quote:
Als je gewoon de bestanden zelf opent wat doet die dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef RenRen- het volgende:
Het punt is dat ik wéét dat ik die bestanden heb opgeslagen in mijn documenten. 100% omdat het zo'n gekloot was, en daarna afgesloten
Omdat de zon de sneeuw opwarmt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Waarom doet de sneeuw nu in de zon smelten
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:35 schreef mstr het volgende:
Volgende keer dus maar dubbelchecken.
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]Hij hoort het gewoon te doen, ik kan blijven dubbelchecken, is een beetje onnodig
Eén grote error dat programmaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet grappig.
En op gegeven moment worden die bestanden ook vreselijk groot
Het bestand is nu geloof ik +- 90 MBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaop een bepaald punt gaat het nog wel, en dan opeens niet meer.
Png? PDFquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
PDF.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
Textbewerken hè. Verslagen erin mooi makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je er dan allemaal mee?
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Textbewerken hè. Verslagen erin mooi maken
ooow uuhh ja tuurlijkquote:
Maar het is een catalogus van 90 pagina'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooow uuhh ja tuurlijk![]()
dat soort shiiszlee
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.
Vermoord je hem toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
ah zooquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het is een catalogus van 90 pagina's
Ik moest mijn verslagen altijd in word makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
andere scholen en leraren enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moest mijn verslagen altijd in word maken
Duurt nog wel een paar week hier denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de zon is alles al bijna weg
paar week?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar week hier denk ik
Met afbeeldingen zeker nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
word ie een programma voor normaal gebruik. Als je het echt profi wilt doen moet je indesign gebruiken.word verpest het ook altijd. Kan niet met tekstindelingen en afbeeldingen omgaan.
Er zit wel degelijk een gitaar in, ga maar eens goed luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
maar wat doen die 3 klapvioloen met die gitaars daar? er zit heel geen gitaar in
Wel leuk nummer
Die clip lijkt wel op die ik net postequote:
word is tering traag als je veel afbeeldingen gebruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Met afbeeldingen zeker niet
Al is dat bij 2007 gelukkig al beter.
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
word is tering traag als je veel afbeeldingen gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.
autoopslaan is ook leukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij ze in full-resolutie rendert, en InDesign maakt er gewoon slechtere kwaliteit van, zodat het snel blijft.
Precies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]Maar onthoudt wel de hogere kwaliteit, zodat je niet een baggere PDF hebt.
PDF maken is ook leuk werk hoor vanuit InDesignquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autoopslaan is ook leukduurt hier 20 seconden
is ie zeker best lang aan het renderen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
PDF maken is ook leuk werk hoor vanuit InDesign
Ja, daar doe je met een redelijk groot bestand wel paar minuten overquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is ie zeker best lang aan het renderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |