abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91751797
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage

Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
pi_91752073
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef RenRen- het volgende:
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage

Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar n pad dat je kan volgen?
pi_91752355
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar n pad dat je kan volgen?
Oh, ik loop ook niet vast door de route zelf. Volgens mij kom ik bij dat savepoint net uit een lift en kom ik uit op een hele brede weg. Dan kom ik op de hoek, of iets verder een groep tegen die ik niet kan verslaan. Loop er net tegenaan, daarna even kijken hoe het zit met mijn grid.
pi_91752402
Het crystarium van iedereen is vol.

Allemaal groepjes met Behemutkings die niet dood wil. Oh een Humbaba.
pi_91752505
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.

Hoe heten de vijanden uit die groep?
pi_91752534
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.

Hoe heten de vijanden uit die groep?
Zie edit. Maar wapens zouden niet van invloed moeten zijn op een (bijna) instant kill?
pi_91752618
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon n voor n afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.

En dat beest kan jou echt niet met n klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
pi_91752624
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld :X :X Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
  zondag 23 januari 2011 @ 15:52:52 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_91752915
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld :X :X Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.

Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_91753141
Doodmaken voordat ze rechtop gaan staan vereist een team dat ze sowieso makkelijk aankan, en ook een beetje geluk. Of die shrouds inderdaad, maar ook dat werkt niet altijd. Niets is zo frustrerend als hem rechtop zien gaan staan als hij nog 5% van z'n HP heeft. :') Ik zou er gewoon vanuit gaan dat 'ie bij 50% rechtop gaat staan en daarop inspelen.
pi_91754146
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon n voor n afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.

En dat beest kan jou echt niet met n klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
sab sen med proberen ofzo? Dat beest krijgt me met 1 klap dood, mede door die klotesoldaatjes die meehelpen. En oke! Thanks O+
pi_91754608
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.

Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan

En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens :D
pi_91754653
Dan eerst die soldaatjes doodmaken. Want je wil niet tegen een rechtopstaand beest vechten terwijl die soldaatjes ook nog vervelend doen.
pi_91754991
HIJ IS DOOD.. Maar net.
  maandag 24 januari 2011 @ 00:13:32 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_91781001
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan

En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens :D
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.

Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.

Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
  maandag 24 januari 2011 @ 00:27:20 #17
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_91781454
Vorige topics:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |
pi_91786902
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.

Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.

Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
Ik heb ook echt geen flauw idee welk wapen ik het beste kan gaan gebruiken. Ik zal kijken naar een guide die ik een beetje snap deze week, anders misschien zo'n boekje kopen
pi_91791039
Gisteren hard zitten klussen op Chapter 13.

Wat een topgame is het toch O+ O+ O+
pi_91840689
Gisteren uitgespeeld.

Wow. Ik moest wel even slikken bij het einde :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:01:34 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_91851626
Nieuwe info over de drie grote upcoming Finals:

Versus
* The actual battle screen in the final game will show character names.
* Some areas regarding how the battle screen shows commands will probably change for the final.
* Magic has different effects depending on the character who uses it.
* A young blonde male character shown in the magazine's screenshots is good with guns. He alone has aiming controls and can aim for enemy weak spots.
* When other characters use guns, they have just a normal lock-on.
* The game has a large number of weapons. Main character Noctis can use them all.
* Your battle party can have up to three members. However, the members who aren't taking part in the battle will join in on conversations.
* There are more party members than the four shown in the magazine. However, the game doesn't have a massive number of party members.
* Main character Noctis is not "cool." He's just a normal youth. He feels "I am strong," but he's not as strong as he thinks.
* Some segments of the trailer show natural landscapes. These are like the fields you encounter in other games. The game will have time progression: morning, afternoon, evening and night.
* Contrary to some theories, the dragon rider character who appears in the trailer is not heroine Stella. Nomura says he wouldn't show Stella in such a state. The character you see in that sequence is an enemy.
* You can steal army vehicles for your use. You can ride air ships, cars and Chocobos.
* The blonde character shown in the trailer is Noctis's friend. The other two characters are friends from Noctis's childhood. The person with glasses is like Noctis's tactician.
* You'll recall that someone in the trailer says "You're not fit to be king," or something to that effect. This statement is not directed at Noctis. (I think everyone assumed it was!)
* Nomura says something along the lines of: This year, we have Type-0 and XIII-2, so please forget about Versus for a while. He asked that people be patient and understand that they're trying to do something incredible.
* At the earliest, we could see more from Versus XIII at E3.

Type-0
* The keyword for the battle system is "Magic in Action." While you have weapons, magic is main.
* A main concept is "It's not necessary for everyone to gather." The game has a multiplayer system that can be enjoyed by solo players too.
* You can join other players' games for three minutes. While you can extend this, Type-0 is not the type of game where you play together with other players continuously.
* The game will have 12+2 main characters. This means that in addition to the 12 main characters, there will be two characters, Makina and Rem, in a different framework (I'm not sure what that means). These 12+2 characters will be your controllable party.
* You can have up to three characters out in battle simultaneously. Once someone dies, other members will come out to help.
* Until you come to the battle field, you move around the world map and execute a strategy.
* As you play on your own, other players will gradually take part in the battle.
* When you help other players, you earn points.
* In general, your full party heads to the battle field together.

XIII-2
* XIII-2's story begins in Gran Pulse after the ending of XIII.
* The story will feel like it expands out from the after story that was included in the booklet with Xbox 360's Final Fantasy XIII International.
* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
* XIII-2 is a full sequel. You'll learn some of the things that took place in the background scenes of XIII.
* The story will be more dark and mysterious than XIII's.
* The story will focus on the goddess Etro.
* The game will not have the pop feel of Final Fantasy X-2 (I think this means no dancing Lightning booooo)
* The battle system will be an evolved form of XIII's ATB system.
* They're listening to opinions both inside and outside of Square Enix and from outside of Japan regarding characters, story and interface.
* There may be a difficulty setting.

Met dank aan Kagari van NeoGAF.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_91851697
Blonde male ;(

Even lezen O+

quote:
* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
This sparks my interest. Net als dat het duisterder zal zijn.
pi_91853685
DEMON CHOCOBO O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:40:42 #24
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_92486998
Hoe serieus zijn de geruchten dat FF7:Before Crisis naar een handheld gaat komen?
pi_92494433
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef SuperFruitig het volgende:
DEMON CHOCOBO O+
Demon moogle's! EEEK
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:09:34 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92496366
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Hoe serieus zijn de geruchten dat FF7:Before Crisis naar een handheld gaat komen?
Van mij mogen ze. PSN of 3DSi Ware zou ik dan het liefst hebben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:50:22 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_92502096
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Van mij mogen ze. PSN of 3DSi Ware zou ik dan het liefst hebben.
Het blijkt mogelijk te zijn om deze gratis te downloaden voor telefoons met symbian OS.
Maar dan moet je Japans wel goed zijn...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:03:00 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92502590
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het blijkt mogelijk te zijn om deze gratis te downloaden voor telefoons met symbian OS.
Maar dan moet je Japans wel goed zijn...
WHUUUUT WAAR? :o SYMBIAN _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:23:25 #29
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_92503507
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

WHUUUUT WAAR? :o SYMBIAN _O_
http://mobile360.org/mobi(...)sy-vii-before-crisis

Ik heb zelf geen symbian dus ik weet niet of het werkt.
Maar sorry als ik je voor niks blij heb gemaakt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:24:16 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92506317
Ah, oude Symbian. Jammer, kan ik ook niet testen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:24:09 #31
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_92553104
Zo ben blij dat ik dit topic weer gevonden heb :D Kan ik tenminste weer op de hoogte blijven van mijn FF nieuwtjes ^O^
pi_92906583
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_92924286
Ik wil een LE voor Europa. Ondanks dat ik eerder zei dat ik 'm niet wilde ja :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:04:19 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_92968312
Die XIII-2 klinkt half zo gek nog niet eigenlijk :)
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
pi_92968681
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een LE voor Europa. Ondanks dat ik eerder zei dat ik 'm niet wilde ja :@
Hoeveelste versie van IV wordt dit voor je? ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_92969263
quote:
Final Fantasy V To Hit Japanese PSN
You too can fight a tree!
Square Enix has announced that the PSone version of Final Fantasy V will be seeing release on the PlayStation Network in Japan this spring. Adding CG cutscenes and additional features, the PSone iteration also added significant load times, though those will likely be curbed in the digital iteration. No release has been announced for North America, as Final Fantasy V was only available in a package with Final Fantasy VI called Final Fantasy Anthology.
Emulatie van een SNES-spel emuleren op de PSP..!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:30:04 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92969464
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Hoeveelste versie van IV wordt dit voor je? ;)
Vierde :D SNES versie heb ik nooit zelf in bezit gehad, heb GBA, DS en PSOne.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_92969685
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vierde :D SNES versie heb ik nooit zelf in bezit gehad, heb GBA, DS en PSOne.
SNES heb ik ook niet, WonderSwan versie wel.
Denk dat ik deze maar oversla ;) (Of ‘The After Years’ moet interessant genoeg zijn...)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:37:14 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92969819
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Aether het volgende:

[..]

SNES heb ik ook niet, WonderSwan versie wel.
Denk dat ik deze maar oversla ;) (Of ‘The After Years’ moet interessant genoeg zijn...)
After Years is voor mij de reden om 'm te kopen. Hij is dan wel beschikbaar voor WiiWare, maar ik heb 'm liever portable.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_93102862
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_93103097
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy III naar iPhone

[ afbeelding ]

V Jump Lists Final Fantasy Versus XIII For Xbox 360

[ afbeelding ]
*O*
  maandag 21 februari 2011 @ 15:51:49 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93105407
Ow, III op de iPhone :D Leuk.
Heb daar nu ook I en II op.
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:56:52 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_93117379
Versus naar de Xbox 360. :?
Wat is de meerwaarde dan nog van een PS3?
En gaat de development dan nog langer duren? Versus was aangekondigd in 2006 en in 2011 is er nog steeds geen releasedatum.

En III gaan ze daarvan die NDS remake uitbrengen, of wordt het een SNES achtige versie, net zoals ze met I en II hebben gedaan?

Ik vind het echt zonde dat Square Enix veel te lang werkt aan iets en waarvan de kwaliteit nog altijd matigjes is, lijkt mij moeilijk om op deze manier nog winstgevend te zijn zonder honderden remakes uit te brengen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ixnay op 21-02-2011 20:03:29 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 21:39:49 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93123924
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Ixnay het volgende:

En III gaan ze daarvan die NDS remake uitbrengen, of wordt het een SNES achtige versie, net zoals ze met I en II hebben gedaan
Dat is nog niet bekend. Meest logische lijkt MIJ de NDS versie, maar er schijnt nog ergens een WonderSwan versie rond te dwalen die nooit afgemaakt is. Lees op NeoGAF dat veel mensen hopen dat die versie het wordt i.v.m. de artstyle.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 21 februari 2011 @ 22:46:36 #45
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_93129389
Ja volgens mij zouden ze 1 t/m 4 op de Wonderswan uitbrengen maar zijn ze na 2 gestopt omdat er verder nauwelijks meer iets voor deze handheld gemaakt werd.

Tactics gaat ook naar de Apple zie ik. Zal dat de PSX versie zijn of War Of The Lions?
pi_93133633
Final Fantasy III komt volgende maand uit.
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Ja volgens mij zouden ze 1 t/m 4 op de Wonderswan uitbrengen maar zijn ze na 2 gestopt omdat er verder nauwelijks meer iets voor deze handheld gemaakt werd.
Alleen 3 is niet uitgebracht van die vier. Er ging toen een gerucht dat de broncode van 3 verdwenen was en dat het het niet meer waard was om voor de WonderSwan te maken.
quote:
Tactics gaat ook naar de Apple zie ik. Zal dat de PSX versie zijn of War Of The Lions?
Afgelopen E3 is bekend gemaakt dat het om die laatste zou gaan.
“FINAL FANTASY TACTICS: The War of the Lions for iPhone” will be released 2011 Spring.

[ Bericht 15% gewijzigd door Aether op 22-02-2011 00:10:26 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:08:44 #47
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_93133844
quote:
Xbox 360 Players Have Been Denied Final Fantasy Versus XIII

Xbox 360 owners have been wanting to hear whether or not Final Fantasy Versus XIII will be arriving on their system. Speaking on their Twitter account, V Jump has stated that it is indeed a misprint on their part, and that Square Enix intends to keep the game on PlayStation 3.
http://finalfantasy.wikia.com
http://www.andriasang.com//e/blog/2011/02/21/v_jump_versus_xiii/
pi_93249195
Final Fantasy III DS vs. iPhone



























When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_93298152
quote:
What's Final Fantasy IV: The Complete Collection's Interlude Chapter, Anyway?
That would be the scenario that connects the original game to The After Years

Ever since Final Fantasy IV was announced to be heading to the PlayStation Portable, we've been hearing a lot of mention about a scenario that connects the original game to The After Years sequel. Square Enix has now started calling this scenario Interlude, and finally provided a few details. In Interlude, a few years after the main game you control Cecil, of course, and it will start off at a ceremony celebrating the recovery of Damcyan Castle. You'll encounter many of your allies at the ceremony.

Alongside the updated graphics and the gallery mode, Takashi Tokita, who oversaw Interlude, also made mention of the option for players to choose between the game's original music, and arranged tracks. (Sound familiar? This is staring to become a fad - Persona 2: Innocent Sin for PSP has a similar option.)

Final Fantasy IV: The Complete Collection will be released on March 24th in Japan and on April 19th in North America.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_93463312
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')