dat verklaart een hoop bij mij... ik heb maandag de 8ste rev en wah besteld van color club..quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
to go with...
[ afbeelding ]
schilderstapequote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef miss--moana het volgende:
[..]
WauW Hoe krijg je die lijntjes zo mooi strak?? en dan ook nog twee kleuren
Oeww...ok ok en die schilderstape koop je gewoon bij de doe het zelf zaak??quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schilderstape![]()
Eerst je nagel helemaal roze lakken, als de lak goed droog is de tape op je nagel, dan paars lakken, drogen, tape er af, topcoatje
als het goed droog is niet. En het kan ook met plakband, alleen blijft er dan lijm achter op je nagels en da's irritantquote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww...ok ok en die schilderstape koop je gewoon bij de doe het zelf zaak??
Zou zelf nooit op het idee gekomen zijn.....maar je trekt de andere nagellak er niet mee af?
Wat schattigquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
Had mijnnet aan de foon, hij is een paar dagen in Praag.
Zegt ie dat ie 3 lakjes voor me gekocht heeft, gewoon helemaal zelf iets uitgezocht![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
Cute!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Zo lief![]()
Had mijnnet aan de foon, hij is een paar dagen in Praag.
Zegt ie dat ie 3 lakjes voor me gekocht heeft, gewoon helemaal zelf iets uitgezocht![]()
![]()
Ben zeer benieuwd!
Nee gewoon for funquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cute!
En Praag![]()
my fav city! Zakentrip?
zonder jou?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee gewoon for fun![]()
Hij was bij DM geweest zei hij, dat is toch ook die ene in Duitsland die P2 verkoopt?
ik kon geen verlof krijgen helaas, anders was ik zeker mee gegaan! Volgende keer beterquote:
ja foto's graag!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet niet of Sinful Senorita wat voor mij is. Ik heb hem op, maar hij lijkt nogal dood te slaan bij mijn huidskleur, misschien komt het omdat het donker is, morgen maar even foto's maken voor jullie
Morgenquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 22:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja foto's graag!
heb 'm ook maar nog niet opgedaan.
Heb nu Mad about you op, echt heel erg![]()
dan zal de mjne hopelijk ook verstuurd wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Linnie20v het volgende:
Net bericht terug van Van....
Revvvolution is donderdag weer verkrijgbaar, dus heb de bestelling even tegengehouden!
Dan wacht ik die 3 dagen nog maar even
Ik heb zelf een nagellakflesje gebroken gehad toen ik 13 was. (kreeg hem niet open, zette de schaar erop, had nog niet van de uitvinding van de allesopener gehoordquote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We kunnen het wit eruit shoppen, een flesje hoort niet zo te breken in je handen, dat kan gevaarlijk zijn. Die nagellak kan in je bloed komen
Geen Sanne gezienquote:
Wowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Ainnir woont in Amerikaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:15 schreef parouscha het volgende:
Wow gaaf muurrek!
Was je veel kwijt aan verzenden en duurde het lang?
Edit ik heb ff geprobeerd te kijken, maar hij zegt dat hij niet kan verzenden naar nederland....
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:00 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Mijn muurrek is eindelijk binnen! Meteen zwart gespoten en opgehangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus geen idee hoe alles te ordenen. Heb het voorlopig maar op merk gedaan, omdat het zo rommelig wordt als ik het op kleur doe met al die verschillende flesjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |