Stripers, daar kan ik nou helemaal niets mee met mijn Parkinsonhandjes (ja of je moet een golvend lijntje willenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet alle hoorkan best delen dan
. M'n vriend ziet me al aankomen..
Ik twijfel nogquote:
Zouden ze ook op schiphol hangen? Want dan kan vriendlief ze meenemen, anders niet omdat we beiden niet in Amsterdam wonen en hij werkt op Schiphol dus zou dat handig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Nieners hier bij de H&M in Amsterdam hingen er vorige week nog een heleboel..
In Arnhem hangen ze nog allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar die holo van de H&M nog te koop is? I want.
Leuke match, Stormqueen
Linnie wat balen dat je nagellak niet meer voorradig was maar gelukkig krijg je hem alsnog. Leuke creatie weer!
Ainnir, wat mooi bij elkaar! En een collectie waar je u tegen zegt haha.
buzzwheedle, flakies zijn altijd goed! Leuke aankopen dus.
Progje, renren (die poes), missj, princess-a en puckzzz: mooie nagels!
Mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Ik snap je wel, maar zo'n potje hoort niet te breken, ookal die je er wat meer bij. Straks haalt het je hand open en zit er nagellak in je bloed en ga je dood omdat je bloed groen is. Of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
ik háát het als ik zo'n eerlijke bui heb
Voor zover ik het mij kan herinneren verkoopt die H&M geen makeup...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Zouden ze ook op schiphol hangen? Want dan kan vriendlief ze meenemen, anders niet omdat we beiden niet in Amsterdam wonen en hij werkt op Schiphol dus zou dat handig zijn.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar zo'n potje hoort niet te breken, ookal die je er wat meer bij. Straks haalt het je hand open en zit er nagellak in je bloed en ga je dood omdat je bloed groen is. Of zo.
Je hebt PMquote:Voor zover ik het mij kan herinneren verkoopt die H&M geen makeup...
Maar nu is mijn fotografische geheugen ook niet alles, dus je vriend kan wel kijken.
Heb hier nog 1x Mad About You (De blauw/paarsige holo) liggen.
Het is best leuk hoor, ook als je zelf niet zo'n lekker vlotte coupe hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
de kogel is door de kerk, SQ en SQ-mama gaan donderdag met de kudde huisvrouwen-met-pittige-kapsels mee naar de huishoudbeurs. Bij wijze van eenmalige toeristische ervaring
ja ik geef toe dat ik extreem bevooroordeeld ben dankzij SBS6quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is best leuk hoor, ook als je zelf niet zo'n lekker vlotte coupe hebtAl is het maar om andere mensen te kijken! (en de stands zijn gewoon leuk!)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
de kogel is door de kerk, SQ en SQ-mama gaan donderdag met de kudde huisvrouwen-met-pittige-kapsels mee naar de huishoudbeurs. Bij wijze van eenmalige toeristische ervaring
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:24 schreef miss--moana het volgende:
Zat nu net even te denkenOf dat gebroken nagellak flesje nou echt komt door het mengen.....want als ik mijn nagels lak doe ik ook wel eens meerde kleurtjes over elkaar heen (van veschillende merken) Maar dan zou je daar dan toch ook een reactie van moeten zien
Te vol waarschijnlijk, en dan dicht forceren, dan springt het van de drukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:24 schreef miss--moana het volgende:
Zat nu net even te denkenOf dat gebroken nagellak flesje nou echt komt door het mengen.....want als ik mijn nagels lak doe ik ook wel eens meerde kleurtjes over elkaar heen (van veschillende merken) Maar dan zou je daar dan toch ook een reactie van moeten zien
Zoiets misschien... Net als je haarverf na het bij elkaar mengen nooit langer dan noodzakelijk in een afgesloten flesje mag laten zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ook een manier om followers te krijgen voor je blog.
http://link.marktplaats.nl/320654148
[..]
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..
Maar het kan net zo goed zo zijn dat het flesje vol was, waardoor de chemische reactie geen kant op kon.. en uiteindelijk het flesje dus brak.
Dank jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar die holo van de H&M nog te koop is? I want.
Leuke match, Stormqueen
Linnie wat balen dat je nagellak niet meer voorradig was maar gelukkig krijg je hem alsnog. Leuke creatie weer!
Ainnir, wat mooi bij elkaar! En een collectie waar je u tegen zegt haha.
buzzwheedle, flakies zijn altijd goed! Leuke aankopen dus.
Progje, renren (die poes), missj, princess-a en puckzzz: mooie nagels!
Mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Lol die had ik inderdaad ook gezien daarnetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
LOL.
Ook een manier om followers te krijgen voor je blog.
http://link.marktplaats.nl/320654148
[..]
Die reactie als je meerdere laagjes over elkaar doet zat ik ook aan te denken..
Maar het kan net zo goed zo zijn dat het flesje vol was, waardoor de chemische reactie geen kant op kon.. en uiteindelijk het flesje dus brak.
Idd, ik mengde vroeger verschillende shampoo's door elkaar. Daarbij heb ik ook 1x een reactie gehad dat het schuim de fles uit spoot. Sindsdien nooooit meer gedaan xDquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zoiets misschien... Net als je haarverf na het bij elkaar mengen nooit langer dan noodzakelijk in een afgesloten flesje mag laten zitten.
Heb je een digitale camera?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:33 schreef Holyme het volgende:
@Nieners, de H&M op Schiphol verkoopt helaas geen lakjes.
Hier wat wazige mini foto's, en ik kan de flakies op m'n nagels er niet fatsoenlijk opkrijgen![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
49, 50 en 51.
[afbeelding]
En hier met Nfu Oh 49 over Essence 11 So Glamourous (die is in het echt veul lichter en mooier). Flakes kun je dus weinig van zien op de foto helaas, en grotere foto's werden alleen maar waziger. Maar ik geloof dat het resultaat toch wel bekend is bij de meesten hier
Zien!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb foto's gemaakt van mijn Helmerlades toen ik aan het opruimen was net. Oh my..
Zieeeeen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb foto's gemaakt van mijn Helmerlades toen ik aan het opruimen was net. Oh my..
Leuke kleurtjes. ;oquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef Holyme het volgende:
@Nieners, de H&M op Schiphol verkoopt helaas geen lakjes.
Hier wat wazige mini foto's, en ik kan de flakies op m'n nagels er niet fatsoenlijk opkrijgen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
49, 50 en 51.
[ afbeelding ]
En hier met Nfu Oh 49 over Essence 11 So Glamourous (die is in het echt veul lichter en mooier). Flakes kun je dus weinig van zien op de foto helaas, en grotere foto's werden alleen maar waziger. Maar ik geloof dat het resultaat toch wel bekend is bij de meesten hier
schiet eens op met die foto'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
tap tap tap....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:
als je thuis bent kun je toch zelf ook je pakketje aannemenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik word knettergek van mijn buurman!! Ik ben de hele dag thuis en dat weet hij, mijn auto staat nota bene voor de deur en dan neemt hij mijn pakketje aan!! Dat krijg ik dus nu pas, terwijl er al zeker twee uur geen pakketmeneer meer geweest is hier![]()
Knuppel
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BENquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je thuis bent kun je toch zelf ook je pakketje aannemen
Ik denk ook dattie wat te vol was. Maar ik heb niet eens de gelegenheid gehad om 'm helemaal dicht te draaien, 1 slag en het flesje ontplofte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Te vol waarschijnlijk, en dan dicht forceren, dan springt het van de druk
whehe kan het zijn dat jouw buurman een oogje op je heeft? Dat ie dus daardoor expres jouw pakjes aanneemt ook al weet hij dat je thuis bent zodat hij je even kan zien als jij je pakje komt ophalen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BEN![]()
En aangezien de pakketmeneer er niet altijd een briefje van in de bus gooit (verder istie heel aardig enzo heur!) wist ik dit dus nietIk heb de hele dag op dit pakketje zitten wachten dus het is een beetje een tegenvaller als blijkt dat de buurman hem de hele tijd al heeft
He getver, hij is over de 65quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe kan het zijn dat jouw buurman een oogje op je heeft? Dat ie dus daardoor expres jouw pakjes aanneemt ook al weet hij dat je thuis bent zodat hij je even kan zien als jij je pakje komt ophalen...
Ow daar zou ik echt niet tegen kunnen, zo'n nieuwsgierige bemoeialquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom!! Maar mijn buurman roept iedere keer gelijk "Oh ze zijn niet thuis, geef maar hier!!" TERWIJL IK WEL THUIS BEN![]()
En aangezien de pakketmeneer er niet altijd een briefje van in de bus gooit (verder istie heel aardig enzo heur!) wist ik dit dus nietIk heb de hele dag op dit pakketje zitten wachten dus het is een beetje een tegenvaller als blijkt dat de buurman hem de hele tijd al heeft
ademt in en uit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
oow hmm haha ouwe knar is het dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
He getver, hij is over de 65En bovendien gaf ie het pakketje aan m'n vader toen die thuis kwam..
Hij weet dat ik thuis ben, zeker als de auto voor de deur staat.. Mijn buurman rent naar buiten zodra de pakketmeneer aan komt rijden en brult dan dat we niet thuis zijn. Meestal heb ik dus niet eens in de gaten dat er een pakketmeneer is geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ademt in en uit!Ik weet zeker dat je buurman het niet expres doet
En een auto voor de deur zegt niets
Maar de pakketbode belt altijd eerst bij de buurman aan? Of rent je buurman naar buiten als ie een pakketbode ziet? ik niet helemaal snap
ah okee, in dat geval zou ik gewoon eens tegen 'm zeggen dat jij gewoon overdag thuis bent en dat de pakketbode gewoon aan kan bellen. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij weet dat ik thuis ben, zeker als de auto voor de deur staat.. Mijn buurman rent naar buiten zodra de pakketmeneer aan komt rijden en brult dan dat we niet thuis zijn. Meestal heb ik dus niet eens in de gaten dat er een pakketmeneer is geweest
Hebben we al gedaan, maar daar reageert hij niet op. Het was een keer wel ontzettend grappig. De pakketmeneer kwam, dat zag ik door het badkamerraam. Toen ik de pakketmeneer naar de deur hoorde komen (we hebben een poortje voor de deur, dus je hoort voetstappen duidelijk), hoorde ik de deur van de buurman open gaan en hij riep: "Geef maar hoor! Ze zijn niet thuis!" dus ik sprintte de trap af en toen de buurman stond te vertellen dat we niet thuis waren, deed ik de deur open en moest de pakketmeneer heel hard lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, in dat geval zou ik gewoon eens tegen 'm zeggen dat jij gewoon overdag thuis bent en dat de pakketbode gewoon aan kan bellen. Of zeg ik nu iets raars?
]quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag OPI-baguette me not. Moeilijk om op de foto te krijgen, zoals je ziet is hij in elk licht weer verschillend.
Spannend! Vol verwachting klopt ons hart............quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
(plaatjes worden overigens nu geupload hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |