Thanks, ga ik van de week dus ook even kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Mirjam het volgende:
bij de hema hebben ze nu 2 nagellakken voor 4 euro, alle lakken uit de lijn met een zwarte dop
ik heb daar alleen maar positieve ervaringen, altijd alles de volgende dag in huisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, die veelsieraden.nl is ook geen aanrader. Na een week moest ik zelf eens vragen of ze mijn betaling al hadden ontvangen en zaterdag mailde ze dat ik gisteren of vandaag mijn pakketje zou moeten krijgen, nog niks gezien (TNT is al geweest en het zou met TNT komen).
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Omg. Dat is stom ;{
Kruidvat, brrrr. Ik durf eigenlijk daarbinnen nooit te vragen als ik iets nodig heb, juist vanwege die chagrijnige medewerkers.
Echt he. Misschien wilden ze daarom mij niet toen ik daar solliciteerdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar alleen maar positieve ervaringen, altijd alles de volgende dag in huis
[..]
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opNet als bij ALDI. Hoe chagrijniger hoe beter
Ik heb vorige week zondag betaald, dus ze hebben dat uiterlijk dinsdag gehad.... Ik vind het neit erg als ik langer dan gepland op een bestelling moet wachten, maar geef dat dan wel aan vind ik.... Volgens de website doen ze er maximaal 4 werkdagen over, die zijn dus ook verstreken. Ik hoop dat ik snel een T&T nummer ontvang zodat ik iets zekerheid heb, ik vertrouw het helemaal niet....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat raar? Ik heb twee of drie keer besteld en toen had ik het binnen 2 werkdagen binnen na betaling..
Whahah, so true!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij selecteren ze daar landelijk hun personeel opNet als bij ALDI. Hoe chagrijniger hoe beter
Cursus duurt tot ongeveer 16.00 uur dus ben ik er kwart over 4 half 5 ongeveer gok ik en jij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoe laat ga je? misschien komen we elkaar wel tegen
DeltaCephei wat zijn het?![]()
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zondag betaald, dus ze hebben dat uiterlijk dinsdag gehad.... Ik vind het neit erg als ik langer dan gepland op een bestelling moet wachten, maar geef dat dan wel aan vind ik.... Volgens de website doen ze er maximaal 4 werkdagen over, die zijn dus ook verstreken. Ik hoop dat ik snel een T&T nummer ontvang zodat ik iets zekerheid heb, ik vertrouw het helemaal niet....
Het gaat niet om TD, maar om veelsieraden.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.
Het gaat over veelsieraden.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan TD maar aan paypal, dan heb je met e-check betaald, dat duurt idd lang. ik betaal de ene keer met e-check en de andere keer echt met paypal, heel vaag.
Toevallig beantwoord je hiermee wel mijn vraag op de vorige paginaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Suzi? Met...? Leuk hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
De mani van vandaag! Ik moet echt weer gaan smeren trouwens!![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Suzi ja, met Dating a Royal en Dorothy Who?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenWat leuk zijn die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, heb ik ook gehad, maar dan is t alsnog paypal, en niet de webshopquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het gaat niet om TD, maar om veelsieraden.nl
durf ik niet zeker te zeggen, volgens mij wel, ik heb het soms ook, en dat duurt een week langer. ik zal wel even googlenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toevallig beantwoord je hiermee wel mijn vraag op de vorige paginaIk heb dus ook met e-check betaald. Wordt dat voor je bepaald? Ik was namelijk in de volle overtuiging dat ik met Paypal betaalde en snapte het al niet
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenOh wat liev!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi zeg, dat blauw!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
De mani van vandaag! Ik moet echt weer gaan smeren trouwens!![]()
[ afbeelding ]Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht ik al (DaR). Leuk gedaan! Ik heb paarse glittarrrrr nu.. Onmogelijk kleurecht op de foto te krijgenWuts etsy? Ik vind het cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 5 lakjes gekocht, 3/4 voor mijn buurmeisje. Weet niet of ze deze kleur al heeft, anders moet ik nog even terug
Etsy is een soort eBay voor handgemaakte spulletjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wuts etsy? Ik vind het cute.
Ik heb 5 lakjes gekocht, 3/4 voor mijn buurmeisje. Weet niet of ze deze kleur al heeft, anders moet ik nog even terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |