Ik ook niet, heb ernaar gevraagd via de mailquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die kon ik niet vinden bij boozyshop, zo
kut kut kut waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ernaar gevraagd via de mail
Wanneer heb je besteld? Of heb je het al binnen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut kut kut waarom heb ik daar niet aan gedacht
week of 3 terug, heb t al ff binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld? Of heb je het al binnen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef kieskleurig het volgende:
Een tvp met mijn aanwinsten van vandaag, het is best schandalig![]()
[ afbeelding ]
alpine snow--russian navy--you don't know jacques--gargantuan green grape--la paz-itively hot--lincoln park after dark
[ afbeelding ]
pearls night out--she's golden--makes men blush--you're a doll--sheer your toys
[ afbeelding ]
ginger bells--brisbane bronze--russian navy
[ afbeelding ]
merry midnight--DS mystery--holiday glow--shim-merry chic
[ afbeelding ]
alpine snow--russian navy--you don't know jacques--gargantuan green grape--la paz-itively hot--lincoln park after dark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog beter!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee nagelstyliste die stopt met haar nagelstudio
zijn dat 2 TD pakketjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mooi en goed gelukt!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI? met Millennium gekonad. 1e keer full nailplate..pff. Maar is leuk om te doen hoor!![]()
Nu maar eens op m'n gemakje de vorige topics doorbladeren...
Prachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vorige week voor de clean up (CG gussied op green gestempeld met witte konad en Matte magic eroverheen
met een sinaasappel
Oh dat ziet er echt niet fijn uit....quote:
Oh wauwquote:
Tot ik hier in deze topicreeks terecht kwam had ik niet 1 opi, hier gevraagd hoe die lakte, uitgeprobeerd en nu verslaafdquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef miss--moana het volgende:
Zijn de lakjes van Safari wat??
Kan ze heel goedkoop krijgen maar zo zien ze er ook uit :S
Er is weer flink geshopt! Mooi hoor al die OPI lakjes (twijel of ik me er ook aan zal wagen)
Ik zal zo even mijn week bestelling hier planten:P
Het ergste is dat ik morgen mijn TD pakketje ook nog verwacht, 22ste geshipt.quote:
wild @ heart is een must have, eindelijk een echte goede holo lakquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Holyme het volgende:
Zo, even bijgelezen weer.
Sterkte Guess!
Snkr-xxx, geeliciteerd! Dat aapje![]()
Daph_, thanks voor je antwoord, er zit Orly in m'n winkelwagentje nu![]()
Morgen nog 'ns goed kijken voor ik bestel want er zijn er een paar waar ik nog niet zeker van ben.
Seche Restore
Seche Top Coat
OPI Meet Me on the Star Ferry
ORLY Fantasea (Ainnir had 'm op een paar pagina's terug, vond 'm zo mooi en er staat een * achter, dus tsja, dan maar meteen even verder shoppen he)
CG DV8
CG Skate Night
CG Harmony
ORLY It’s Not Me, It’s You (was al langer op zoek naar een dekkende lichtroze, veel van hetzelfde gevonden, maar deze naam won)
Color Club Wild at Heart (iemand ervaring hiermee? deze weet ik nog niet zeker)
ik heb een donkere kleur ervan en de is erg mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef miss--moana het volgende:
Zijn de lakjes van Safari wat??
Kan ze heel goedkoop krijgen maar zo zien ze er ook uit :S
Er is weer flink geshopt! Mooi hoor al die OPI lakjes (twijel of ik me er ook aan zal wagen)
Ik zal zo even mijn week bestelling hier planten:P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Like..omg!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, bijgelezen!
Zal even wat fotos van de afgelopen dagen plaatsen, lekker het topic volproppen met foto's![]()
Misa - A sin worth committing
[ afbeelding ]
Ainnir welke kleure opi zijn dat??? Die rose lijkt me wel mooi hoe heet ie?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef Ainnir het volgende:
Oh en ff snel een fotootje van de verschillende opi stickers in mijn collectie, allemaal 100% echt:
[ afbeelding ]
Dat afgevijlde nummer is het batchnummer, sommige verkopers vijlen dat weg om problemen te voorkomen. Met name verkopers op ebay enzo willen niet getraceerd worden.
Woow!!! mooi zeg waar zit ie ergens in veldhoven? Laat ik nou net vandaag in eindhoven zijn misschien kan ik even langs wippenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Blizzie het volgende:
Yeeeey mega blij! mirjam heeft voor mij ook wat geplunderd bij de groothandel... Love you!
[ link | afbeelding ]
Ik was haar komen halen hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oooh da's die Zoya Isla! Ik had haar bijna niet opgstuurd, zo prachtig is ze! Haha jk. Staat je prachtig.
At Your Quebec & Call, Pink Me I'm Good, en Hollywood Blonde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:19 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ainnir welke kleure opi zijn dat??? Die rose lijkt me wel mooi hoe heet ie?
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
Wie schreeuwde in het vorige topic om regenboognagels?? PeRi volgens mij!!
Zet de zonnebril maar vast op!!!
[ afbeelding ]
Voor negen lakjes (of 16 mini's) is het $18, bestel je er meer zit je meteen op $57. Daarom bestel ik vaak twee pakjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:24 schreef Laura 2000 het volgende:
Hee Ladies,
Ik volg dit topic nu al een tijd vol enthousiasme en wil nu zelf ook een bestelling plaatsen op Transdesign. Na 5 uur tobben heb ik nu 8 lakjes, maar een vriendin van me wil nu meebestellen. Hoe werkt het dan qua verzendkosten? Is het boven 8 lakjes echt stukken duurder?
Dit is een Ulta exclusive toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef Ainnir het volgende:
[..]
At Your Quebec & Call, Pink Me I'm Good, en Hollywood Blonde.
De roze:
[ afbeelding ]
Hebben!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Nieuwe collectie van catrice in maart en april verkrijbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit hele toffe kleurtjes!
Laat het even weten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef PeRi het volgende:
Is er al iemand bij de Kruidvat geweest deze week? Ik ga vanmiddag even gluren naar nieuwe Essence.
Ik as bij de Kruidvat bij de hoogstraat, die hadden zo'n stand, eentje die je rond kan draaien met een nieuw merk oid, die verkoopt ook nagellak. Beetje saaie kleuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 10:26 schreef PeRi het volgende:
Is er al iemand bij de Kruidvat geweest deze week? Ik ga vanmiddag even gluren naar nieuwe Essence.
2True of iets dergelijks? Waardeloos merk vind ik persoonlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik as bij de Kruidvat bij de hoogstraat, die hadden zo'n stand, eentje die je rond kan draaien met een nieuw merk oid, die verkoopt ook nagellak. Beetje saaie kleuren.
Verkopen ze daar ook catrice?
Welke collectie van Essence is dat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe lakken voor de vaste collectie. Veel Multi Dimensions zoals All Access gaan eruitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welke collectie van Essence is dat dan?
Beauty Companyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
IS er iemand die voor mij het adres heeft van die grote nagellak winkel in veldhoven? Heb namelijk vanmiddag een cursus in eindhoven, mooi excuus om er even langs te wippen.
kijk even op www.beautycompany.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
IS er iemand die voor mij het adres heeft van die grote nagellak winkel in veldhoven? Heb namelijk vanmiddag een cursus in eindhoven, mooi excuus om er even langs te wippen.
Ik vond het er al niet denderend uitzienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
2True of iets dergelijks? Waardeloos merk vind ik persoonlijk...
Nee zelf geen ervaring mee, maar op MUA heb ik er wel over gelezen en het schijnt dat ze lekken als je probeert dingen te doen. Je moet dus met die dingen op je vingers stil blijven zitten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Hebben jullie ervaring met deze dingen:
[ afbeelding ]
[..]
Beauty Company
De Run 4221
5503LM Veldhoven
Ik heb ze besteld om te proberenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee zelf geen ervaring mee, maar op MUA heb ik er wel over gelezen en het schijnt dat ze lekken als je probeert dingen te doen. Je moet dus met die dingen op je vingers stil blijven zitten..
kijk, weer een Chanel kloon (op die blauwe na)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Nieuwe collectie van catrice in maart en april verkrijbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit hele toffe kleurtjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef dieske87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |