abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78048148
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk
3 stempellakken en 1 nieuwe plate

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]

en voor crientje, weet niet meer waar ik hem heb 'geleend'
[ afbeelding ]

en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
Mooie vangst!
pi_78048156
Zat net ff op de website van OCC te gluren, ziet er interessant uit

Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
http://www.maskeberlin.de/shop/index.php?cat=c47_Nagellack.html
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef Skaai het volgende:

[..]

Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?
Ja, goed gespot
pi_78048203
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Ooooh mooi

Lief MissJ! (Toch? ) Hij heeft vast P2 gescoord.

Mooie buit op de huishoudbeurs!

Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:55:02 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_78048212
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:

Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet
die prijzen!
disclaimer
pi_78048233
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ooooh mooi

Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILER
SPOILER
Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:56:14 #106
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78048237
quote:

[..]

Ja, goed gespot
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us .
Whatever I want.
pi_78048262
quote:

[..]

Ja, goed gespot
Dat hadden ze vorig jaar nog niet? En ze hebben Blackboard niet, en swampthing ook niet
quote:
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us: +49 30 2362 9746 or email: info@maskeberlin.de . Innerhalb Deutschlands versenden wir mit UPS-Standard, bis 4 Kg für 6,50 ¤ und UPS-Express, bis 2 Kg für 32,40 ¤. Bei Fragen kontaktieren Sie uns bitte im Ladengeschäft unter o. g. Telefonnummer oder per Email.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:58:35 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_78048282
Hip fietsje MiMu! Wordt ie ook groen?

Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!

Het is een kloon van de Chanel Robertson Boulevard collectie
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:00:11 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78048318
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

geniaal!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78048326
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
pi_78048344
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahahaha
pi_78048366
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha
pi_78048369
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
pi_78048381
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
Spannend! Je komt vast wel wat foto's posten als je 'm hebt toch? Ben wel benieuwd!
pi_78048385
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Whoaaaa
Ik wil oooook. ;{

@buzzwheedle Nice! Ty. Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
pi_78048396
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us .
Oh

Mja het is hier inmiddels 1 uur 's nachts, mijn brein werkt niet meer. Tijd voor bed
pi_78048413
quote:

[..]

Ooooh mooi

SPOILER
SPOILER
Gave fiets Mimu.
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LOL.
pi_78048453
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:

[..]

Whoaaaa
Ik wil oooook. ;{

@buzzwheedle Nice! Ty. Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
Lol nee het is de groene lak die SQ postte (het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:07:19 #119
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78048472
Gefeliciteerd MiMu met je fiets! Fijn!

Haha die Chanel kloon .
Whatever I want.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:12:16 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78048582
Oh en MimU, fijn dat alles zo geregeld wordt, en toffe fiets! Flashy kleurtje .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78048614
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.

Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.

Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 10:19:39 #122
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78048754
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:21:02 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78048791
Toch fijn dat dat zo geregeld kan worden hoor. Mijn zus heeft fibro en die heeft een fiets met motortje gekregen omdat ze ook geen auto heeft maar wel haar zoontje van en naar school moet brengen en boodschapjes e.d. Is echt een uitkomst voor d'r.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78048950
tjee, heftig zeg

fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
pi_78049071
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef buzzwheedle het volgende:
tjee, heftig zeg

fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
Lekker op de fiets boodschappen doen.
pi_78049211
quote:

[..]

Ooooh mooi

SPOILER
SPOILER
Ja dat dacht ik ook gelijk toen hij DM zei Heb niet gevraagd naar de merken, want dat wil ik nog als verrassing voor mezelf houden

Coole fiets!

Enne TD.. mijn bestelling - die ik 2 feb gedaan heb - is op 10 feb bezorgd...! Het kán dus wel, ook nu.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78049359
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol nee het is de groene lak die SQ postte (het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen )
Oh lol xD, Dus gewoon in die kleur als een schoolbord.
Ghehe
pi_78049858
MiMu wat enorm fijn voor je
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78049923
Een Herome lakje

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:14:05 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050079
Ik heb gister besteld

Mooie fiets MiMu!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:18:43 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_78050214
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb gister besteld

Mooie fiets MiMu!!
voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:20:18 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050255
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
pi_78050307
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Staat je site al online dan?
All good things are wild and free.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:23:01 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050349
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Staat je site al online dan?
Ja we zijn nu aan het testen enzo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:34:21 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78050700
Wij willen best meetesten hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:36:58 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_78050769
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

kan dat zomaar dan?
disclaimer
pi_78050818
Swamp thing krijg ik ook Ik twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
pi_78050821
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits

Zoals ik hem nu zie, zonderflits:

Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.

Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40:49 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_78050890
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ook Ik twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
jaloers!
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]

Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
ik vind 'm wel sjiek!
En die poes Ga je verhuizen?
disclaimer
pi_78050937
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jaloers!
[..]

ik vind 'm wel sjiek!
En die poes Ga je verhuizen?
Hahaha, nee !! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:

Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. Vandaar Vanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.

En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaal Maar het moet gewoon staan.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38 schreef Daph_ het volgende:
wat is swamp thing?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43:33 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_78050987
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. Vandaar Vanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.

En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaal Maar het moet gewoon staan.
[..]

wat is swamp thing?
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
disclaimer
pi_78051022
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
Ja ik ook hoor Daarom deel ik het ook maar even.
pi_78051312
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

wat is swamp thing?

Ik vind haar wel mooi staan bij je hoor! Maar je moet het zelf ook mooi vinden natuurlijk

Swamp Thing is een lak van Obsessive Compulsive Cosmetics: http://www.scrangie.com/s(...)mpulsive%20Cosmetics
pi_78051426
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.

Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.

Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
wat een mooie fiets, gefeliciteerd! hoop dat je er een stuk beter mee uit de voeten kunt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78051509
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk
3 stempellakken en 1 nieuwe plate

whoa, dat voor die prijs.
must.have.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78051606
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Met flits
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ziet er goed uit hoor!
All good things are wild and free.
pi_78051804
Mijn Sinful Senorita kwam net binnen!
Bedankt Kleintje!
pi_78052034
Zulke mooie lakjes

Krijg helemaal zin om te lakken.. nu nog nagels hebben

*groei nagels..groei!*
Tsubasa o hirake..
pi_78052085
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ziet er goed uit hoor!
Dankje Ik heb makeup gekocht!
pi_78052243
whehehe RenRen je bonusfoto met kat
Enne staat je onwijs mooi hoor die kleur lak!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')