Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Blizzie het volgende:
in leiden hebben ze ook een mannenafdeling in de H&M
geen idee nooit geweest in die 2quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.
Precies zoals op de fotoquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verderzag hij er in het echt ook mooi uit?
Volgens mij wel, ik zie er genoeg mensen mee lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Nora.. het volgende:
Iemand deze al in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
+ ze hebben hem gewoon bij H&M op R'dam Alexandrium.quote:
Die is leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Yo, dankje!
Komt goed van pas voor dit experimentje:
[ afbeelding ]
ik ga ook altijd naar antwerpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Blizzie het volgende:
[..]
geen idee nooit geweest in die 2ik woon bij antwerpen dus tsja
( daar is overigens een grote mannenafdeling maar das te ver i guess!
)
Met de kortingscode erbij toch deze er nog even bijgegooidquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef saaw het volgende:
Wilde een goedkoop waterdicht jack voor het begin van de herfst en die hebben ze niet voor vrouwen dus heb een jongensjack besteld in S. Hoop dat het past
[ afbeelding ]
Is goed, ik wilde er vanochtend eigenlijk nog een blazer bijgooien, maar ze hebben hem nu al voorgemeld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Die is leuk!Aanfoto als je hem binnen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |