]quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag OPI-baguette me not. Moeilijk om op de foto te krijgen, zoals je ziet is hij in elk licht weer verschillend.
Spannend! Vol verwachting klopt ons hart............quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
(plaatjes worden overigens nu geupload hoor)
Nee het moet een peachy kleurtje zijn! En thanks!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
]
Wow mooie kleur, is het lichtrood?
En jij hebt trouwens echt mooie nagels vind ik
Mooi hoor! En wat een mooie lange nagelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag OPI-baguette me not. Moeilijk om op de foto te krijgen, zoals je ziet is hij in elk licht weer verschillend.
Nicequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[afbeelding]
wanne frikandelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, maar daar reageert hij niet op. Het was een keer wel ontzettend grappig. De pakketmeneer kwam, dat zag ik door het badkamerraam. Toen ik de pakketmeneer naar de deur hoorde komen (we hebben een poortje voor de deur, dus je hoort voetstappen duidelijk), hoorde ik de deur van de buurman open gaan en hij riep: "Geef maar hoor! Ze zijn niet thuis!" dus ik sprintte de trap af en toen de buurman stond te vertellen dat we niet thuis waren, deed ik de deur open en moest de pakketmeneer heel hard lachen
wazig, het lijken echt drie verschillende lakken zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
indigo illusionquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:11 schreef Daph_ het volgende:
Foto's swappakketje:
[ afbeelding ]
Kinetics My Blue Heaven, Nubar Shock Pleasure, Nubar Disco Blue Glitter, Nubar Indigo Illusion, Kinetics Luxury Purple en Essie Pound Cake![]()
[ afbeelding ]
Chocolade!
OMG, ze heeft er een Nubar bijgedaan waar ik nog nooit van gehoord had; Pleasure! Zit zelfs in een vierkant flesje.. Ik kan er niet eens swatches van vinden op internet! Maar het is een multichrome, want blauw, paars, groen goud en bruin wisselen elkaar af
Ikke blij!!
Ik ben ze nu kort aan het vijlenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wazig, het lijken echt drie verschillende lakken zo
En je hebt inderdaad hemelse nagels
Wat een magere verzamelingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Helmerfoto's (exclusief swappakketje en Seche Restore):
/knip
Bottlepics heb ik (nog?) niet hoor, dat is een hels karwei
Ligt eraan welke toch>quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:58 schreef tonja het volgende:
Ik heb net een china glaze lakje opgedaan. Moet daar ook een topcoat overheen?
Leuk!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Burdie het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
De nieuwste nail-art spullies van essence:
[ afbeelding ]
Check die fruitstukjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |