Oh wat leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Etsy is een soort eBay voor handgemaakte spulletjesIk heb er ook customized bookmarks van Harry Potter gekocht
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 13:56 schreef buzzwheedle het volgende:
ik kreeg deze toegestuurd van mn neef, hij vond hem wel bij me passen
[afbeelding]
Daarmee kun je je hypochynium (als ik het goed gespeld heb) beschadigen. Dat is het stukje onder je nagel dat je nagel hecht aan je vinger. Als je dat kapot maakt doet het onwijs veel zeer, kan het gaan bloeden en ontsteken.. Do not want. Obli heeft er in een vroeger topic een goede post over gemaakt..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Wat is er zo erg en enorm slecht aan vuil onder je nagels vandaan halen?
Ik doe dat altijd met mijn nagels.
Oh pf, dat gebeurt me nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarmee kun je je hypochynium (als ik het goed gespeld heb) beschadigen. Dat is het stukje onder je nagel dat je nagel hecht aan je vinger. Als je dat kapot maakt doet het onwijs veel zeer, kan het gaan bloeden en ontsteken.. Do not want. Obli heeft er in een vroeger topic een goede post over gemaakt..
oh deze vind ik echt geweldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
De mani van vandaag! Ik moet echt weer gaan smeren trouwens!![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Wat is er zo erg en enorm slecht aan vuil onder je nagels vandaan halen?
Ik doe dat altijd met mijn nagels.
het ging meer om die schildermeneer die die nagels zit te verfenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh wat leuk
[..]Ik vind dat dus echt niet mooi. De kleur niet en de lengte niet.
jaah best wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk buzz, volgens mij ben jij sowieso wel een creabea![]()
Essence Show Your Feet Collectiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef Holyme het volgende:
Zijn er bepaalde (merken) lakjes die het erg goed doen om te stempelen? Tot dusver lijkt het meeste niet dekkend genoeg, of is de plate niet diep genoeg dan (Essence)?
Suede/matte had ik al gemerkt jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Essence Show Your Feet Collectie
China Glaze OMG Collection
China Glaze Khrome Collection
China Glaze Romantiques Collection
Holo's in het algemeen stempelen vrij goed, daarnaast uiteraard goed gepigmenteerde lakken.. (behalve sommige matte lakken want die drogen véél te snel)
Leuk zo creabea!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
het ging meer om die schildermeneer die die nagels zit te verfen![]()
en ja klopt, vergeet wel eens nagels hier te posten (heb het nu ook nogal druk, de kinderen hebben vakantie)
dit is mijn laatste experiment geweest
men neme schilderstepe en een kartelschaar
[ afbeelding ]
daarna basiskleur lak, tape je erover en lakken maar
[ afbeelding ]
en dan nog een stempel erbij en voila
[ afbeelding ]
Ik ben al geweest, met mijn lieve mam mee, dus had geen keus in de tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef dieske87 het volgende:
Cursus duurt tot ongeveer 16.00 uur dus ben ik er kwart over 4 half 5 ongeveer gok ik en jij?
Ik haal al vanaf ik niet beter weet mijn vuil onder de nagels weg, nooit ergens last van gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarmee kun je je hypochynium (als ik het goed gespeld heb) beschadigen. Dat is het stukje onder je nagel dat je nagel hecht aan je vinger. Als je dat kapot maakt doet het onwijs veel zeer, kan het gaan bloeden en ontsteken.. Do not want. Obli heeft er in een vroeger topic een goede post over gemaakt..
Seashellquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben al geweest, met mijn lieve mam mee, dus had geen keus in de tijd![]()
Mijn fail![]()
![]()
![]()
![]()
Dorothy who? en Pom pom
[ afbeelding ]
Short & sassy en Seashell
[ afbeelding ]
Millennium en Liquid Leather
[ afbeelding ]
Maaaar, ook mijn moeder failde, ik heb haar voor het eerst kunnen overtuigen andere kleurtjes te nemen dan nude/blank
Ohhh die paarsequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Deze kreeg ik vandaag binnen:
[ afbeelding ]
Helaas had ik de roze niet besteld dus de verkoopster even gemaild.. Ik had een andere glitterlak ipv die.
Creatief!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
het ging meer om die schildermeneer die die nagels zit te verfen![]()
en ja klopt, vergeet wel eens nagels hier te posten (heb het nu ook nogal druk, de kinderen hebben vakantie)
dit is mijn laatste experiment geweest
men neme schilderstepe en een kartelschaar
[ afbeelding ]
daarna basiskleur lak, tape je erover en lakken maar
[ afbeelding ]
en dan nog een stempel erbij en voila
[ afbeelding ]
Oeeh. Mooie kleurtjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben al geweest, met mijn lieve mam mee, dus had geen keus in de tijd![]()
Mijn fail![]()
![]()
![]()
![]()
Dorothy who? en Pom pom
[ afbeelding ]
Short & sassy en Seashell
[ afbeelding ]
Millennium en Liquid Leather
[ afbeelding ]
Maaaar, ook mijn moeder failde, ik heb haar voor het eerst kunnen overtuigen andere kleurtjes te nemen dan nude/blank
Glitters all over the place, welk lakje had je besteld ipv de roze?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas had ik de roze niet besteld dus de verkoopster even gemaild.. Ik had een andere glitterlak ipv die.
Ik had I Miss You besteld ipv die roze.. die roze heet Dream On..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:55 schreef Crientj het volgende:
Glitters all over the place, welk lakje had je besteld ipv de roze?
Wow mooie kleurtjes! lekker glitterig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze van eBay bij verkoopster flowerfish15quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wow mooie kleurtjes! lekker glitterig.
Jammer dat de verkeerde is meegestuurd, hopelijk krijg je die andere nog toegestuurd.
Even een vraagje: hoe heet die licht blauwe en waar heb je het besteld??
Want vind het echt mooie kleurtjes
Voor dat geld kun je beter een nieuwe fiets kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
Geen lak voor mij deze maand. Fiets repareren kost 121 euro, en ik ga naar londen.
Schrijf hem op mijn lijstje erbijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze van eBay bij verkoopster flowerfish15
Hij is niet echt lichtblauw *lijkt zo op de foto* maar meer cobalt! Tenminste, als ik zo op het flesje afga.
De kleur heet 'Hottie'.
Ik ga ze morgen swatchen zo + over zwart![]()
Het is een heel goede fiets die hiermee denk ik nog wel een hoop jaar mee kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je beter een nieuwe fiets kopen
Dat soort uitgaven zijn altijd zo balen hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een heel goede fiets die hiermee denk ik nog wel een hoop jaar mee kanDus het is het wel waard... Had ik maar niet moeten vallen en had mijn slot maar niet kapot moeten gaan
Londennnnnn Ik wil ook, maar dan eerst wel geld sparenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
Geen lak voor mij deze maand. Fiets repareren kost 121 euro, en ik ga naar londen.
40 voor het slot, de rest omdat ik 2 nieuwe lampen nodig heb (GEvallen met mijn fiets), er een stokje kapot is en nog wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 16:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Londennnnnn Ik wil ook, maar dan eerst wel geld sparen
121 euro voor een slot vervangen?
Enormquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 16:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat soort uitgaven zijn altijd zo balen he
Wat een prijzen zeg.. Ik denk dat als ik dit zou laten zien aan mijn vader (Die repareert hobbymatig fietsen) dat ie stijl achterover zou vallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
40 voor het slot, de rest omdat ik 2 nieuwe lampen nodig heb (GEvallen met mijn fiets), er een stokje kapot is en nog wat.! Ohja, scheef stuur.
|En LondonIk maak zo een foto van de lakken die ik heb gekocht, voor het OT.
[..]
Enorm
Hij lak ontzettend kut inderdaad, ik had vier laagjes nodig. Maar het is zo'n mooiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhh die paarse
Heb zelf vanochtend gelakt met H&M My Favoruite Jeans... Wat een kutlak zeg.Dekt heel slecht. Heb er 2 lagen van gesmeerd en daarover heen Overdose van LA Rockstar. Nu is m'n mani weer mooi
.
voor 121 euro koop je niet veel fiets helaas... zelf een cheapo omafiets zonder versnellingen en met terugtrapremmen kost al snel 200 euro.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je beter een nieuwe fiets kopen
Ik bedoelde ook meer bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor 121 euro koop je niet veel fiets helaas... zelf een cheapo omafiets zonder versnellingen en met terugtrapremmen kost al snel 200 euro.
ik had last van piepende remmen, maar ik heb kennelijk hele bijzondere naafremmen en de enige oplossing was ze vervangen: hoppetee 90 euro. En een keer met een te zat hoofd bij mijn vriend achterop gesprongen zodat het wiel dubbelklapte75 euro
ja okee, ik moet me even verplaatsen in de studentenstandaard, de tijd dat ik ook nog op een gebochelde fiets reedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer bij wijze van sprekenMaar voor 121 euro kun je toch best een redelijke fiets kopen, tenminste voor mij is een redelijke fiets als hij maar remt en licht geeft!
Ooh waar kan je die bestellen want die zoek ik ook al een tijdje !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker een mooie tint grijs! Niet te licht niet te donker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Orly - Mirror Mirror![]()
[ afbeelding ]
Foto is niet helemaal kleurgetrouw vanwege de uitzonderlijke zwartheid van onze slaapkamer (lig nog verplicht in bed) maar wat een mooie sophisticated grijs zeg!
Mooie party glittersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:08 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes H&M My favourite jeans en 1 laagje LA Rockstar Overdose
//offtopic
Ik heb een 10 voor m'n mondeling Engels
Nu 3.50!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat kost een flesje Rimmel ookweer? Misschien dat ik morgen ook ff bij de Etos kijk dan, Pulsating is errug
Hahaha, dat meen jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer bij wijze van sprekenMaar voor 121 euro kun je toch best een redelijke fiets kopen, tenminste voor mij is een redelijke fiets als hij maar remt en licht geeft!
Ik had toch geen van essence geruild met je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, dat meen jeTsja, wij hebben jaren geen auto gehad, dus mijn moeder kocht een duurdere fiets (Waarvan haar werk 90% betaalde, dus kostte haar nogsteeds geen drol), en dat is deze fiets.
Hij is 5 jaar oud, dus vind het nog wel oké![]()
[ afbeelding ]
Voor Tliciouz! Moeten er extra postzegels op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest is al ingepakt. Dus deze alleen maar.
Het is ook geen essence, de essence is die ik heb gekochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had toch geen van essence geruild met je?En weet niet hoe dat werkt met postzegels, doe hem altijd verzenden op postkantoor zelf.
Oh ik dacht al!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook geen essence, de essence is die ik heb gekocht![]()
Oh, ik heb hier een mannetje, die dat zelf doet.Even vragen ergens
Ik heb ze via eBay! Wel prijzig voor dit merk, ongeveer ¤6 per lakje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh waar kan je die bestellen want die zoek ik ook al een tijdje !
Ik heb al te veel donkerblauwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht al!Zijn fijne lakjes die van show your feet. Die donkerblauwe moet je halen die is
je kan ook ff kijken op TNTpost.nl hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook geen essence, de essence is die ik heb gekocht![]()
Oh, ik heb hier een mannetje, die dat zelf doet.Even vragen ergens
ohhh, 7 maar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:04 schreef dieske87 het volgende:
FAIL!!!!!
JA hoor ik ben na mijn cursus naar veldhoven gereden en natuurlijk kon ik daar niet weggaan zonder lakjes te kopen. Heb er 7 gekocht
ja 7 maar, maar natuurlijk niet die van 1.95 dus heel veel meer kon mijn bankrekening niet af vandaag. Wil namelijk ook nog op TD bestellenquote:
Zes euro? Ze kosten in de winkel 2 dollar! Wat een afzetter, die verkoperquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze via eBay! Wel prijzig voor dit merk, ongeveer ¤6 per lakje.
doe esquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:14 schreef dieske87 het volgende:
[..]
ja 7 maar, maar natuurlijk niet die van 1.95 dus heel veel meer kon mijn bankrekening niet af vandaag. Wil namelijk ook nog op TD bestellen![]()
Ik kan wel even foto's maken....
1 flesje nagellak in 2 vel keukenrol met bubbeltjes envelop kwam op 1, 32 (3 postzegels)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook ff kijken op TNTpost.nl hemaar uit mijn hoofd:
0-20 gram = 44 cent
20-50 gram = 88 cent
50-100 gram = 132 cent
Deze kleurtjes zijn er niet meer, helaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zes euro? Ze kosten in de winkel 2 dollar! Wat een afzetter, die verkoper
Kan het me niet voorstellen, zie op MUA genoeg mensen langskomen met haulpics waar éénvan deze lakken opstaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Deze kleurtjes zijn er niet meer, helaas.
Even uploadequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe es
en ik zit maar te flauwekullen he
Wat is MUA ook alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, zie op MUA genoeg mensen langskomen met haulpics waar éénvan deze lakken opstaatMaar hoop iig dat ze bevallen!
Hihi wat leuk!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef miss--moana het volgende:
Ik zit hier thuis helemaal hyper
![]()
Hier het verhaal:
Ik las jullie verhalen over Gosh Rainbow en was gelijk verliefd.
Na heel veel plaatjes te hebben gezocht zou en moest ik die hebben.
Dus me vriend moest net even naar de stad boodschappen halen en ik mee.
Loop de kruitvat binnen naar het Gosh rek en jaaaah daar stond ie![]()
helemaal in zijn uppie!
Ik pakte het lakje en de kriebels kwamen, ik had hem ik had hem!! (was zo blij omdat ik door jullie verhalen wist hoe moeilijk Rainbow te krijgen was).
Dus ik naar de kassa, hele lange rij en er was maar 1 kassa open. Het meisje achter de kassa wou alles zo snel mogelijk door laten lopen en dat was te merken ookBij de kassa stond nog een 50 cent bakje met nog een ander Gosh lakje erin. Ik pak die eruit en kon gelijk afrekenen, deden de streepjes codes het niet
dus dat meisje klooien en dingen intypen ik had me pinpas in de aanslag zegt ze dat wordt dan 0,75 cent
Ik snel het bedrag pinnen en weg was ik, nu heb ik Rainbow voor 15 cent!!
Ik liep helemaal in zwijmel terug naar me vriend en vertelde hem het hele verhaal en hij keek zoen zij uhu das mooi.
Maar ik ben blij!!
(ik zal van de week even kijken bij 2 andere kruitvat winkels of ze er nog een paar hebben, zoja dan horen jullie het van me, maar betwijfel of ik ze voor 15 cent mee kan nemen)
Oeh, dat is nice.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef miss--moana het volgende:
Ik zit hier thuis helemaal hyper
![]()
Hier het verhaal:
helemaal in zijn uppie!
Ik pakte het lakje en de kriebels kwamen, ik had hem ik had hem!! (was zo blij omdat ik door jullie verhalen wist hoe moeilijk Rainbow te krijgen was).
Dus ik naar de kassa, hele lange rij en er was maar 1 kassa open. Het meisje achter de kassa wou alles zo snel mogelijk door laten lopen en dat was te merken ookBij de kassa stond nog een 50 cent bakje met nog een ander Gosh lakje erin. Ik pak die eruit en kon gelijk afrekenen, deden de streepjes codes het niet
dus dat meisje klooien en dingen intypen ik had me pinpas in de aanslag zegt ze dat wordt dan 0,75 cent
Ik liep helemaal in zwijmel terug naar me vriend en vertelde hem het hele verhaal en hij keek zoen zij uhu das mooi.
Maar ik ben blij!!
(ik zal van de week even kijken bij 2 andere kruitvat winkels of ze er nog een paar hebben, zoja dan horen jullie het van me, maar betwijfel of ik ze voor 15 cent mee kan nemen)
Leuk! Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nagels.... Werd nu wel tijd hoor, had een uitgroei van hier tot New York!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef MissJ het volgende:
Kleintje en Crientj, ik heb vandaag jullie lakjes ontvangen!
Ben er heel blij mee, bedankt
Lekker zomers zeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nagels.... Werd nu wel tijd hoor, had een uitgroei van hier tot New York!!
[ afbeelding ]
Hahaha wat een heerlijk verhaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef miss--moana het volgende:Ik zit hier thuis helemaal hyper
![]()
Hier het verhaal:
helemaal in zijn uppie!
Maar ik ben blij!!
Ik weet nog wel een Kruidvat vlak bij m'n werk die 'm vorige week nog had.. Zal ik even voor je koekeloeren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand die uit kan kijken naar de Gosh holo voor mij? Ik kan 'm hier niet krijgen en vind 'm zó mooi
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Kruidvat vlak bij m'n werk die 'm vorige week nog had.. Zal ik even voor je koekeloeren?![]()
Have funquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef MissJ het volgende:
Kleintje en Crientj, ik heb vandaag jullie lakjes ontvangen!
Ben er heel blij mee, bedankt
Graag!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Kruidvat vlak bij m'n werk die 'm vorige week nog had.. Zal ik even voor je koekeloeren?
Oh ja dat is waar ook! Nou ik ga wel even voor je kijken en ik weet je PM box te vinden! Als ik 'm vind neem ik 'm sowieso voor je meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Graag!
Ik kan alleen ff een weekje niet reageren, morgen z'huis en dan 5 dagen opname. Maar als je wilt kijken voor me!
Oh dan heb ik niet goed genoeg gezocht LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, zie op MUA genoeg mensen langskomen met haulpics waar éénvan deze lakken opstaatMaar hoop iig dat ze bevallen!
Nagellak ruiltopic!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waar is dat ruil topic eigenljk, ik wil ook wel even gluren
Ja, heel veel sterkte he!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Graag!
Ik kan alleen ff een weekje niet reageren, morgen z'huis en dan 5 dagen opname. Maar als je wilt kijken voor me!
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.quote:
Ah okee, wist niet dat ie al geswapt wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.
Zeker strange.... vooral omdat het andere lakje dat in dezelfde brievenbus is gegooid wel al gisteren is aangekomen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Mss het volgende:
Wel post vandaag, maar het lakje zat er niet tussen
Streenzj
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef Chanty87 het volgende:
Crappy foto's (webcam + avond + slecht licht jwz) maar qua kleur zijn ze toch enigszins goed weergegeven (behalve foto #2):
[ afbeelding ]
1. OPI Glove You So Much!
2. OPI Brisbane Bronze
3. OPI Shim-Merry Chic
4. OPI Smitten with Mittens
5. OPI Don't Melbourne the Toast
6. OPI Baguette Me Not
7. OPI Mediterranean Moonlight
8. OPI Crêpes Suzi-ette
9. OPI Merry Midnight
[ afbeelding ]
1. OPI Lunch at the Delhi
2. OPI Alpine Snow (*)
3. OPI At First Sight (*)
4. OPI Melon of Troy (*)
5. OPI My Daddy's the King!
6. OPI Barefoot in Barcelona
7. OPI Dulce de Leche
8. OPI Suzi Sells Sushi By The Seashore
9. OPI Sand in my Suit
[ afbeelding ]
1. OPI Silver Snowflakes (topcoat)
2. OPI Hot & Spicy (*)
3. CG Atlantis
4. CG Stellar
5. CG Fairy Dust (*)
6. CG FYI (*)
(*) = nieuw![]()
leuke buit! heb je al gekonad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Blizzie het volgende:
Yeeeeees mijn bestellingen zijn binnen! blij blij blij!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nogal onduidelijk op de foto: Opi DS extravagance
Is verliefd
Ik had 'm toen ie net uit was, dus viel nog meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat je Merry Midnight te pakken hebt gekregen, die is lastig te vinden nu.. (ja opi en flakies gebeurt niet zo vaak
)
Schijnt dat er nog nooit een kleur zo snel was uitverkochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm toen ie net uit was, dus viel nog meeMaar is ie nu al zo moeilijk te krijgen?
Uit de OP: Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederlandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef deerntie het volgende:
Ik heb vandaag mn eerste konad gedaan met een setje van essence en ik vindt het best leuk! Nou staan er op de plate die ik heb niet extreem veel leuke figuren dus ben even aan het rondkijken voor andere plates. Waar halen jullie (goedkope) plates vandaan? Op ebay vond ik ze namelijk niet echt goedkoop...
Erg mooiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik hier heb gepost! wel alles meegelezen maar ja je kent het wel druk druk druk en geen fototoestel!
meet my new love van het merk goldenrose! heeeerlijk lakken!
Hihi da's m'n hele OPI/CG stash, mijn laatste bestelling bevatte maar 4 OPI's en 2 CG's (en een cuticle-on-the-go)quote:
Veel succes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en DebsJa ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!
En wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen zeg
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Ainnir het volgende:
Voor Holyme:
ORLY Fantasea naast China Glaze IDK in daglicht
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Veel succes!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat flesje van Gosh dat uit elkaar spatte? Of heb je er niets meer mee gedaan?
Heel veel succes iig gewenst! Voor je het weet is het weer voorbijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en DebsJa ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!
Veel succes en sterktequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Graag!
Whehe ik zat het ook al te lezen alsof ik gek was geworden, maar ik dacht "lamaar gaan"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte puckzzz!
Mooie stashjes en mooie nagels van Krupel!
en ik kan het niet laten, maar moet toch echt even zeggen dat 75 cent minus 50 cent geen 15 cent is, maar 25 centnaast taalnazi ben ik ook een hele erge rekensomnazi
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vriendenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik zat het ook al te lezen alsof ik gek was geworden, maar ik dacht "lamaar gaan"![]()
Maar je hebt ons toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vrienden
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
en ik kan het niet laten, maar moet toch echt even zeggen dat 75 cent minus 50 cent geen 15 cent is, maar 25 centnaast taalnazi ben ik ook een hele erge rekensomnazi
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
Wil iedereen die GOSH Rainbow ziet, gewoon het hele rek leegtrekken en de rest verdelen aan de liefhebbers in dit topic?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vrienden
Duhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
Wil iedereen die GOSH Rainbow ziet, gewoon het hele rek leegtrekken en de rest verdelen aan de liefhebbers in dit topic?
Ik moet morgen toch nog 8765 winkels langs, en 1 zit in de buurt van de Trekpleister. Misschien dat ie daar nog is?? Zo ja, trek ik het rek leeg...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
En dat zeg je nu!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.
En waar is dat??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.
In de stad staan ook nog de go snow collecties hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook rainbow
Aangezien ik in een klotedorp woon waar ze van essence nog steeds de go snow collectie hebben staan (welgeteld 2potjes), hebben ze die natuurlijk niet
ja en als we dan ruzie krijgen kunnen we elkaar lekker open krabben met onze lange nagelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook zo vervelend... Vriendjes worden??
Puckzzz, heeeeeel veel sterkte!
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou voor mij wel een heeeeeel duur flesje gosh rainbow worden dan
Very nice of you!! Ik kijk morgen even gauw of ie hier nog bij kruidvat staat, zo niet, dan stuur ik je even een pm'etje. Dank je wel!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem ook best halen en opsturen voor je?
Is goed, laat het me maar weten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Very nice of you!! Ik kijk morgen even gauw of ie hier nog bij kruidvat staat, zo niet, dan stuur ik je even een pm'etje. Dank je wel!!
ik vint ju egt lievquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckz good luck!Dat alles maar goed mag gaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vint ju egt liev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckz good luck!Dat alles maar goed mag gaan
verkering?
disclaimer
als je er komt en ze er nog zijn en je er zin in hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou, lijkt me een heel goed plan! Doen we!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en als we dan ruzie krijgen kunnen we elkaar lekker open krabben met onze lange nagels
jeeeujquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch nog 8765 winkels langs, en 1 zit in de buurt van de Trekpleister. Misschien dat ie daar nog is?? Zo ja, trek ik het rek leeg...
quote:
Oewwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
dat zijn altijd van die opstekers die je dag helemaal goed kunnen maken hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww![]()
![]()
Je hebt gelijk! Komt zeker doordat ik het zo snel even kwijt moest dat het helemaal verkeerd ging![]()
Maar hij was gewoon goedkoper als die uit de 50 cent bak
eh, lakken en voor de hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Het is een run op de kleurtjes maar wat doen jullie er precies mee?
Zelf heb ik korte nagels die ik nooit lakte anders dan een glimlaagje.
Mijn tienjarige dochter is helemaal in to nagellakken maar dan niet zomaar een laagje kleur opsmeren, welnee ik heb (als proefkonijn. ) de laatste dagen hele kunstwerkjes op mijn nagels En mooi ook nog he. . Ik neem aan dat jullie al die kleurtjes aankopen om dit ook te doen of zie ik dit verkeerd?
het klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn nagels zijn zoooo stoermorgen picz. i iz not home
ze passen bij mijn "ik-kan-op-deze-naaldhakken-rennen-want-ik-mis-de-bus" schoenen
Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Het is een run op de kleurtjes maar wat doen jullie er precies mee?
Zelf heb ik korte nagels die ik nooit lakte anders dan een glimlaagje.
Mijn tienjarige dochter is helemaal in to nagellakken maar dan niet zomaar een laagje kleur opsmeren, welnee ik heb (als proefkonijn. ) de laatste dagen hele kunstwerkjes op mijn nagels En mooi ook nog he. . Ik neem aan dat jullie al die kleurtjes aankopen om dit ook te doen of zie ik dit verkeerd?
Wil je hem voor mij ook halen? Ik ben volgende week pas weer in Arnhem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jaa was echt helemaal happy!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn altijd van die opstekers die je dag helemaal goed kunnen maken hè?
ik denk dat ik ergens iets gemist hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
NOOIT meer ongesteld!
met de quickquote functie... Wat ik je met een screenshot zo uit zou kunnen leggen, maar ik lig te internetten op mijn mobiel dus dat gaat nu nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa was echt helemaal happy!
Vind het echt vreemd dat ie eigenlijk zo moeilijk te krijgen is, je zou toch denken dat als er zoveel vraag naar is dat ze het juist inslaan.
Maar heeft Gosh alleen een rek bij de kruitvat of ook nog andere verkoop punten?
Want wil van de week wel even speuren en kijken hoeveel ik er kan bemachtigen...
(en hoe kan je meerdere quotes beantwoorden in 1 post?)
Leuk om te lezen van je dochter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb de kleurtje gewoon om mijn nagels mee te lakken maar ook voor nail-art. Mijn dochtertje vind het ook hartstikke leuk om te doen en samen kiezen we kleurtjes uit. Zij vind het prachtig om er glittertjes op te hebben en steentjes, ik gebruik de kleurlakken dan als basis.
Verder werk ik bij een kinderactiviteiten centrum aar bieden wij ook nagels lakken en nail-art aan. Hiervoor gebruik ik ook gewone kleur lakjes en heb ik een speciaal nail-art penseeltje om figuurtjes te maken.
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik hier heb gepost! wel alles meegelezen maar ja je kent het wel druk druk druk en geen fototoestel!
meet my new love van het merk goldenrose! heeeerlijk lakken!
Mooi roodjequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
Ik moet morgen helemaal op zakelijk en vind rood daar mooi bijpassen, daarom;
Mulberry Mayhem![]()
[ afbeelding ]
clean up doe ik morgenochtend, nu lekker slapen. Trusten allemaal
Volgens mij is het gezelschap heel gemixed hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.
Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
Volgens mij hebben de vaste volgers allemaal wat anders. Zelf heb ik gewoon natuurlijke nagels. Vroeger beet ik altijd, maar wilde ook mooie nagels. Had dus 2 opties, stoppen met bijten en hopen dat ik goede nagels had, of nep nagels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh ja en waar ik ook benieuwd naar ben zijn of jullie echte nagels hebben of in dit opzicht een helpende hand hebben.
Wil uiteraard niemand voor de schenen schoppen maar vraag het me gewoon af. En ook wat zoiets op lange termijn met je eigen natuurlijke nagels doet.
Ik heb geen gel, acryl oid, alleen mijn eigen nagels. Ik heb ook nooit andere dingen nodig gehad, dus geen idee of zulke dingen je nagels aan zullen tasten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb natuurlijk een ziekenhuis mani! d.w.z. rechterwijsvinger kort en kaal, de rest met een zwarte omgekeerde french en een paarse stud op elke nagel
de mijne zijn echt. Het lakken van mijn nagels heeft mijn nagels alleen maar mooier gemaakt omdat ik ze nu niet meer bijt en goed ben gaan verzorgen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Mooie kleur hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
Ik moet morgen helemaal op zakelijk en vind rood daar mooi bijpassen, daarom;
Mulberry Mayhem![]()
[ afbeelding ]
clean up doe ik morgenochtend, nu lekker slapen. Trusten allemaal
Google images is your best friendquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef AmNaBa het volgende:
Iemand toevallig een picture van die rainbow van Gosh. Ik ben nu zo nieuwsgierig......
Verder hele gave nagels zien langskomen, als ik morgen wat energie heb ga ik ook weer prutsen. Wil een fimo-mani gaan doen......
@ Puckzz Veel Sterkte en Succes![]()
![]()
trusten
Ja ikkequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef tliciouz het volgende:
Voor wie moet ik nog meer kijken voor GOSH - Rainbow?
Mjin nagels zijn puur natuur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
Mijn nagels zijn ook helemaal echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat kan ook allemaal hierquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
Is er nog een apart nail art topic of kan het allemaal hier?
Neem alles meequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef tliciouz het volgende:
Voordelig: internetzquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:26 schreef Crientj het volgende:
Waar kan je voordelig nagellakverdunner kopen? Heb hier een mooie donkerblauwe lak, maar hij is mij net iets te stroperig om lekker mee te kunnen lakken.
Dit dus! Gewoon dat hele rek leegtrekken, je raakt ze toch wel kwijtquote:
Natuurlijke nagels. Ik heb ze wel altijd gelakt, dan zijn ze keihard en superstevig. Als ik ze niet lak, splijten ze en breken zequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
voor mij pleasequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik zal vanmiddag ook nog kijken voor jullie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
voor mij please
denk dat je werkelijk de hele voorraad op kunt kopen als ik het zo lees
Ja alleen waren er nog maar een aantal, Dus ik ga gewoon het rijtje af van wie er het eerst riep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
voor mij please
denk dat je werkelijk de hele voorraad op kunt kopen als ik het zo lees
het is echt leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef tliciouz het volgende:
Ziet er leuk uit stormqueen!
Ik ga zo naar de markt, mijn eerste stempelsetje halen, ben benieuwd!
All Access is mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Mss het volgende:
Mijn troostinkopen van gisteren omdat het lakje van Lindy er nog niet was:
[ afbeelding ]
Met name die groene is echt heel mooi, helaas komt hij op de foto niet zo mooi over, en kan ik nog steeds niet de randjes mooi krijgen.
[ afbeelding ]
Yay!! Iron Butterflyquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Lindytje het volgende:Ik heb de give-away op thenailphile gewonnen!!!! Iron butterfly!!
ooh, was jij die Lin! Tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de give-away op thenailphile gewonnen!!!! Iron butterfly!!
Tnx! enneh...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik zie geen vlek op je vinger SQ, vindhet wel mooi zo.
Ik heb nogsteeds nooit gestempeld, vind het alleen jammer van één of twee plates
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
All Access is mooi ja
Lak je aan tafel met je hand vlak op de tafel?
omdat sommige dames hier liggend in bed met hun armen in de lucht hun nagels lakken en dan balen dat alles onder komt te zittenquote:
Dat ik nog nooit gestempeld heb. En het niet zo erg vind, behalve van één of twee plates die ik wel wil proberenquote:
Merry Midnight is een van mijn favo lakjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat je Merry Midnight te pakken hebt gekregen, die is lastig te vinden nu.. (ja opi en flakies gebeurt niet zo vaak
)
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat sommige dames hier liggend in bed met hun armen in de lucht hun nagels lakken en dan balen dat alles onder komt te zittenMaar ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel oefenen en vooral heel rustig lakken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond mijn grijze nagels niet echt passen bij het weer, dus heb ik ze maar wat opgezomerd!
[ afbeelding ]
Orly Mirror Mirror gestempeld met ChG Laced Up en Something Sweet
(die lelijke vlek op mijn wijsvinger is een restje oranje lak dat nog in de plate zat![]()
)
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, was jij die Lin! Tof!
Iron Butterfly
ook met je armen in de lucht of leg je dan je hand op de leuning? Want dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....)
Ligt er maar net aan wat je fijn vindt denk ik?
Tof kleurtje!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Mss het volgende:
Mijn troostinkopen van gisteren omdat het lakje van Lindy er nog niet was:
[ afbeelding ]
Met name die groene is echt heel mooi, helaas komt hij op de foto niet zo mooi over, en kan ik nog steeds niet de randjes mooi krijgen.
[ afbeelding ]
Nou, in de lucht... zwevend wel.... of soms steunt mijn elleboog op mijn been..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook met je armen in de lucht of leg je dan je hand op de leuning? Want dat doe ik ook wel eens(alleen met oranje, gele of rode lak ivm oranje bank
)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Lindytje het volgende:Ik heb de give-away op thenailphile gewonnen!!!! Iron butterfly!!
kun jij dat? Bij mij lukt dat dus voor geen meterquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, in de lucht... zwevend wel.... of soms steunt mijn elleboog op mijn been..
Milleniumquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
Mijn lakje vandaag, megabling!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lage ridgefiller had gedaan
Hoe heb je dat eruit gekregen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....)
Ligt er maar net aan wat je fijn vindt denk ik?
Die is echt gaaf!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lagen ridgefiller had gedaan
Nou ja, kunnen, kunnen... cleanup doet meestal ook een hoop hoor!! Ik ben niet zo goed in op tafel lakken, omdat ik dit zo gewend ben..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij dat? Bij mij lukt dat dus voor geen meter
Strakke leren bank heb ik... nagellakremover dus. En daarna purol op de bank gesmeerd om m weer een beetje in te vetten op die plek...quote:
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.the-nailcompany.nl/index.html
Hier verkopen ze Orly voor 6 euro per potje en voor 9 euro per setje van tweeEn het zit in Rotterdam!
Misschien leuk voor dames die eens wat van Orly willen proberen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou ja, kunnen, kunnen... cleanup doet meestal ook een hoop hoor!! Ik ben niet zo goed in op tafel lakken, omdat ik dit zo gewend ben..
[..]
Strakke leren bank heb ik... nagellakremover dus. En daarna purol op de bank gesmeerd om m weer een beetje in te vetten op die plek...
ff bellen, dan weet je het zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaan!
Heb ik ook vandaag binnen gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lagen ridgefiller had gedaan
volgens mij wel hoor, de webshop is ook gewoon voor particulierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaan!
Oh! Goeie!quote:
ff gluren op de shop wat ze verder hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, de webshop is ook gewoon voor particulieren
iedereen aan de groothandel verdimme
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Hihi. Ik dacht: wat smeer ik op mezelf als ik uitgedroogd ben? Juistem, purol! (purol-addict...) Dus ik dacht dat de bank dat dan vast ook wel fijn zou vinden..quote:
OPI Nail Envy schijnt goed te zijn, die ga ik ook bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ooh die gaat ook op mijn wishlist! Mooie kleur.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goeie ridgefiller, gezien die van de hema niet werkte en jullie zeiden dat ik oranje nagels kreeg. Nu ga ik dus binnenkort een bestelling plaatsen bij TD, dus heeft er iemand nog een goeie tip?
Dankje!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Nail Envy schijnt goed te zijn, die ga ik ook bestellen
seche is super, maar je hebt wel seche restore nodig, voordat je halverwege bent wordt het als dikke stroop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje!
En ik wil eigenlijk ook de Seche Vite bestellen, is die aan te raden, of toch beter een andere topcoat?
Ik vind Seche Vite echt topspul, heb er geen last van dat het dikker wordt? Mijn potje is bijna leeg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
seche is super, maar je hebt wel seche restore nodig, voordat je halverwege bent wordt het als dikke stroop.
Dat! Mijn potje doet het ook nog gewoon goed, en ik ben al ruim over de helft!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind Seche Vite echt topspul, heb er geen last van dat het dikker wordt? Mijn potje is bijna leeg!
Ik ga naar een andere Kruidvat, fail.
Gaaf!!!!quote:
normaal zijn ze ook 5 euro per plate, dus gewoon lekker bij een gerenommeerde zaak kopen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hemelnet naar de markt geweest om die konad meuk te halen. Dat stempel ding zag er kei verrot uit alles helemaal beschadigd vroeg ze bijna 10 euro voor
Dus ik ga die mooi bij de kruidvat halen. En losse plates vroeg ze 4 voor 20. Is dit duur? Ik heb er geen verstand van, maar het zag er allemaal beschadigd etc uit had een beetje het gevoel alsof ze de boel een beetje belazerde?
Nuuuubar!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Mijn seche vite geeft shrinkage op zo'n beetje alle lakken waar ik het overheen smeer.. David heeft dat al minder, maar Nubar Diamont doet het tot nu toe het besteEn Seche is inderdaad dikke stroop nu
![]()
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
normaal zijn ze ook 5 euro per plate, dus gewoon lekker bij een gerenommeerde zaak kopen hoor
www.enchantra.eu met code DTCHNLBLG krijg je 15% kortingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenZe had wel hele leuke steentjes en dat soort dingen!
Is er een webshop waar ik zulke plates kan bestellen?
www.veelsieraden.nlquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenZe had wel hele leuke steentjes en dat soort dingen!
Is er een webshop waar ik zulke plates kan bestellen?
quote:
waarom ben jij altijd sneller?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.enchantra.eu met code DTCHNLBLG krijg je 15% korting
www.veelsieraden.nl
www.ocnailart.com met code Scrangie krijg je 30% korting
omg waarom zeg je dat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.the-nailcompany.nl/index.html
Hier verkopen ze Orly voor 6 euro per potje en voor 9 euro per setje van tweeEn het zit in Rotterdam!
Misschien leuk voor dames die eens wat van Orly willen proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Is die ook via TD te verkrijgen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Mijn seche vite geeft shrinkage op zo'n beetje alle lakken waar ik het overheen smeer.. David heeft dat al minder, maar Nubar Diamont doet het tot nu toe het besteEn Seche is inderdaad dikke stroop nu
![]()
Nope dat niet.. Via TD zou ik voor Seche of Poshe gaan denk ik, hoewel ik geen ervaring heb met Poshe.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg waarom zeg je dat?![]()
omdat ik wil dat iedereen even hard FAILT als ik en mirjam bij de groothandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ah, dan ga ik toch voor de SV denk ik. Ik denk trouwens dat ik helemaal niet ga wachten tot het einde van de maand met mijn bestellingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope dat niet.. Via TD zou ik voor Seche of Poshe gaan denk ik, hoewel ik geen ervaring heb met Poshe.
Als je nubar wilt proberen kun je het bestellen bij sparkling*nails op eBay
Whehehe I feel an order coming up!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik toch voor de SV denk ik. Ik denk trouwens dat ik helemaal niet ga wachten tot het einde van de maand met mijn bestelling
Wil je me niet zo aan het lachen maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar ja, fatties zijn wel vaak langzamer ja
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg waarom zeg je dat?![]()
Als de groothandel 's avonds open is, minimeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whatever I want.
Oh ja ja ja! En misschien de foil fx.. Die weet ik nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe I feel an order coming up!!
In april ga ik de Orly Sweet collection bestellen
ja zeg, sorry hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Wil je me niet zo aan het lachen maken?
ik wil die roodgoud-kleurigequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh ja ja ja! En misschien de foil fx.. Die weet ik nog niet.
Oh ze zijn tot 17u openquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de groothandel 's avonds open is, minimeet?.
Ohh ja, die is fijn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zeg, sorry hoor
[..]
ik wil die roodgoud-kleurige
oh shit! Hebben ze geen koopavond ofzoquote:
Die tweede is nicequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's staan hier, beetje teveel om allemaal te plaatsen hehe.![]()
Die glitters zijn leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's staan hier, beetje teveel om allemaal te plaatsen hehe.![]()
Die was gratis dus achquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die glitters zijn leuk!
Die laatste is niet echt mijn ding, maar wel mooie kleur
Is die laatste een matte?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef Mss het volgende:
Welke serie van CG was er nu ook alweer holo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |