Ja, graag.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gewoon een dikke winterdepressie. Schiet eens op met die lente.
Wat ga je allemaal doen vanavond?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
Weet ik!
De lente mag wel ff wegblijven. Het is net zo mooi buitenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:20 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gewoon een dikke winterdepressie. Schiet eens op met die lente.
Helemaal niet, het is grauw en koud.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De lente mag wel ff wegblijven. Het is net zo mooi buiten
Dus je komt niet Iron man kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Leren, kamer opruimen, drankje doen, slapen. Jij?
Haha, nee sorryquote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus je komt niet Iron man kijken?.
ik ben aan het strijken.
Precies, helemaal geen picknickweer.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef JH87 het volgende:
Helemaal niet, het is grauw en koud.
Heb ik hier ook staanquote:
Sjees lukt dat ene overhemd je niet eens. Ti's niet eens een moeilijke om te strijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef JH87 het volgende:
Kun je voor mij ook nog even wat strijken Nietz.
Goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef JH87 het volgende:
En ik heb meer dan één overhemd. Nog een witte. En een zwarte. En twee gestreepte.
Nee, lente/zomer, omdat zomerjurkjesquote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom is het ook de mooiste tijd van het jaar
Trek es aan dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef JH87 het volgende:
En ik heb meer dan één overhemd. Nog een witte. En een zwarte. En twee gestreepte.
Ik wist dat die cliché-opmerking ging komen. Maar zeer terecht.quote:
Eerst de winter maar hoor. Heerlijke tijdquote:
Inderdaad, lekker in een shirt op de fiets, ijsjes eten in de zon, je bank naar buiten sleuren en bier drinken op de stoep, terrasjes pakken onderweg naar en terug van de supermarkt, bier drinken op Nietz z'n balkon en gruwelen van die manvrouw aan de overkant. Wat is zomer fantastisch.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:16 schreef Bob. het volgende:
Winter is best leuk en alles, voor een week.
Maar nu wil ik zon.
Ehh nee. Harige mannenbenen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Luco het volgende:
Is de lente/zomer voor vrouwen nou ook een leuk seizoen omdat alle kerels dan in korte broeken gaan lopen trouwens? Kan 't me niet voorstellen eigenlijk
Geschoren mannenbenen zijn welquote:
bbqquote:
Een bal is rond.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:09 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in Den Haag geweest. Groningen is toffer !
En wie nog nooit een bal gezien heeft weet dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |