Ja hij is echt enorm!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef alors het volgende:
Ik vond die uil wel erg kitsch in het echt.
Hoe dan? MC Hammer?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hihi, deze broek zit niet zo harem bij bij
[ afbeelding ]
quote:
Niet super strak, maar niet zo als harem:quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]![]()
! Pics or it didn't happen. Voor wat voor dunne vrouwen is dat wel niet gemaakt dan.
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zit gewoon passend. Op de foto lijkt ie veel meer harem idd. Terug sturen dus.
Loop je er hip bij tijdens het sporten.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is om te sporten dus ik vind hem eigenlijk beter!
Het is gewoon van de sportafdelingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Loop je er hip bij tijdens het sporten.
Ik ben een man dus ik weet niet dat de H&M een sport collectie heeft voor de dames.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is gewoon van de sportafdeling?!!!!
Zo lijkt het net alsof je een eh, gevuld kruis hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet super strak, maar niet zo als harem:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit is meer een omakleedje
[ afbeelding ]
Ja ik heb xs omdat die dingen altijd zo groot vallen, maar had ik beter M kunnen nemen of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef pinquit het volgende:
huh, is dat geen andere broek? ik heb een S en hij zit superlos?
Wat leuk! Goed om te weten, want die heb ik nog in mn bestelling staanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb deze binnen, deze kleur en zwart:
[ afbeelding ]
Errug fijne trui, lekker lang maar niet onhandig lang als je klein bent, niet te dik, lekker warm met een topje eronder en een sjaal denk ikGewoon lekker truitje voor dat geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |