ik zag er een beetje zwanger uit in dat ding (vooral om dat de achterkant langer is..)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb deze jurk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Toen ik hem paste miste ik alleen iets. Mijn taille
Kijk er morgen even naar, zit nu al met slaapkleding op de bank.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef karoltje het volgende:
Zou je voor de gein een aanfoto willen plaatsen? Ben heel benieuwd. Dan doe ik het ook
.
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Danielle83 het volgende:
Wil ik net een aantal tops met lange mouw bestellen op de site, duurt het echt tot eind okt.
Dan maar kijken of ze in de winkel hangen![]()
Hebben jullie dit ook of ligt het echt aan wat je koopt??
Kon wel jankenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
je mag er wel bij lachen, zo erg issie niet
Ik kijk van het weekend even in Rdam en anders bestel ik ze alsnog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangeven. En inderdaad, sommige artikelen duren langer. Nu is het ineens rotweer, mensen bestellen als een gek warme kleding en dan is de voorraad natuurlijk niet echt toereikend.
Hee dat topje is van Hollister, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit 'ie bij mij. Op de foto vind ik het nog meevallen maar ik heb die voorpanden dan ook zorgvuldig gedrapeerd. Licht is ook niet te best maar je kan wel zien dat de schoudervullingen raar uitsteken.
Ben erg benieuwd hoe die bij jou staat!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut, lijkt wel alsof je iets heel anders hebt.Ik heb de mijne dan ook in de winkel gekocht een tijd geleden, wellicht toch anders? Mijne glanst niet/glibbert niet en zit helemaal perfect.
hihi.
Hihihi lijkt net alsof je voor ze werkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms leveren ze het sneller dan de tijd die ze aangeven. En inderdaad, sommige artikelen duren langer. Nu is het ineens rotweer, mensen bestellen als een gek warme kleding en dan is de voorraad natuurlijk niet echt toereikend.
Haha dat niet, maar wel altijd in de detailhandel gewerkt dus snap het principe wel een beetjequote:Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
Hihihi lijkt net alsof je voor ze werkt.
Ik heb gemaild naar H&M en onderstaand antwoord gekregenquote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef MaLo het volgende:
Vraagje voor mensen die via een Kialapunt laten bezorgen: mogen jullie ook alleen maar zelf het pakje ophalen van H&M? Ik krijg nu dit bericht in de mail (ja, in Capslock...)
OPGELET: OP VERZOEK VAN H&M KAN HET PAKKET ALLEEN MAAR AFGEHAALD WORDEN DOOR UZELF. U KAN NIET AAN IEMAND ANDERS VRAGEN OM HET PAKKET AF TE HALEN.
Waarom zou dat toch zijn
Dat heb ik nu de laatste twee keer gehad, eerder stond dat er nooit bij.
Je zou haast denken dat ik een dildo bij Christine Le Duc besteld heb ofzoquote:Bedankt voor je e-mail.
Deze melding heeft puur te maken met de privacygevoeligheid en persoonsgebonden karakter van de bestelling en dus ook van het pakket.
Alleen de persoon die qua naam op de afleverbon staat vermeld, mag het pakket gaan afhalen bij het Kialapunt.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice
Hehe, apartquote:Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef MaLo het volgende:
Je zou haast denken dat ik een dildo bij Christine Le Duc besteld heb ofzo
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!quote:
uitverkocht, kijk 's morgens om half 6/6 uur eensquote:Op woensdag 8 september 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!
Ben er vandaag nog geweest en het is wel aardig, maar helaas weinig artikelen in die roestbruine kleur op voorraad in de Piazza vestiging. Heuvelgalerie weet ik niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand of de H&M winkel in Eindhoven een beetje voorzien is van de nieuwste spullen?
Ik ben er wel eens geweest, maar toen was ik nog niet zo'n fan van de H&M en had ik altijd het idee dat er niet veel bijzonders hing....
Nog niemand mee zien lopen, maar ben wel benieuwd hoe ze eruit zien, ze zijn geloof ik best gewild namelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 18:11 schreef electronique het volgende:
Ik zag vandaag iemand met die wedges die ze nu in het grijs en het zwart hebben, maar damn die zijn lelijk!
Ja zo had ik ze gezien, met spijkerbroek en een cardiganquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef alors het volgende:
Ik heb ze in de winkel gezien, vond ze niet tegenvallen in het echt.. waren de zwarte. Plaatjes van internet:
http://img217.imageshack.us/i/dsc2829u.jpg (zwarte)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |