Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar n pad dat je kan volgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef RenRen- het volgende:
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage
Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
Oh, ik loop ook niet vast door de route zelf. Volgens mij kom ik bij dat savepoint net uit een lift en kom ik uit op een hele brede weg. Dan kom ik op de hoek, of iets verder een groep tegen die ik niet kan verslaan. Loop er net tegenaan, daarna even kijken hoe het zit met mijn grid.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar n pad dat je kan volgen?
Zie edit. Maar wapens zouden niet van invloed moeten zijn op een (bijna) instant kill?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.
Hoe heten de vijanden uit die groep?
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld![]()
Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
sab sen med proberen ofzo? Dat beest krijgt me met 1 klap dood, mede door die klotesoldaatjes die meehelpen. En oke! Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon n voor n afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.
En dat beest kan jou echt niet met n klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staanquote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.
Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan
En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens![]()
Ik heb ook echt geen flauw idee welk wapen ik het beste kan gaan gebruiken. Ik zal kijken naar een guide die ik een beetje snap deze week, anders misschien zo'n boekje kopenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.
Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.
Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
This sparks my interest. Net als dat het duisterder zal zijn.quote:* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
Van mij mogen ze. PSN of 3DSi Ware zou ik dan het liefst hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Hoe serieus zijn de geruchten dat FF7:Before Crisis naar een handheld gaat komen?
Het blijkt mogelijk te zijn om deze gratis te downloaden voor telefoons met symbian OS.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze. PSN of 3DSi Ware zou ik dan het liefst hebben.
WHUUUUT WAAR?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het blijkt mogelijk te zijn om deze gratis te downloaden voor telefoons met symbian OS.
Maar dan moet je Japans wel goed zijn...
http://mobile360.org/mobi(...)sy-vii-before-crisisquote:
Hoeveelste versie van IV wordt dit voor je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een LE voor Europa. Ondanks dat ik eerder zei dat ik 'm niet wilde ja
Emulatie van een SNES-spel emuleren op de PSP..!quote:Final Fantasy V To Hit Japanese PSN
You too can fight a tree!
Square Enix has announced that the PSone version of Final Fantasy V will be seeing release on the PlayStation Network in Japan this spring. Adding CG cutscenes and additional features, the PSone iteration also added significant load times, though those will likely be curbed in the digital iteration. No release has been announced for North America, as Final Fantasy V was only available in a package with Final Fantasy VI called Final Fantasy Anthology.
Vierdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoeveelste versie van IV wordt dit voor je?
SNES heb ik ook niet, WonderSwan versie wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VierdeSNES versie heb ik nooit zelf in bezit gehad, heb GBA, DS en PSOne.
After Years is voor mij de reden om 'm te kopen. Hij is dan wel beschikbaar voor WiiWare, maar ik heb 'm liever portable.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Aether het volgende:
[..]
SNES heb ik ook niet, WonderSwan versie wel.
Denk dat ik deze maar oversla(Of ‘The After Years’ moet interessant genoeg zijn...)
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy III naar iPhone
[ afbeelding ]
V Jump Lists Final Fantasy Versus XIII For Xbox 360
[ afbeelding ]
Dat is nog niet bekend. Meest logische lijkt MIJ de NDS versie, maar er schijnt nog ergens een WonderSwan versie rond te dwalen die nooit afgemaakt is. Lees op NeoGAF dat veel mensen hopen dat die versie het wordt i.v.m. de artstyle.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Ixnay het volgende:
En III gaan ze daarvan die NDS remake uitbrengen, of wordt het een SNES achtige versie, net zoals ze met I en II hebben gedaan
Alleen 3 is niet uitgebracht van die vier. Er ging toen een gerucht dat de broncode van 3 verdwenen was en dat het het niet meer waard was om voor de WonderSwan te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Ja volgens mij zouden ze 1 t/m 4 op de Wonderswan uitbrengen maar zijn ze na 2 gestopt omdat er verder nauwelijks meer iets voor deze handheld gemaakt werd.
Afgelopen E3 is bekend gemaakt dat het om die laatste zou gaan.quote:Tactics gaat ook naar de Apple zie ik. Zal dat de PSX versie zijn of War Of The Lions?
http://finalfantasy.wikia.comquote:Xbox 360 Players Have Been Denied Final Fantasy Versus XIII
Xbox 360 owners have been wanting to hear whether or not Final Fantasy Versus XIII will be arriving on their system. Speaking on their Twitter account, V Jump has stated that it is indeed a misprint on their part, and that Square Enix intends to keep the game on PlayStation 3.
quote:What's Final Fantasy IV: The Complete Collection's Interlude Chapter, Anyway?
That would be the scenario that connects the original game to The After Years
Ever since Final Fantasy IV was announced to be heading to the PlayStation Portable, we've been hearing a lot of mention about a scenario that connects the original game to The After Years sequel. Square Enix has now started calling this scenario Interlude, and finally provided a few details. In Interlude, a few years after the main game you control Cecil, of course, and it will start off at a ceremony celebrating the recovery of Damcyan Castle. You'll encounter many of your allies at the ceremony.
Alongside the updated graphics and the gallery mode, Takashi Tokita, who oversaw Interlude, also made mention of the option for players to choose between the game's original music, and arranged tracks. (Sound familiar? This is staring to become a fad - Persona 2: Innocent Sin for PSP has a similar option.)
Final Fantasy IV: The Complete Collection will be released on March 24th in Japan and on April 19th in North America.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |