Weet niet wat ze daar kosten, op Ebay heb je er 10 voor een euro of 3.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, totaal overheen gekeken.Thx!
$6,nogwat geloof ik. Ben niet zo bekend met Ebay, is dat zoveel goedkoper dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet niet wat ze daar kosten, op Ebay heb je er 10 voor een euro of 3.
Ik ga ff voor je kijken en PMen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
$6,nogwat geloof ik. Ben niet zo bekend met Ebay, is dat zoveel goedkoper dan?
Help, Ebay voor dummies?
Super, thx ^^.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga ff voor je kijken en PMen.
Die heet 641 OMG. Nummer: 80806.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
Ik had trouwens even een vraag en hoop dat 1 van jullie het antwoord voor mij heeft. Heb een aantal topics door zitten lezen en kwam die zilvere China Glaze OMG lak tegen. Wat is die gaaf zeg!! Maar wat is de naam van die zilvere?? Want als ik via google China Glaze OMG intik, dan krijg ik verschillende kleuren en zoek dus die zilvere, waar ik dan vervolgens de naam weer niet van kan vinden.
Alvast bedankt!!
die heet ook OMGquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
Ik had trouwens even een vraag en hoop dat 1 van jullie het antwoord voor mij heeft. Heb een aantal topics door zitten lezen en kwam die zilvere China Glaze OMG lak tegen. Wat is die gaaf zeg!! Maar wat is de naam van die zilvere?? Want als ik via google China Glaze OMG intik, dan krijg ik verschillende kleuren en zoek dus die zilvere, waar ik dan vervolgens de naam weer niet van kan vinden.
Alvast bedankt!!
De collectie heet OMG, en de zilveren lak heet toevallig ook OMG.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
Ja, hahaha, dat snap ik, maar er zijn er dus meerdere die OMG heten als ik 1 of andere Nederlandse site mag geloven.
Iemand toevallig nog een tip waar ik deze kan vinden? Liefst in Nederland, maar een goede buitenlandse site mag natuurlijk ook.
I hate you for posting thisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
De collectie heet OMG, en de zilveren lak heet toevallig ook OMG.
Een tip waar je 'm kan kopen weet ik niet.. TD heeft het niet op het moment, verder weet ik het eigenlijk niet zo 1,2 3.
[ afbeelding ]
8ty8beauty.comquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
Ja, hahaha, dat snap ik, maar er zijn er dus meerdere die OMG heten als ik 1 of andere Nederlandse site mag geloven.
Iemand toevallig nog een tip waar ik deze kan vinden? Liefst in Nederland, maar een goede buitenlandse site mag natuurlijk ook.
er waren 2 stands van nellie, en dit waren de aanbiedingen, ik heb ze samen met mn zus gecombineerd dus andere mogelijkheden weet ik niet. verder golden rose scale effect in de grabbelbak bij 1 stand voor 2 euro. verder wel alle golden rose nagellak voor 3,95quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef princess-a het volgende:
Voor dames die op de huishoudbeurs zijn geweest;
wat waren de Konad prijzen? zag al staan 5 plates voor 20 euro en 5 nagellakken voor 20 euro, mocht dit ook gecombineerd of minder zijn?
Waren er nog meer nagellakstands? Is er ook China Glaze te koop?
Ik heb mn moeder op pad gestuurd, ze gaat er morgen heen, en aangezien ze net nog zei dat ze het écht niet erg vind om iets mee te nemen, breidt ik mn lijstje even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |