Ja, dan krijg je een invoice - normaal gesproken 1 of 2 dagen na het posten van je pakketje.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:26 schreef Tammymara het volgende:
Krijg je bericht van TD als je pakje op de post is eigenlijk?
Ik heb al een behoorlijke tijd geleden besteld maar nog niks gehoord verder.
Nee. Ik werk in een supermarkt en mijn nagels zijn sindsdien na een jaar of 3 raar gevormdquote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Speel je gitaar?" Vraagt die ene die naast me zit.
Graag gedaan.quote:
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komenquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Ik betwijfel of Gosh wat met die mail gaat doen. Was het een origineel flesje geweest dan waarschijnlijk wel maar je bent zelf aan het experimenteren en mengen geweest en dat ik natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. Daar zijn zij niet voor verantwoordelijk.
welke is dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voor de liefhebber, ik heb nog 1x Mad about you (H&M) over.
Mocht niemand reageren voor donderdag dan breng ik 'm terug naar de winkel.
dat is toch geen paars?!quote:
Aaaah.. Dat vind je vast heel erg, dat lakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef Lindytje het volgende:![]()
Ik ben vanaf vanavond zielig de hele week alleen thuis, dus dat zal veel lakken worden
Dusty purple zou ik het noemenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is toch geen paars?!
Ik vind het blauw![]()
ga 'm nu op mijn nagels doen (voor 't eerst), dus ben benieuwd
Jaaaa, ver-schrik-ke-lijk!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaaah.. Dat vind je vast heel erg, dat lakken![]()
Maar het flesje is ook niet zomaar gebroken. Het is gebroken omdat er dingen bij elkaar gemengd werden die daar blijkbaar niet tegen kunnen of omdat het flesje te vol was. Risico van het vak met frankenen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komen
tofquote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
quote:
Hoewel ik het al in PM heb gezegd, toch ook nog even hier.quote:
Daar heb je opzich wel gelijk in.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is toch geen paars?!
Ik vind het blauw![]()
ga 'm nu op mijn nagels doen (voor 't eerst), dus ben benieuwd
Whaaa, gaaf xDquote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
dat verklaart een hoop bij mij... ik heb maandag de 8ste rev en wah besteld van color club..quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |