Nwah ik betwijfel of er niks verzonden is, ik kreeg vandaag een bevestiging van mijn tweede pakketje (quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz, ik zeg mailen met een foto van je duimflesjes die kapot springen zijn niet tof
![]()
naar welk email moet ik mailen voor TD?
Heb een week geleden betaald(geld was er vorige week maandag al af) maar is nu nog niets verzonden...
wat is dat invoice geval? ik heb namelijk helemaal niets gehad, alleen van paypal dat ik heb betaald en vahn TD dat ik besteld heb...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah ik betwijfel of er niks verzonden is, ik kreeg vandaag een bevestiging van mijn tweede pakketje () en het is de 10e al verzonden volgens de invoice.
En ja, sinds 5 februari heb ik een bestelstop
Dat is de factuur die je krijgt als je pakketje verzonden wordt..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat is dat invoice geval? ik heb namelijk helemaal niets gehad, alleen van paypal dat ik heb betaald en vahn TD dat ik besteld heb...
pff ook lekker k*t linnie..
m65quote:
Geen lakjes, maar wel de Natural Nail Camouflage basecoat en dat spul is geweldigquote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier nagellak van Barielle?
Ooh hebben ze ook een Sanne?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En die fotolink maakt dat ik deze wil hebben:
[ afbeelding ]
ik doe niet anders... dat wist ik wel maar heb dus geen invoice gehad, wat k nog steeds gewoon een bevestiging noemquote:Op maandag 15 februari 2010 19:47 schreef kieskleurig het volgende:
@kleintje19 op de site van TD onder order status kun je die dingen vinden.
Klopt. Wacht, ik zal eens kijken of mijn status inmiddels veranderd is..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe niet anders... dat wist ik wel maar heb dus geen invoice gehad, wat k nog steeds gewoon een bevestiging noem
Uhu ik begrijp het wel, alleen het kan dus zijn dat ze plotseling van status veranderen.. Vrijdag stonden ze bij mij allebei nog op in process terwijl ik de eerste dus zaterdag al had en de tweede op de 10e geshipped isquote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta nog steeds op in process, die daaronder staat wel op shipped (van oktober) dus de status hoort wel te wijzigen
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
hm, ik zou ze dat wel terugmailen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
Hahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Smijn. het volgende:
Tamara krijgt allemaal vieze kleurtjes van mij
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Belachelijk dit, ik voeg een beetje witte lak toe aan de Gosh lak, draai de dop erop om het ff te mengen, springt het hele flesje stuk in mijn handen!
[ afbeelding ]
Mooi!! Goed op de foto gekregen ookquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
Mooie nagels en een lieve cavia zijn er weer voorbij gekomen!
Dit lag vanmiddag op mij te wachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hel om goed op de foto te krijgen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |