Mooie vangst!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
3 stempellakken en 1 nieuwe plate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
[img]http://farm5.static.flickr.com/4064/4361380833_3b88466166.jpg]afbeelding[/url] ]
en voor crientje, weet niet meer waar ik hem heb 'geleend'
[ afbeelding ]
en daph, mooie kleur groen, had eerder verwacht dat het zwart mat zou zijn met die naam
Ja, goed gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat je trouwboeket rechts aan de muur?
Ooooh mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
die prijzen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Zat net ff op de website van OCC te gluren, ziet er interessant uit![]()
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
http://www.maskeberlin.de/shop/index.php?cat=c47_Nagellack.html
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ooooh mooi![]()
Lief MissJ! (Toch?) Hij heeft vast P2 gescoord.
![]()
Mooie buit op de huishoudbeurs!
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call usquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
Voor de geinteresseerden, ze hebben een distributeur in Berlijn met een webshop: (verkoopt overigens ook Butter London)
Ik weet alleen niet zeker of ze ook naar NL verzenden, zo goed is mijn duits ook weer niet![]()
[..]
Ja, goed gespot
Dat hadden ze vorig jaar nog niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ja, goed gespot
quote:Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us: +49 30 2362 9746 or email: info@maskeberlin.de . Innerhalb Deutschlands versenden wir mit UPS-Standard, bis 4 Kg für 6,50 ¤ und UPS-Express, bis 2 Kg für 32,40 ¤. Bei Fragen kontaktieren Sie uns bitte im Ladengeschäft unter o. g. Telefonnummer oder per Email.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hip fietsje MiMu! Wordt ie ook groen?
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een kloon van de Chanel Robertson Boulevard collectie
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gaaaf! Heb je hem al? Zo niet, wanneer krijg je je fiets?
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat die nieuwe Essence collectie me wat bekend voorkwam, maar ik ben er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend! Je komt vast wel wat foto's posten als je 'm hebt toch? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen. Er komt volgende week iemand van de gemeente langs voor het nodige meetwerk hier in huis en ik neem aan dat zij dan ook kan vertellen hoe het met die fiets gaat. Hij wordt gedeeltelijk op maat gemaakt en er wordt door de fabrikant bekeken welke aanpassingen er qua fiets nodig zijn dus het zal allemaal nog wel even duren voor ik hem echt hier heb.
Whoaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Ohquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Our Service is limited for Germany because of some products we could only sell in Germany. Foreign Customers from the EU, please call us.
[..]
Ooooh mooi![]()
![]()
Wat betreft de bestellingen bij TD, het heeft daar gesneeuwd hè. Veeeeeeeeel en vaak. Dus er zijn heel veel bedrijven een tijdje dicht geweest. Ze zullen wel flink achterlopen met de bestellingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave fiets Mimu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol nee het is de groene lak die SQ posttequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whoaaaa![]()
![]()
![]()
Ik wil oooook. ;{
@buzzwheedle Nice! Ty.Mooie lakjes!
@Daph_ Dus dan heb je straks lak waarmee je nog iets kan krijten? Ofzo?
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef buzzwheedle het volgende:
mooi fiets hoor mimu, maar hoezo een aangepaste fiets, voor je rug ofzo
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lekker op de fiets boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef buzzwheedle het volgende:
tjee, heftig zeg
fijn dan als je dan nu jefiets krijgt, ben je een stuk mobieler
[..]
Ooooh mooi![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat dacht ik ook gelijk toen hij DM zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet gevraagd naar de merken, want dat wil ik nog als verrassing voor mezelf houden
![]()
Coole fiets!
Enne TD.. mijn bestelling - die ik 2 feb gedaan heb - is op 10 feb bezorgd...! Het kán dus wel, ook nu.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Oh lol xD, Dus gewoon in die kleur als een schoolbord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol nee het is de groene lak die SQ postte(het lijkt mij overigens een geniale kleur om met wit op te stempelen
)
voor je webshop?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb gister besteld![]()
Mooie fiets MiMu!!
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikantenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor je webshop?
Bestel je dan bij TD en verkoop je het door, of doe je dat via de fabrikanten?
Staat je site al online dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
kan dat zomaar dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eerst via andere webwinkels later evt misschien wel bij de fabrikanten
jaloers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ookIk twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
ik vind 'm wel sjiek!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]
Zoals ik hem nu zie, zonderflits:
[ afbeelding ]
Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]
Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
Hahaha, neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloers!
[..]
ik vind 'm wel sjiek!
En die poesGa je verhuizen?
wat is swamp thing?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Swamp thing krijg ik ookIk twijfel over Dangerous, I loooooove grey maar ik heb al zoveel grijs
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, nee!! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. VandaarVanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.
En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaalMaar het moet gewoon staan.
[..]
wat is swamp thing?
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel staan ja, maar ik ben dan ook maar een leek
Ik vind haar wel mooi staan bij je hoor! Maar je moet het zelf ook mooi vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, nee!! Ik was zaterdag door mijn bed heen gezakt, dus ik sliep zo:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg een nieuw bed, dus het bed moest uit elkaar. VandaarVanavond komt het bed, ik hoop dat we hem boven krijgen. Even die meneer lief aankijken met mijn moeder, dat hij zwicht.
En jij vindt het wel mooi staan? Ik vind de kleur wel helemaalMaar het moet gewoon staan.
[..]
wat is swamp thing?
wat een mooie fiets, gefeliciteerd! hoop dat je er een stuk beter mee uit de voeten kuntquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een vorm van reuma met o.a. gevolgen voor bekken, rug en handen en op een gewone kon ik niet meer zitten vanwege de druk op het bekken en het moeten steunen op mijn handen.
Het is dus en ligfiets vanwege de betere houding (voor mij) en een driewieler omdat ik mezelf dan niet in balans hoef te houden, en omdat ik binnen redelijke grenzen een eigen keuze heb specifiek deze fiets omdat deze er niet zo aangepast uitziet.![]()
Ze kunnen dat ding zo enorm uitbreiden, je kan er zelfs knipperlichten op krijgen voor als je je armen niet goed kunt uitsteken of niet goed om kunt kijken.![]()
Appelgroen is het standaard kleurtje maar ik vind het ook wel mooi. Je kan wel een andere kleur nemen maar dat is dan op eigen kosten en kost een paar 100 euro extra en dat ben ik niet van plan. Big business joh, dat wereldje van hulpmiddelen en aanpassingen.
whoa, dat voor die prijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:38 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is de buit van een dagje huishoudbeurs.
veel golden rose, helaas lijken ze erg op elkaar bleek tijdens het swatchen,maar ze blijven leuk![]()
3 stempellakken en 1 nieuwe plate
Ziet er goed uit hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Sinful signorita, waarvan ik dus denk dath ij een beetje doodslaat op mijn huid. Spectaculaire kleur, maar hij komt niet goed tot z'n recht geloof ik.
Met flits
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusfoto, de kat vond het wel een goed idee om in mijn matras te klimmen tijdens het uit elkaar halen van mijn bed. Beetje wazig.
[ afbeelding ]
Overigens zijn mijn ringvinger en pink door een man gelakt, ziet er niet slecht uit he?
Wat een mooie donkere kleur!quote:
Staat je juist goed, als ik de foto zo zie baal ik een beetje dat ik die niet ook heb haha. En gekke poesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef RenRen- het volgende:
Met flits
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOVEquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
Die wil ik ook nog eens hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Dangerous
En mijn nagels groeien steeds harder lijkt wel.
Mooi!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef MissJ het volgende:
vandaag op: Mad about you icm matchend jurkje![]()
Ik ben echt verliefd op deze kleur!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!!
Die P2 is ook prachtig
Ik ben pastel geel aan het franken. (niet dat dat nou zo moeilijk is)
Ik durfde het bijna niet bij elkaar in het potje te doen
Nee het flesje is nog heelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Poef. Weer kapot flesje.
Is niet te hopen.
Trouwens, hoeveel waren die ChG lakjes in Newcastle?
Heb net weer met Atlantis gelaktwat houd ik toch van die lak!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
Bedoel je de nagel of mijn vinger zelf? Mijn nagel is inderdaad wat korter, die was laatst gescheurd. Maar mijn vinger echt niet, ik beschik alleen niet over de kunsten om ze mooi om het flesje heen te vouwen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef RenRen- het volgende:
Dankjewel allemaalMissJ, die is ook echt heel mooi
Niet zo paars als ik dacht dat hij zou zijn.
@ Holyme, waar woon je, misschien kunnen we helpen
@ Nune, ziet er mooi uit, je hebt hetzelfde als ik lijkt hetMiddelvinger die wat korter is dan de rest.
Tof!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
HIHIHI m'n mama kent een nagelstyliste die stopt en die doet alles weg en die heeft heel veel steentjes en glitters en Konad en toen vroeg ze: "waar heb je interesse in" en toen zei ik: "alles!" en nou kan ik hopelijk heel veel Konad zooi overnemen hihihihihihi *HYPERT*
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Nou die Douane zit volgens mij zelf lekker alles te gebruiken. Zal vast wel met mooie nagels iedere dag op het werk komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
!! Konad
![]()
Steentjes!!
*schopt douane zodat ze eindelijk dollarnailart bestelling laten verzenden*
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
daaamn, die huishoudbeurs is best duur
32 euro treinkaartje plus entree is al 50 euro om er alleen al te komen
-edit- ik zie dat je met zo'n e-ticket voor kortingstarief kan reizen! Da's wel interessant! Heeft iemand daar ervaring mee?
Haha geweldig!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Nou alleen hopen dat mams er niet van alles van wil hebben.. die is ook Konad verslaafd sinds zaterdag haha.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape![]()
![]()
Geel heeft altijd problemen he? Zal wel komen door het pigment oidquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein
[afbeelding]
ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
Mooi kleurtje heb je gefranked!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste frankenstein
[ afbeelding ]
ik moet ergens nagellakverdunner zien te scoren, hij is een beetje te dik om lekker te smeren.
Hahahaha vooral een te dikke ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune: omg ik zie nu een mannelijke te dikke douanemedewerker rondlopen met gelakte nagels met studs en striping tape![]()
![]()
[..]
Haha geweldig!
PUB SC [5038] 't Is dat je ze erbij krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie iedereen nu in dat topic reageren
Ik vind het zelf niets aangezien ik er niets aan heb, anderen misschien wel.
Dit is een van de foto's.
[afbeelding]
Daar heb ik wel last van, maar dat kwam ook omdat ik, toen het nog niet droog was, ging tikken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:56 schreef MissJ het volgende:
dank voor alle complimenten ladies!![]()
Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch?).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daph, weet jij of die nog in Amsterdam te koop is?
Ik ben namelijk iig maandag in Amsterdam
Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef MissJ het volgende:
dank voor alle complimenten ladies!![]()
Zit al de hele (werk)dag naar mijn nagels te staren, vind de kleur echt zooo mooi he!
Blijft ook echt geniaal goed zitten. Nog geen enkele chip en geen tipwear (dat is toch dat de randjes gaan slijten, zo noem je dat toch?).
Ga binnenkort ook Sinful S lakken en Creme de La C en wil nog steeds You rock my world!
Daph, weet jij of die nog in Amsterdam te koop is?
Ik ben namelijk iig maandag in Amsterdam
graag , dank jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen ik er vorige week was hadden ze allevier nog (holo's), maar ik ga later deze week nog heen, dan laat ik het nog wel even weten!
STOMquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
WTF? Op Marktplaats stond een advertentie met 10 Essie lakken voor 15 euro.. Ik mailen welke kleuren het zijn, krijg ik terug dat ze verkocht zijn? ZET DAT ER DAN BIJ!!![]()
[/klaag]
Jaquote:
Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er afquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaIk snap dat nooit. Waarom laat je zo'n advertentie erop staan als het al verkocht is? *zucht*
ja maar dat duurt zeker ook een paar dagen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik heb hiermee kaartjes besteld voor de huishoudbeurs 2 voor de prijs van 1
http://gratis.startpagina(...)urslidl#msg-10612398
das al 17,50 verdiend
Haha niet alle hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PM ik net die vrouw van V&A, claim jij alle nailart stripers
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet alle hoorkan best delen dan
. M'n vriend ziet me al aankomen..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet alle hoorkan best delen dan
. M'n vriend ziet me al aankomen..
"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen.
Oh noes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, gister dus dat bed gekocht, wil ik nog even het plaatje showen aan een vriend, is hij er afOok een nadeel
"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh noes.
Maar als ik iets koop van MP sla ik meestal het plaatje op
Printscreen!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Blabla is van de eigenaar, je mag niet rechtermuisklikken".![]()
Nou ja, dan maar later foto's.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het, jij claimde ze voor ons allemaal en eerlijk zullen we hier alles delen.
MOEHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
"één voor iedereen. EN DE REST VOOR MIJ AHAAHAHA."Sorry, ik had even beeld
Zit je er alsnog met 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |