Ja, dan krijg je een invoice - normaal gesproken 1 of 2 dagen na het posten van je pakketje.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:26 schreef Tammymara het volgende:
Krijg je bericht van TD als je pakje op de post is eigenlijk?
Ik heb al een behoorlijke tijd geleden besteld maar nog niks gehoord verder.
Nee. Ik werk in een supermarkt en mijn nagels zijn sindsdien na een jaar of 3 raar gevormdquote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Speel je gitaar?" Vraagt die ene die naast me zit.
Graag gedaan.quote:
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komenquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Ik betwijfel of Gosh wat met die mail gaat doen. Was het een origineel flesje geweest dan waarschijnlijk wel maar je bent zelf aan het experimenteren en mengen geweest en dat ik natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. Daar zijn zij niet voor verantwoordelijk.
welke is dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voor de liefhebber, ik heb nog 1x Mad about you (H&M) over.
Mocht niemand reageren voor donderdag dan breng ik 'm terug naar de winkel.
dat is toch geen paars?!quote:
Aaaah.. Dat vind je vast heel erg, dat lakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef Lindytje het volgende:![]()
Ik ben vanaf vanavond zielig de hele week alleen thuis, dus dat zal veel lakken worden
Dusty purple zou ik het noemenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is toch geen paars?!
Ik vind het blauw![]()
ga 'm nu op mijn nagels doen (voor 't eerst), dus ben benieuwd
Jaaaa, ver-schrik-ke-lijk!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaaah.. Dat vind je vast heel erg, dat lakken![]()
Maar het flesje is ook niet zomaar gebroken. Het is gebroken omdat er dingen bij elkaar gemengd werden die daar blijkbaar niet tegen kunnen of omdat het flesje te vol was. Risico van het vak met frankenen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komen
tofquote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
quote:
Hoewel ik het al in PM heb gezegd, toch ook nog even hier.quote:
Daar heb je opzich wel gelijk in.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is toch geen paars?!
Ik vind het blauw![]()
ga 'm nu op mijn nagels doen (voor 't eerst), dus ben benieuwd
Whaaa, gaaf xDquote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
dat verklaart een hoop bij mij... ik heb maandag de 8ste rev en wah besteld van color club..quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
schilderstapequote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef miss--moana het volgende:
[..]
WauW Hoe krijg je die lijntjes zo mooi strak?? en dan ook nog twee kleuren
Oeww...ok ok en die schilderstape koop je gewoon bij de doe het zelf zaak??quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schilderstape![]()
Eerst je nagel helemaal roze lakken, als de lak goed droog is de tape op je nagel, dan paars lakken, drogen, tape er af, topcoatje
als het goed droog is niet. En het kan ook met plakband, alleen blijft er dan lijm achter op je nagels en da's irritantquote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww...ok ok en die schilderstape koop je gewoon bij de doe het zelf zaak??
Zou zelf nooit op het idee gekomen zijn.....maar je trekt de andere nagellak er niet mee af?
Wat schattigquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
Had mijnnet aan de foon, hij is een paar dagen in Praag.
Zegt ie dat ie 3 lakjes voor me gekocht heeft, gewoon helemaal zelf iets uitgezocht![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
Cute!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
Zegt ie dat ie 3 lakjes voor me gekocht heeft, gewoon helemaal zelf iets uitgezocht![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
Nee gewoon for funquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cute!
En Praag![]()
my fav city! Zakentrip?
zonder jou?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee gewoon for fun![]()
Hij was bij DM geweest zei hij, dat is toch ook die ene in Duitsland die P2 verkoopt?
ik kon geen verlof krijgen helaas, anders was ik zeker mee gegaan! Volgende keer beterquote:
ja foto's graag!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet niet of Sinful Senorita wat voor mij is. Ik heb hem op, maar hij lijkt nogal dood te slaan bij mijn huidskleur, misschien komt het omdat het donker is, morgen maar even foto's maken voor jullie
Morgenquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 22:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja foto's graag!
heb 'm ook maar nog niet opgedaan.
Heb nu Mad about you op, echt heel erg![]()
dan zal de mjne hopelijk ook verstuurd wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Linnie20v het volgende:
Net bericht terug van Van....
Revvvolution is donderdag weer verkrijgbaar, dus heb de bestelling even tegengehouden!
Dan wacht ik die 3 dagen nog maar even
Ik heb zelf een nagellakflesje gebroken gehad toen ik 13 was. (kreeg hem niet open, zette de schaar erop, had nog niet van de uitvinding van de allesopener gehoordquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komen
Geen Sanne gezienquote:
Wowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Ainnir woont in Amerikaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:15 schreef parouscha het volgende:
Wow gaaf muurrek!
Was je veel kwijt aan verzenden en duurde het lang?
Edit ik heb ff geprobeerd te kijken, maar hij zegt dat hij niet kan verzenden naar nederland....
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Leuk! Ik heb ooit precies dezelfde mani gedaan met roze en die platequote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb nog geen reactie terug van Van....
Heb Re-freshmint maar besteld voor erbij...
Benieuwd of er nog meer verrassingen gaan komen....Ben er nu even klaar mee...
Misa![]()
[ afbeelding ]
Ahhh wat liefquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
jij bent de eerste die ik ken die haar nagellak matcht met haar cakequote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
ja, het ging eigenlijk om de cake, maar omdat dat te zeer offtopic zou gaan heb ik m'n nagels maar matchend gemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:25 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik ken die haar nagellak matcht met haar cake
whooohooo
echt, hail!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg OCC Blackboard!! Ik krijg OCC Blackboard!! Ik krijg OCC Blackboard!!![]()
![]()
![]()
*hypert*
doe een gokquote:
Die ja!! OMG dat is zooooo'n grote lemming al sinds september ofzo? En ze verzenden niet naar NL dus ik kon er alleen aan komen via eBay, maar ze wordt niet verkocht op eBayquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe een gok
[ afbeelding ]
een lakkie!
Mooi kleurtje Daph, hoe kom je er aan? Die krengen zijn toch ranzig duur?
rawr!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
3 stempellakken en 1 nieuwe plate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]
en voor crientje, weet niet meer waar ik hem heb 'geleend'
[ afbeelding ]
en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?quote:
Leuke buit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vangst!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[ afbeelding ]
Ja, goed gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?
Ooooh mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
die prijzen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Zat net ff op de website van OCC te gluren, ziet er interessant uit![]()
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
http://www.maskeberlin.de/shop/index.php?cat=c47_Nagellack.html
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ooooh mooi![]()
Lief MissJ! (Toch?) Hij heeft vast P2 gescoord.
![]()
Mooie buit op de huishoudbeurs!
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call usquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
[..]
Ja, goed gespot
Dat hadden ze vorig jaar nog niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja, goed gespot
quote:Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us: +49 30 2362 9746 or email: info@maskeberlin.de . Innerhalb Deutschlands versenden wir mit UPS-Standard, bis 4 Kg für 6,50 ¤ und UPS-Express, bis 2 Kg für 32,40 ¤. Bei Fragen kontaktieren Sie uns bitte im Ladengeschäft unter o. g. Telefonnummer oder per Email.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hip fietsje MiMu! Wordt ie ook groen?
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een kloon van de Chanel Robertson Boulevard collectie
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend! Je komt vast wel wat foto's posten als je 'm hebt toch? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
Whoaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us.
[..]
Ooooh mooi![]()
![]()
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave fiets Mimu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol nee het is de groene lak die SQ posttequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whoaaaa![]()
![]()
![]()
Ik wil oooook. ;{
@buzzwheedle Nice! Ty.Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lekker op de fiets boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef buzzwheedle het volgende:
tjee, heftig zeg
fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
[..]
Ooooh mooi![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat dacht ik ook gelijk toen hij DM zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet gevraagd naar de merken, want dat wil ik nog als verrassing voor mezelf houden
![]()
Coole fiets!
Enne TD.. mijn bestelling - die ik 2 feb gedaan heb - is op 10 feb bezorgd...! Het kán dus wel, ook nu.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Oh lol xD, Dus gewoon in die kleur als een schoolbord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol nee het is de groene lak die SQ postte(het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen
)
voor je webshop?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb gister besteld![]()
Mooie fiets MiMu!!
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikantenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
Staat je site al online dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
kan dat zomaar dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
jaloers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ookIk twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
ik vind 'm wel sjiek!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]
Zoals ik hem nu zie, zonderflits:
[ afbeelding ]
Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]
Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
Hahaha, neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloers!
[..]
ik vind 'm wel sjiek!
En die poesGa je verhuizen?
wat is swamp thing?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ookIk twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, nee!! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. VandaarVanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.
En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaalMaar het moet gewoon staan.
[..]
wat is swamp thing?
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
Ik vind haar wel mooi staan bij je hoor! Maar je moet het zelf ook mooi vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, nee!! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. VandaarVanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.
En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaalMaar het moet gewoon staan.
[..]
wat is swamp thing?
wat een mooie fiets, gefeliciteerd! hoop dat je er een stuk beter mee uit de voeten kuntquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.![]()
Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.![]()
Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
whoa, dat voor die prijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
Ziet er goed uit hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]
Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
Wat een mooie donkere kleur!quote:
Staat je juist goed, als ik de foto zo zie baal ik een beetje dat ik die niet ook heb haha. En gekke poesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Met flits
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOVEquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
Die wil ik ook nog eens hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Dangerous
En mijn nagels groeien steeds harder lijkt wel.
Mooi!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!!
Die P2 is ook prachtig
Ik ben pastel geel aan het franken. (niet dat dat nou zo moeilijk is)
Ik durfde het bijna niet bij elkaar in het potje te doen
Nee het flesje is nog heelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Poef. Weer kapot flesje.
Is niet te hopen.
Trouwens, hoeveel waren die ChG lakjes in Newcastle?
Heb net weer met Atlantis gelaktwat houd ik toch van die lak!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
Bedoel je de nagel of mijn vinger zelf? Mijn nagel is inderdaad wat korter, die was laatst gescheurd. Maar mijn vinger echt niet, ik beschik alleen niet over de kunsten om ze mooi om het flesje heen te vouwen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef RenRen- het volgende:
Dankjewel allemaalMissJ, die is ook echt heel mooi
Niet zo paars als ik dacht dat hij zou zijn.
@ Holyme, waar woon je, misschien kunnen we helpen
@ Nune, ziet er mooi uit, je hebt hetzelfde als ik lijkt hetMiddelvinger die wat korter is dan de rest.
Tof!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
Nou die Douane zit volgens mij zelf lekker alles te gebruiken. Zal vast wel met mooie nagels iedere dag op het werk komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
!! Konad
![]()
Steentjes!!
*schopt douane zodat ze eindelijk dollarnailart bestelling laten verzenden*
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
daaamn, die huishoudbeurs is best duur
32 euro treinkaartje plus entree is al 50 euro om er alleen al te komen
-edit- ik zie dat je met zo'n e-ticket voor kortingstarief kan reizen! Da's wel interessant! Heeft iemand daar ervaring mee?
Haha geweldig!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Nou alleen hopen dat mams er niet van alles van wil hebben.. die is ook Konad verslaafd sinds zaterdag haha.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape![]()
![]()
Geel heeft altijd problemen he? Zal wel komen door het pigment oidquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein
[afbeelding]
ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
Mooi kleurtje heb je gefranked!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein
[ afbeelding ]
ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
Hahahaha vooral een te dikke ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape![]()
![]()
[..]
Haha geweldig!
PUB SC [5038] 't Is dat je ze erbij krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie iedereen nu in dat topic reageren
Ik vind het zelf niets aangezien ik er niets aan heb, anderen misschien wel.
Dit is een van de foto's.
[afbeelding]
Daar heb ik wel last van, maar dat kwam ook omdat ik, toen het nog niet droog was, ging tikken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:56 schreef MissJ het volgende:
dank voor alle complimenten ladies!![]()
Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch?).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daph, weet jij of die nog in Amsterdam te koop is?
Ik ben namelijk iig maandag in Amsterdam
Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef MissJ het volgende:
dank voor alle complimenten ladies!![]()
Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch?).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daph, weet jij of die nog in Amsterdam te koop is?
Ik ben namelijk iig maandag in Amsterdam
graag , dank jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!
STOMquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
WTF? Op Marktplaats stond een advertentie met 10 Essie lakken voor 15 euro.. Ik mailen welke kleuren het zijn, krijg ik terug dat ze verkocht zijn? ZET DAT ER DAN BIJ!!![]()
[/klaag]
Jaquote:
Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er afquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaIk snap dat nooit. Waarom laat je zo'n advertentie erop staan als het al verkocht is? *zucht*
ja maar dat duurt zeker ook een paar dagen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1
http://gratis.startpagina(...)urslidl#msg-10612398
das al 17,50 verdiend
Haha niet alle hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PM ik net die vrouw van V&A, claim jij alle nailart stripers
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet alle hoorkan best delen dan
. M'n vriend ziet me al aankomen..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen.
Oh noes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er afOok een nadeel
"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh noes.
Maar als ik iets koop van MP sla ik meestal het plaatje op
Printscreen!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".![]()
Nou ja, dan maar later foto's.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen.
MOEHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."Sorry, ik had even beeld
Zit je er alsnog met 50
Stripers, daar kan ik nou helemaal niets mee met mijn Parkinsonhandjes (ja of je moet een golvend lijntje willenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik twijfel nogquote:
Zouden ze ook op schiphol hangen? Want dan kan vriendlief ze meenemen, anders niet omdat we beiden niet in Amsterdam wonen en hij werkt op Schiphol dus zou dat handig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Nieners hier bij de H&M in Amsterdam hingen er vorige week nog een heleboel..
In Arnhem hangen ze nog allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar die holo van de H&M nog te koop is? I want.
Leuke match, Stormqueen
Linnie wat balen dat je nagellak niet meer voorradig was maar gelukkig krijg je hem alsnog. Leuke creatie weer!
Ainnir, wat mooi bij elkaar! En een collectie waar je u tegen zegt haha.
buzzwheedle, flakies zijn altijd goed! Leuke aankopen dus.
Progje, renren (die poes), missj, princess-a en puckzzz: mooie nagels!
Mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Ik snap je wel, maar zo'n potje hoort niet te breken, ookal die je er wat meer bij. Straks haalt het je hand open en zit er nagellak in je bloed en ga je dood omdat je bloed groen is. Of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
ik háát het als ik zo'n eerlijke bui heb
Voor zover ik het mij kan herinneren verkoopt die H&M geen makeup...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Zouden ze ook op schiphol hangen? Want dan kan vriendlief ze meenemen, anders niet omdat we beiden niet in Amsterdam wonen en hij werkt op Schiphol dus zou dat handig zijn.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar zo'n potje hoort niet te breken, ookal die je er wat meer bij. Straks haalt het je hand open en zit er nagellak in je bloed en ga je dood omdat je bloed groen is. Of zo.
Je hebt PMquote:Voor zover ik het mij kan herinneren verkoopt die H&M geen makeup...
Maar nu is mijn fotografische geheugen ook niet alles, dus je vriend kan wel kijken.
Heb hier nog 1x Mad About You (De blauw/paarsige holo) liggen.
Het is best leuk hoor, ook als je zelf niet zo'n lekker vlotte coupe hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
de kogel is door de kerk, SQ en SQ-mama gaan donderdag met de kudde huisvrouwen-met-pittige-kapsels mee naar de huishoudbeurs. Bij wijze van eenmalige toeristische ervaring
ja ik geef toe dat ik extreem bevooroordeeld ben dankzij SBS6quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is best leuk hoor, ook als je zelf niet zo'n lekker vlotte coupe hebtAl is het maar om andere mensen te kijken! (en de stands zijn gewoon leuk!)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
de kogel is door de kerk, SQ en SQ-mama gaan donderdag met de kudde huisvrouwen-met-pittige-kapsels mee naar de huishoudbeurs. Bij wijze van eenmalige toeristische ervaring
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:24 schreef miss--moana het volgende:
Zat nu net even te denkenOf dat gebroken nagellak flesje nou echt komt door het mengen.....want als ik mijn nagels lak doe ik ook wel eens meerde kleurtjes over elkaar heen (van veschillende merken) Maar dan zou je daar dan toch ook een reactie van moeten zien
Te vol waarschijnlijk, en dan dicht forceren, dan springt het van de drukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:24 schreef miss--moana het volgende:
Zat nu net even te denkenOf dat gebroken nagellak flesje nou echt komt door het mengen.....want als ik mijn nagels lak doe ik ook wel eens meerde kleurtjes over elkaar heen (van veschillende merken) Maar dan zou je daar dan toch ook een reactie van moeten zien
Zoiets misschien... Net als je haarverf na het bij elkaar mengen nooit langer dan noodzakelijk in een afgesloten flesje mag laten zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ook een manier om followers te krijgen voor je blog.
http://link.marktplaats.nl/320654148
[..]
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..
Maar het kan net zo goed zo zijn dat het flesje vol was, waardoor de chemische reactie geen kant op kon.. en uiteindelijk het flesje dus brak.
Dank jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar die holo van de H&M nog te koop is? I want.
Leuke match, Stormqueen
Linnie wat balen dat je nagellak niet meer voorradig was maar gelukkig krijg je hem alsnog. Leuke creatie weer!
Ainnir, wat mooi bij elkaar! En een collectie waar je u tegen zegt haha.
buzzwheedle, flakies zijn altijd goed! Leuke aankopen dus.
Progje, renren (die poes), missj, princess-a en puckzzz: mooie nagels!
Mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Lol die had ik inderdaad ook gezien daarnetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ook een manier om followers te krijgen voor je blog.
http://link.marktplaats.nl/320654148
[..]
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..
Maar het kan net zo goed zo zijn dat het flesje vol was, waardoor de chemische reactie geen kant op kon.. en uiteindelijk het flesje dus brak.
Idd, ik mengde vroeger verschillende shampoo's door elkaar. Daarbij heb ik ook 1x een reactie gehad dat het schuim de fles uit spoot. Sindsdien nooooit meer gedaan xDquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zoiets misschien... Net als je haarverf na het bij elkaar mengen nooit langer dan noodzakelijk in een afgesloten flesje mag laten zitten.
Heb je een digitale camera?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:33 schreef Holyme het volgende:
@Nieners, de H&M op Schiphol verkoopt helaas geen lakjes.
Hier wat wazige mini foto's, en ik kan de flakies op m'n nagels er niet fatsoenlijk opkrijgen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
49, 50 en 51.
[afbeelding]
En hier met Nfu Oh 49 over Essence 11 So Glamourous (die is in het echt veul lichter en mooier). Flakes kun je dus weinig van zien op de foto helaas, en grotere foto's werden alleen maar waziger. Maar ik geloof dat het resultaat toch wel bekend is bij de meesten hier
Zien!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb foto's gemaakt van mijn Helmerlades toen ik aan het opruimen was net. Oh my..
Zieeeeen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb foto's gemaakt van mijn Helmerlades toen ik aan het opruimen was net. Oh my..
Leuke kleurtjes. ;oquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Holyme het volgende:
@Nieners, de H&M op Schiphol verkoopt helaas geen lakjes.
Hier wat wazige mini foto's, en ik kan de flakies op m'n nagels er niet fatsoenlijk opkrijgen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
49, 50 en 51.
[ afbeelding ]
En hier met Nfu Oh 49 over Essence 11 So Glamourous (die is in het echt veul lichter en mooier). Flakes kun je dus weinig van zien op de foto helaas, en grotere foto's werden alleen maar waziger. Maar ik geloof dat het resultaat toch wel bekend is bij de meesten hier
schiet eens op met die foto'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
tap tap tap....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
als je thuis bent kun je toch zelf ook je pakketje aannemenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik word knettergek van mijn buurman!! Ik ben de hele dag thuis en dat weet hij, mijn auto staat nota bene voor de deur en dan neemt hij mijn pakketje aan!! Dat krijg ik dus nu pas, terwijl er al zeker twee uur geen pakketmeneer meer geweest is hier![]()
Knuppel
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BENquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je thuis bent kun je toch zelf ook je pakketje aannemen
Ik denk ook dattie wat te vol was. Maar ik heb niet eens de gelegenheid gehad om 'm helemaal dicht te draaien, 1 slag en het flesje ontplofte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Te vol waarschijnlijk, en dan dicht forceren, dan springt het van de druk
whehe kan het zijn dat jouw buurman een oogje op je heeft? Dat ie dus daardoor expres jouw pakjes aanneemt ook al weet hij dat je thuis bent zodat hij je even kan zien als jij je pakje komt ophalen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BEN![]()
En aangezien de pakketmeneer er niet altijd een briefje van in de bus gooit (verder istie heel aardig enzo heur!) wist ik dit dus nietIk heb de hele dag op dit pakketje zitten wachten dus het is een beetje een tegenvaller als blijkt dat de buurman hem de hele tijd al heeft
He getver, hij is over de 65quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe kan het zijn dat jouw buurman een oogje op je heeft? Dat ie dus daardoor expres jouw pakjes aanneemt ook al weet hij dat je thuis bent zodat hij je even kan zien als jij je pakje komt ophalen...
Ow daar zou ik echt niet tegen kunnen, zo'n nieuwsgierige bemoeialquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BEN![]()
En aangezien de pakketmeneer er niet altijd een briefje van in de bus gooit (verder istie heel aardig enzo heur!) wist ik dit dus nietIk heb de hele dag op dit pakketje zitten wachten dus het is een beetje een tegenvaller als blijkt dat de buurman hem de hele tijd al heeft
ademt in en uit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
oow hmm haha ouwe knar is het dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
He getver, hij is over de 65En bovendien gaf ie het pakketje aan m'n vader toen die thuis kwam..
Hij weet dat ik thuis ben, zeker als de auto voor de deur staat.. Mijn buurman rent naar buiten zodra de pakketmeneer aan komt rijden en brult dan dat we niet thuis zijn. Meestal heb ik dus niet eens in de gaten dat er een pakketmeneer is geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ademt in en uit!Ik weet zeker dat je buurman het niet expres doet
En een auto voor de deur zegt niets
Maar de pakketbode belt altijd eerst bij de buurman aan? Of rent je buurman naar buiten als ie een pakketbode ziet? ik niet helemaal snap
ah okee, in dat geval zou ik gewoon eens tegen 'm zeggen dat jij gewoon overdag thuis bent en dat de pakketbode gewoon aan kan bellen. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij weet dat ik thuis ben, zeker als de auto voor de deur staat.. Mijn buurman rent naar buiten zodra de pakketmeneer aan komt rijden en brult dan dat we niet thuis zijn. Meestal heb ik dus niet eens in de gaten dat er een pakketmeneer is geweest
Hebben we al gedaan, maar daar reageert hij niet op. Het was een keer wel ontzettend grappig. De pakketmeneer kwam, dat zag ik door het badkamerraam. Toen ik de pakketmeneer naar de deur hoorde komen (we hebben een poortje voor de deur, dus je hoort voetstappen duidelijk), hoorde ik de deur van de buurman open gaan en hij riep: "Geef maar hoor! Ze zijn niet thuis!" dus ik sprintte de trap af en toen de buurman stond te vertellen dat we niet thuis waren, deed ik de deur open en moest de pakketmeneer heel hard lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, in dat geval zou ik gewoon eens tegen 'm zeggen dat jij gewoon overdag thuis bent en dat de pakketbode gewoon aan kan bellen. Of zeg ik nu iets raars?
]quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag OPI-baguette me not. Moeilijk om op de foto te krijgen, zoals je ziet is hij in elk licht weer verschillend.
Spannend! Vol verwachting klopt ons hart............quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
(plaatjes worden overigens nu geupload hoor)
Nee het moet een peachy kleurtje zijn! En thanks!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
]
Wow mooie kleur, is het lichtrood?
En jij hebt trouwens echt mooie nagels vind ik
Mooi hoor! En wat een mooie lange nagelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag OPI-baguette me not. Moeilijk om op de foto te krijgen, zoals je ziet is hij in elk licht weer verschillend.
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[afbeelding]
wanne frikandelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, maar daar reageert hij niet op. Het was een keer wel ontzettend grappig. De pakketmeneer kwam, dat zag ik door het badkamerraam. Toen ik de pakketmeneer naar de deur hoorde komen (we hebben een poortje voor de deur, dus je hoort voetstappen duidelijk), hoorde ik de deur van de buurman open gaan en hij riep: "Geef maar hoor! Ze zijn niet thuis!" dus ik sprintte de trap af en toen de buurman stond te vertellen dat we niet thuis waren, deed ik de deur open en moest de pakketmeneer heel hard lachen
wazig, het lijken echt drie verschillende lakken zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
indigo illusionquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:11 schreef Daph_ het volgende:
Foto's swappakketje:
[ afbeelding ]
Kinetics My Blue Heaven, Nubar Shock Pleasure, Nubar Disco Blue Glitter, Nubar Indigo Illusion, Kinetics Luxury Purple en Essie Pound Cake![]()
[ afbeelding ]
Chocolade!
OMG, ze heeft er een Nubar bijgedaan waar ik nog nooit van gehoord had; Pleasure! Zit zelfs in een vierkant flesje.. Ik kan er niet eens swatches van vinden op internet! Maar het is een multichrome, want blauw, paars, groen goud en bruin wisselen elkaar af
Ikke blij!!
Ik ben ze nu kort aan het vijlenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wazig, het lijken echt drie verschillende lakken zo
En je hebt inderdaad hemelse nagels
Wat een magere verzamelingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Helmerfoto's (exclusief swappakketje en Seche Restore):
/knip
Bottlepics heb ik (nog?) niet hoor, dat is een hels karwei
Ligt eraan welke toch>quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:58 schreef tonja het volgende:
Ik heb net een china glaze lakje opgedaan. Moet daar ook een topcoat overheen?
Leuk!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Burdie het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
De nieuwste nail-art spullies van essence:
[ afbeelding ]
Check die fruitstukjes!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Treatments, topcoats, basecoats, removers en aanverwanten
[ afbeelding ]
China Glaze, OPI en Orly (deze la is vol dus ik moet een oplossing vinden voor de lakken die nog onderweg zijn)
[ afbeelding ]
RBL, Essie, Color Club, Misa, Zoya, Ciaté en Nfu Oh
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics, Rimmel, Gosh, P2, Models Own, LA girl Rockstar, NYX Girls
[ afbeelding ]
Drogisterijlakken en eenlingen, zoals Essence, Miss Sporty, Paris Memories.
Ik ben vergeten mijn nailart la op de foto te zetten met stripers, konad enzovoorts.. Sorry
Bovenop de Helmer:
[ afbeelding ]
Nfu Oh's die te mooi waren om helemaal op te bergen, nagelsetje van de Action, Essence removers (err, er staan er ook nog twee op mijn bureau) en wat handcremes.
[ afbeelding ]
Closeup Nfu Oh's
Wauw, wat veel. ;oquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Treatments, topcoats, basecoats, removers en aanverwanten
[ afbeelding ]
China Glaze, OPI en Orly (deze la is vol dus ik moet een oplossing vinden voor de lakken die nog onderweg zijn)
[ afbeelding ]
RBL, Essie, Color Club, Misa, Zoya, Ciaté en Nfu Oh
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics, Rimmel, Gosh, P2, Models Own, LA girl Rockstar, NYX Girls
[ afbeelding ]
Drogisterijlakken en eenlingen, zoals Essence, Miss Sporty, Paris Memories.
Ik ben vergeten mijn nailart la op de foto te zetten met stripers, konad enzovoorts.. Sorry
Bovenop de Helmer:
[ afbeelding ]
Nfu Oh's die te mooi waren om helemaal op te bergen, nagelsetje van de Action, Essence removers (err, er staan er ook nog twee op mijn bureau) en wat handcremes.
[ afbeelding ]
Closeup Nfu Oh's
Ja, onder "Nail art displays"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wauw, wat veel. ;o
Even twee vraagjes.. Voor fimo op je nagels.
Moet die fimo dan de oven in zijn geweest om uit te harden of hoeft dat niet? Want hoe doet Essence dat anders met die fruitpartjes die los in een bakje zitten? Bij mij zouden alle partjes aan elkaar gaan klonteren denk ik..
En twee, heeft TD nog nailwheels? Ik zoek mij suf, maar kan het niet meer vinden
Lijkt mij zo handig om die te kunnen gebruiken voor alle kleurtjes/collecties enzovoort.
Weet niet wat ze daar kosten, op Ebay heb je er 10 voor een euro of 3.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, totaal overheen gekeken.Thx!
$6,nogwat geloof ik. Ben niet zo bekend met Ebay, is dat zoveel goedkoper dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet niet wat ze daar kosten, op Ebay heb je er 10 voor een euro of 3.
Ik ga ff voor je kijken en PMen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
$6,nogwat geloof ik. Ben niet zo bekend met Ebay, is dat zoveel goedkoper dan?
Help, Ebay voor dummies?
Super, thx ^^.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga ff voor je kijken en PMen.
Die heet 641 OMG. Nummer: 80806.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
Ik had trouwens even een vraag en hoop dat 1 van jullie het antwoord voor mij heeft. Heb een aantal topics door zitten lezen en kwam die zilvere China Glaze OMG lak tegen. Wat is die gaaf zeg!! Maar wat is de naam van die zilvere?? Want als ik via google China Glaze OMG intik, dan krijg ik verschillende kleuren en zoek dus die zilvere, waar ik dan vervolgens de naam weer niet van kan vinden.
Alvast bedankt!!
die heet ook OMGquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
Ik had trouwens even een vraag en hoop dat 1 van jullie het antwoord voor mij heeft. Heb een aantal topics door zitten lezen en kwam die zilvere China Glaze OMG lak tegen. Wat is die gaaf zeg!! Maar wat is de naam van die zilvere?? Want als ik via google China Glaze OMG intik, dan krijg ik verschillende kleuren en zoek dus die zilvere, waar ik dan vervolgens de naam weer niet van kan vinden.
Alvast bedankt!!
De collectie heet OMG, en de zilveren lak heet toevallig ook OMG.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
Ja, hahaha, dat snap ik, maar er zijn er dus meerdere die OMG heten als ik 1 of andere Nederlandse site mag geloven.
Iemand toevallig nog een tip waar ik deze kan vinden? Liefst in Nederland, maar een goede buitenlandse site mag natuurlijk ook.
I hate you for posting thisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
De collectie heet OMG, en de zilveren lak heet toevallig ook OMG.
Een tip waar je 'm kan kopen weet ik niet.. TD heeft het niet op het moment, verder weet ik het eigenlijk niet zo 1,2 3.
[ afbeelding ]
8ty8beauty.comquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
Ja, hahaha, dat snap ik, maar er zijn er dus meerdere die OMG heten als ik 1 of andere Nederlandse site mag geloven.
Iemand toevallig nog een tip waar ik deze kan vinden? Liefst in Nederland, maar een goede buitenlandse site mag natuurlijk ook.
er waren 2 stands van nellie, en dit waren de aanbiedingen, ik heb ze samen met mn zus gecombineerd dus andere mogelijkheden weet ik niet. verder golden rose scale effect in de grabbelbak bij 1 stand voor 2 euro. verder wel alle golden rose nagellak voor 3,95quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef princess-a het volgende:
Voor dames die op de huishoudbeurs zijn geweest;
wat waren de Konad prijzen? zag al staan 5 plates voor 20 euro en 5 nagellakken voor 20 euro, mocht dit ook gecombineerd of minder zijn?
Waren er nog meer nagellakstands? Is er ook China Glaze te koop?
Ik heb mn moeder op pad gestuurd, ze gaat er morgen heen, en aangezien ze net nog zei dat ze het écht niet erg vind om iets mee te nemen, breidt ik mn lijstje even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |