Fuckers.quote:Let op!
*
Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
Bij voorbaat dank.
Aww dank jequote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Daarom vertelde ik het ook even.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké die geiten trui is echt een don't.
De stof is echt super, prikt echt totaal niet, maar de roest kleur is gewoon echt lelijk!
Maar dat was nog niet 't ergste, dat model is echt![]()
Sluit te hoog & te kort van onder, leek net een muppet.
Geen rare kleuren meer voor mij, back to black.
gaat volgens mij automatischquote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap die tien euro korting op jeans niet. Is er een code ofzo?
O ja klopt, heb een broek besteldquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
gaat volgens mij automatisch
ik heb weer gefaald, 2 blazers en een shirt
Ik heb er een tijd geleden al een in de winkel gekocht en ik vind em fijn hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die 3 broeken van 9.95 maar besteld. Misschien zit er een goede bij
Bij mij welquote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Bij mij is de korting er niet afgegaan
Whut broeken van 10 euro waar?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die 3 broeken van 9.95 maar besteld. Misschien zit er een goede bij
Ja, geen wassing dusquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whut broeken van 10 euro waar?
Edit: oh gevonden. Hebben ze ook zo'n mooie wassing als op het plaatje van het model? Want ik houd net van effen broeken.
Ik vond em aan de krappe kant vallen. Ik heb meestal 28 of 29, maar bij deze dus 29.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen idee
Zat alleen een beetje met de maat,
Alors had jij je eigen maat genomen of een maatje kleiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |