abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78048148
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk
3 stempellakken en 1 nieuwe plate

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]

en voor crientje, weet niet meer waar ik hem heb 'geleend'
[ afbeelding ]

en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
Mooie vangst!
pi_78048156
Zat net ff op de website van OCC te gluren, ziet er interessant uit

Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
http://www.maskeberlin.de/shop/index.php?cat=c47_Nagellack.html
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef Skaai het volgende:

[..]

Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?
Ja, goed gespot
pi_78048203
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Ooooh mooi

Lief MissJ! (Toch? ) Hij heeft vast P2 gescoord.

Mooie buit op de huishoudbeurs!

Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:55:02 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_78048212
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:

Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet
die prijzen!
disclaimer
pi_78048233
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ooooh mooi

Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILER
SPOILER
Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:56:14 #106
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78048237
quote:

[..]

Ja, goed gespot
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us .
Whatever I want.
pi_78048262
quote:

[..]

Ja, goed gespot
Dat hadden ze vorig jaar nog niet? En ze hebben Blackboard niet, en swampthing ook niet
quote:
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us: +49 30 2362 9746 or email: info@maskeberlin.de . Innerhalb Deutschlands versenden wir mit UPS-Standard, bis 4 Kg für 6,50 ¤ und UPS-Express, bis 2 Kg für 32,40 ¤. Bei Fragen kontaktieren Sie uns bitte im Ladengeschäft unter o. g. Telefonnummer oder per Email.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:58:35 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_78048282
Hip fietsje MiMu! Wordt ie ook groen?

Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!

Het is een kloon van de Chanel Robertson Boulevard collectie
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:00:11 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78048318
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

geniaal!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78048326
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
pi_78048344
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahahaha
pi_78048366
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha
pi_78048369
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
pi_78048381
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
Spannend! Je komt vast wel wat foto's posten als je 'm hebt toch? Ben wel benieuwd!
pi_78048385
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Whoaaaa
Ik wil oooook. ;{

@buzzwheedle Nice! Ty. Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
pi_78048396
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us .
Oh

Mja het is hier inmiddels 1 uur 's nachts, mijn brein werkt niet meer. Tijd voor bed
pi_78048413
quote:

[..]

Ooooh mooi

SPOILER
SPOILER
Gave fiets Mimu.
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LOL.
pi_78048453
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:

[..]

Whoaaaa
Ik wil oooook. ;{

@buzzwheedle Nice! Ty. Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
Lol nee het is de groene lak die SQ postte (het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:07:19 #119
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78048472
Gefeliciteerd MiMu met je fiets! Fijn!

Haha die Chanel kloon .
Whatever I want.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:12:16 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78048582
Oh en MimU, fijn dat alles zo geregeld wordt, en toffe fiets! Flashy kleurtje .
pi_78048614
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.

Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.

Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 10:19:39 #122
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78048754
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:21:02 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78048791
Toch fijn dat dat zo geregeld kan worden hoor. Mijn zus heeft fibro en die heeft een fiets met motortje gekregen omdat ze ook geen auto heeft maar wel haar zoontje van en naar school moet brengen en boodschapjes e.d. Is echt een uitkomst voor d'r.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78048950
tjee, heftig zeg

fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
pi_78049071
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef buzzwheedle het volgende:
tjee, heftig zeg

fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
Lekker op de fiets boodschappen doen.
pi_78049211
quote:

[..]

Ooooh mooi

SPOILER
SPOILER
Ja dat dacht ik ook gelijk toen hij DM zei Heb niet gevraagd naar de merken, want dat wil ik nog als verrassing voor mezelf houden

Coole fiets!

Enne TD.. mijn bestelling - die ik 2 feb gedaan heb - is op 10 feb bezorgd...! Het kán dus wel, ook nu.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78049359
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol nee het is de groene lak die SQ postte (het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen )
Oh lol xD, Dus gewoon in die kleur als een schoolbord.
Ghehe
pi_78049858
MiMu wat enorm fijn voor je
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78049923
Een Herome lakje

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:14:05 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050079
Ik heb gister besteld

Mooie fiets MiMu!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:18:43 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_78050214
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb gister besteld

Mooie fiets MiMu!!
voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:20:18 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050255
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
pi_78050307
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Staat je site al online dan?
All good things are wild and free.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:23:01 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78050349
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Staat je site al online dan?
Ja we zijn nu aan het testen enzo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:34:21 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78050700
Wij willen best meetesten hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:36:58 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_78050769
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

kan dat zomaar dan?
disclaimer
pi_78050818
Swamp thing krijg ik ook Ik twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
pi_78050821
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits

Zoals ik hem nu zie, zonderflits:

Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.

Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40:49 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_78050890
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ook Ik twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
jaloers!
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]

Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
ik vind 'm wel sjiek!
En die poes Ga je verhuizen?
disclaimer
pi_78050937
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jaloers!
[..]

ik vind 'm wel sjiek!
En die poes Ga je verhuizen?
Hahaha, nee !! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:

Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. Vandaar Vanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.

En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaal Maar het moet gewoon staan.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38 schreef Daph_ het volgende:
wat is swamp thing?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43:33 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_78050987
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. Vandaar Vanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.

En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaal Maar het moet gewoon staan.
[..]

wat is swamp thing?
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
disclaimer
pi_78051022
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
Ja ik ook hoor Daarom deel ik het ook maar even.
pi_78051312
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

wat is swamp thing?

Ik vind haar wel mooi staan bij je hoor! Maar je moet het zelf ook mooi vinden natuurlijk

Swamp Thing is een lak van Obsessive Compulsive Cosmetics: http://www.scrangie.com/s(...)mpulsive%20Cosmetics
pi_78051426
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.

Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.

Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
wat een mooie fiets, gefeliciteerd! hoop dat je er een stuk beter mee uit de voeten kunt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78051509
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk
3 stempellakken en 1 nieuwe plate

whoa, dat voor die prijs.
must.have.
pi_78051606
quote:
Met flits
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ziet er goed uit hoor!
pi_78051804
Mijn Sinful Senorita kwam net binnen!
Bedankt Kleintje!
pi_78052034
Zulke mooie lakjes

Krijg helemaal zin om te lakken.. nu nog nagels hebben

*groei nagels..groei!*
Tsubasa o hirake..
pi_78052085
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ziet er goed uit hoor!
Dankje Ik heb makeup gekocht!
pi_78052243
whehehe RenRen je bonusfoto met kat
Enne staat je onwijs mooi hoor die kleur lak!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_78052360
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje
Ik ben echt verliefd op deze kleur!

pi_78052435

P2 Dangerous

En mijn nagels groeien steeds harder lijkt wel.

[ Bericht 24% gewijzigd door Nune op 16-02-2010 14:20:18 ]
pi_78052466
Mooi RenRen en progje!

En bedankt dames.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:32:22 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_78052478
daaamn, die huishoudbeurs is best duur

32 euro treinkaartje plus entree is al 50 euro om er alleen al te komen

-edit- ik zie dat je met zo'n e-ticket voor kortingstarief kan reizen! Da's wel interessant! Heeft iemand daar ervaring mee?
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:39:37 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78052708
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef progje het volgende:
Een Herome lakje

[ afbeelding ]
Wat een mooie donkere kleur!
quote:
Met flits
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Staat je juist goed, als ik de foto zo zie baal ik een beetje dat ik die niet ook heb haha. En gekke poes .
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:40:00 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78052721
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:

[ afbeelding ]
LOVE .
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Dangerous

En mijn nagels groeien steeds harder lijkt wel.
Die wil ik ook nog eens hebben .
pi_78052862
@Ainnir jouw collectie...:D Gaaf!!
@Buzzweedle dat is een erg leuke buit.
@RenRen niks mis met die kleur, staat goed hoor
@MiMu fijn dat je die fiets krijgt, is nog een leuke ook!
pi_78053008
Ik hoop toch echt dat mijn OPI suedes vandaag bezorgd worden, wacht al 2 weken. En TD bestelling zou ook zomaar eens bezorgd kunnen worden vandaag of morgen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:49:30 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78053031
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi!!

Die P2 is ook prachtig

Ik ben pastel geel aan het franken. (niet dat dat nou zo moeilijk is )
Ik durfde het bijna niet bij elkaar in het potje te doen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:53:18 #160
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_78053155
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Mooi!!

Die P2 is ook prachtig

Ik ben pastel geel aan het franken. (niet dat dat nou zo moeilijk is )
Ik durfde het bijna niet bij elkaar in het potje te doen
. Poef. Weer kapot flesje.
Is niet te hopen.

Trouwens, hoeveel waren die ChG lakjes in Newcastle?

Heb net weer met Atlantis gelakt wat houd ik toch van die lak!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:06:06 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78053557
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

. Poef. Weer kapot flesje.
Is niet te hopen.

Trouwens, hoeveel waren die ChG lakjes in Newcastle?

Heb net weer met Atlantis gelakt wat houd ik toch van die lak!
Nee het flesje is nog heel

Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij iets van 5 pond.
pi_78053727
Oohh ik wil ook die Golden Rose! (=ik wil dat mijn mama die even meeneemt)

Ben vandaag helemaal blij
ten eerste is er een feestje aan de gang op mijn nagels, heb eindelijk rimmel wearmaxx insolence geprobeerd en vind em helemaal mooi Hij is wat moeilijk vast te leggen, een hele subtiele wittige kleur, maar met het licht erop geeft ie een zilverwitte glans

En toen lag ook nog eens nieuwe buit op de deurmat
vlnr OPI A Grape Fit!, Shorts Story, On the Same Paige, RapiDry Top Coat

[ Bericht 70% gewijzigd door princess-a op 16-02-2010 13:17:04 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78055942
Woah jullie zijn ook niet bij te houden Even dit topic doorgelezen, heleboel mooie kleurtjes voorbij zien komen! Ik moet toch echt 'ns n H&M vinden met lakjes, en Essence die nieuwe collectie wil ik ook wel wat van. Elke keer als ik zo'n zachte roze koop zonder glitters etc dekt ie voor geen meter, hopelijk komt deze later nog wel 'n keer naar NL en dekt ie dan wel. En anders zoiets ook maar 'n keer bestellen.

@Ainnir, wat een mooi muurrek, en die hoeveelheid lakjes!
@MinderMutsig, gefeliciteerd met je fiets! Hopelijk duurt het niet te lang voor je 'm krijgt.
@RenRen-, succes met je nieuwe bed, en die kat op je matras dat ken ik De kleur is mooi en staat je ook vind ik.
@Puckzzz, hopelijk wordt het een mooi kleurtje!

Ben nu m'n nagels aan het doen met n rood Essence lakje, blijft een van m'n favo rood. Da's voorbereiding voor morgen, want ik heb de postbode gemist en die komt morgen weer, met hopelijk mijn Nfu Oh's, en ik denk dat eentje daarvan hier mooi over gaat zijn Helaas geen fatsoenlijke camera maar zal 'ns kijken of ik er iets van kan maken met m'n mobieltje morgen.
pi_78056136
Woehoe! OPI Reflecting Pool kwam hier net binnen! Was helemaal vergeten dat ik die had besteld.
pi_78056214
Dankjewel allemaal MissJ, die is ook echt heel mooi Niet zo paars als ik dacht dat hij zou zijn.

@ Holyme, waar woon je, misschien kunnen we helpen
@ Nune, ziet er mooi uit, je hebt hetzelfde als ik lijkt het Middelvinger die wat korter is dan de rest.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:28:30 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78056445
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
pi_78056481
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
pi_78056525
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef RenRen- het volgende:
Dankjewel allemaal MissJ, die is ook echt heel mooi Niet zo paars als ik dacht dat hij zou zijn.

@ Holyme, waar woon je, misschien kunnen we helpen
@ Nune, ziet er mooi uit, je hebt hetzelfde als ik lijkt het Middelvinger die wat korter is dan de rest.
Bedoel je de nagel of mijn vinger zelf? Mijn nagel is inderdaad wat korter, die was laatst gescheurd. Maar mijn vinger echt niet, ik beschik alleen niet over de kunsten om ze mooi om het flesje heen te vouwen!
pi_78056540
quote:
Tof!
pi_78056541
quote:
!! Konad Steentjes!!

*schopt douane zodat ze eindelijk dollarnailart bestelling laten verzenden*
pi_78056595
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

!! Konad Steentjes!!

*schopt douane zodat ze eindelijk dollarnailart bestelling laten verzenden*
Nou die Douane zit volgens mij zelf lekker alles te gebruiken. Zal vast wel met mooie nagels iedere dag op het werk komen.
pi_78056607
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
daaamn, die huishoudbeurs is best duur

32 euro treinkaartje plus entree is al 50 euro om er alleen al te komen

-edit- ik zie dat je met zo'n e-ticket voor kortingstarief kan reizen! Da's wel interessant! Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1
http://gratis.startpagina(...)urslidl#msg-10612398

das al 17,50 verdiend
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:32:58 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78056610
Nou alleen hopen dat mams er niet van alles van wil hebben .. die is ook Konad verslaafd sinds zaterdag haha.
pi_78056665
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Nou alleen hopen dat mams er niet van alles van wil hebben .. die is ook Konad verslaafd sinds zaterdag haha.
Haha geweldig!
pi_78056803
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape
!
Ik zie ze er voor aan, ja echt!!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38:19 #176
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78056837
Mijn eerste frankenstein

ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
pi_78056950
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein

[afbeelding]
ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
Geel heeft altijd problemen he? Zal wel komen door het pigment oid
pi_78057009
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein

[ afbeelding ]
Mooi kleurtje heb je gefranked!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:42:20 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78057012
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]

Haha geweldig!
Hahahaha vooral een te dikke ja!

En helaas woont mama iets te ver weg om te kunnen delen, dat is wel jammer!
pi_78057230
Iemand heeft gister trouwens een topic geopend in v&a met ook allemaal nagelstyliste dingen, nagellak stickers en al die meuk.
pi_78057487
Ik zie iedereen nu in dat topic reageren
Ik vind het zelf niets aangezien ik er niets aan heb, anderen misschien wel.

Dit is een van de foto's.
pi_78057524
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie iedereen nu in dat topic reageren
Ik vind het zelf niets aangezien ik er niets aan heb, anderen misschien wel.

Dit is een van de foto's.
[afbeelding]
PUB SC [5038] 't Is dat je ze erbij krijgt.

Ah, een plaatje Even vragen
pi_78057570
dank voor alle complimenten ladies!

Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch? ).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daph, weet jij of die nog in Amsterdam te koop is?
Ik ben namelijk iig maandag in Amsterdam
pi_78057601
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:56 schreef MissJ het volgende:

Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch? ).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daar heb ik wel last van, maar dat kwam ook omdat ik, toen het nog niet droog was, ging tikken.
Wel goed dat jij er geen last van hebt
pi_78057741
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef MissJ het volgende:

Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!
pi_78058159
WTF? Op Marktplaats stond een advertentie met 10 Essie lakken voor 15 euro.. Ik mailen welke kleuren het zijn, krijg ik terug dat ze verkocht zijn? ZET DAT ER DAN BIJ!!

[/klaag]

pi_78058243
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!
graag , dank je !
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:14:51 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78058266
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
WTF? Op Marktplaats stond een advertentie met 10 Essie lakken voor 15 euro.. Ik mailen welke kleuren het zijn, krijg ik terug dat ze verkocht zijn? ZET DAT ER DAN BIJ!!

[/klaag]

STOM .
pi_78058296
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

STOM .
PM ik net die vrouw van V&A, claim jij alle nailart stripers
pi_78058299
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

STOM .
Ja Ik snap dat nooit. Waarom laat je zo'n advertentie erop staan als het al verkocht is? *zucht*
pi_78058337
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:15 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja Ik snap dat nooit. Waarom laat je zo'n advertentie erop staan als het al verkocht is? *zucht*
Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er af Ook een nadeel
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:18:00 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_78058376
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1
http://gratis.startpagina(...)urslidl#msg-10612398

das al 17,50 verdiend
ja maar dat duurt zeker ook een paar dagen...
Ik kan al 18 euro pp uitsparen door de toegangs- en treinkaartjes als e-ticket te printen. Ridicuul
disclaimer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19:21 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78058446
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

PM ik net die vrouw van V&A, claim jij alle nailart stripers
Haha niet alle hoor kan best delen dan . M'n vriend ziet me al aankomen..
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20:21 #194
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78058489
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen .
Whatever I want.
pi_78058540
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen .
"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."
Sorry, ik had even beeld Zit je er alsnog met 50
pi_78058586
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er af Ook een nadeel
Oh noes.

Maar als ik iets koop van MP sla ik meestal het plaatje op
pi_78058715
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:22 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh noes.

Maar als ik iets koop van MP sla ik meestal het plaatje op
"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".

Nou ja, dan maar later foto's.
pi_78058883
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".

Nou ja, dan maar later foto's.
Printscreen!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:31:05 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78059006
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef PeRi het volgende:

[..]

en eerlijk wel naar mijn logica he .
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:

[..]

[..]

"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."
Sorry, ik had even beeld Zit je er alsnog met 50
MOEHAHAHAHAHA
pi_78059077
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Printscreen!!
Ja, doe ik normaal wel, had verwahct dat het er nog wel zou staan Lesje weer geleerd.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:31 schreef Debsterr het volgende:

[..]

MOEHAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')