Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Blizzie het volgende:
in leiden hebben ze ook een mannenafdeling in de H&M
geen idee nooit geweest in die 2quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar is die groter/uitgebreider dan DH of R'dam? Dát is de vraag.
Precies zoals op de fotoquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Bedankt! Dan zoek ik gewoon verderzag hij er in het echt ook mooi uit?
Volgens mij wel, ik zie er genoeg mensen mee lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Nora.. het volgende:
Iemand deze al in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
+ ze hebben hem gewoon bij H&M op R'dam Alexandrium.quote:
Die is leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Yo, dankje!
Komt goed van pas voor dit experimentje:
[ afbeelding ]
ik ga ook altijd naar antwerpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Blizzie het volgende:
[..]
geen idee nooit geweest in die 2ik woon bij antwerpen dus tsja
( daar is overigens een grote mannenafdeling maar das te ver i guess!
)
Met de kortingscode erbij toch deze er nog even bijgegooidquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef saaw het volgende:
Wilde een goedkoop waterdicht jack voor het begin van de herfst en die hebben ze niet voor vrouwen dus heb een jongensjack besteld in S. Hoop dat het past
[ afbeelding ]
Is goed, ik wilde er vanochtend eigenlijk nog een blazer bijgooien, maar ze hebben hem nu al voorgemeld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Die is leuk!Aanfoto als je hem binnen hebt?
Valt redelijk normaal, mischien iets groter, maar niet veelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef saaw het volgende:
[..]
Met de kortingscode erbij toch deze er nog even bijgegooid
[ afbeelding ]
iemand enig idee hoe die valt?
Daar ging ik al van uit, dus komt goed uit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Valt redelijk normaal, mischien iets groter, maar niet veel
Hm, heb hem gezien nu en vind hem vrij lelijk haha!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik zie er genoeg mensen mee lopen
fijn dat je iets aan mn tip hebt gehadquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef no1uknow het volgende:
Dames hartstikke bedankt voor alle tips! Vandaag naar de H&M in Den Haag geweest en ben 150 euro lichter, geslaagde dag dus!
Dat vest is echt leuk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Net besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode skinnyquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb via de H&M webshop dit tuniekjurkje besteld, deze ga ik in een iets aangpaste versie namaken in felgeel in dezelfde zachte kwaliteit viscose. Hier wil ik dan een rode skinnyjeans onder dragen.
Ik hou van lange T shirts die eruit zien als mini jurkjes en draag graag laagjes T shirts en topjes (in kleurcontrasten) over elkaar heen.
[ afbeelding ]
Wordt een leuk naaiproject.
h&m Antwerpenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
ik ga ook altijd naar antwerpen![]()
zijn er toch 3 ofzo.. vind het altijd wel fijn dat ze er soms gewoon andere dingen hebben dan de NL web HMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
h&m Antwerpen![]()
![]()
![]()
Zeker sinds de verbouwing, echt geweldig daar.
Die hebben ze echt al like heul lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik op de kidsafdeling zie ik barbapappa shirtjes. Die ga ik zooooo halen voor mn neefje.
Zag er een paar. Dus nu moet ik een keuze maken aangezien de kleine man al veull kleding heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die hebben ze echt al like heul lang.
Maar inderdaad leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |