h&m Antwerpenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
ik ga ook altijd naar antwerpen![]()
zijn er toch 3 ofzo.. vind het altijd wel fijn dat ze er soms gewoon andere dingen hebben dan de NL web HMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
h&m Antwerpen![]()
![]()
![]()
Zeker sinds de verbouwing, echt geweldig daar.
Die hebben ze echt al like heul lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Loop ik op de kidsafdeling zie ik barbapappa shirtjes. Die ga ik zooooo halen voor mn neefje.
Zag er een paar. Dus nu moet ik een keuze maken aangezien de kleine man al veull kleding heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die hebben ze echt al like heul lang.
Maar inderdaad leuk.
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zo'n barbapappa starterssetje gekocht voor mn zwangere vriendin!![]()
![]()
Online shop hebben ze 'm.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh! waar heb je die gezien? een starterssetje? wat zit daar in? Die moet ik hebben voor het geval mijn beste vriendinnetjes snel zwanger is!
omg hoe vetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook laatst tegen! Echt zó leuk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Haha ik kijk nooit bij die babymeuk, maar nu zie ik dit ook
[ afbeelding ]
hoe cool is dat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Online shop hebben ze 'm.
En in de winkel niet gezien, ben er gister nog geweest.
Wel ander cute stuff.
Zit in:
[ afbeelding ]
Heb ik em ook al cadeau gegevenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wilde eigenlijk 't vestje van de Rolling Stones hebben.
Maar ik was te laat... again
Doe dr wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
awww.. koop ze alvast, komt vast snel een beebiemaker voorbijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Syrena het volgende:
Bestelling is onderweg![]()
En dat starterssetjeKen alleen niemand die beebies aan het maken is
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Deze is binnen, maar het is helemaal in elkaar gedraaid, een hoopje ketting en ik kan hem met geen mogelijkheid ontwarrelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef annoh het volgende:
[..]
Nahh, ik heb die maar dan met maar 2 kettinkjes (ipv 3!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |