Wat een mooie donkere kleur!quote:
Staat je juist goed, als ik de foto zo zie baal ik een beetje dat ik die niet ook heb haha. En gekke poesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]
Zoals ik hem nu zie, zonderflits:
[ afbeelding ]
Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]
Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
LOVEquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
Die wil ik ook nog eens hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Dangerous
En mijn nagels groeien steeds harder lijkt wel.
Mooi!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!!
Die P2 is ook prachtig
Ik ben pastel geel aan het franken. (niet dat dat nou zo moeilijk is)
Ik durfde het bijna niet bij elkaar in het potje te doen
Nee het flesje is nog heelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Poef. Weer kapot flesje.
Is niet te hopen.
Trouwens, hoeveel waren die ChG lakjes in Newcastle?
Heb net weer met Atlantis gelaktwat houd ik toch van die lak!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
Bedoel je de nagel of mijn vinger zelf? Mijn nagel is inderdaad wat korter, die was laatst gescheurd. Maar mijn vinger echt niet, ik beschik alleen niet over de kunsten om ze mooi om het flesje heen te vouwen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef RenRen- het volgende:
Dankjewel allemaalMissJ, die is ook echt heel mooi
Niet zo paars als ik dacht dat hij zou zijn.
@ Holyme, waar woon je, misschien kunnen we helpen
@ Nune, ziet er mooi uit, je hebt hetzelfde als ik lijkt hetMiddelvinger die wat korter is dan de rest.
Tof!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Nou die Douane zit volgens mij zelf lekker alles te gebruiken. Zal vast wel met mooie nagels iedere dag op het werk komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
!! Konad
![]()
Steentjes!!
*schopt douane zodat ze eindelijk dollarnailart bestelling laten verzenden*
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
daaamn, die huishoudbeurs is best duur
32 euro treinkaartje plus entree is al 50 euro om er alleen al te komen
-edit- ik zie dat je met zo'n e-ticket voor kortingstarief kan reizen! Da's wel interessant! Heeft iemand daar ervaring mee?
Haha geweldig!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Nou alleen hopen dat mams er niet van alles van wil hebben.. die is ook Konad verslaafd sinds zaterdag haha.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |