Bovenste linkje doet niks?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:03 schreef electronique het volgende:
[..]
Ja zo had ik ze gezien, met spijkerbroek en een cardigan
mits heel goed gecombineerd zullen ze wel mooi zijn
Met een spijkerbroek vind ik de grijze niet mooi iig.
Die grijze suede vind ik best mooi, maar die gladde zwarte zijn echt lelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef alors het volgende:
Ik heb ze in de winkel gezien, vond ze niet tegenvallen in het echt.. waren de zwarte. Plaatjes van internet:
http://img217.imageshack.us/i/dsc2829u.jpg (zwarte)
[ afbeelding ]
Nee hij is niet online, ik zoek hem ook, maar kan hem nergens vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan iemand deze nog ergens vinden op de h&M site, ik vind hem nergens maar vind hem super vet!
Ik ook, alsof je klompvoeten hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind sleehakken altijd lelijk om eerlijk te zijn.
Die coltrui heb ik ook, die is echt fijnquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
net besteld en nu al in behandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt pas begin oktober![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeker niet. Hooguit waterafstotend.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef francis998 het volgende:
hoi allemaal
ik ben op zoek naar een jas, niet al te dik, voor de herfst, wel waterdicht.
Maar nu zag op site van de Hm deze jassen iemand enig idee of deze waterdicht zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is het verschil eigenlijk tussen waterdicht en waterafstotendquote:Op donderdag 9 september 2010 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Hooguit waterafstotend.
bedankt. Ik ga dan maar ff verder zoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef don-diablo het volgende:
Waterafstotend / waterdicht
Veel jacks zijn gemaakt van materialen die waterafstotend zijn. Zij bieden bescherming tegen een regenbui, maar zullen bij langdurige of hevige regen uiteindelijk doorlekken. Ook de naden in waterafstotende jacks zijn vaak niet getaped. 100% waterdichte jacks zijn door coating of membraan volledig waterdicht. De naden zijn hierbij volledig waterdicht afgetaped.
Zal wel even een foto voor je maken van de naden mijn waterdichte jas kun je zien wat ze bedoelen.
Edit met foto:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar flinke hoosbuien overleefd met deze jas.
Deze heb ik ook.. vind mezelf net op een elfje lijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
net besteld en nu al in behandeling:
[ afbeelding ][quote]
een elfje?quote:Deze heb ik ook.. vind mezelf net op een elfje lijken
[ afbeelding ]
deze zat niet goed bij mijm'n rug leek raar..
![]()
verder wel zelfde smaak als mij
Ben nog steeds benieuwdquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kijk er morgen even naar, zit nu al met slaapkleding op de bank.
Ik was er ook niet zo van maar nu had ik voor de gein deze besteld:quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind sleehakken altijd lelijk om eerlijk te zijn.
Leuke jas!! Ik zit te twijfelen of ik hem zal bestellen ben bang dat hij hetzelfde valt als de vorige jas die ik heb besteld die zat te strak bij de armen. Zou dit erg verschillen per jas?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef femsss het volgende:
Heb zojuist deze jas besteld.. Ik hoop alleen dat de mouwen lang genoeg zijn want dat vind ik vaak beetje tegenvallen bij H&M..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |