http://www.rawstory.com/rs/2011/01/mubarak-deputy-cia-rendition/
Die aanslag is een verzinsel van FOX NEWS.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef hondjes het volgende:
De gaspijpleiding naar Jordanie is aangevallen.
verder is er een assanation gepleegd op Soeleiman.
Een vreemd bericht op internet over Soeleiman,
link
http://www.rawstory.com/rs/2011/01/mubarak-deputy-cia-rendition/
HEY! Daar zit (c) op op die sloganquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
De aanslag op Suleiman was een hoax van Fox 'we just make our own' News
Natuurlijk.quote:
Sinds donderdag laat de staatsmedia inderdaad ook beelden van Tahrir zien, zelfs op het 'people demand removal of the regime' spandoek werd toen ingezoomd. Het kan dus zijn dat hij wat macht verliest maar het kan ook zijn dat het regime gewoon van taktiek is veranderd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef Re het volgende:
ik het een slechte observatie dat mubu een klein beetje de macht over de staatsmedia aan het verliezen is?
ok, had geen geluid zag alleen snel wat beeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is een bom ontploft in een controle station waardoor er een gaslek is ontstaan.
= Geen doden.
= Schijnt geregeld te gebeuren daar.
Alleen het moment is wat vervelend
De oorzaken van deze rellen:quote:
Misschien door Zahi Hawass, die schijnt nu ook minister te zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:12 schreef -jos- het volgende:
pakinamamer Pakinam and Voice
Police attack Cairo tweeter @sandmonkey, destroy car Parker Spitzer - CNN.com Blogs http://t.co/Esz7Hpi via @cnn #Tahrir #Jan25 #Heroes
MohammedY Mohammed Yahia
Alarabiya TV journo says they were invited to a press conference near the museum. Don't think it is fake,but no idea what it is about #Jan25
2e bron van persco bij museum!
De VP heeft vanmorgen met een selecte groep van de protestanten gesproken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:12 schreef -jos- het volgende:
pakinamamer Pakinam and Voice
Police attack Cairo tweeter @sandmonkey, destroy car Parker Spitzer - CNN.com Blogs http://t.co/Esz7Hpi via @cnn #Tahrir #Jan25 #Heroes
MohammedY Mohammed Yahia
Alarabiya TV journo says they were invited to a press conference near the museum. Don't think it is fake,but no idea what it is about #Jan25
2e bron van persco bij museum!
Dat was ie alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Misschien door Zahi Hawass, die schijnt nu ook minister te zijn
Van 3/2/2011quote:
Bron : http://www.huffingtonpost(...)me-min_b_818317.htmlquote:As it has now turned out, Zahi Hawass is in Mubarak's new Cabinet as Minister for Cultural Affairs or some such thing
Oh wow zo te zien zijn de beelden uit Iran, hierna kwamen beelden van duizenden mensen die in Iraanse steden aan het demonstreren waren. In Iran is de media zwaar anti-Mubarakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Wow vet op PressTV net beelden uit de een helikopter van de mars gisteren in Alexandria gok ik, ook echt honderdduizenden mensen.
Alleen dat zou al genoeg reden tot zorg moeten zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oh wow zo te zien zijn de beelden uit Iran, hierna kwamen beelden van duizenden mensen die in Iraanse steden aan het demonstreren waren. In Iran is de media zwaar anti-Mubarak
never, dat zal vast en zeker een Nederlands elftal topic zijn waarin gescoort wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ahja, okequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Blik het volgende:
[..]
never, dat zal vast en zeker een Nederlands elftal topic zijn waarin gescoort wordt
vergeet het WTC aanslagen topic niet die ging toen ook echt super snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Blik het volgende:
[..]
never, dat zal vast en zeker een Nederlands elftal topic zijn waarin gescoort wordt
Hmm okee. Maar ik zou zweren dat ik voor de rellen van woensdag om Tahrir al ergens had zien staan dat ie al Minister of Antiqueties (spelling?) was. Ik zal het wel verkeerd gezien hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:18 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Van 3/2/2011
[..]
Bron : http://www.huffingtonpost(...)me-min_b_818317.html
Link us.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
vergeet het WTC aanslagen topic niet die ging toen ook echt super snel
Zou kunnen maar hij heeft nu een nieuwe positie in het "nieuwe" kabinet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmm okee. Maar ik zou zweren dat ik voor de rellen van woensdag om Tahrir al ergens had zien staan dat ie al Minister of Antiqueties (spelling?) was. Ik zal het wel verkeerd gezien hebben
quote:At the end of 2009, Dr. Hawass was promoted personally by President Hosni Mubarak to the post of Vice Minister of Culture.[6] He was appointed Minister of Antiquities, a newly created cabinet post, by President Hosni Mubarak on January 31, 2011 as part of a cabinet shakeup during the 2011 Egyptian protests.
En de Fitna topics gingen ook enorm snel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
vergeet het WTC aanslagen topic niet die ging toen ook echt super snel
en wat dacht je van het topic die ging over de moord van Pim F.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de Fitna topics gingen ook enorm snel.
Mogguhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef Dekatria het volgende:
Mogge leuteeven de stream aanslingeren.
Kwaliteit is belangrijker dan snelheidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:29 schreef Blik het volgende:
En toch zal dat het niet halen bij de snelheid van topics waarin van Bronckhorst tegen Uruguay scoorde
lekker dubbelzinnigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwaliteit is belangrijker dan snelheid
Ik ben vandaag goed bezig hequote:
Dat fikkie is al weer geblustquote:
Ja en de camera stond op 8 km er van af ook nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja ik zie het, mar toch... die vlam
Mooiquote:
quote:10.33am: The immediate removal of Mubarak from office will not be sufficient to stop the mass protests in Egypt, Jack Shenker writes in the Guardian. In a piece filed late last night, Shenker notes that the coalition of protesters have drawn up a common list of radical demands.
These include:
• The resignation of the entire ruling party, including the new vice-president Omar Suleiman, whom the Obama administration believes is best placed to oversee a transition of power.
• A broad-based transitional government appointed by a 14-strong committee, made up of senior judges, youth leaders and members of the military.
• The election of a founding council of 40 public intellectuals and constitutional experts, who will draw up a new constitution under the supervision of the transitional government, then put it to the people in a referendum. Fresh elections would then be held at a local and national level.
• The end of the country's emergency law.
• The dismantling of the state security apparatus.
• The trial of key regime leaders, including Mubarak.
Is dit'r?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. maar maakt me ook niet veel uit
Eigenlijk gebeurt er al een week wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef shomila het volgende:
Goede morgen
Zal het vandaag gebeuren?
Nopequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Iemand nog iets te weten gekomen over *onze Salma*
Die leeft toch nog wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij is het een andere salma die overleden is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
wat ik er van herinner:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die leeft toch nog wel?
Ik las gister middag iets, dat zij één van de omgekomen mensen zou zijn.
Maar ik leek haar nog te horen via een stream.
oke gelukkig ze is mijn Heldinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die leeft toch nog wel?
Ik las gister middag iets, dat zij één van de omgekomen mensen zou zijn.
Maar ik leek haar nog te horen via een stream.
nounou, ik denk dat je iets teveel waarde geeft aan de demonstraties alleen. Het is pas geschiedenis op het moment dat er echt iets verandert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er al een week wat.
Elke nieuwe dag is gelijk al geschiedenis.
En vooral de manier hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |