Moet je dan niet aan de deur betalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef CherryLips het volgende:
bestelling is onderwegvalt mee, ik dacht dat ik over m'n limiet zat
Oquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan de deur betalen?
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OZo veel geld heb ik niet in huis
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je even bij je track and trace code kijken en ongeveer linksboven in staat rembours, als daar 0 staat, zit je goed. Anders staat daar het bedrag wat je cash aan de deur moet betalen.
Dit is ččn van mijn lieflingsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb deze jurk binnengekregen:
[ afbeelding ]
Toen ik hem paste miste ik alleen iets. Mijn taille
Hij leek mij ook superquote:
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manierquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind dat groene blazertje juist geweldig. Helemaal geen kotskleur maar een lief zacht groen kleurtje. En hij valt hier heel mooi.
Wut, lijkt wel alsof je iets heel anders hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij glanst zo glibberig op de een of andere manier. En zit 'ie bij je schouders goed? Bij mij zie je precies de schoudervullingen zitten, heel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |