oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zo'n barbapappa starterssetje gekocht voor mn zwangere vriendin!![]()
![]()
Online shop hebben ze 'm.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!
omg hoe vetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook laatst tegen! Echt zó leuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Haha ik kijk nooit bij die babymeuk, maar nu zie ik dit ook
[ afbeelding ]
hoe cool is dat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Heb ik em ook al cadeau gegevenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wilde eigenlijk 't vestje van de Rolling Stones hebben.
Maar ik was te laat... again
Doe dr wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
awww.. koop ze alvast, komt vast snel een beebiemaker voorbijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Deze is binnen, maar het is helemaal in elkaar gedraaid, een hoopje ketting en ik kan hem met geen mogelijkheid ontwarrelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef annoh het volgende:
[..]
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)
Antwoord D: Weet niet/geen mening/N.v.t.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Turkoois, 50-5099quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Oeh die laatsteIs daar misschien een serienummer van bekend?? Hou van zulke truitjes!
Bij mij staat op het moment in de bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Ja hij is echt enorm!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef alors het volgende:
Ik vond die uil wel erg kitsch in het echt.
Hoe dan? MC Hammer?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hihi, deze broek zit niet zo harem bij bij
[ afbeelding ]
quote:
Niet super strak, maar niet zo als harem:quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]![]()
! Pics or it didn't happen. Voor wat voor dunne vrouwen is dat wel niet gemaakt dan.
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.
Loop je er hip bij tijdens het sporten.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beter!
Het is gewoon van de sportafdelingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Loop je er hip bij tijdens het sporten.
Ik ben een man dus ik weet niet dat de H&M een sport collectie heeft voor de dames.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is gewoon van de sportafdeling?!!!!
Zo lijkt het net alsof je een eh, gevuld kruis hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit is meer een omakleedje
[ afbeelding ]
Ja ik heb xs omdat die dingen altijd zo groot vallen, maar had ik beter M kunnen nemen of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef pinquit het volgende:
huh, is dat geen andere broek? ik heb een S en hij zit superlos?
Wat leuk! Goed om te weten, want die heb ik nog in mn bestelling staanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb deze binnen, deze kleur en zwart:
[ afbeelding ]
Errug fijne trui, lekker lang maar niet onhandig lang als je klein bent, niet te dik, lekker warm met een topje eronder en een sjaal denk ikGewoon lekker truitje voor dat geld!
Fuckers.quote:Let op!
*
Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.
Aww dank jequote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Daarom vertelde ik het ook even.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké die geiten trui is echt een don't.
De stof is echt super, prikt echt totaal niet, maar de roest kleur is gewoon echt lelijk!
Maar dat was nog niet 't ergste, dat model is echt![]()
Sluit te hoog & te kort van onder, leek net een muppet.
Geen rare kleuren meer voor mij, back to black.
gaat volgens mij automatischquote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap die tien euro korting op jeans niet. Is er een code ofzo?
O ja klopt, heb een broek besteldquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
gaat volgens mij automatisch
ik heb weer gefaald, 2 blazers en een shirt
Ik heb er een tijd geleden al een in de winkel gekocht en ik vind em fijn hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die 3 broeken van 9.95 maar besteld. Misschien zit er een goede bij
Bij mij welquote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Bij mij is de korting er niet afgegaan
Whut broeken van 10 euro waar?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, geen wassing dusquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whut broeken van 10 euro waar?
Edit: oh gevonden. Hebben ze ook zo'n mooie wassing als op het plaatje van het model? Want ik houd net van effen broeken.
Ik vond em aan de krappe kant vallen. Ik heb meestal 28 of 29, maar bij deze dus 29.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen idee
Zat alleen een beetje met de maat,
Alors had jij je eigen maat genomen of een maatje kleiner?
ik heb die broek een week of wat geleden in de winkel gekocht, kon eerst niet geloven dat hij zo goedkoop was.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, geen wassing dus
[..]
Ik vond em aan de krappe kant vallen. Ik heb meestal 28 of 29, maar bij deze dus 29.
Er voor zorgen dat je niks laat vallen dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat hij een lage broekrand heeft, dan durf ik niet te bukken
Oe die is leuk! Heb net stoere laarzen gekocht die staan er vast perfect bij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar besteld, hij is steeds uitverkocht.
Mijn pakket staat al 3 dagen op 't zelfde.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet alleen jij hoor, iedereen heeft dit bericht staan....
Ja, dé sjaal, maar die is momenteel uitverkocht.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef keepwalking het volgende:
Weet iemand nog artikelen met een leveringstijd van eind oktober of zelfs nog later?
Ik heb het wel eens ingetypt . Kreeg toen gewoon de xs binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef turnazz het volgende:
mag ik wat vragen dames, in de winkel heb je maat XS maar online kan je maar tot S bestellen (kleinste maat zegt ie).. is er een mogelijkheid om ook online XS te bestellen? ik had em in de winkel gezien XS, maar niet in mijn kleur..
wat is DE sjaal?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dé sjaal, maar die is momenteel uitverkocht.
geprobeerd.. maar lukt niet.. S herkent ie wel XS niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:35 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens ingetypt . Kreeg toen gewoon de xs binnen.
Gewoon eens proberen. Artikelno invoeren en XS intypen, zegt hij vanzelf dat de maat niet bestaat mocht het niet lukken.
Ja bij mij ook, ik heb er direct een mailtje achteraan gedaan (wel besteld, ik ga er vanuit dat die korting er alsnog vanaf gehaald gaat worden).quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Stom, hij haalt de korting er bij dames broeken niet af, bij kinderbroeken wel
Nee wel midden Oktober.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef keepwalking het volgende:
Weet iemand nog artikelen met een leveringstijd van eind oktober of zelfs nog later?
Jemigquote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Het herenvest met houtje-touwtje sluiting komt pas in december.
Heb ik vorig jaar al gekocht, weze in een iets andere kleur. Lekker warm.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig*toch in agenda noteert*
Bedankt!
Daar heb ik er ook 2 van, heerlijk man. Geen geld en zitten super heb er 1 in 29, en 1 in 30quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Elke dag vertelde de verkoopster mij vandaag nog! Maar niet elke dag álles uiteraard.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef turnazz het volgende:
op welke dag van de week wordt kleding bij h&m IN DE WINKELS aangevuld?
Vreemd??quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt
waarvoor je op dit moment kunt kopen via acceptgiro of maandfactuur.
Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt.
H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag
op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
geld de jeansaanbieding ook in winkel???quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
I don't know ik weet daar niets van.
Ik heb vandaag ook weer zo'n jeansbroek/legging voor tientje gehaald. 2 Lange truien , die bij mij als jurkje vallen, die al eerder hier gepost waren voor ook beide een tientje !Heerlijk was in maastricht en daar hadden ze veel meer !
Hadden wij ook.. ons limiet is 400.. en we kregen alles in delen maar toch hadden ze het bij elkaar berekend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef Miriampje het volgende:
Onaangename verrassing bij de voordeur vandaag.
Zat in volle verwachting mijn pakketje op te wachten, na 100x F5-en zag ik dat de chauffeur onderweg was.Dit was mijn grootste bestelling bij H&M online shop ooit, dus was extra benieuwd. En daar ging die bel!! Yeah de man van TNT met een pakketje onder zijn arm (had 'm eigenlijk wel groter verwacht). Komt hij met de mededeling dat ik nog ¤46,10 moest betalen. WAT?? Gelukkig kon ik met pijn en moeite toch wat geld bij elkaar sprokkelen zodat ik snel alles kon gaan passen.
Blijkt onder mijn bestellings-mail het volgende te staanIk had dus via acceptgiro besteld.
[..]
Vreemd??Hadden ze wel duidelijker mogen vermelden dat ik iets aan de deur moest betalen
Maar ik ben wel blij met (bijna) alle dingen en het meest met mijn nieuwe jas
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |