Merry Midnight is een van mijn favo lakjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat je Merry Midnight te pakken hebt gekregen, die is lastig te vinden nu.. (ja opi en flakies gebeurt niet zo vaak
)
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat sommige dames hier liggend in bed met hun armen in de lucht hun nagels lakken en dan balen dat alles onder komt te zittenMaar ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel oefenen en vooral heel rustig lakken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond mijn grijze nagels niet echt passen bij het weer, dus heb ik ze maar wat opgezomerd!
[ afbeelding ]
Orly Mirror Mirror gestempeld met ChG Laced Up en Something Sweet
(die lelijke vlek op mijn wijsvinger is een restje oranje lak dat nog in de plate zat![]()
)
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, was jij die Lin! Tof!
Iron Butterfly
ook met je armen in de lucht of leg je dan je hand op de leuning? Want dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....)
Ligt er maar net aan wat je fijn vindt denk ik?
Tof kleurtje!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Mss het volgende:
Mijn troostinkopen van gisteren omdat het lakje van Lindy er nog niet was:
[ afbeelding ]
Met name die groene is echt heel mooi, helaas komt hij op de foto niet zo mooi over, en kan ik nog steeds niet de randjes mooi krijgen.
[ afbeelding ]
Nou, in de lucht... zwevend wel.... of soms steunt mijn elleboog op mijn been..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook met je armen in de lucht of leg je dan je hand op de leuning? Want dat doe ik ook wel eens(alleen met oranje, gele of rode lak ivm oranje bank
)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Lindytje het volgende:Ik heb de give-away op thenailphile gewonnen!!!! Iron butterfly!!
kun jij dat? Bij mij lukt dat dus voor geen meterquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, in de lucht... zwevend wel.... of soms steunt mijn elleboog op mijn been..
Milleniumquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
Mijn lakje vandaag, megabling!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lage ridgefiller had gedaan
Hoe heb je dat eruit gekregen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lak altijd op de bank.... potje op de leuning en lakken maar!! (oke, ik heb ook wel eens nagellak op de bank gehad....)
Ligt er maar net aan wat je fijn vindt denk ik?
Die is echt gaaf!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lagen ridgefiller had gedaan
Nou ja, kunnen, kunnen... cleanup doet meestal ook een hoop hoor!! Ik ben niet zo goed in op tafel lakken, omdat ik dit zo gewend ben..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij dat? Bij mij lukt dat dus voor geen meter
Strakke leren bank heb ik... nagellakremover dus. En daarna purol op de bank gesmeerd om m weer een beetje in te vetten op die plek...quote:
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.the-nailcompany.nl/index.html
Hier verkopen ze Orly voor 6 euro per potje en voor 9 euro per setje van tweeEn het zit in Rotterdam!
Misschien leuk voor dames die eens wat van Orly willen proberen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou ja, kunnen, kunnen... cleanup doet meestal ook een hoop hoor!! Ik ben niet zo goed in op tafel lakken, omdat ik dit zo gewend ben..
[..]
Strakke leren bank heb ik... nagellakremover dus. En daarna purol op de bank gesmeerd om m weer een beetje in te vetten op die plek...
ff bellen, dan weet je het zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaan!
Heb ik ook vandaag binnen gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Wel moeilijk lakken, veel strepen en bubbels terwijl ik toch 2 dikke lagen ridgefiller had gedaan
volgens mij wel hoor, de webshop is ook gewoon voor particulierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmmmm. Zou ik daar zomaar naar binnen kunnen denk je? Kan er zo gauw niks over vinden. Anders kan ik best een keer langsgaan!
Oh! Goeie!quote:
ff gluren op de shop wat ze verder hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, de webshop is ook gewoon voor particulieren
iedereen aan de groothandel verdimme
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Cool!
CG - Millennium
[ afbeelding ]
Hihi. Ik dacht: wat smeer ik op mezelf als ik uitgedroogd ben? Juistem, purol! (purol-addict...) Dus ik dacht dat de bank dat dan vast ook wel fijn zou vinden..quote:
OPI Nail Envy schijnt goed te zijn, die ga ik ook bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ooh die gaat ook op mijn wishlist! Mooie kleur.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goeie ridgefiller, gezien die van de hema niet werkte en jullie zeiden dat ik oranje nagels kreeg. Nu ga ik dus binnenkort een bestelling plaatsen bij TD, dus heeft er iemand nog een goeie tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |