Nagellak ruiltopic!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waar is dat ruil topic eigenljk, ik wil ook wel even gluren
Ja, heel veel sterkte he!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Graag!
Ik kan alleen ff een weekje niet reageren, morgen z'huis en dan 5 dagen opname. Maar als je wilt kijken voor me!
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.quote:
Ah okee, wist niet dat ie al geswapt wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.
Zeker strange.... vooral omdat het andere lakje dat in dezelfde brievenbus is gegooid wel al gisteren is aangekomen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Mss het volgende:
Wel post vandaag, maar het lakje zat er niet tussen
Streenzj
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is vandaag op de post gegaan naar Lindy.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef Chanty87 het volgende:
Crappy foto's (webcam + avond + slecht licht jwz) maar qua kleur zijn ze toch enigszins goed weergegeven (behalve foto #2):
[ afbeelding ]
1. OPI Glove You So Much!
2. OPI Brisbane Bronze
3. OPI Shim-Merry Chic
4. OPI Smitten with Mittens
5. OPI Don't Melbourne the Toast
6. OPI Baguette Me Not
7. OPI Mediterranean Moonlight
8. OPI Crêpes Suzi-ette
9. OPI Merry Midnight
[ afbeelding ]
1. OPI Lunch at the Delhi
2. OPI Alpine Snow (*)
3. OPI At First Sight (*)
4. OPI Melon of Troy (*)
5. OPI My Daddy's the King!
6. OPI Barefoot in Barcelona
7. OPI Dulce de Leche
8. OPI Suzi Sells Sushi By The Seashore
9. OPI Sand in my Suit
[ afbeelding ]
1. OPI Silver Snowflakes (topcoat)
2. OPI Hot & Spicy (*)
3. CG Atlantis
4. CG Stellar
5. CG Fairy Dust (*)
6. CG FYI (*)
(*) = nieuw![]()
leuke buit! heb je al gekonad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Blizzie het volgende:
Yeeeeees mijn bestellingen zijn binnen! blij blij blij!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nogal onduidelijk op de foto: Opi DS extravagance
Is verliefd
Ik had 'm toen ie net uit was, dus viel nog meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat je Merry Midnight te pakken hebt gekregen, die is lastig te vinden nu.. (ja opi en flakies gebeurt niet zo vaak
)
Schijnt dat er nog nooit een kleur zo snel was uitverkochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik had 'm toen ie net uit was, dus viel nog meeMaar is ie nu al zo moeilijk te krijgen?
Uit de OP: Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederlandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef deerntie het volgende:
Ik heb vandaag mn eerste konad gedaan met een setje van essence en ik vindt het best leuk! Nou staan er op de plate die ik heb niet extreem veel leuke figuren dus ben even aan het rondkijken voor andere plates. Waar halen jullie (goedkope) plates vandaan? Op ebay vond ik ze namelijk niet echt goedkoop...
Erg mooiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik hier heb gepost! wel alles meegelezen maar ja je kent het wel druk druk druk en geen fototoestel!
meet my new love van het merk goldenrose! heeeerlijk lakken!
Hihi da's m'n hele OPI/CG stash, mijn laatste bestelling bevatte maar 4 OPI's en 2 CG's (en een cuticle-on-the-go)quote:
Veel succes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en DebsJa ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!
En wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen zeg
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Ainnir het volgende:
Voor Holyme:
ORLY Fantasea naast China Glaze IDK in daglicht
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Veel succes!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat flesje van Gosh dat uit elkaar spatte? Of heb je er niets meer mee gedaan?
Heel veel succes iig gewenst! Voor je het weet is het weer voorbijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx snkr-xxx en DebsJa ik zie er wel wat tegenop maar kijk er ook naar uit om van alle ellende af te zijn.
NOOIT meer ongesteld!
En wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen zeg
Veel succes en sterktequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Graag!
Ik kan alleen ff een weekje niet reageren, morgen z'huis en dan 5 dagen opname. Maar als je wilt kijken voor me!
Whehe ik zat het ook al te lezen alsof ik gek was geworden, maar ik dacht "lamaar gaan"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte puckzzz!
Mooie stashjes en mooie nagels van Krupel!
en ik kan het niet laten, maar moet toch echt even zeggen dat 75 cent minus 50 cent geen 15 cent is, maar 25 centnaast taalnazi ben ik ook een hele erge rekensomnazi
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vriendenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik zat het ook al te lezen alsof ik gek was geworden, maar ik dacht "lamaar gaan"![]()
Maar je hebt ons toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vrienden
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
en ik kan het niet laten, maar moet toch echt even zeggen dat 75 cent minus 50 cent geen 15 cent is, maar 25 centnaast taalnazi ben ik ook een hele erge rekensomnazi
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
Wil iedereen die GOSH Rainbow ziet, gewoon het hele rek leegtrekken en de rest verdelen aan de liefhebbers in dit topic?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ben zo'n vervelende kut die dat niet kan laten, daarom word ik ook altijd ontslagen en heb ik bijna geen vrienden
Duhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
Wil iedereen die GOSH Rainbow ziet, gewoon het hele rek leegtrekken en de rest verdelen aan de liefhebbers in dit topic?
Ik moet morgen toch nog 8765 winkels langs, en 1 zit in de buurt van de Trekpleister. Misschien dat ie daar nog is?? Zo ja, trek ik het rek leeg...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef PeRi het volgende:
En dat zeg je nu!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.
En waar is dat??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij onze kruidvat heb je hem ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |