Bij mij niet, heb daar eigenlijk geen last van.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef AmyGrace het volgende:
Wauw!!Chippen de holo's van CG snel eigenlijk??
Doe je er nog een topcoat overheen??quote:Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij niet, heb daar eigenlijk geen last van.
Nee, en ik heb er ook geen basecoat onder zitten. Maar bij anderen chippen ze soms wel snel hoor, misschien ben ik wel een uitzondering.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Doe je er nog een topcoat overheen??
Dan ga ik toch nog maar snel een paar CG-holo's inslaan...nu het nog kan. Want de holo van Koh chipt na een paar uur al. Zo zonde van die 14 euro
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, en ik heb er ook geen basecoat onder zitten. Maar bij anderen chippen ze soms wel snel hoor, misschien ben ik wel een uitzondering.
Yay!! Gelukkig!!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
In Awe of Amber van Lindytje binnen
![]()
Hij is mooooi
Pretty!! Ik baal dat ik net díe niet heb uit de collectie....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Nune het volgende:
De zon scheen dus ik dacht, hey, laten we eens OMG op doen!![]()
[ afbeelding ]
Oranje, Essie Bright Tightsquote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Crientj het volgende:
Cuteeee! Welke kleurtjes heb je eigenlijk gebruikt voor je rainbow nails?
Het ziet dr zo gaaf uit o.O
Ik vind van wel, ik heb tot nu toe geen enkele ORLY lak gehad die meer dan drie laagjes nodig hadquote:Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef Holyme het volgende:
Even snel een vraagje, de lakjes van Orly, dekken die een beetje goed? Zit te kijken op een lichtroze, maar als dat meer dan 2, misschien 3 lagen nodig heeft kijk ik nog even verder
Ja hoor, er zijn verschillende merken die producten voor mannen hebben. BB Couture heeft zelfs een mannen nagellak lijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef DoimeN het volgende:
Wat is dé manier voor de man?
Ik snap dat je geen afgekloven nagels moet hebben maar verder komt ik niet echt. De een zegt dat randjes kunnen (van groeien) en de ander weer niet. Bestaat er ook mannenlak?
Het is een neon, die drogen altijd mat op. Topcoatje doet wonderenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef AmNaBa het volgende:
GEfeliciteerd Michele
Beterschap voor....
Ik heb CG Flying Dragon op, was raar om te lakken, dekt niet fijn. Eerste keer dat ik 3 laagjes moest doen. Hij bleef een beetje mat, terwijl er een glimmertje inzit, heel raar.
Toen heb ik hem maar opgeleukt met een glittertje van essence.
Foto volgt.
Ow Ja Wat gaaf die twee soorten regenboognagels, daar wordt je weer vrolijk en zonnig van!
En ook de andere nagels zagen er weer zo keurig uit.Vind die full plates ook echt leuk!
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagelsquote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Nune het volgende:
Inderdaad wat Daph zegt, schone en verzorgde nagels die niet te lang zijn.
die hebben ze in veldhoven nog plenty volgens mijquote:Op maandag 1 maart 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!! Ik baal dat ik net díe niet heb uit de collectie....
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagels
He getverquote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb ooit eens een inwendige bloeding overgehouden aan een man met lange nagels
en ik heb nog niet eens gezegd WAAR die inwendige bloeding zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |