Dat doet die etos topcoat idd! Ik heb hem ook weggegooid ;-)quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Tammymara het volgende:
Mijn etos quickdry topcoat flikker ik zo de vuilnisbak in.
Mijn ruby pumps verpest![]()
Vieze witte waas erover
die van de hema die droogt niet! Die zat er meer dan drie kwartier op en ik kon de lak zo van mijn vingers vegen! Word tijd dat ik eens ergens een fatsoendelijke uithaal, drie keer op een dag mijn nagels lakken is ook niet echt je van het,quote:Op maandag 1 maart 2010 11:27 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat doet die etos topcoat idd! Ik heb hem ook weggegooid ;-)
Klopt, volgens mij ben ik de enige die af en toe de wiki nog bijwerkt..quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik mis trouwens enkele linkjes naar vorige reeksen in de OP!
ik voel me best aardig nu, maar met 39.5 vannacht moet ik van mezelf in bed blijven. Want dat doe ik nooit en dan duurt het ziek-zijn vaak nog langerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte jarige
SQ, wat rot dat je je nog niet beter voelt. Net nu het zulk mooi weer is![]()
Niettus!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij ben ik de enige die af en toe de wiki nog bijwerkt..
Ik wist dat zoiets zou komen!quote:
Eens!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet toch even iets kwijt. Ik krijg nu elke keer als iemand zijn blog updeet een melding in Google reader. En driekwart van de mani's die in die blogs komen, komen in dit topic niet meer langs. Vind ik erg jammer! Niet iedereen leest alle blogs, dat kost ook veel tijd en inmiddels staan er in deze reeks nog maar gemiddeld 5 nagelfoto's per topic.
Dus ik zou aan de bloggende ladies willen vragen om de mani's wat vaker ook in dit topic te pleuren, want dat is leuk en wij houden van foto's![]()
(disclaimer: dit geldt uiteraard niet voor iedereen, er zijn ook blogladies die wel hun mani's hier posten, waarvoor hulde)
Vetquote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
Wie schreeuwde in het vorige topic om regenboognagels?? PeRi volgens mij!!
Zet de zonnebril maar vast op!!!
[ afbeelding ]
Gaaaaf!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wist dat zoiets zou komen!![]()
Hihi sorry Deb![]()
[..]
Eens!
Edit: Maar ik vind sowieso dat er van iedereen meer nagels gepost mogen worden!![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ook tof!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
In het echt is het zoooo neon!!!
Ghihi![]()
Mani van gisteren:
[ afbeelding ]
Ook al zo mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ghihi![]()
Mani van gisteren:
[ afbeelding ]
En ik vond mijn nagels al druk.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Manicure. Ga ik van uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:20 schreef MissJ het volgende:
Linnie echt super tof![]()
enne... mani is dat een nieuwe nagellakterm ofzo?
Wat betekent dat?
Omg, Gaaaaaaf! En gefeliciteerd Michèle!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt heel erg leuk!!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ghihi![]()
Mani van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:36 schreef Loqi het volgende:
Super leuk die regenboogjes Linnie en Myraela! Ik word er vrolijk van
Gaaaaaaaaf hahaha wow!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vorige week voor de clean up (CG gussied op green gestempeld met witte konad en Matte magic eroverheen
met een sinaasappel
[ afbeelding ]
Mijn nagels vorige week voor de clean up (CG gussied op green gestempeld met witte konad en Matte magic eroverheen
met een sinaasappel
[ afbeelding ]
met een sinaasappel
Foto?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Linnie20v het volgende:
Dankjewel iedereen!!!
Heb net EINDELIJK mijn TD pakketje binnen dus denk dat de mani er af gaat
Viel me trouwens wel op dat de nieuwe collecties van OPI andere stickertjes aan de onderkant hebben en er staan bij mij op het flesje potje iets doorgekrast, weet niet of andere dat ook hebben?
(met betrekking tot het verhaal van fake OPI's enzo)
Even gekeken, laatst bij TD m'n eerste OPI's gekocht. De nummers op de stickertjes zaten er bij mij wel op, maar die kon je eraf halen ("peel here"), en dan ziet het er dus zo uit zoals jij 'm laat zien. Ik kan bij mij geen gravering of code ontdekken, maar bij jouw voorbeeld lijkt het wel of het eraf gepoetst/schuurt is? Vaagquote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
Heb even foto's gemaakt van de OPI's
Nieuw versus oud
[ afbeelding ]
Op de nieuwe is er een stukkie weggekrast en op de oude staat er een nummer ingegraveerd.
Ik kan op de nieuwe ook geen ingravering ontdekken.
[ afbeelding ]
Oude potje heeft een code en bij de nieuwe is het 'verdwenen'
[ afbeelding ]
Viel me alleen op omdat er een discussie was over die belgische site
Typisch.. zou een mail naar OPI helderheid kunnen bieden?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
Heb even foto's gemaakt van de OPI's
Nieuw versus oud
[ afbeelding ]
Op de nieuwe is er een stukkie weggekrast en op de oude staat er een nummer ingegraveerd.
Ik kan op de nieuwe ook geen ingravering ontdekken.
[ afbeelding ]
Oude potje heeft een code en bij de nieuwe is het 'verdwenen'
[ afbeelding ]
Viel me alleen op omdat er een discussie was over die belgische site
Ja okay, maar is natuurlijk wel interessant om te weten of dat verschil kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Holyme, ik peel die dingen niet weg, dus dat heb ik ook nog nooit gezien
@ Debsterr, ik denk niet dat ik OPI ga mailen, want ik heb de kleuren die ik wilde *ghihi*
Hij staat hierop mijn bureau, en die staat verder ook al zo'n 90% gevuld met troep, dus die wieltjes halen weinig uitquote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef Linnie20v het volgende:
@ Zoeper, ik heb hetzelfde ladekastje!!![]()
Heb hem alleen op wieltjes staan zodat ik er mee kan rijden door m'n kamersneller bij de hand
Ik kijk juist zelden in de blogsquote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet toch even iets kwijt. Ik krijg nu elke keer als iemand zijn blog updeet een melding in Google reader. En driekwart van de mani's die in die blogs komen, komen in dit topic niet meer langs. Vind ik erg jammer! Niet iedereen leest alle blogs, dat kost ook veel tijd en inmiddels staan er in deze reeks nog maar gemiddeld 5 nagelfoto's per topic.
Dus ik zou aan de bloggende ladies willen vragen om de mani's wat vaker ook in dit topic te pleuren, want dat is leuk en wij houden van foto's![]()
(disclaimer: dit geldt uiteraard niet voor iedereen, er zijn ook blogladies die wel hun mani's hier posten, waarvoor hulde)
Nee dat was ikke! TOF!!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Even spammen, er staan nagels op !!!
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI? met Millennium gekonad. 1e keer full nailplate..pff. Maar is leuk om te doen hoor!![]()
Nu maar eens op m'n gemakje de vorige topics doorbladeren...
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI? met Millennium gekonad. 1e keer full nailplate..pff. Maar is leuk om te doen hoor!![]()
ziet er netjes uit! Waarom zoveel wit trouwens?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste poging om zelf gelnagels te zetten..ben stiekem wel beetje trots..als je heel goed kijkt zitten er wel butsen in..maar voor de eerste keer
How come?quote:
Netjes, maar wel veel wit naar mijn smaak!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste poging om zelf gelnagels te zetten..ben stiekem wel beetje trots..als je heel goed kijkt zitten er wel butsen in..maar voor de eerste keer
Geen idee, is de eerste keer dat ik die afbeelding wilde gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ziet er netjes uit! Waarom zoveel wit trouwens?
[..]
How come?
heel erg mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
met een sinaasappel
Mooi zeg!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
met een sinaasappel
Foto's maken van details is altijd een crime vind ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:40 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag![]()
zoya Isla met gouden bloemetjes, maar die krijg ik niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
Knap hoor! En mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Cuteeee! Welke kleurtjes heb je eigenlijk gebruikt voor je rainbow nails?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Even spammen, er staan nagels op !!!
[ afbeelding ]
Gaaaf!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, al vind ik 'm iets te witquote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Awhh.quote:
Mooooi!quote:
quote:
Mooi kleurtje! En supernetjes gelakt ookquote:
Wauw!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Nune het volgende:
De zon scheen dus ik dacht, hey, laten we eens OMG op doen!![]()
[ afbeelding ]
Bij mij niet, heb daar eigenlijk geen last van.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef AmyGrace het volgende:
Wauw!!Chippen de holo's van CG snel eigenlijk??
Doe je er nog een topcoat overheen??quote:Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij niet, heb daar eigenlijk geen last van.
Nee, en ik heb er ook geen basecoat onder zitten. Maar bij anderen chippen ze soms wel snel hoor, misschien ben ik wel een uitzondering.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Doe je er nog een topcoat overheen??
Dan ga ik toch nog maar snel een paar CG-holo's inslaan...nu het nog kan. Want de holo van Koh chipt na een paar uur al. Zo zonde van die 14 euro
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, en ik heb er ook geen basecoat onder zitten. Maar bij anderen chippen ze soms wel snel hoor, misschien ben ik wel een uitzondering.
Yay!! Gelukkig!!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
In Awe of Amber van Lindytje binnen
![]()
Hij is mooooi
Pretty!! Ik baal dat ik net díe niet heb uit de collectie....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Nune het volgende:
De zon scheen dus ik dacht, hey, laten we eens OMG op doen!![]()
[ afbeelding ]
Oranje, Essie Bright Tightsquote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Crientj het volgende:
Cuteeee! Welke kleurtjes heb je eigenlijk gebruikt voor je rainbow nails?
Het ziet dr zo gaaf uit o.O
Ik vind van wel, ik heb tot nu toe geen enkele ORLY lak gehad die meer dan drie laagjes nodig hadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Holyme het volgende:
Even snel een vraagje, de lakjes van Orly, dekken die een beetje goed? Zit te kijken op een lichtroze, maar als dat meer dan 2, misschien 3 lagen nodig heeft kijk ik nog even verder
Ja hoor, er zijn verschillende merken die producten voor mannen hebben. BB Couture heeft zelfs een mannen nagellak lijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef DoimeN het volgende:
Wat is dé manier voor de man?
Ik snap dat je geen afgekloven nagels moet hebben maar verder komt ik niet echt. De een zegt dat randjes kunnen (van groeien) en de ander weer niet. Bestaat er ook mannenlak?
Het is een neon, die drogen altijd mat op. Topcoatje doet wonderenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef AmNaBa het volgende:
GEfeliciteerd Michele
Beterschap voor....
Ik heb CG Flying Dragon op, was raar om te lakken, dekt niet fijn. Eerste keer dat ik 3 laagjes moest doen. Hij bleef een beetje mat, terwijl er een glimmertje inzit, heel raar.
Toen heb ik hem maar opgeleukt met een glittertje van essence.
Foto volgt.
Ow Ja Wat gaaf die twee soorten regenboognagels, daar wordt je weer vrolijk en zonnig van!
En ook de andere nagels zagen er weer zo keurig uit.Vind die full plates ook echt leuk!
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagelsquote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Nune het volgende:
Inderdaad wat Daph zegt, schone en verzorgde nagels die niet te lang zijn.
die hebben ze in veldhoven nog plenty volgens mijquote:Op maandag 1 maart 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!! Ik baal dat ik net díe niet heb uit de collectie....
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagels
He getverquote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagels
en ik heb nog niet eens gezegd WAAR die inwendige bloeding zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja, mooi is chainmail charm he??quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hebben ze in veldhoven nog plenty volgens mij
IOMG
Heb net in m'n ziekbed Chainmail Charm gelakt, die is ook erg yummie zeg!
tnxquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, mooi is chainmail charm he??
Beterschap ook nog!
Dat je het beu bent, wil niet zeggen dat je beter bent he?? (oke, ik klink als een oma, maar ik meen het wel!! Doe voorzichtig met jezelf!)quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnxkomt wel weer goed hoor, ben het wel een beetje zat...
en m'n vriend moet nu koken, duimen dat de kip gaar is wel
nee weet ik, maar ik heb in december al drie weken in bed gelegen met een stom virus, dus vandaar. Ik mag ook niet uit bed van m'n vriendquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je het beu bent, wil niet zeggen dat je beter bent he?? (oke, ik klink als een oma, maar ik meen het wel!! Doe voorzichtig met jezelf!)
oh oh oooooh ik kan niet wachten tot ik er morgen heen gaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hebben ze in veldhoven nog plenty volgens mij
IOMG
Heb net in m'n ziekbed Chainmail Charm gelakt, die is ook erg yummie zeg!
Goed van je vriend!! Laat maar goed voor je zorgen!!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik heb in december al drie weken in bed gelegen met een stom virus, dus vandaar. Ik mag ook niet uit bed van m'n vriendJij is lief
![]()
[ afbeelding ]
Dankje!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef snkr-xxx het volgende:
Dank jullie wel Amnaba, Kleintje en MiMu![]()
AmyGrace: Bij mij chipte CG LOL al na een paar uur.. en dat terwijl ik eigenlijk nooit last heb van gechipte lak! Maar volgens mij heb ik gewoon de rotte appel ofzo, want hij smeert ook voor geen meter..
Die regenboog nagels die ik zag:. Heerlijk, die kleurtjes
![]()
Lindytje: Mooie combi met die NfuOh
Ik heb vandaag een roze Hello Kitty op haha.. Zal kijken of ik morgen even een fototje kan makenquote:
Haha ja ik kreeg bijna tranen in m'n ogen van 't lachen,quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje!!
Heb je alle lolcat-pics uit het vorige topic voor je verjaardag ook gezien??
Oooh da's die Zoya Isla! Ik had haar bijna niet opgstuurd, zo prachtig is ze! Haha jk. Staat je prachtig.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:40 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag![]()
zoya Isla met gouden bloemetjes, maar die krijg ik niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
Potdikkie, ook gewoon overheen gelezen vanmiddag, onterecht! Wat moooiquote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Blizzie het volgende:
Yeeeey mega blij! mirjam heeft voor mij ook wat geplunderd bij de groothandel... Love you!
[ link | afbeelding ]
Ook al zo mooi! Goed bezig dames!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
met een sinaasappel
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef snkr-xxx het volgende:
Dank jullie wel Amnaba, Kleintje en MiMu![]()
AmyGrace: Bij mij chipte CG LOL al na een paar uur.. en dat terwijl ik eigenlijk nooit last heb van gechipte lak! Maar volgens mij heb ik gewoon de rotte appel ofzo, want hij smeert ook voor geen meter..
Die regenboog nagels die ik zag:. Heerlijk, die kleurtjes
![]()
Lindytje: Mooie combi met die NfuOh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Geweldig! Vooral die rode zijn mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Blizzie het volgende:
Yeeeey mega blij! mirjam heeft voor mij ook wat geplunderd bij de groothandel... Love you!
[ link | afbeelding ]
Nou zeg...quote:
de troep die ik nog voor mexzelf heb gekocht staat gelukkig buiten beeld, verdekt opgesteldquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Blizzie het volgende:
[ link | afbeelding ]
vaak word er op maandag geen post bezorgd!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou zeg...
Ik heb die van jou samen met die van Spaceinvaders op de post gedaan en die is vandaag wel aangekomen... Duimen voor morgen dan maar!!
Wel balen van je lappie trouwens! Altijd jammer om geld aan dat soort dingen uit te moeten geven... Maar wel snel in huis zeg!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Crap, mijn april mega-haul moet nog even wachten. Mijn laptop is aan het eind van zijn latijn (kon met vol opgeladen batterij niet eens een uurtje hoorcollege aan) dus er moet een nieuwe komen.
Het goede nieuws is dat die morgen al binnen is en ik hem dus woensdag al in huis heb.![]()
En ik weet zo niet eens welke het is.Mijn zwager weet wat hij doet dus mijn bankrekening ligt in zijn handen.
![]()
Asus? Acer? Een witte in ieder geval.![]()
Gefeliciteerd Michèle!
En SQ auw en tmi.![]()
![]()
@Doimen: Verzorgde nagelriemen, geen afgekloven nagels en wat je er verder mee wilt is aan jezelf. Er is matte blanke lak voor de man die wel een beschermingslaagje wil maar geen kleur of glans, er is gekleurde lak, zwarte lak, glanzende lak, matte lak, de mogelijkheden zijn eindeloos.
BB Couture heeft een Men's collection en er is natuurlijk ook Manglaze. Als je kleur wilt zou ik daar eens naar gaan kijken. Al heb ik mijn mannen liever unpolished.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Mijn nieuwe aankopen.Een peachy/roze kleurtje en een blauwe van claire's en glitter topcoat. Heb die glitter topcoat nu op, terwijl ik niet eens van glitter houd, maar het staat echt leuk! Zal zo eens foto's maken.
[ afbeelding ]
En 2 die niets met nagellak te maken hebben maar tochzijn.
Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik die blauwe ook, Is een mooie![]()
Hihi las bij de oorbellen natuurlijk meteen weer OPIMooi zijn ze !
Hoezo addicted to nailpolish!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Volgens mij heb ik die blauwe ook, Is een mooie![]()
Hihi las bij de oorbellen natuurlijk meteen weer OPIMooi zijn ze !
zag ze ook hangen maar ik heb al zo'n kort nekje dus t hangt in de weg met mijn sjaal enzo, van de zomer weer grote oorbellen inquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo addicted to nailpolish!Maar bedankt 3 euro van de primark, en ze zijn echt groot! En voor dat geld
Ja dat is bij mij ook het gevalquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zag ze ook hangen maar ik heb al zo'n kort nekje dus t hangt in de weg met mijn sjaal enzo, van de zomer weer grote oorbellen in
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atlantis. Wat een knapperd is dat zeg!
Sooooo prettyquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, omgquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vaak word er op maandag geen post bezorgd!
ik wil revvvolution op doen want las dat de zon weer ging schijnen, maar wil ook stempelen, iemand suggestie voor welke kleur ik erop ga stempelen?
quote:
quote:
Hihihi m'n nagels worden er verlegen van! oh nee, ze glitteren gewoon keihard doorquote:
haha ik moest hardop lachen om je subscriptquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihi m'n nagels worden er verlegen van! oh nee, ze glitteren gewoon keihard door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOHHHHHquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
Misa - A sin worth committing
[ afbeelding ]
H&M - Chicks envy me (heeeel erg in your face oranjekoraalrood)
[ afbeelding ]
en een nieuwe Favo: Models Own - Lemon Meringue:
[ afbeelding ]
Muhahahahha!!!! Waar heeft ie dat ding dan vandaan??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef snkr-xxx het volgende:
En ik heb voor m'n verjaardag dit geweldige nagellak droog blazende aapje gekregen van m'n beste vriend![]()
[ afbeelding ]
die gele vind ik zoo mooi! Deb, ook prachtige glitters!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Muhahahahha!!!! Waar heeft ie dat ding dan vandaan??
Dankje SQquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gele vind ik zoo mooi! Deb, ook prachtige glitters!
Ik heb ze laatst tot stompjes af moeten vijlen...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hihi ze groeien laatste tijd heel erg hard, volgens mij sinds ik m'n vingertoppen ook masseer als ik creme smeer, misschien verbeeld ik me het ook wel hoor![]()
Hij heeft hem bij www.freefalluk.com besteld, is het geen poepie?
Moooooiiiiquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik moet 't aapie nog proberen, ben benieuwd, maar blazen kan ie welquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst tot stompjes af moeten vijlen...![]()
Maar de aap is briljant!!! Werkt ie ook een beetje?
toevallig heb ik die idd genomenquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toevallig heb ik die idd genomen![]()
[..]
![]()
![]()
omg mich dat aap ding geval![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet eens.. het was mijn eigen schuld. 4x in anderhalve week proberen te acryllen. En natuurlijk op mijn eigen nagels. Steeds alles er weer af geweekt/gevijld en toen waren mijn nagels overleden...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik moet 't aapie nog proberen, ben benieuwd, maar blazen kan ie welKomt ook wel goed uit, want ik ben door m'n quickdrying top coat heen
![]()
Ahh balen dat je moest vijlen, was er een gescheurd?
Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte, hopelijk blijft de pijn inderdaad weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
WOW Die MISA is echt mooi!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop dat de napijn mee valt *hug* ik heb er 3 gehad waarvan 1 veel napijn... en dan heb je idd nergens zin in, dan word je niets eens blij van je TD pakketje..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
Een mede-webnerd met schitterende nagelsquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties maniquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Models own - Scarlett Sparkle.
Op de foto fucking lelijk, maar in het echt![]()
![]()
. Ik ben hem aan het afhalen, dus kan geen foto maken in licht
Volgende keer.
[ afbeelding ]
Models own - Pastel Pink.
Bah.
Zoiets dergelijks heb ik ook gezien bij enchantra, echt grappig!! Maar werkt het ook echt??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef snkr-xxx het volgende:
En ik heb voor m'n verjaardag dit geweldige nagellak droogblazende aapje gekregen van m'n beste vriend![]()
[ afbeelding ]
ohhh mennn, *kwijl*!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik presenteer u... Diamond Cosmetics Decadence!
[ afbeelding ]
Met een laagje Essie Matte About You:
[ afbeelding ]![]()
!!
Thanks!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!!
Niet zo gek he, op nagels die van zichzelf al knap zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup! Heb er geen problemen mee, alleen advies is om niet te zuinig ermee te doen, dan wil je nog wel eens kleine strookjes over houden die niet helemaal mat zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
@ daph : Werkt matte about you goed? Is hij fijn uitsmeerbaar etc?
Ik weet niet, ik wou iets nieuws. Ookal kan ik glitter er niet afkrijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties mani
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
Oke dank je wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup! Heb er geen problemen mee, alleen advies is om niet te zuinig ermee te doen, dan wil je nog wel eens kleine strookjes over houden die niet helemaal mat zijn
http://nailswatches.blogs(...)heart-at-sunset.htmlquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Holyme het volgende:
Zo, even bijgelezen weer.
Sterkte Guess!
Snkr-xxx, geeliciteerd! Dat aapje![]()
Daph_, thanks voor je antwoord, er zit Orly in m'n winkelwagentje nu![]()
Morgen nog 'ns goed kijken voor ik bestel want er zijn er een paar waar ik nog niet zeker van ben.
Seche Restore
Seche Top Coat
OPI Meet Me on the Star Ferry
ORLY Fantasea (Ainnir had 'm op een paar pagina's terug, vond 'm zo mooi en er staat een * achter, dus tsja, dan maar meteen even verder shoppen he)
CG DV8
CG Skate Night
CG Harmony
ORLY It’s Not Me, It’s You (was al langer op zoek naar een dekkende lichtroze, veel van hetzelfde gevonden, maar deze naam won)
Color Club Wild at Heart (iemand ervaring hiermee? deze weet ik nog niet zeker)
die kon ik niet vinden bij boozyshop, zoquote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!!
Ik ook niet, heb ernaar gevraagd via de mailquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die kon ik niet vinden bij boozyshop, zo
kut kut kut waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ernaar gevraagd via de mail
Wanneer heb je besteld? Of heb je het al binnen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut kut kut waarom heb ik daar niet aan gedacht
week of 3 terug, heb t al ff binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld? Of heb je het al binnen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef kieskleurig het volgende:
Een tvp met mijn aanwinsten van vandaag, het is best schandalig![]()
[ afbeelding ]
alpine snow--russian navy--you don't know jacques--gargantuan green grape--la paz-itively hot--lincoln park after dark
[ afbeelding ]
pearls night out--she's golden--makes men blush--you're a doll--sheer your toys
[ afbeelding ]
ginger bells--brisbane bronze--russian navy
[ afbeelding ]
merry midnight--DS mystery--holiday glow--shim-merry chic
[ afbeelding ]
alpine snow--russian navy--you don't know jacques--gargantuan green grape--la paz-itively hot--lincoln park after dark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog beter!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee nagelstyliste die stopt met haar nagelstudio
zijn dat 2 TD pakketjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mooi en goed gelukt!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
met een sinaasappel
Oh dat ziet er echt niet fijn uit....quote:
Oh wauwquote:
Tot ik hier in deze topicreeks terecht kwam had ik niet 1 opi, hier gevraagd hoe die lakte, uitgeprobeerd en nu verslaafdquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef miss--moana het volgende:
Zijn de lakjes van Safari wat??
Kan ze heel goedkoop krijgen maar zo zien ze er ook uit :S
Er is weer flink geshopt! Mooi hoor al die OPI lakjes (twijel of ik me er ook aan zal wagen)
Ik zal zo even mijn week bestelling hier planten:P
Het ergste is dat ik morgen mijn TD pakketje ook nog verwacht, 22ste geshipt.quote:
wild @ heart is een must have, eindelijk een echte goede holo lakquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Holyme het volgende:
Zo, even bijgelezen weer.
Sterkte Guess!
Snkr-xxx, geeliciteerd! Dat aapje![]()
Daph_, thanks voor je antwoord, er zit Orly in m'n winkelwagentje nu![]()
Morgen nog 'ns goed kijken voor ik bestel want er zijn er een paar waar ik nog niet zeker van ben.
Seche Restore
Seche Top Coat
OPI Meet Me on the Star Ferry
ORLY Fantasea (Ainnir had 'm op een paar pagina's terug, vond 'm zo mooi en er staat een * achter, dus tsja, dan maar meteen even verder shoppen he)
CG DV8
CG Skate Night
CG Harmony
ORLY It’s Not Me, It’s You (was al langer op zoek naar een dekkende lichtroze, veel van hetzelfde gevonden, maar deze naam won)
Color Club Wild at Heart (iemand ervaring hiermee? deze weet ik nog niet zeker)
ik heb een donkere kleur ervan en de is erg mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef miss--moana het volgende:
Zijn de lakjes van Safari wat??
Kan ze heel goedkoop krijgen maar zo zien ze er ook uit :S
Er is weer flink geshopt! Mooi hoor al die OPI lakjes (twijel of ik me er ook aan zal wagen)
Ik zal zo even mijn week bestelling hier planten:P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Like..omg!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
Ainnir welke kleure opi zijn dat??? Die rose lijkt me wel mooi hoe heet ie?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef Ainnir het volgende:
Oh en ff snel een fotootje van de verschillende opi stickers in mijn collectie, allemaal 100% echt:
[ afbeelding ]
Dat afgevijlde nummer is het batchnummer, sommige verkopers vijlen dat weg om problemen te voorkomen. Met name verkopers op ebay enzo willen niet getraceerd worden.
Woow!!! mooi zeg waar zit ie ergens in veldhoven? Laat ik nou net vandaag in eindhoven zijn misschien kan ik even langs wippenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Blizzie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik was haar komen halen hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oooh da's die Zoya Isla! Ik had haar bijna niet opgstuurd, zo prachtig is ze! Haha jk. Staat je prachtig.
At Your Quebec & Call, Pink Me I'm Good, en Hollywood Blonde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:19 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ainnir welke kleure opi zijn dat??? Die rose lijkt me wel mooi hoe heet ie?
[ afbeelding ]
Voor negen lakjes (of 16 mini's) is het $18, bestel je er meer zit je meteen op $57. Daarom bestel ik vaak twee pakjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:24 schreef Laura 2000 het volgende:
Hee Ladies,
Ik volg dit topic nu al een tijd vol enthousiasme en wil nu zelf ook een bestelling plaatsen op Transdesign. Na 5 uur tobben heb ik nu 8 lakjes, maar een vriendin van me wil nu meebestellen. Hoe werkt het dan qua verzendkosten? Is het boven 8 lakjes echt stukken duurder?
Dit is een Ulta exclusive toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef Ainnir het volgende:
[..]
At Your Quebec & Call, Pink Me I'm Good, en Hollywood Blonde.
De roze:
[ afbeelding ]
Hebben!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Nieuwe collectie van catrice in maart en april verkrijbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit hele toffe kleurtjes!
Laat het even weten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef PeRi het volgende:
Is er al iemand bij de Kruidvat geweest deze week? Ik ga vanmiddag even gluren naar nieuwe Essence.
Ik as bij de Kruidvat bij de hoogstraat, die hadden zo'n stand, eentje die je rond kan draaien met een nieuw merk oid, die verkoopt ook nagellak. Beetje saaie kleuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 10:26 schreef PeRi het volgende:
Is er al iemand bij de Kruidvat geweest deze week? Ik ga vanmiddag even gluren naar nieuwe Essence.
2True of iets dergelijks? Waardeloos merk vind ik persoonlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik as bij de Kruidvat bij de hoogstraat, die hadden zo'n stand, eentje die je rond kan draaien met een nieuw merk oid, die verkoopt ook nagellak. Beetje saaie kleuren.
Verkopen ze daar ook catrice?
Welke collectie van Essence is dat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe lakken voor de vaste collectie. Veel Multi Dimensions zoals All Access gaan eruitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welke collectie van Essence is dat dan?
Beauty Companyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
IS er iemand die voor mij het adres heeft van die grote nagellak winkel in veldhoven? Heb namelijk vanmiddag een cursus in eindhoven, mooi excuus om er even langs te wippen.
kijk even op www.beautycompany.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
IS er iemand die voor mij het adres heeft van die grote nagellak winkel in veldhoven? Heb namelijk vanmiddag een cursus in eindhoven, mooi excuus om er even langs te wippen.
Ik vond het er al niet denderend uitzienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
2True of iets dergelijks? Waardeloos merk vind ik persoonlijk...
Nee zelf geen ervaring mee, maar op MUA heb ik er wel over gelezen en het schijnt dat ze lekken als je probeert dingen te doen. Je moet dus met die dingen op je vingers stil blijven zitten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Hebben jullie ervaring met deze dingen:
[ afbeelding ]
[..]
Beauty Company
De Run 4221
5503LM Veldhoven
Ik heb ze besteld om te proberenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee zelf geen ervaring mee, maar op MUA heb ik er wel over gelezen en het schijnt dat ze lekken als je probeert dingen te doen. Je moet dus met die dingen op je vingers stil blijven zitten..
kijk, weer een Chanel kloon (op die blauwe na)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Nieuwe collectie van catrice in maart en april verkrijbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit hele toffe kleurtjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Holyme het volgende:
@DeltaCephei, wat is het? Doet me een beetje denken aan bepaalde "enlargers"![]()
Het zijn 'nail soakers', je doet er remover in en steekt je vingers erin zodat je lak/acryl eraf kan wekenquote:
Oh echt? Damn, dat is lang wachten danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Holyme het volgende:
Over de Essence collecties, hier bij de Kruidvat denken ze dat het pas tegen de zomer komt, Catrice komt eerst en vorig jaar kwam Essence ook pas laat.
Ja, ik geloof dat ze zei dat Catrice in week 13 (begin april) komt, en Essence zou sowieso daarna pas komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh echt? Damn, dat is lang wachten dan.
Iedereen Kruidvat stalken dus!!quote:Dear Daphne
The Nail Lacquer Rainbow is still in our assortment...
I hope you will find what you are looking for.
Med venlig hilsen / Best Regards
...
Liegebeesten bij Kruidvat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik had GOSH gemaild over Rainbow, hier de reactie:
[..]
Iedereen Kruidvat stalken dus!!
je kan ze zeker niet vragen of ze je niet een dozijn willen opsturen voor alle lieve mensen die hem niet kunnen krijgen door stomme Kruidvat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat kan ik proberen als het niet lukt bij Kruidvatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
je kan ze zeker niet vragen of ze je niet een dozijn willen opsturen voor alle lieve mensen die hem niet kunnen krijgen door stomme Kruidvat?
Ik kom ze hier toch niet tegen. Stom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt he!! Iedereen kan dus nog Rainbow kopenMisschien moet ik een voorraad inslaan
!
Hmff daar moet ik dan een halve dag voor uittrekken denk ik met die chagrijnige smoelen daar, die vinden het volgens mij al teveel moeite om achter de kassa te staan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar je kunt het laten bestellen door Kruidvat
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef PeRi het volgende:
Ik zal eens kijken en meteen inslaan in case.
Ik kijk van de week wel even bij de grote kruidvat, vorige keer dat ik er was, was er geen kip in die winkel en stond er een aardige vrouw achter de kassaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Hmff daar moet ik dan een halve dag voor uittrekken denk ik met die chagrijnige smoelen daar, die vinden het volgens mij al teveel moeite om achter de kassa te staan.![]()
[..]
Wat raar? Ik heb twee of drie keer besteld en toen had ik het binnen 2 werkdagen binnen na betaling..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, die veelsieraden.nl is ook geen aanrader. Na een week moest ik zelf eens vragen of ze mijn betaling al hadden ontvangen en zaterdag mailde ze dat ik gisteren of vandaag mijn pakketje zou moeten krijgen, nog niks gezien (TNT is al geweest en het zou met TNT komen).
Omg. Dat is stom ;{quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, ga ik van de week dus ook even kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Mirjam het volgende:
bij de hema hebben ze nu 2 nagellakken voor 4 euro, alle lakken uit de lijn met een zwarte dop
ik heb daar alleen maar positieve ervaringen, altijd alles de volgende dag in huisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, die veelsieraden.nl is ook geen aanrader. Na een week moest ik zelf eens vragen of ze mijn betaling al hadden ontvangen en zaterdag mailde ze dat ik gisteren of vandaag mijn pakketje zou moeten krijgen, nog niks gezien (TNT is al geweest en het zou met TNT komen).
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Omg. Dat is stom ;{
Kruidvat, brrrr. Ik durf eigenlijk daarbinnen nooit te vragen als ik iets nodig heb, juist vanwege die chagrijnige medewerkers.
Echt he. Misschien wilden ze daarom mij niet toen ik daar solliciteerdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar alleen maar positieve ervaringen, altijd alles de volgende dag in huis
[..]
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opNet als bij ALDI. Hoe chagrijniger hoe beter
Ik heb vorige week zondag betaald, dus ze hebben dat uiterlijk dinsdag gehad.... Ik vind het neit erg als ik langer dan gepland op een bestelling moet wachten, maar geef dat dan wel aan vind ik.... Volgens de website doen ze er maximaal 4 werkdagen over, die zijn dus ook verstreken. Ik hoop dat ik snel een T&T nummer ontvang zodat ik iets zekerheid heb, ik vertrouw het helemaal niet....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat raar? Ik heb twee of drie keer besteld en toen had ik het binnen 2 werkdagen binnen na betaling..
Whahah, so true!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opNet als bij ALDI. Hoe chagrijniger hoe beter
Cursus duurt tot ongeveer 16.00 uur dus ben ik er kwart over 4 half 5 ongeveer gok ik en jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoe laat ga je? misschien komen we elkaar wel tegen
DeltaCephei wat zijn het?![]()
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zondag betaald, dus ze hebben dat uiterlijk dinsdag gehad.... Ik vind het neit erg als ik langer dan gepland op een bestelling moet wachten, maar geef dat dan wel aan vind ik.... Volgens de website doen ze er maximaal 4 werkdagen over, die zijn dus ook verstreken. Ik hoop dat ik snel een T&T nummer ontvang zodat ik iets zekerheid heb, ik vertrouw het helemaal niet....
Het gaat niet om TD, maar om veelsieraden.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.
Het gaat over veelsieraden.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.
Toevallig beantwoord je hiermee wel mijn vraag op de vorige paginaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Suzi? Met...? Leuk hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
De mani van vandaag! Ik moet echt weer gaan smeren trouwens!![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Suzi ja, met Dating a Royal en Dorothy Who?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenWat leuk zijn die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, heb ik ook gehad, maar dan is t alsnog paypal, en niet de webshopquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het gaat niet om TD, maar om veelsieraden.nl
durf ik niet zeker te zeggen, volgens mij wel, ik heb het soms ook, en dat duurt een week langer. ik zal wel even googlenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toevallig beantwoord je hiermee wel mijn vraag op de vorige paginaIk heb dus ook met e-check betaald. Wordt dat voor je bepaald? Ik was namelijk in de volle overtuiging dat ik met Paypal betaalde en snapte het al niet
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenOh wat liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi zeg, dat blauw!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
De mani van vandaag! Ik moet echt weer gaan smeren trouwens!![]()
[ afbeelding ]Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenWuts etsy? Ik vind het cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 5 lakjes gekocht, 3/4 voor mijn buurmeisje. Weet niet of ze deze kleur al heeft, anders moet ik nog even terug
Etsy is een soort eBay voor handgemaakte spulletjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wuts etsy? Ik vind het cute.
Ik heb 5 lakjes gekocht, 3/4 voor mijn buurmeisje. Weet niet of ze deze kleur al heeft, anders moet ik nog even terug
Oh wat leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Etsy is een soort eBay voor handgemaakte spulletjesIk heb er ook customized bookmarks van Harry Potter gekocht
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 13:56 schreef buzzwheedle het volgende:
ik kreeg deze toegestuurd van mn neef, hij vond hem wel bij me passen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |