I know!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toevallig heb ik die idd genomen![]()
[..]
![]()
![]()
omg mich dat aap ding geval![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
Misa - A sin worth committing
[ afbeelding ]
H&M - Chicks envy me (heeeel erg in your face oranjekoraalrood)
[ afbeelding ]
en een nieuwe Favo: Models Own - Lemon Meringue:
[ afbeelding ]
Nee, niet eens.. het was mijn eigen schuld. 4x in anderhalve week proberen te acryllen. En natuurlijk op mijn eigen nagels. Steeds alles er weer af geweekt/gevijld en toen waren mijn nagels overleden...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik moet 't aapie nog proberen, ben benieuwd, maar blazen kan ie welKomt ook wel goed uit, want ik ben door m'n quickdrying top coat heen
![]()
Ahh balen dat je moest vijlen, was er een gescheurd?
Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte, hopelijk blijft de pijn inderdaad weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
WOW Die MISA is echt mooi!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop dat de napijn mee valt *hug* ik heb er 3 gehad waarvan 1 veel napijn... en dan heb je idd nergens zin in, dan word je niets eens blij van je TD pakketje..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Guess. het volgende:
Niks gelezen of gezien maar ff tvp zenuwontsteking aan me kies,vandaag zenuwbehandeling gehad door de erge ontsteking konden ze niet goed verdoven maar foto's of antibiotica mag ook niet ivm zwangerschap.Hopelijk ben ik nu van de pijn af anders moet ik weer terug,wat een ellende zeg.Ben zelfs niet in staat m'n nagels t elakken![]()
Een mede-webnerd met schitterende nagelsquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties maniquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Models own - Scarlett Sparkle.
Op de foto fucking lelijk, maar in het echt![]()
![]()
. Ik ben hem aan het afhalen, dus kan geen foto maken in licht
Volgende keer.
[ afbeelding ]
Models own - Pastel Pink.
Bah.
Zoiets dergelijks heb ik ook gezien bij enchantra, echt grappig!! Maar werkt het ook echt??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef snkr-xxx het volgende:
En ik heb voor m'n verjaardag dit geweldige nagellak droogblazende aapje gekregen van m'n beste vriend![]()
[ afbeelding ]
ohhh mennn, *kwijl*!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik presenteer u... Diamond Cosmetics Decadence!
[ afbeelding ]
Met een laagje Essie Matte About You:
[ afbeelding ]![]()
!!
Thanks!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik presenteer u... Diamond Cosmetics Decadence!
[ afbeelding ]
Met een laagje Essie Matte About You:
[ afbeelding ]![]()
!!
Niet zo gek he, op nagels die van zichzelf al knap zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atlantis. Wat een knapperd is dat zeg!
Jup! Heb er geen problemen mee, alleen advies is om niet te zuinig ermee te doen, dan wil je nog wel eens kleine strookjes over houden die niet helemaal mat zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
@ daph : Werkt matte about you goed? Is hij fijn uitsmeerbaar etc?
Ik weet niet, ik wou iets nieuws. Ookal kan ik glitter er niet afkrijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom haal je hem af dan? En die pastelroze lakjes zijn perfect voor een fifties mani
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jullie slaan zo mijn nageltjes over grr!
@ rennie : die roze van models own blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |