quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een stomme vraag, maar goed.
Ik las ergens anders dat een meisje zei dat als je je bestelling in 2'en splitst, je niet 2 keer verzendkosten hoeft te betalen.. maar dit leek me onlogisch. Is het toch zo, of heb ik gelijk?
Soms is niet alles van je bestelling in één keer leverbaar, dan kun je de levering splitsen (dus wat al wel leverbaar is, gelijk laten leveren). Dan hoef je over de tweede levering niet weer verzendkosten te betalen.quote:
Oooh, okay.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms is niet alles van je bestelling in één keer leverbaar, dan kun je de levering splitsen (dus wat al wel leverbaar is, gelijk laten leveren). Dan hoef je over de tweede levering niet weer verzendkosten te betalen.
(En tot die tweede levering in behandeling is genomen, kun je er allemaal dingen bij gooien zonder verzendkosten te betalen)
Dat jasje vind ik best klein uitvallen, heb ik ook maar is wel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog even mijn post:
Ik heb nu dit, kan de echt leuke dingen niet zo vinden![]()
Bij nader inzien twijfel ik toch
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
edit, mijn foto hoeft hier niet te staan is niet duidelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je een eigen foto?
54% biologisch katoenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor stofje is het eigenlijk? Linnen?
Nou, dat vind ik niet kloppen hoor, het pakketje is toch maar een ding? Dus die pakketman hoeft dan toch maar een ding mee te nemen? Of zijn die retourkosten voor de spullen bij de h&m terug inpakken enzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:48 schreef bluejean het volgende:
Bwuh, pakketje + nalevering tezamen in één pakket teruggestuurd, hebben ze wel voor beiden 1,- retourkosten gerekend.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:46 schreef Muizenbeest het volgende:
weet iemand hoe ik van die maandfacturen af kom?
vind het zoveel makkelijker via acceptgiro
toch super irri?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Ik heb geen idee hoeveel m'n saldo nu is
Nou, dat vond ik eigenlijk ook. Vooral omdat het eerst in één pakket zou worden verzonden, maar uiteindelijk twee artikelen enkele dagen later - als nalevering - werden bezorgd. Volgende keer stuur ik wel weer alles apart op. Als je dan toch dubbel moet betalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet kloppen hoor, het pakketje is toch maar een ding? Dus die pakketman hoeft dan toch maar een ding mee te nemen? Of zijn die retourkosten voor de spullen bij de h&m terug inpakken enzo?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Tamashii het volgende:
Zou ik ook gewoon doen, wat een belachelijk idee om twee maanden niet te bestellen.
Ik ook, maar die heeft nog maar een laag limiet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een andere account, dan gebruik ik die voortaan wel.
Ik heb ze ook besteldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag verschoven naar eind september
Waarom heet je geen P.F. meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor stofje is het eigenlijk? Linnen?
Ik heb er twee van 400.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heeft nog maar een laag limiet.
Pfoe, klop het af, klop het af!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er twee van 400.
Nou ja, m'n zusje heeft er èèn & ik.
Ik via acceptgiro & zusje maand dinges.
Kan ik lekker kiezen
+ we hebben allebei nog nooit al die retour problemen gehad.
Alles klopt altijd tot op de cent & alles wordt snel geleverd.
Weekend besteld, maandag in sorteer & woensdag/donerdag binnen.
´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:09 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ketting op het oog, al in meerdere winkels gekeken maar hij is nog niet in de winkels. Heeft iemand enig idee of dat nog komt? Of heeft iemand hem al besteld? Ik wil liever niet bestellen namelijk.
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verderquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Joell het volgende:
[..]
´k heb hem een tijdje terug al gespot in één van de h&m's in Rotterdam. Alleen geen idee of ze er nu nog steeds hangen.
Ik kan niet meer inloggen op diequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom heet je geen P.F. meer?
welke van de hoeveel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Welke H&M is groter, die van Den Haag of die van R'dam?
quote:Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Blizzie het volgende:
in leiden hebben ze ook een mannenafdeling in de H&M
geen idee nooit geweest in die 2quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.
Precies zoals op de fotoquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verderzag hij er in het echt ook mooi uit?
Volgens mij wel, ik zie er genoeg mensen mee lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Nora.. het volgende:
Iemand deze al in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
+ ze hebben hem gewoon bij H&M op R'dam Alexandrium.quote:
Die is leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Yo, dankje!
Komt goed van pas voor dit experimentje:
[ afbeelding ]
ik ga ook altijd naar antwerpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Blizzie het volgende:
[..]
geen idee nooit geweest in die 2ik woon bij antwerpen dus tsja
( daar is overigens een grote mannenafdeling maar das te ver i guess!
)
Met de kortingscode erbij toch deze er nog even bijgegooidquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef saaw het volgende:
Wilde een goedkoop waterdicht jack voor het begin van de herfst en die hebben ze niet voor vrouwen dus heb een jongensjack besteld in S. Hoop dat het past
[ afbeelding ]
Is goed, ik wilde er vanochtend eigenlijk nog een blazer bijgooien, maar ze hebben hem nu al voorgemeld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Die is leuk!Aanfoto als je hem binnen hebt?
Valt redelijk normaal, mischien iets groter, maar niet veelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef saaw het volgende:
[..]
Met de kortingscode erbij toch deze er nog even bijgegooid
[ afbeelding ]
iemand enig idee hoe die valt?
Daar ging ik al van uit, dus komt goed uit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Valt redelijk normaal, mischien iets groter, maar niet veel
Hm, heb hem gezien nu en vind hem vrij lelijk haha!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik zie er genoeg mensen mee lopen
fijn dat je iets aan mn tip hebt gehadquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef no1uknow het volgende:
Dames hartstikke bedankt voor alle tips! Vandaag naar de H&M in Den Haag geweest en ben 150 euro lichter, geslaagde dag dus!
Dat vest is echt leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Net besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode skinnyquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb via de H&M webshop dit tuniekjurkje besteld, deze ga ik in een iets aangpaste versie namaken in felgeel in dezelfde zachte kwaliteit viscose. Hier wil ik dan een rode skinnyjeans onder dragen.
Ik hou van lange T shirts die eruit zien als mini jurkjes en draag graag laagjes T shirts en topjes (in kleurcontrasten) over elkaar heen.
[ afbeelding ]
Wordt een leuk naaiproject.
h&m Antwerpenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
ik ga ook altijd naar antwerpen![]()
zijn er toch 3 ofzo.. vind het altijd wel fijn dat ze er soms gewoon andere dingen hebben dan de NL web HMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
h&m Antwerpen![]()
![]()
![]()
Zeker sinds de verbouwing, echt geweldig daar.
Die hebben ze echt al like heul lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik op de kidsafdeling zie ik barbapappa shirtjes. Die ga ik zooooo halen voor mn neefje.
Zag er een paar. Dus nu moet ik een keuze maken aangezien de kleine man al veull kleding heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die hebben ze echt al like heul lang.
Maar inderdaad leuk.
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zo'n barbapappa starterssetje gekocht voor mn zwangere vriendin!![]()
![]()
Online shop hebben ze 'm.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!
omg hoe vetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook laatst tegen! Echt zó leuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Haha ik kijk nooit bij die babymeuk, maar nu zie ik dit ook
[ afbeelding ]
hoe cool is dat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Heb ik em ook al cadeau gegevenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wilde eigenlijk 't vestje van de Rolling Stones hebben.
Maar ik was te laat... again
Doe dr wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
awww.. koop ze alvast, komt vast snel een beebiemaker voorbijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Deze is binnen, maar het is helemaal in elkaar gedraaid, een hoopje ketting en ik kan hem met geen mogelijkheid ontwarrelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef annoh het volgende:
[..]
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)
Antwoord D: Weet niet/geen mening/N.v.t.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Turkoois, 50-5099quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Oeh die laatsteIs daar misschien een serienummer van bekend?? Hou van zulke truitjes!
Bij mij staat op het moment in de bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Ja hij is echt enorm!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef alors het volgende:
Ik vond die uil wel erg kitsch in het echt.
Hoe dan? MC Hammer?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hihi, deze broek zit niet zo harem bij bij
[ afbeelding ]
quote:
Niet super strak, maar niet zo als harem:quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]![]()
! Pics or it didn't happen. Voor wat voor dunne vrouwen is dat wel niet gemaakt dan.
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.
Loop je er hip bij tijdens het sporten.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beter!
Het is gewoon van de sportafdelingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Loop je er hip bij tijdens het sporten.
Ik ben een man dus ik weet niet dat de H&M een sport collectie heeft voor de dames.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is gewoon van de sportafdeling?!!!!
Zo lijkt het net alsof je een eh, gevuld kruis hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit is meer een omakleedje
[ afbeelding ]
Ja ik heb xs omdat die dingen altijd zo groot vallen, maar had ik beter M kunnen nemen of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef pinquit het volgende:
huh, is dat geen andere broek? ik heb een S en hij zit superlos?
Wat leuk! Goed om te weten, want die heb ik nog in mn bestelling staanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb deze binnen, deze kleur en zwart:
[ afbeelding ]
Errug fijne trui, lekker lang maar niet onhandig lang als je klein bent, niet te dik, lekker warm met een topje eronder en een sjaal denk ikGewoon lekker truitje voor dat geld!
Fuckers.quote:Let op!
*
Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.
Aww dank jequote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Daarom vertelde ik het ook even.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké die geiten trui is echt een don't.
De stof is echt super, prikt echt totaal niet, maar de roest kleur is gewoon echt lelijk!
Maar dat was nog niet 't ergste, dat model is echt![]()
Sluit te hoog & te kort van onder, leek net een muppet.
Geen rare kleuren meer voor mij, back to black.
gaat volgens mij automatischquote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap die tien euro korting op jeans niet. Is er een code ofzo?
O ja klopt, heb een broek besteldquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
gaat volgens mij automatisch
ik heb weer gefaald, 2 blazers en een shirt
Ik heb er een tijd geleden al een in de winkel gekocht en ik vind em fijn hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die 3 broeken van 9.95 maar besteld. Misschien zit er een goede bij
Bij mij welquote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Bij mij is de korting er niet afgegaan
Whut broeken van 10 euro waar?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, geen wassing dusquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whut broeken van 10 euro waar?
Edit: oh gevonden. Hebben ze ook zo'n mooie wassing als op het plaatje van het model? Want ik houd net van effen broeken.
Ik vond em aan de krappe kant vallen. Ik heb meestal 28 of 29, maar bij deze dus 29.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen idee
Zat alleen een beetje met de maat,
Alors had jij je eigen maat genomen of een maatje kleiner?
ik heb die broek een week of wat geleden in de winkel gekocht, kon eerst niet geloven dat hij zo goedkoop was.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, geen wassing dus
[..]
Ik vond em aan de krappe kant vallen. Ik heb meestal 28 of 29, maar bij deze dus 29.
Er voor zorgen dat je niks laat vallen dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat hij een lage broekrand heeft, dan durf ik niet te bukken
Oe die is leuk! Heb net stoere laarzen gekocht die staan er vast perfect bij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar besteld, hij is steeds uitverkocht.
Mijn pakket staat al 3 dagen op 't zelfde.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet alleen jij hoor, iedereen heeft dit bericht staan....
Ja, dé sjaal, maar die is momenteel uitverkocht.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef keepwalking het volgende:
Weet iemand nog artikelen met een leveringstijd van eind oktober of zelfs nog later?
Ik heb het wel eens ingetypt . Kreeg toen gewoon de xs binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef turnazz het volgende:
mag ik wat vragen dames, in de winkel heb je maat XS maar online kan je maar tot S bestellen (kleinste maat zegt ie).. is er een mogelijkheid om ook online XS te bestellen? ik had em in de winkel gezien XS, maar niet in mijn kleur..
wat is DE sjaal?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dé sjaal, maar die is momenteel uitverkocht.
geprobeerd.. maar lukt niet.. S herkent ie wel XS niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:35 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens ingetypt . Kreeg toen gewoon de xs binnen.
Gewoon eens proberen. Artikelno invoeren en XS intypen, zegt hij vanzelf dat de maat niet bestaat mocht het niet lukken.
Ja bij mij ook, ik heb er direct een mailtje achteraan gedaan (wel besteld, ik ga er vanuit dat die korting er alsnog vanaf gehaald gaat worden).quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Stom, hij haalt de korting er bij dames broeken niet af, bij kinderbroeken wel
Nee wel midden Oktober.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef keepwalking het volgende:
Weet iemand nog artikelen met een leveringstijd van eind oktober of zelfs nog later?
Jemigquote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Het herenvest met houtje-touwtje sluiting komt pas in december.
Heb ik vorig jaar al gekocht, weze in een iets andere kleur. Lekker warm.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig*toch in agenda noteert*
Bedankt!
Daar heb ik er ook 2 van, heerlijk man. Geen geld en zitten super heb er 1 in 29, en 1 in 30quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Elke dag vertelde de verkoopster mij vandaag nog! Maar niet elke dag álles uiteraard.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef turnazz het volgende:
op welke dag van de week wordt kleding bij h&m IN DE WINKELS aangevuld?
Vreemd??quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt
waarvoor je op dit moment kunt kopen via acceptgiro of maandfactuur.
Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt.
H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag
op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
geld de jeansaanbieding ook in winkel???quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
I don't know ik weet daar niets van.
Ik heb vandaag ook weer zo'n jeansbroek/legging voor tientje gehaald. 2 Lange truien , die bij mij als jurkje vallen, die al eerder hier gepost waren voor ook beide een tientje !Heerlijk was in maastricht en daar hadden ze veel meer !
Hadden wij ook.. ons limiet is 400.. en we kregen alles in delen maar toch hadden ze het bij elkaar berekend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef Miriampje het volgende:
Onaangename verrassing bij de voordeur vandaag.
Zat in volle verwachting mijn pakketje op te wachten, na 100x F5-en zag ik dat de chauffeur onderweg was.Dit was mijn grootste bestelling bij H&M online shop ooit, dus was extra benieuwd. En daar ging die bel!! Yeah de man van TNT met een pakketje onder zijn arm (had 'm eigenlijk wel groter verwacht). Komt hij met de mededeling dat ik nog ¤46,10 moest betalen. WAT?? Gelukkig kon ik met pijn en moeite toch wat geld bij elkaar sprokkelen zodat ik snel alles kon gaan passen.
Blijkt onder mijn bestellings-mail het volgende te staanIk had dus via acceptgiro besteld.
[..]
Vreemd??Hadden ze wel duidelijker mogen vermelden dat ik iets aan de deur moest betalen
Maar ik ben wel blij met (bijna) alle dingen en het meest met mijn nieuwe jas
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk! Eens kijken of ik ze in de goede maat kan bestellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
deze vielen echt vier maten kleiner of zo, kreeg m'n teentjes er niet eens in!
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef francis998 het volgende:
[..]
geld de jeansaanbieding ook in winkel???
Zo ja, dan wil ik wel ff snel langsgaan
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broekquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef francis998 het volgende:
[..]
geld de jeansaanbieding ook in winkel???
Zo ja, dan wil ik wel ff snel langsgaan
jammerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broek
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broek
Als ik hetzelfde denk als wat zij bedoelt dan stond dat erboven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?
Oh die, nou die spijkerversie valt groot, de zwarte wel normaal, wel een mooi ding iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde denk als wat zij bedoelt dan stond dat erboven.
Stond legging boven & er zit een rits aan de zijkant.
Maar 't leek op een normale broek.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké die geiten trui is echt een don't.
De stof is echt super, prikt echt totaal niet, maar de roest kleur is gewoon echt lelijk!
Maar dat was nog niet 't ergste, dat model is echt![]()
Sluit te hoog & te kort van onder, leek net een muppet.
Geen rare kleuren meer voor mij, back to black.
In breda op de tafel waar die broekleggings lagen stond er "jeansleggings" ofzo. Ook achter de kassa maakte ze de opmerking "10 euro is geen geld he, t is een legging maar net een broek! "quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?
Het is vrij normaal als je bestelling er wat langer over duurt om geleverd te worden. Het is wel vaker zo dat een bestelling vrij lang op in behandeling staat voordat hij op bestelling onderweg komt te staan, waarna je met behulp van track en trace kan zien hoe ver je bestelling is. Ook nu kan het zijn dat hier je bestelling wat langer op voorgemeld staat voordat het daadwerkelijk in het sorteercentrum terecht komt en vervolgens met de chauffeur mee gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef scrub_nurse het volgende:
Hej! laten jullie je bestellingen altijd thuis komen? Ik via een Kialapunt,dat ging altijd perfect,maar de laatste 3x is het ellende. als H&M mn bestelling in behandeling heeft, heb ik normaal 2 dagen alter ofzo bericht van Kiala dat het is aangekomen. De laatste paar keren blijft de bestelling in behandeling staan. Ik heb H&M gemaild,.die zeggen het ligt aan Kiala. En Kiala zegt dat het aan H&M ligt,hoewel ik ik beide keren de dag erna het bericht kreeg dat het pakketje aangekomen was. Nu de 3e x en alweer het zelfde liedjeIk ga maar weer contact zoeken,ik word er niet goed van
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
En het is eindelijk zeker! Lanvin for h&m!
Heeeel pofferigquote:Op zondag 5 september 2010 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vielen die pofmouwtjes van divided verder qua pasvorm en maat? heel strak, heel klein?
Ik doelde eigenlijk meer op het hele truitje, niet alleen de pofmouwtjesquote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heeeel pofferigmaar qua maat gewoon, niet heel strak om je arm. De pof was wel vrij hoog, maar ik hoorde hier dat dat wel zou inzakken.
Kwam in mijn kast trouwens een truitje tegen met pofmouwen en een zebraprint, ook van H&M, maar dan van 3 jaar geledenIk draag het nu pas, vond het voorheen te modern
![]()
Oh ik zie nu dat ik t ook anders kan lezenquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het hele truitje, niet alleen de pofmouwtjesIk hoop zo dat ze passen, vind ze zo leuk
Dat las ik eerst ook heel andersquote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat ik t ook anders kan lezenMaar hij valt gewoon, alleen vond ik 'm wat kort.
Ik was nogal heetdus ik zag mezelf al steeds aan de onderkant trekken na de eerste wasbeurt.
Ja dat dacht ik al, daarom had ik er nog maar eens wasbeurt achteraangeplatquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat las ik eerst ook heel anders![]()
Moet je dan niet aan de deur betalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef CherryLips het volgende:
bestelling is onderwegvalt mee, ik dacht dat ik over m'n limiet zat
Oquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan de deur betalen?
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OZo veel geld heb ik niet in huis
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.
Dit is èèn van mijn lieflingsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb deze jurk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Toen ik hem paste miste ik alleen iets. Mijn taille
Hij leek mij ook superquote:
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manierquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind dat groene blazertje juist geweldig. Helemaal geen kotskleur maar een lief zacht groen kleurtje. En hij valt hier heel mooi.
Wut, lijkt wel alsof je iets heel anders hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manier. En zit 'ie bij je schouders goed? Bij mij zie je precies de schoudervullingen zitten, heel gek.
ik zag er een beetje zwanger uit in dat ding (vooral om dat de achterkant langer is..)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb deze jurk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Toen ik hem paste miste ik alleen iets. Mijn taille
Kijk er morgen even naar, zit nu al met slaapkleding op de bank.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef karoltje het volgende:
Zou je voor de gein een aanfoto willen plaatsen? Ben heel benieuwd. Dan doe ik het ook
.
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Danielle83 het volgende:
Wil ik net een aantal tops met lange mouw bestellen op de site, duurt het echt tot eind okt.
Dan maar kijken of ze in de winkel hangen![]()
Hebben jullie dit ook of ligt het echt aan wat je koopt??
Kon wel jankenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
je mag er wel bij lachen, zo erg issie niet
Ik kijk van het weekend even in Rdam en anders bestel ik ze alsnog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangeven. En inderdaad, sommige artikelen duren langer. Nu is het ineens rotweer, mensen bestellen als een gek warme kleding en dan is de voorraad natuurlijk niet echt toereikend.
Hee dat topje is van Hollister, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit 'ie bij mij. Op de foto vind ik het nog meevallen maar ik heb die voorpanden dan ook zorgvuldig gedrapeerd. Licht is ook niet te best maar je kan wel zien dat de schoudervullingen raar uitsteken.
Ben erg benieuwd hoe die bij jou staat!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut, lijkt wel alsof je iets heel anders hebt.Ik heb de mijne dan ook in de winkel gekocht een tijd geleden, wellicht toch anders? Mijne glanst niet/glibbert niet en zit helemaal perfect.
hihi.
Hihihi lijkt net alsof je voor ze werkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangeven. En inderdaad, sommige artikelen duren langer. Nu is het ineens rotweer, mensen bestellen als een gek warme kleding en dan is de voorraad natuurlijk niet echt toereikend.
Haha dat niet, maar wel altijd in de detailhandel gewerkt dus snap het principe wel een beetjequote:Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
Hihihi lijkt net alsof je voor ze werkt.
Ik heb gemaild naar H&M en onderstaand antwoord gekregenquote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef MaLo het volgende:
Vraagje voor mensen die via een Kialapunt laten bezorgen: mogen jullie ook alleen maar zelf het pakje ophalen van H&M? Ik krijg nu dit bericht in de mail (ja, in Capslock...)
OPGELET: OP VERZOEK VAN H&M KAN HET PAKKET ALLEEN MAAR AFGEHAALD WORDEN DOOR UZELF. U KAN NIET AAN IEMAND ANDERS VRAGEN OM HET PAKKET AF TE HALEN.
Waarom zou dat toch zijn
Dat heb ik nu de laatste twee keer gehad, eerder stond dat er nooit bij.
Je zou haast denken dat ik een dildo bij Christine Le Duc besteld heb ofzoquote:Bedankt voor je e-mail.
Deze melding heeft puur te maken met de privacygevoeligheid en persoonsgebonden karakter van de bestelling en dus ook van het pakket.
Alleen de persoon die qua naam op de afleverbon staat vermeld, mag het pakket gaan afhalen bij het Kialapunt.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice
Hehe, apartquote:Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef MaLo het volgende:
Je zou haast denken dat ik een dildo bij Christine Le Duc besteld heb ofzo
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!quote:
uitverkocht, kijk 's morgens om half 6/6 uur eensquote:Op woensdag 8 september 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!
Ben er vandaag nog geweest en het is wel aardig, maar helaas weinig artikelen in die roestbruine kleur op voorraad in de Piazza vestiging. Heuvelgalerie weet ik niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand of de H&M winkel in Eindhoven een beetje voorzien is van de nieuwste spullen?
Ik ben er wel eens geweest, maar toen was ik nog niet zo'n fan van de H&M en had ik altijd het idee dat er niet veel bijzonders hing....
Nog niemand mee zien lopen, maar ben wel benieuwd hoe ze eruit zien, ze zijn geloof ik best gewild namelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef electronique het volgende:
Ik zag vandaag iemand met die wedges die ze nu in het grijs en het zwart hebben, maar damn die zijn lelijk!
Ja zo had ik ze gezien, met spijkerbroek en een cardiganquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef alors het volgende:
Ik heb ze in de winkel gezien, vond ze niet tegenvallen in het echt.. waren de zwarte. Plaatjes van internet:
http://img217.imageshack.us/i/dsc2829u.jpg (zwarte)
[ afbeelding ]
Bovenste linkje doet niks?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:03 schreef electronique het volgende:
[..]
Ja zo had ik ze gezien, met spijkerbroek en een cardigan
mits heel goed gecombineerd zullen ze wel mooi zijn
Met een spijkerbroek vind ik de grijze niet mooi iig.
Die grijze suede vind ik best mooi, maar die gladde zwarte zijn echt lelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef alors het volgende:
Ik heb ze in de winkel gezien, vond ze niet tegenvallen in het echt.. waren de zwarte. Plaatjes van internet:
http://img217.imageshack.us/i/dsc2829u.jpg (zwarte)
[ afbeelding ]
Nee hij is niet online, ik zoek hem ook, maar kan hem nergens vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!
Ik ook, alsof je klompvoeten hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind sleehakken altijd lelijk om eerlijk te zijn.
Die coltrui heb ik ook, die is echt fijnquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
net besteld en nu al in behandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt pas begin oktober![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeker niet. Hooguit waterafstotend.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef francis998 het volgende:
hoi allemaal
ik ben op zoek naar een jas, niet al te dik, voor de herfst, wel waterdicht.
Maar nu zag op site van de Hm deze jassen iemand enig idee of deze waterdicht zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is het verschil eigenlijk tussen waterdicht en waterafstotendquote:Op donderdag 9 september 2010 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Hooguit waterafstotend.
bedankt. Ik ga dan maar ff verder zoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef don-diablo het volgende:
Waterafstotend / waterdicht
Veel jacks zijn gemaakt van materialen die waterafstotend zijn. Zij bieden bescherming tegen een regenbui, maar zullen bij langdurige of hevige regen uiteindelijk doorlekken. Ook de naden in waterafstotende jacks zijn vaak niet getaped. 100% waterdichte jacks zijn door coating of membraan volledig waterdicht. De naden zijn hierbij volledig waterdicht afgetaped.
Zal wel even een foto voor je maken van de naden mijn waterdichte jas kun je zien wat ze bedoelen.
Edit met foto:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar flinke hoosbuien overleefd met deze jas.
Deze heb ik ook.. vind mezelf net op een elfje lijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
net besteld en nu al in behandeling:
[ afbeelding ][quote]
een elfje?quote:Deze heb ik ook.. vind mezelf net op een elfje lijken
[ afbeelding ]
deze zat niet goed bij mijm'n rug leek raar..
![]()
verder wel zelfde smaak als mij
Ben nog steeds benieuwdquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kijk er morgen even naar, zit nu al met slaapkleding op de bank.
Ik was er ook niet zo van maar nu had ik voor de gein deze besteld:quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind sleehakken altijd lelijk om eerlijk te zijn.
Leuke jas!! Ik zit te twijfelen of ik hem zal bestellen ben bang dat hij hetzelfde valt als de vorige jas die ik heb besteld die zat te strak bij de armen. Zou dit erg verschillen per jas?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef femsss het volgende:
Heb zojuist deze jas besteld.. Ik hoop alleen dat de mouwen lang genoeg zijn want dat vind ik vaak beetje tegenvallen bij H&M..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |