Hoezo addicted to nailpolish!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Volgens mij heb ik die blauwe ook, Is een mooie![]()
Hihi las bij de oorbellen natuurlijk meteen weer OPIMooi zijn ze !
zag ze ook hangen maar ik heb al zo'n kort nekje dus t hangt in de weg met mijn sjaal enzo, van de zomer weer grote oorbellen inquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo addicted to nailpolish!Maar bedankt 3 euro van de primark, en ze zijn echt groot! En voor dat geld
Ja dat is bij mij ook het gevalquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zag ze ook hangen maar ik heb al zo'n kort nekje dus t hangt in de weg met mijn sjaal enzo, van de zomer weer grote oorbellen in
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atlantis. Wat een knapperd is dat zeg!
Sooooo prettyquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, omgquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vaak word er op maandag geen post bezorgd!
ik wil revvvolution op doen want las dat de zon weer ging schijnen, maar wil ook stempelen, iemand suggestie voor welke kleur ik erop ga stempelen?
quote:
quote:
Hihihi m'n nagels worden er verlegen van! oh nee, ze glitteren gewoon keihard doorquote:
haha ik moest hardop lachen om je subscriptquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihi m'n nagels worden er verlegen van! oh nee, ze glitteren gewoon keihard door
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOHHHHHquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
Misa - A sin worth committing
[ afbeelding ]
H&M - Chicks envy me (heeeel erg in your face oranjekoraalrood)
[ afbeelding ]
en een nieuwe Favo: Models Own - Lemon Meringue:
[ afbeelding ]
Muhahahahha!!!! Waar heeft ie dat ding dan vandaan??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef snkr-xxx het volgende:
En ik heb voor m'n verjaardag dit geweldige nagellak droog blazende aapje gekregen van m'n beste vriend![]()
[ afbeelding ]
die gele vind ik zoo mooi! Deb, ook prachtige glitters!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Muhahahahha!!!! Waar heeft ie dat ding dan vandaan??
Dankje SQquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gele vind ik zoo mooi! Deb, ook prachtige glitters!
Ik heb ze laatst tot stompjes af moeten vijlen...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hihi ze groeien laatste tijd heel erg hard, volgens mij sinds ik m'n vingertoppen ook masseer als ik creme smeer, misschien verbeeld ik me het ook wel hoor![]()
Hij heeft hem bij www.freefalluk.com besteld, is het geen poepie?
Moooooiiiiquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik moet 't aapie nog proberen, ben benieuwd, maar blazen kan ie welquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst tot stompjes af moeten vijlen...![]()
Maar de aap is briljant!!! Werkt ie ook een beetje?
toevallig heb ik die idd genomenquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toevallig heb ik die idd genomen![]()
[..]
![]()
![]()
omg mich dat aap ding geval![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet eens.. het was mijn eigen schuld. 4x in anderhalve week proberen te acryllen. En natuurlijk op mijn eigen nagels. Steeds alles er weer af geweekt/gevijld en toen waren mijn nagels overleden...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik moet 't aapie nog proberen, ben benieuwd, maar blazen kan ie welKomt ook wel goed uit, want ik ben door m'n quickdrying top coat heen
![]()
Ahh balen dat je moest vijlen, was er een gescheurd?
Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte, hopelijk blijft de pijn inderdaad weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
WOW Die MISA is echt mooi!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop dat de napijn mee valt *hug* ik heb er 3 gehad waarvan 1 veel napijn... en dan heb je idd nergens zin in, dan word je niets eens blij van je TD pakketje..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
Een mede-webnerd met schitterende nagelsquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties maniquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Models own - Scarlett Sparkle.
Op de foto fucking lelijk, maar in het echt![]()
![]()
. Ik ben hem aan het afhalen, dus kan geen foto maken in licht
Volgende keer.
[ afbeelding ]
Models own - Pastel Pink.
Bah.
Zoiets dergelijks heb ik ook gezien bij enchantra, echt grappig!! Maar werkt het ook echt??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef snkr-xxx het volgende:
En ik heb voor m'n verjaardag dit geweldige nagellak droogblazende aapje gekregen van m'n beste vriend![]()
[ afbeelding ]
ohhh mennn, *kwijl*!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik presenteer u... Diamond Cosmetics Decadence!
[ afbeelding ]
Met een laagje Essie Matte About You:
[ afbeelding ]![]()
!!
Thanks!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!!
Niet zo gek he, op nagels die van zichzelf al knap zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup! Heb er geen problemen mee, alleen advies is om niet te zuinig ermee te doen, dan wil je nog wel eens kleine strookjes over houden die niet helemaal mat zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
@ daph : Werkt matte about you goed? Is hij fijn uitsmeerbaar etc?
Ik weet niet, ik wou iets nieuws. Ookal kan ik glitter er niet afkrijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties mani
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
Oke dank je wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup! Heb er geen problemen mee, alleen advies is om niet te zuinig ermee te doen, dan wil je nog wel eens kleine strookjes over houden die niet helemaal mat zijn
http://nailswatches.blogs(...)heart-at-sunset.htmlquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Holyme het volgende:
Zo, even bijgelezen weer.
Sterkte Guess!
Snkr-xxx, geeliciteerd! Dat aapje![]()
Daph_, thanks voor je antwoord, er zit Orly in m'n winkelwagentje nu![]()
Morgen nog 'ns goed kijken voor ik bestel want er zijn er een paar waar ik nog niet zeker van ben.
Seche Restore
Seche Top Coat
OPI Meet Me on the Star Ferry
ORLY Fantasea (Ainnir had 'm op een paar pagina's terug, vond 'm zo mooi en er staat een * achter, dus tsja, dan maar meteen even verder shoppen he)
CG DV8
CG Skate Night
CG Harmony
ORLY It’s Not Me, It’s You (was al langer op zoek naar een dekkende lichtroze, veel van hetzelfde gevonden, maar deze naam won)
Color Club Wild at Heart (iemand ervaring hiermee? deze weet ik nog niet zeker)
die kon ik niet vinden bij boozyshop, zoquote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |