Ik vind ze wel leuk! Eens kijken of ik ze in de goede maat kan bestellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
deze vielen echt vier maten kleiner of zo, kreeg m'n teentjes er niet eens in!
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef francis998 het volgende:
[..]
geld de jeansaanbieding ook in winkel???
Zo ja, dan wil ik wel ff snel langsgaan
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broekquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef francis998 het volgende:
[..]
geld de jeansaanbieding ook in winkel???
Zo ja, dan wil ik wel ff snel langsgaan
jammerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broek
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die aanbieding ofzo niet maar je hebt zon broeklegging voor 10 euro maar ik vind het gewoon een broek
Als ik hetzelfde denk als wat zij bedoelt dan stond dat erboven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?
Oh die, nou die spijkerversie valt groot, de zwarte wel normaal, wel een mooi ding iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde denk als wat zij bedoelt dan stond dat erboven.
Stond legging boven & er zit een rits aan de zijkant.
Maar 't leek op een normale broek.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Oké die geiten trui is echt een don't.
De stof is echt super, prikt echt totaal niet, maar de roest kleur is gewoon echt lelijk!
Maar dat was nog niet 't ergste, dat model is echt![]()
Sluit te hoog & te kort van onder, leek net een muppet.
Geen rare kleuren meer voor mij, back to black.
In breda op de tafel waar die broekleggings lagen stond er "jeansleggings" ofzo. Ook achter de kassa maakte ze de opmerking "10 euro is geen geld he, t is een legging maar net een broek! "quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat 10 euro ding is gewoon een broek hoor, hoe kom je erbij dat het een legging zou zijn?
Het is vrij normaal als je bestelling er wat langer over duurt om geleverd te worden. Het is wel vaker zo dat een bestelling vrij lang op in behandeling staat voordat hij op bestelling onderweg komt te staan, waarna je met behulp van track en trace kan zien hoe ver je bestelling is. Ook nu kan het zijn dat hier je bestelling wat langer op voorgemeld staat voordat het daadwerkelijk in het sorteercentrum terecht komt en vervolgens met de chauffeur mee gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef scrub_nurse het volgende:
Hej! laten jullie je bestellingen altijd thuis komen? Ik via een Kialapunt,dat ging altijd perfect,maar de laatste 3x is het ellende. als H&M mn bestelling in behandeling heeft, heb ik normaal 2 dagen alter ofzo bericht van Kiala dat het is aangekomen. De laatste paar keren blijft de bestelling in behandeling staan. Ik heb H&M gemaild,.die zeggen het ligt aan Kiala. En Kiala zegt dat het aan H&M ligt,hoewel ik ik beide keren de dag erna het bericht kreeg dat het pakketje aangekomen was. Nu de 3e x en alweer het zelfde liedjeIk ga maar weer contact zoeken,ik word er niet goed van
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
En het is eindelijk zeker! Lanvin for h&m!
Heeeel pofferigquote:Op zondag 5 september 2010 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vielen die pofmouwtjes van divided verder qua pasvorm en maat? heel strak, heel klein?
Ik doelde eigenlijk meer op het hele truitje, niet alleen de pofmouwtjesquote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heeeel pofferigmaar qua maat gewoon, niet heel strak om je arm. De pof was wel vrij hoog, maar ik hoorde hier dat dat wel zou inzakken.
Kwam in mijn kast trouwens een truitje tegen met pofmouwen en een zebraprint, ook van H&M, maar dan van 3 jaar geledenIk draag het nu pas, vond het voorheen te modern
![]()
Oh ik zie nu dat ik t ook anders kan lezenquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het hele truitje, niet alleen de pofmouwtjesIk hoop zo dat ze passen, vind ze zo leuk
Dat las ik eerst ook heel andersquote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat ik t ook anders kan lezenMaar hij valt gewoon, alleen vond ik 'm wat kort.
Ik was nogal heetdus ik zag mezelf al steeds aan de onderkant trekken na de eerste wasbeurt.
Ja dat dacht ik al, daarom had ik er nog maar eens wasbeurt achteraangeplatquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat las ik eerst ook heel anders![]()
Moet je dan niet aan de deur betalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef CherryLips het volgende:
bestelling is onderwegvalt mee, ik dacht dat ik over m'n limiet zat
Oquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan de deur betalen?
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OZo veel geld heb ik niet in huis
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.
Dit is èèn van mijn lieflingsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb deze jurk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Toen ik hem paste miste ik alleen iets. Mijn taille
Hij leek mij ook superquote:
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manierquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind dat groene blazertje juist geweldig. Helemaal geen kotskleur maar een lief zacht groen kleurtje. En hij valt hier heel mooi.
Wut, lijkt wel alsof je iets heel anders hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manier. En zit 'ie bij je schouders goed? Bij mij zie je precies de schoudervullingen zitten, heel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |