Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar één pad dat je kan volgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef RenRen- het volgende:
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage
Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
Oh, ik loop ook niet vast door de route zelf. Volgens mij kom ik bij dat savepoint net uit een lift en kom ik uit op een hele brede weg. Dan kom ik op de hoek, of iets verder een groep tegen die ik niet kan verslaan. Loop er net tegenaan, daarna even kijken hoe het zit met mijn grid.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar één pad dat je kan volgen?
Zie edit. Maar wapens zouden niet van invloed moeten zijn op een (bijna) instant kill?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.
Hoe heten de vijanden uit die groep?
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld![]()
Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
sab sen med proberen ofzo? Dat beest krijgt me met 1 klap dood, mede door die klotesoldaatjes die meehelpen. En oke! Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon één voor één afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.
En dat beest kan jou echt niet met één klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staanquote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.
Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan
En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens![]()
Ik heb ook echt geen flauw idee welk wapen ik het beste kan gaan gebruiken. Ik zal kijken naar een guide die ik een beetje snap deze week, anders misschien zo'n boekje kopenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.
Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.
Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
This sparks my interest. Net als dat het duisterder zal zijn.quote:* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
Demon moogle's! EEEKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop