oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zo'n barbapappa starterssetje gekocht voor mn zwangere vriendin!![]()
![]()
Online shop hebben ze 'm.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!
omg hoe vetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook laatst tegen! Echt zó leuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Haha ik kijk nooit bij die babymeuk, maar nu zie ik dit ook
[ afbeelding ]
hoe cool is dat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Heb ik em ook al cadeau gegevenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wilde eigenlijk 't vestje van de Rolling Stones hebben.
Maar ik was te laat... again
Doe dr wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
awww.. koop ze alvast, komt vast snel een beebiemaker voorbijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Deze is binnen, maar het is helemaal in elkaar gedraaid, een hoopje ketting en ik kan hem met geen mogelijkheid ontwarrelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef annoh het volgende:
[..]
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)
Antwoord D: Weet niet/geen mening/N.v.t.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Turkoois, 50-5099quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef misz--kelliej het volgende:
Oeh die laatsteIs daar misschien een serienummer van bekend?? Hou van zulke truitjes!
Bij mij staat op het moment in de bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog iemand met do's and dont's qua deze bestelling? Dingen die echt veel te groot/klein vallen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |